Centrinis Klaipėdos terminalas, oficialiai atidarytas praėjusių metų vasarą, ir laivybos bendrovė „DFDS Seaways“ susitarė dėl naujos keltų linijos veiklos pradžios. Terminale pradės veikti keleivinių–krovininių keltų tipo linija (ro-pax), kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.
„Šis terminalas yra vienas svarbiausių Klaipėdos uoste įgyvendintų projektų. Modernaus terminalo dėka sudarytos palankios sąlygos efektyviai keleivių ir krovinių pervežimų per Klaipėdos uostą plėtrai, skatinamas jūrinis turizmas, kuriama nauda visam uostamiesčiui“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, terminalas naudingas ir tuo, kad išplėtus naujo tipo krovininių laivų (ro-ro) bei keleivinių laivų (ro-pax) infrastruktūros pajėgumus itin padidėjo naujų lengvųjų automobilių sandėliavimo ir distribucijos regione galimybės.
Terminale vienu metu gali švartuotis trys laivai. Terminale įrengtos modernios reguliuojamos rampos, kurios tinka naujo tipo ro-ro laivams ir gali išlaikyti didelio svorio apkrovas, pritaikytas sunkiasvorei technikai iškrauti.
Klaipėdos uosto teritorijoje įrengta visa reikiama infrastruktūra, inžinerinės komunikacijos, kontrolės patikros postai, krovinių saugojimo aikštelės, kurios terminale leis aptarnauti apie 6 mln. tonų krovinių ir apie 500 tūkst. keleivių per metus.