Savito ir išskirtinio aromato nišinių kvepalų populiarumas Lietuvoje auga jau kelerius metus ir, panašu, nė neketina sustoti. Vien per pirmą šių metų pusmetį šių kvepalų nupirkta tiek, kiek per visus 2016 metus. Pasak kvapų ekspertų, daugėja išskirtinumo ieškančių žmonių, kurie į nišinius kvapus iškeičia ir įprastus kvepalus. Atradus labiausiai tinkantį kvapą, jis tampa tarsi asmeniniu parašu.
Eglė Bertašienė, kvapų žinovė ir tinklaraščio „Paskui nosį“ autorė, sako, kad nišinių kvepalų mada trunka jau kelerius metus ir, panašu, priartėjo prie
piko. Jei norisi ne tik malonaus, bet ir itin įdomaus, neįprasto, o gal net keisto ir keisto kvapo, tuomet tokį rasite kaip tik nišinių aromatų lentynose.
„Lietuvoje žmonės nišinius kvepalus yra atradę, juos žino ir domisi. Ko vertas vien faktas, kad kai kuriuos nišinius kvapus galima užuosti kasdien, einant centrinėmis Vilniaus gatvėmis. Žmonėms patinka tas išskirtinumo ir prabangos pojūtis, kurį suteikia žinojimas, kad kvepi išskirtiniu, neeiliniu kvapu“, – populiarumą grindžia E. Bertašienė.
Pasak jos, nišiniai kvepalai gali pasiūlyti turbūt viską, ką galima įsivaizduoti ir ko niekada nepavyktų rasti įprastų kvepalų lentynose: pradedant meistriškai ir išradingai suderintomis nuosaikesnėmis kompozicijomis ir baigiant smilkalais, brangiąja mediena, laužo dūmais ar net metalu, degutu ir guma.
„Kūrybinės galimybės yra neribotos ir kvepalų kūrėjai tą išnaudoja, pasitelkdami ne tik brangesnes kvapiąsias medžiagas, bet ir turėdami kur kas daugiau laisvės, nei turėtų dirbdami įprastų kvepalų gamintojų laboratorijose“, – sako kvepalų žinovė.
Priešingai nei įprasta manyti, nišiniai kvepalai nebūtinai yra brangesni už įprastus populiarų prekės ženklų kvepalus. Jų išskirtinumas – ne pakuotė ar prekės ženklas, o turinys, t. y. pats kvapas. Išskirtinių kvepalų įvairovė kasmet auga, daugėja ir masinės parfumerijos gamintojų siūlomų išskirtinių kolekcijų pasiūla, tad vartotojas dabar jau turi labai rimtai padirbėti, norėdamas atrasti sau tinkantį kvapą.
„Tikrai būtų galima įvardinti kelerius kvepalus, kurie visiems patinka, apie kuriuos šnekama ir jų trokštama, bet tokia sėkmė nėra dažna. Atvirkščiai – ta nesuskaičiuojama kvapų įvairovė tiesiogiai atspindi išskirtinius klientų poreikius“, – sako E. Bertašienė.
Pasak jos, jei įmanoma, renkantis nišinius kvepalus kvapą pirmiausia reikėtų išsibandyti ant odos. Taip geriausiai išsiaiškinti, ar kvapas jums tinka ir patinka. Rinktis iš didelės pasiūlos visada padės ir mėgstamų aplinkos kvapų ar patikusių kvepalų natų patyrinėjimas. Aromatų aprašymuose minimos natos iš tiesų labai padeda susigaudyti jos tarsi kelio ženklai.
Galima sekti ir išbandyti tai, kas yra madinga. Pasak, E. Bertašienės, šiuo metu jaučiamas visuotinis išskirtinių, saldžių kvapų bumas, ir tai pastebima ne tik Lietuvoje, bet apskritai visame pasaulyje.
Na Lietuvoje dabar tikrai nišinių kvepalų bumas. Aš taip pat kvepinuosi išskirtiniais nišiniais kvepalais. Man patinka jų dizainas, kvapas, pateikimas.
labai džiaugiuosi, kad lietuviai mėgsta gerus produktus, įskaitant ir kvepalus. ne vienas mano pažįstamas vis dažniau renkasi nišinius kvepalus, jų galia visai kitokia.. o kvapai, stulbinantys.
Kai išlendate iš nišos, pirmiausia nusiprauskite ir pasikeisti drabužius į švarius. Nežinau, kas tas pikas, bet prie ko čia natos ir KET?