Didelio pripažinimo sulaukęs ir bene labiausiai muzikos srityje pasiekęs lietuvis Marijus Adomaitis, pasivadinęs „Ten Walls“ slapyvardžiu šiomis dienomis yra garsiai aptarinėjamas.
Socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje, skirtoje jo muzikinei veiklai, atsirado įrašas apie netradicinės orientacijos atstovus. Buvo rašoma apie toleranciją tam tikrai žmonių „veislei“, kuri čia pat buvo prilyginta pedofilams. Nors žodžiai „gėjus“ ar „lesbietė“ tekste nepavartoti, buvo akivaizdu, kad kalbama būtent apie lytines mažumas.
Vėliau įrašas dingo ir atsirado atsiprašymo tekstas bei skelbimas, kad laikinai jis nutraukia veiklą. „Labai apgailestauju dėl jo žeidžiančio turinio, kuris neatspindi mano tikrosios nuomonės“ – rašoma socialiniame tinkle, tačiau nutylima, ar tas įrašas buvo jo paties, ar kieno nors kito.
Didžiojoje Britanijoje rugpjūčio pabaigoje vyksiantis legendinis šokių muzikos festivalis „Creamfields“ paskelbė, kad atsisako numatyto „Ten Walls“ pasirodymo. Europoje elektroninės muzikos festivalis „Sonar“ taip pat atsisakę „Ten Walls“ paslaugų.
Socialiniame tinkle po atsiprašymo tekstu pasipylė neigiami įrašai: „pamiršau tavo vardą ir muziką“, „daugiau nebelaukiamas scenoje“, „daugiau nebegrįžk“.
Lietuvoje prasidėjo svarstymai apie žodžio laisvę ir „šventą karvę“. Interneto metraštininkas Raimondas Navickas rašo: „Kyla klausimas – argi už tai kovojo Sąjūdis ir krito Sausio 13-osios didvyriai? Kad vienos rūšies totalitarizmą pakeistu kitas? Kad nekritikuotinos „Šv. Karvės“ statusą vietoje Komunistų partijos bei ideologijos įgytų homoseksualizmo plėtotojai ir jų dogmos?“.
„Tampa akivaizdu, kad šių dienų Vakarų pasaulyje vis įsigalintis kultūrinis marksizmas savo turiniu labai primena buvusius totalitarinius režimus. Kalbama daug apie žodžio laisvę, tačiau reali cenzūra tampa beveik tokia pat griežta, kokia buvo valdant Hitleriui ar Stalinui. Reikia nenustoti kalbėti, drąsiai reikšti savo nuomonę įvairiais klausimais. Priešingu atveju, jeigu karaliui pirmą kart pasirodžiusiam nuogam neišdrįsime jam pasakyti, kad jis nuogas, kitą dieną, tai padaryti bus dar sunkiau“ – rašo Linas Zasimavičius, Tarptautinių Santykių Ir Politikos Mokslų Instituto studentas.
Pernai M. Adomaičio kūrinys „Walking With Elephants“ pakilo į šeštąją populiariausių Didžiojoje Britanijoje kūrinių sąrašo vietą, metų pabaigoje tarptautinė žiniasklaida lietuvį šlovino kaip vieną ryškiausių metų atradimų.
Va, ir pasirodė kokie jie yra “tolerantai”.
Navickui ir Zasimavičiui bei pan. į juos iki supratimo apie žodžio laisvę kaip karvei iki kosmoso! Net Navicko minima šv. karvė yra aukščiau už jį, nes žodžio laisvė nesuteikia teisės niekinti ir žeminti kitus žmones.
Bet negėjus ir nepedofilus juk žemeinti galima? Juk gėjai ir pedofilai aukštesnė rasė?
Kažko mesupratai
Kažko nesupratai
„Ten Walls“ linkiu neparduoti moralinių vertybių ir neatsiprašinėti dėl savo nuomonės ir įsitikinimų.Esate jauni ir talentingi ,bus dar gerų renginių,bus gerų pasiūlymų.Sėkmės,aš visada Jūsų klausysiuos.
