Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gerindama žmonių aptarnavimą pristatė interaktyvų žemėlapį, kuriame tiesiogiai skelbiami pranešimai apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą.
Žemėlapis www.eso.lt/zemelapis yra pritaikytas ir mobiliems įrenginiams, tad sužinoti apie elektros skirstymo tinklo darbą galima irtelefone, ir planšetėje.
„Žemėlapį sukūrėme tam, kad kiekvienas paprastai ir greitai pasitikrintų informaciją apie elektros atjungimus. Pasirinkus norimą vietovę galima sužinoti apie atjungimo pradžią ir planuojamą elektros tiekimo atnaujinimo laiką. Jei informacijos apie gedimą žemėlapyje nėra ir žinoma, kad gedimas ne kliento vidaus elektros tinkle, gedimą patariame registruoti pasinaudojus specialia forma arba paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1802“, – teigė ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius Saulius Vaičekauskas.
Elektros atjungimai suskirstyti pagal jų tipus – planinius ir neplaninius (gedimai). Planiniai atjungimai – tai laikinas elektros tiekimo nutraukimas, kai ESO atlieka elektros tinklo atnaujinimo arba plėtros darbus ir dėl darbuotojų saugumo būtinas laikinas įtampos atjungimas. Tuo tarpu gedimai elektros skirstymo tinkle įvyksta dėl techninių arba išorinių priežasčių – pavyzdžiui, pašalinių asmenų veiklos ar gamtos poveikio.
Žemėlapio skiltyje taip pat pateikiami patarimai, kaip elgtis artėjant gamtos stichijai, ką reikia žinoti, įvykus gedimui. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumus ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.
Gerindama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu. Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.
Nuo 9val. ryto 2019.10.03.nera elektros Plunge Telsiu 12-2 ,taip pat siame pastate isikurusioms parduotuvems.Administruojancio pastato elektrikas pranese kad iki apskaitos skaiciuku nera fazes.
Prasome pasalinti skubiai gedima.
Ypač patogu tuo pasinaudoti, patikrinti kompiuteryje, kai tavo name dingsta elektra…
🙂
2020.03.13, ryte, apie 8,00 pranešėm apie gedima tel.1852 ir SMS, nulūžęs medis užvirto ant laidų ir juos pagulde ant žemės, laidai tabaluojas šalia nuosavo namo ir yra po srove. Nejauku. Pagalbos nesulaukiam visą dieną.
Ar kam kils klausimas, o kaip tos atramos bei stulpai gaminti ir statyti? Ar nebuvo taupoma dedamųjų medžiagų savo sklypo stulpeliams? Medžiagų sudėties normos ir technologijos per visus procesus nepažeistos?
2020 .03.13 pranesta jog Jurbarke Smukuciu gatveje ant laidu nuvirtes medis ,gyventojai like be elektros ir sildymo.Siandien praejo pusantros paros,niekas nesikeicia.Nesuprantu ka veikia tarnybos ir ar jos apskritai egzistuoja.Ir tik sitoje valstybeje imanomas sitoks nesiskaitymas su savo pilieciais