Klaipėdos uosto vadovai viliasi, kad iki metų pabaigos gali būti perkratutas rekordinis kiekis krovinių. Skaičiuojama, kad šis skaičius gali siekti iki 40 milijonų tonų. Lyginant su kaimyninių šalių uostais Baltijos jūroje – Klaipėdos uostas yra vienintelis, krovos augimą fiksuojantis visus metus. Taip pat planuojamos milžiniškos investicijos, iš kurių didžiausiu iššūkiu vadinama uosto vartų molų pertvarka.
Š. m. gruodžio 5 d. duomenimis, lapkričio mėn. Klaipėdos uoste krauta 3,45 mln. t krovinių, t. y. 21,5 proc. arba 610,7 tūkst. t daugiau nei 2015 m. lapkričio mėn.
Klaipėdos uoste kraunamų krovinių būdų pokyčiai 2016 m. lapkričio mėn.:
- skystieji kroviniai – pilta 944,6 tūkst. t, +26,8 proc. arba +199,8 tūkst. t;
- generaliniai kroviniai – krauta 998,0 tūkst. t, +8,8 proc. arba +80,7 tūkst. t;
- birieji kroviniai – pilta 1 509,5 tūkst. t, +28,0 proc. arba +330,3 tūkst. t.
Šiuo metu kituose kaimyniniuose uostuose krova smunka – Rygoje – beveik 9, Taline – 11, o Venspilyje – beveik 20 procentų.
Kaip malonu skaityti tokio pobūdžio straipsnį. Tikėkimės ir ateityje Klaipėdos uostas tik augs ir krovinių bus transportuojama vis daugiau ir daugiau. Manau prie šio augimo prisidėjo ne tik pritrauktos investicijos bet ir neapsakomas lietuvaičių darbštumas. Jau visoje Europoje ir pasaulyje lietuviai yra minimi kaip itin darbštūs žmonės. Tačiau neverta užmigti ant laurų ir būtina stengti toliau plėsti uostą.