Lietuvos ryšių su visuomene agentūros vis aktyviau skinasi kelią į tarptautinį pripažinimą. Tarp tokių tarptautinių apdovanojimų, kaip kasmet geriausius komunikacijos specialistus Senajame žemyne suburiančiuose „European Excellence Awards 2014“ ar „Baltic PR Awards 2014“, finalininkų – ir lietuviškų įmonių pavadinimai. Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum“ pretenduoja į laimėjimus abiejuose konkursuose. Pasak komunikacijos specialistų, tai puikus būdas ne tik garsinti Lietuvos vardą, bet ir stiprinti šalies komunikacijos specialistų įvaizdį.
„Pripažinimas tarptautinėje bendruomenėje suteikia daugiau pasitikėjimo, noro bei ryžto toliau kurti kokybiškus ir kūrybiškus sprendimus, – sako ryšių su visuomenė įmonės „Ad verum“ direktorė Ieva Naujalytė. – Dalyvavimas ir pripažinimas tarptautiniuose komunikacijos renginiuose svarbus ne tik kiekvienai agentūrai, bet ir bendrai visai Lietuvos komunikacijos rinkai. Mes turime talentingų žmonių, kurie geba kurti ir turi visas galimybes nustebinti pasaulį. Labai gaila, jog dėl perdėto lietuvių kuklumo mūsų sprendimai dažniausiai lieka nepastebėti ir laurus tarptautiniuose konkursuose susirenka Vakarų Europos ar Azijos agentūros.“
Konkursas „Baltic PR Awards“ kasmet suburia viešųjų ryšių profesionalus, komunikacijos srities atstovus, įmonių vadovus iš visų Baltijos valstybių. Šiais metais organizatoriai sulaukė beveik 100 paraiškų. Ryšių su visuomene agentūra „Ad verum” į laimėtojus pretenduoja kategorijoje „Be biudžeto“ . Nominuojamas projektas – pavasarį pirmą kartą Lietuvoje minėta „Gerų žinių diena“. Iniciatyva siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į geras naujienas, kurios, dažnai pranyksta kriminalinių ir smurto žinių fone.
„Ad verum“ taip pat nominuota ir kitame svarbiame konkurse „European Excellence Awards 2014“, kuris šiais metais sulaukė paraiškų net iš 1600 darbų. Šiam konkursui ryšių su visuomene agentūra pateikė Kėdainių krematoriumą valdančios bendrovės „K2 LT” komunikacijos projektą. Didžiausias šio projekto iššūkis buvo pakeisti nusistovėjusią visuomenės nuomonę apie laidojimo tradicijas Lietuvoje ir suteikti kuo daugiau informacijos apie kremavimo paslaugą.
„European Excellence Awards 2014“ neliko nepastebėti ir kitų Lietuvos įmonių komunikacijos projektai: „Integrity PR“ su „Lietuvos draudimo“ projektu „Zero Road Rage“ ir „Ergo“ projektas „A Fashion that Saves“.