Gegužės 17 d. vakare Lietuvos karinių jūrų pajėgų laivai, nuo gegužės 16 d. vakaro ieškoję virš Baltijos jūros dingusio lėktuvo An-2, grįžo į uostą. Paiešką sustabdė ir Karinių oro pajėgų lėktuvas L-410 bei Latvijos paieškos ir gelbėjimo rajone dingusio lėktuvo ieškojęs Latvijos karinis sraigtasparnis Mi-17.
Nuo vakar dienos, kai buvo gautas pranešimas apie prarastą ryšį su lėktuvu An-2, kariniai laivai ir orlaiviai žvalgė jūros plote nuo Klaipėdos iki Akmenrago (Latvijoje, šiauriau Liepojos) ir 97 jūrmylės nuo kranto. Jokių objektų, susijusių su dingusiu orlaiviu, jūroje nebuvo aptikta.
Iš viso nuo vakar dingusio lėktuvo jūroje ieškojo Lietuvos karinių jūrų pajėgų laivas „Jotvingis“ (N42), gelbėjimo laivas „Šakiai“, Lietuvos karinis sraigtasparnis Mi-8 ir karinis orlaivis L-410. Latvijos atsakomybės zonoje paiešką vykdė Latvijos karinis sraigtasparnis Mi-17. Vakar jūrą taip pat žvalgė Švedijos orlaiviai.
Gegužės 16 d. apie 18 val. Karinių oro pajėgų ir Lietuvos karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro budėtojai gavo Aeronautikos gelbėjimo koordinavimo centro pranešimus apie prarastą ryšį su orlaiviu An-2, skridusiu virš Baltijos jūros.
Į paieškos rajoną iš Nemirsetos gelbėjimo posto buvo nedelsiant išsiųstas budintis Karinių oro pajėgų sraigtasparnis Mi-8, dar vienas sraigtasparnis atskrido iš Kauno operacijai pastiprinti. Paieškai taip pat buvo pasitelkti du Karinių jūrųpajėgų laivai: gelbėjimo laivas „Šakiai“ ir vadovavimo ir aprūpinimo laivas„Jotvingis“ (N42). Prie paieškos operacijoje taip pat prisijungė Švedijos orlaiviai.
Operaciją koordinavo Aeronautikos gelbėjimo koordinavimo centras, vėliau koordinavimą parėmė Lietuvos karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras.
Lietuvoje registruotas civilinis orlaivis An-2 skrido iš Švedijos į Lietuvą.
Parengta pagal kam.lt informaciją