
Gedimino prospekte garsiai riktelėk – kaip gražu ir gera didvyrių žemėje! Arba – aš labai myliu Lietuvą, LKP ir TSLK, o ar mylit juos jūs? Nelabai kas kreips dėmesį, gal tik vienas kitas susiraukėlis atsisuks – koks asilas trikdo ramybę?
O dabar garsiai pagadinkit orą. Atsisuks visi – susiraukę, susidomėję, besišypsantys, priekaištaujantys, bet abejingų nebus. Netikėtumo ir stereotipų laužymo efektas, kurį naudoja kvailai krizenantys, dėmesio ištroškę spuoguoti tešlagalviai, rašinėjantys ant tualetų sienų.
Lietuva irgi neatsilieka nuo pažangios modernybės – juk reikia, kad mūsų Šimtmetį pastebėtų! Reikia būti tokiu, kokiu reikia, tik dar labiau už kitus, nustebinkim pasaulį tuo, kuo sugebam, ko jie nedrįstų patys! Juk įvairios aktyvistės ir aktyvistai laksto po stadionus ir gatves plikais užpakaliais ir priekiais, o juos per visur parodo!
Tai ir mus parodys, jau ir rodo, kaip ir papuasų šokius. Nesvarbu, ką apie tave pagalvos, svarbu, kad pastebėtų ir minia atsisuktų. Jei negali sudominti išmintim, sudomink jos stoka. Jei nesugebi gerbti savęs ir didžiuotis tuo, ką turi, didžiuokis savinieka ir kaimiečio, trokštančio ponų dėmesio, išradingumu.
Kvailybė yra baisi jėga ir kiek dar duos mums komedijų! Štai matau juos, tas savim patenkintas fizionomijas ir arklio šypsenas, besiburiančius aplink savo vamzdį, buko idiotų džiugesio sklidinais žvilgsniais. Jiems Šimtmečio Lietuva yra bunkeris, kur galima nuo priešų, proto ir savęs pasislėpti.
Jeigu mūsų sostinė yra G taškas, tai kas yra Lietuva, kurioje tas taškas yra? Kosmopolitiniai tuštučiai su panieka pasišypsos, paplos ir užmirš, bet žinoti, kad gyveni tokioje vietoje, nėra itin smagu. Nors kai pagalvoji – tai gal teisybė.
Vulgari, juodo humoro ta “G taško” metafora. Jeigu jau vulgarintis, tai manau derėjo iki galo. Pridedant vaizdelius su išsitraukusiais ir ant prezidentūros kiemo sienų varančiais “taškininkais”… Žodžiu, “šimašiškas” Vilniaus terliūzinimas tęsiamas, juk valdymo kadencija prie pabaigos…
Ar iš vakar dienos griausmingo Šimašiaus pareiškimo 15min sužinojome, jog jis ne meras, o įstaigos, aprūpinančios turistus G taškais savininkas?
„Jei negali sudominti išmintim, sudomink jos stoka”
„Jei nesugebi gerbti savęs ir didžiuotis tuo, ką turi, didžiuokis savinieka ir kaimiečio, trokštančio ponų dėmesio, išradingumu.” (O ar ne iš ten mūsų šiandienių valdžių laikysena, kai ištikimai žiūri „poniai kaimynei” į akis, stengdamasi atspėti jos norus ir įvykdyti, tai dar nespėjus jų pareikšti 🙁 … )
Juk nuo pat pradžių matėme, kad buvę komjaunimo aktyvistai, kai kurie rajkomų ar ir centrinio k-to veikėjai pirmieji pasišovė į Lietuvą pažangą nešti. Ligi šiol neša. Tebeaiškina „vakarietiškas tiesas”, prieštaraujančias elementariai dorai. Jie patvirtina teiginį, jog žmogaus nepakeisi. Kad pasikeistų, jam reikia turėti sąžinės ir išugdytą atsakomybės už savo veiksmus pareigą. Bet – apdairieji mūsų įstatymai tam neįpareigoja, o moralė – atgyvena.