Žodžio laisvė pagal homoseksualus : Apie mus tik gerai , kitaip jums bus blogai !
Parodomasis susidorojimas, kad kiti bijotų net žodį pratarti.
Motina Gamta seksualinį potraukį sukūrė tik gyvybės pratęsimo reikalu, todėl visais kitais atvejais (homosekaualizmas, zoofilija, nekrofilija ir bet kokia šlykštofilija) yra nenormalumas arba psichinė liga. Argi sveikai mąstantis žmogus gali būti tolerantiškas homoseksualaus žmogaus savireklamai, kad jis yra nenormalus?! Tikrai NE!
Kai turėsi tokį sekspotraukinį (nenormalų) sūnų, galėsi jį vadinti “nenormaliu”.
Visi mes kažkuria prasme nenormalūs. Ir aš tik už nenormalumą. Ir kaip pats galėtum įrodyti, kad esi “normalus”?
,,Normalūs” niekam nieko neįrodinėja. Nematuok kitų pagal save.
Tikrai? Ir kaip gi jūs apibrėžiate normalumą? Pavyzdžiui, viršyti greitį – normalu ar nenormalu?
Aš visada į žmogų žiūriu kaip į meno kūrinį, kurio VIENINTELIS (ir tik vienintelis) vertinimo mastelis – ar jis įdomus, ar neįdomus. O visa kita nėra taip reikšminga.
Hmm… O galbūt kažkam įdomus tik tas, kuris su juo geria…
Įdomus draugas ne tas, kuris tave girtą iš baro namo veža, o tas, kuris kartu šliaužia .
CHA
nerašinėk daugiskaita už visus,o tamsta būk kuo nori ir gyvenk kaip patinka ,niekas čia tau nieko neįrodinės.
Manau, visuotinu nepakantumu reikia stabdyti tuos iškrypėlius nuo noro viešintis.
Manyk toliau.
CHA
Vieni kersija, kiti palaikys… Kiekviena lazda turi du galu, taigi jaunuoli, laikykis ir suprask kas darosi ‘demokratiskame ir laisvame’ pasaulyje 🙂 Nekviecia vieni, tikrai kurybinga ir nuosirdu kureja atsiras kas pakvies.
Labai iškalbingas šis susidorojimas. Pirmiausia, jis pasako, kas valdo šou pasaulį. Antra, jis pasako, kaip vertina muziką homoseksualai – pagal kūrėjo seksualinę orientaciją 🙂 Trečia, jis pasako, ko reikėtų laukti, jei homoseksualai taptų dauguma 🙁
Taiklūs Dalės pastebėjimai. Pratesiu “ko reiktų laukti jei homoseksualai taptų dauguma”. Visi žinom, kad yra tokių vietų kur homoseksualizmas nėra dauguma bet sugeba dominuoti. Tai įkalinimo vietos. Su visom iš to kylančiomis išvadomis, iliustracijomis ir grėsmingomis projekcijomis į ateitį. Taip sakant informacija pamąstymui…
Kažin, kodėl kalėjimuose vyrai nelaikomi kartu su moterimis? Tikriausiai to homoseksualizmo būtų žymiai mažiau…
Homosexualizmo kalėjimuose būtų mažiau, jei visiems ten patekusiems žemo lygio “veikėjams” būtų paduota po guminę lėlę.
Taip, taip, guminė moteris, nealkoholinis alus, elektroninės cigaretės… Pats tas, ko reikia žemo lygio veikėjams 🙂
Alus – būrų gėrimas.
Iš tos pačios “serijos” ir džinsai – būrų apranga.
Volcvagen Golf’as – būrų automobilis.
Cigaretės – greičiausiai irgi būrų kaifo išmislas.
——————-
Bandyk gerti tauriuosius gėrimus (po 20 gramų).
Vilkėk kostiumą.
Važinėk Cadillac’u.
Rūkyk pypkę ar cigarus.
Ir panašiai.