„Sodra“ ir Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nuo spalio 26-osios (pirmadienio) savivaldybėse, kuriose skelbiamas karantinas,gyventojus aptarnaus tik nuotoliniu būdu.
“Klientų ir mūsų darbuotojų sveikata yra svarbiausia. Laikydamiesi rekomendacijų nebeaptarnausime gyventojų tiesiogiai klientų aptarnavimo skyriuose, bet dėsime visas pastangas, kad konsultacijas ir paslaugas jie kokybiškai ir patogiai gautų kitais būdais – telefonu, internetu, prisijungę prie asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui.
Mūsų specialistai, kurie iki šiol aptarnavo klientus tiesiogiai, užsidarius skyriams prisijungs prie „Sodros“ informacijos centro kolegų ir padės konsultuoti kolegas telefonu 1883 bei atsakyti į elektronines užklausas“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Pateikiamas sąrašą miestų, kuriose „Sodra“ ir VMI klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu:
- Birštone (tik VMI)
- Elektrėnuose
- Gargžduose
- Joniškyje
- Jurbarke
- Kalvarijose (tik VMI)
- Kazlų Rūdoje
- Kelmėje
- Kretingoje
- Kuršėnuose (tik Sodra)
- Marijampolėje
- Pasvalyje
- Plungėje
- Radviliškyje
- Raseiniuose
- Skuode
- Šiauliuose
- Švenčionyse
Kituose „Sodros“ ir VMI geventojų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai. Užimtumo tarnyba gyventojus tik nuotoliniu būdu aptarnauja visoje Lietuvoje.
Mokesčių mokėtojams, kuriems buvo iš anksto skirtas laikas konsultacijoms VMI, apie pasikeitusią padėtį bus pranešta asmeniškai.