A. Rusteika. Jeigu mūsų sostinė yra G taškas, tai kas yra Lietuva?….Kaip bebūtų šiandiena gaila,bet teisingą atsakymą į klausimą kas yra lansberginė Lietuva jau gana seniai davė a.a. V.Petkevičius….
nusigyvenom. Lietuva patapo ta vieta kur tarp kojų.
Na, čia ne mes nusigyvenom – čia buki liberastiniai degeneratai savo “lygį” demonstruoja. Labai nustebsiu, jei netrukus neprasidės patyčių (ir visai pelnytų) iš tos reklamos banga. O, va, kad buki degradai šitaip mūsų valstybę kompromituoja – čia jau rimta bėda. Šiaip jau, už tai visai baudžiamoji atsakomybė praverstų, nes, šiaip ar taip, tai valstybės įvaizdžio dergimas.
Autoriui Tautvydui Marčiulaičiui, str. „Sunku rasti tą G-tašką” štai taip raminančiam besipiktinančius:
„Tai yra tik trumpalaikis performansas, galintis turėti minimalią teigiamą trumpalaikę įtaką”,
vienas delfistas taip atsakė:
„Dar sukurkit “trumpalaikį performansą”, jog Vilnius yra Europos išangė.
Pinigų “performansui” parūpins tie, kurie “nupirko” vaivorykštinę perėją. Derės prie surūdijusio vamzdžio.”
Tęsiant Rusteikos mintį: kas yra Rusteika Lietuvoje?
Teisingas pastebėjimas. Pritariu autoriui.
Akivaizdu, kad tokias reklamas gali kurti ar sukurtas laiminti tik baisia neapykanta Vilniui kaip sostinei degantys asmenys. Sunku patikėti, kad gali būti toks dalykų neišmanymo laipsnis. Visa tai susišaukia su aibia neapykantos Vilniui faktų (Lukiškių aikštės, stadiono statybos, tautos namų, reprezantacinės koncertų salės, Basanavičiaus, Čiurlionio paminklų nepajudantys klausimai ir t.t. ir pan, pagaliau pati sostinės išvaizda tapo darančia apleisto užkampio miesto įspūdį). Taigi kas už tos neapykantos Vilniui stovi? Greitai merų rinkimai – kur tas asmuo, kuris nutrauktų tą 20-30 metų tebetęsiamą neapykantos Vilniui kaip sostinei rezginį (!?).
Jau daug mirtinų taškų Lietuvos kūne įspaudė Lietuvos priešai – Orveliški galvijai.
Puiki reklama, ko jūs prikibot?
Juk prasmė – neatrastame paslaptingume. Būtų galima “paparčio žiedas”, tačiau kas Europoje tai supras? Tik mes patys. O G taškas ir Afrikoje yra G taškas. Teisa, ne imigrantų, o TURISTŲ mums reika.
Tad baikite tas primityvias kritikas. Reklama puiki, nekonservatyvi. O naftalininio atsilikimo Lietuvoje ir taip per daug.
“Jei negali sudominti išmintim, sudomink jos stoka. Jei nesugebi gerbti savęs ir didžiuotis tuo, ką turi, didžiuokis savinieka ir kaimiečio, trokštančio ponų dėmesio, išradingumu.” Šis “Žemaičio” komentaras – puiki tokio “mąstymo” iliustracija. Ir juk šita fauna rimtai nesuvokia, kaip kvailai ir primityviai jie atrodo – atvirkščiai, įsijautę į XX a. pradžios Rusijos bolševikų “seksualinės revoliucijos dvasią”, jie jaučiasi esą didžiai “progresyvūs” beigi “modernūs”. Išties, alternatyvus šio A. Rusteikos straipsnio pavadinimas – “Kumečių saviniekos fiesta” – būtų dar tinkamesnis, atsižvelgiant į aplinkybes. 🙂
Šuo aiškina karvei, kad kaulas skaniau už kopūstą. Ir šiuo atveju santykis štai toks. Vertybinės sistemos skiriasi kardinaliai, jos nesuderinamos. Tad neverta ir diskutuoti. Viena skaniau kaulas, o kitam – kopūstas. Taip ir su morale. Moralė nėra universali. Ji kiekvienam individuali. Kad ir pavyzdys: kas moralesnis – vegetarė prostitutė ar ,ėsėdis šventikas? Aš manau, kad šiuo atveju prostitutė. Bet bus ir tokių, kurie manys atvirkščiai.
Nu tai teip – yra, pvz. vagies moralė ir apvogtojo moralė, yra pedofilo moralė ir vaiko moralė, yra liberasto moralė ir normalaus žmogaus moralė. Viskas individualu. Vieni sakys, kad moralesnis yra vagis, pedofilas ar liberastas – kiti manys atvirkščiai. Ir abiejų pusių nuomonės bus vienodos vertės. 😉
Kvailybes rašot. Nors puikiai supratot, ką parašiau. Moralė nėra universali.
Ir prie ko čia nusikaltėliai? Pirmiausia, moralę reikia turėti. Jie neturi. O tie, kurie ją turi, moralės suvokimas skiriasi (pvz., prostitutė vegetarė – mėsėdis šventikas).
“Moralė nėra universali. Ji – kiekvienam individuali.:” – čia tamstelės teiginys. Jeigu ji tokia individuali – kas verčia tamstelę manyti, kad sugebate tokį individualų dalyką apskritai atpažinti – jau nekalbant apie teisę spręsti ir smerkti? Tarkim, vagis vogdamas yra šventai įsitikinęs, kad elgiasi moraliai (“nes juk JIS turi, o AŠ ne – tai kodėl neatstačius teisingumo?”). Taigi, jo požiūriu, jis moralę TURI. Dar kartą primenu – ji individuali, o ne universali – kaip ir sakėte. 😉 Kitaip tariant, kas toks esate, kad galėtumėte spręsti, kas turi moralę, o kas ne? Gi tai taip individualu! 😉 Taigi, summa summarum, tamstelės nuomonė, kad nusikaltėliai moralės neturi, yra tiek pat verta, tiek nusikaltėlių nuomonė, kad jie ją turi, o tamstelės moralės samprata yra verta lygiai tiek pat, kiek ir jų. 😉
Beje, kadangi moralė yra individuali, tai ji ir reliatyvi – kas vienam yra moralu, tas kitam – ne, vadinasi, galima apskritai ginčytis, ar yra toks dalykas, kaip moralė (“define morality!” – vienas iš mėgstamiausių liberastų “argumentų). 😉
… gerai čia Pikc tam “žemaičiui” gyvenančiam Vilniuje ir dar dėstytojaujančiam parodei kokio lygio jo tie “mokymai” – liberastijos…
Bet jei tokia fauna IŠ TIKRŲJŲ yra dėstytojai – kiek brudo jie į paikų studenčiokų galvas prigrūda?
Šiuo atveju pateikti pavyzdžiai nelabai tinkami – socialinės sąmonės dalykai pinami su fiziologiniais procesais, instinktais. Moralė yra socialinės sąmonės reiškinys. Gyvuliai jos neturi…
Šiuo metu per ŽR toks p. Haroldas iš neLietuvos aistringai gina tašką nuo atsilikėlių.
Klausant visų gynėjų, kur savo krūtine gina G tašką (kaip kad ant kulkosvaidžio vamzdžio kritęs Matrosovas), ar nekyla klausimas dėl priežasties?
Gal mūsų politikai, tiek prievartauti strateginės draugės, patapo mazochistais? Nebegali be to nė dienos? Todėl kviečia į Vilnių dar daugiau tų, ką mumyse būtent ir tik G taškas domina?
Kas tokio blogo G taške? Jus tai erzina? O mane – veža. Nieko nuostabaus – jūs moteris, aš vyras.
Puiki reklama. Daugiau tokių. Bent Vilnius gal vieną kart išbris iš to naftalininio dvokiančio konservatyvaus liūno?
Kodėl nepasakot kas yra G-taškas? Vilniaus rajoną paskelbę Kristaus karalija Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga sutikdama popiežių neprotestuoja prieš G-SPOT įvaizdį karalijos centrui. Wilno nasze. Tai tada viskas tvarkoje, bet mane stebina Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą, Lygių galimybių plėtros centras ir jos aktyvistė Margarita Jankauskaitė, kurios vakariečius turistus pritraukti leidžia naudojant „moters makštyje esančią labai jautrią erogeninę zoną“ ir diskriminuoja vyrus. Tai gal turistų iš rytų ir buvusio soclagerio pritraukimui ir vyrų nediskriminavimui reikėtų įvaizdį papildyti šūkiu: „иди ты нах уй“
Ne mazochistai jie, o paprasčiausi sugyvulėję dvasios ubagai, ir tiek. Buki, chamiški, primityvūs.
Beje, štai labai taiklus juokelis apie tą fauną – su atitinkamu iš liberastinių degeneratų nukopijuotu “paaiškinimu tamsolems”: http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/egle-mironcikiene-vilniaus-savivaldybe-sostines-hemorojus
Kokiu reikia būti primityvu, kad taip neapkęsti liberalizmo?
Esat kažkoks praeities dinozauras. Dabartinė visuomenė jūsų nesupras. bet ką ten suprast…
Visada linksma matyti, kaip sugyvulėję 19 a. vidurio marksizmo idėjų ir 20 a. pradžios Rusijos bolševikų praktikos apologetai pradeda postringauti apie “primityvumą”, “praeities dinozaurus”, “progresyvumą” beigi modernumą”. 😀
Kaip ten pagal liberastinę (visai neprimityvią, jeigu ką :D) kalbos teršimo madą sakoma – krc, priceless? 😉
bugaga… supras, dar ir kaip supras.
Manau, kad G taškas yra erotinių impotentų iš prigimties savęs nuraminimui susikurtas konstruktas…
Manau, kad daugiau impotentų yra tarp kritikų 🙂
Kur daugiau, kur mažiau čia jau kitas klausimas. Beje, derėtų suprasti, kad erotinė, tai ne fizinė impotencija…
Iš patikimų šaltinių sužinojau, jog Vakaruose kilo toks mokslinis ginčas kilo dėl Vilniaus savivaldybės – atsirado manančių, jog ši esanti Vilniaus H taškas… ( H = hemorojus) Tai kažkas nauja, negirdėta, šviežia!
Mane šie teiginiai įtikino. Visgi H taškas yra nauja, reiškia, dabar bus jis madingas.
Juk savivaldybės naujausių idėjų fanai teigia, jog kas nauja, tas turi neginčytiną teisę būti, nes madinga, ir prieštarauja senam. O kas ne naujausios mados, tas turi būti naikinama. Todėl H taško privalumus ginčysiantys bus paskelbti praeities šešėliai, atsilikėliai, provincialai.
Manau, savivaldybė turi skubiai perkurti savo atgyvenusią reklamą, kad nenuskambėtume Europoje, kaip senamadžiai neišmanėliai.
Gryna teisybė – žiūriu, jau mano “2018 08 10 17:24” komentaras su nuoroda “praėjo”, tai galima išsamiau pasiskaityti. 🙂
Linksminame Vakarus, kaip Boratas linksmino.
kad Europai plačiai atvertu savo G tašku būtinai atkreipsim dėmesį – neabejotina. Atitinkamo gyvenimo būdo „turistų” būtinai pagausės. Kitko ieškantys, tad nuo tokios atviros „reklamos” pašiurpę, dėl viso pikto nuspręs artimiausius 50 m. nevažiuoti ir vaikų neleisti.
Nuo dabar į mus kaip į iš džiunglių į civilizaciją ištrūkusius mauglius žiūri – kaip į laukinius, nesuprantančius, nei kas čia darosi, nei kaip dera elgtis, tad kad ir primityviai, grubiai, nemokšiškai, bet žūtbūtinai pranešti apie save labai norinčius.
Kuo toliau, tuo daugiau erdvių užvaldo aukštosios Pravieniškių lygio kultūra. Ar tik neužsibrėžėme tikslą Europai savo „paniatkes” diktuoti?
Taigi bukiems liberastasm nesvarbu, DĖL KO dėmesį atkreipė – svarbu, kad ATKREIPĖ. Štai viena višta iš “go-go Vilnius” kontoros (ar kažkaip panašiai vadinasi) krykštavo, kad UŽSIENIO (!) spaudoje jų “šyzą” jau paminėjo. Vėlgi, nesvarbu kaip – svarbu, kad ATKREIPĖ DĖMESĮ. Ir dar UŽSIENYJE! VAU! 🙂
Prisiminkite “mianinykus”, kurie tuštinimosi viešoje vietoje “performancus” daro – tai čia LYGIAI toks pat lygis.
Čia juokai pro ašaras – juk terliūzinamas sostinės Vilniaus vardas. Tai tiek valstybės, tiek viešasis interesas – kuomet prokuratūra privalanti savo iniciatyva ginti valstybės ar viešuosius interesus. Imtis ikiteisminio tyrimo. Juolab, kad panašu, jog čia yra arija iš tos pačios sąmoningų piktybiškumų operos, kaip ir atsiradęs patyčinis Kauno kvietimas Vilniaus į svečius per šio gimtadienį… Tokio piktybiškumo valstybės ir savivaldybės valdyme sostinės atžvilgiu pažvelgus giliau į jo virtuves rastųsi ir daugiau…
Jo, aš taj irgi skaitau, kad če kauniečiū samokslas bus – ne kitajp! 😀
„rĖklamos” kūrėjai siekė Europoje dar neregėto efekto, tskant, ŠOKIRUOTI – nes būtent tai jų draugijoje laikoma talentu, tik tai šiandien dera „padorioje draugijoje”. Jei nešokiruoji, esi nulis, esi atsilikėlis.
Prisiminiau vieną nutikimą. Kasdien susitikdavome Vokietijos miestelio parke esančiame zoo sode. Ten kalinamos beždžionės nemėgo jas nuolat erzinusių berniūkščių, todėl vos artėjančius išvydusios, iš tolo pasitikdavo juos isteriškais riksmais bei į juos atstatytais ir specialiai pirštais visu gražumu išverstais savaisiais „G taškais”.
Ar ir toliau kantriai leisimės, kad VISAI Lietuvos visuomenei atstovautų štai tokio mentaliteto ir skonio „pažangūs kūrėjai”? Ar toli nuo beždžionių pažengėme, jei mūsų mokyklos štampuoja štai tokio lygio „specialistus”?
LABAI taiklus palyginimas! 😉
Lietuvos vardo šlykštynės neapdergs, nors ir labai jiems norėtųsi.Savo vaivorykštinius taškus dėl gėjų pritraukimo reklamuoja, bordelius, kurie veikia netrukdomai, bet baisiausia-kad į juos nemokamų koncertų ir gėrimų pavidalu pritraukiami vaikai .Taip jie daugina savo išnaudojamųjų skaičių.Ir niekas netikrina, kiek ten nepilnamečių .
Šlykštynės, kaip juos pavadino Kauno mergaitė , yra jų vardas. Prilindę prie lovio, skleidžia smarvę kaip bezdantys skunksai.
O, bezdanti Kauno mergait4 🙂
Garsus JAV komikas Johnas Oliveris savo vedamoje vakaro pokalbių laidoje „Last Week Tonight with John Oliver“ aptarė ir kontroversiškąją „Vilnius – Europos G taškas“ reklamą.
delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/vilniaus-europos-g-tasko-reklama-aptarta-ir-garsiojo-johno-oliverio-laidoje.d?id=78807347
Kol Šimašius, savivaldybę pasitelkęs, rausia, ieško G taško, Matijošaitis vėl jį apšoko miesto tvarkybos reikaluose – Dainavos parką sutvarkė, atidaro ir imasi kito parko.
Tai ir balsuok (kartu su Pic) už savo Matijošaitį.
O mums priimtinesnis R. Šimašius, kurį rinksime ir ateityje.
Manot? Aš nė už vieną iš jų nebalsuosiu.
Tik susirūpinau, ar tik nebraška mūsų mero šeimos pamatai, ar tik žmona nenustatė vyrui paskutinės datos, iki kada jis privalo sužinoti, kur kokie taškai sudėti, kad jis taip karštligiškai puolė viso pasaulio turistus į talką.
Žodį pamečiau:
kad jis taip karštligiškai puolė viso pasaulio turistus į talką kviestis .