Trečiadienis, 29 spalio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Visuomenė Politika ir ekonomika

„Savaitės pjūvis“ apie prezidento rinkimus ir „Rail Baltica“ projektą

www.penki.lt, www.iskauskas.lt, www.alkas.lt
2014-04-13 15:45:00
6
Arenijus Jackus | penki.lt nuotr.

Arenijus Jackus | penki.lt nuotr.

       
Arenijus Jackus | penki.lt nuotr.
Arenijus Jackus | penki.lt nuotr.

Šioje „Penki TV“ apžvalginėje laidoje „Savaitės pjūvis“ apžvalgininkas Česlovas Iškauskas su Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Medijų tyrimų laboratorijos vedėju Andriumi Šuminu aptaria kandidatų į prezidento postą rinkimų kampanija.

O susisiekimo ministerijos Plėtros ir tarptautinių ryšių departamento direktorius Arenijus Jackus komentuoja „Rail Baltica“ projekto eigą.

Daugiau laidų, straipsnių ir komentarų – www.iskauskas.lt, „Penki TV“ kanalu „YouTube“ bei portaluose www.alkas.lt ir www.veidas.lt.Daugiau laidų, straipsnių ir komentarų – www.iskauskas.lt, „Penki TV“ kanalu „YouTube“, portaluose www.alkas.lt ir www.veidas.lt.

Penki TV Savaitės pjūvis

Tai apžvalginė laida, kurios kūrėjai drauge su pašnekovais aptaria Lietuvos politikos aktualijas, komentuoja įvykius užsienyje bei padeda nepaklysti svarbiausių naujienų sūkuryje. Laidos vedėjas: apžvalgininkas Česlovas Iškauskas. Turite klausimų, pageidavimų ar pasiūlymų? Susisiekite su mumis redakcija@penki.tv arba tel. (8 5) 266 4522

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Savaitės pjūvis“ apie rusiškas mokyklas ir prezidento rinkimus (video)
  2. „Savaitės pjūvis“ apie prasidėjusią Seimo pavasario sesiją ir artėjančius rinkimus
  3. „Savaitės pjūvis“ apie „Snoro“ vadovų sugražinimą, galimą R.Pakaso sugrįžimą ir kandidatus į Prezidento postą (video)
  4. „Savaitės pjūvis“ apie Kovo 11-osios eiseną, rinkimus į Seimą ir padėtį Venesueloje (video)
  5. „Savaitės pjūvis“ apie kibernetines atakas ir apie Vilniaus taupomosios kasos vadovybės nušalinimą
  6. „Savaitės pjūvis“ apie Prezidentės metinį pranešimą ir apie referendumo dėl žemės rengimo datą (video)
  7. „Savaitės pjūvis“ apie korupciją ir pensijas (video)
  8. „Savaitės pjūvis“ apie euro įvedimą (video)
  9. „Savaitės pjūvis“ apie kuriama lietuviška oro bendrove „Air Lituanica“
  10. „Savaitės pjūvis“ apie Astravo AE ir dvigubą pilietybę (video)
  11. „Savaitės pjūvis“ apie kariuomenės išvedimą, bei krepšinį (video)
  12. „Savaitės pjūvis“ apie savinaiką ir paramą Ukrainai (video)
  13. „Savaitės pjūvis“ apie Lietuvos pirmininkavimą ES Taryboje ir apie interpeliaciją ministrui D.Pavalkiui (video)
  14. „Savaitės pjūvis“ apie skalūno dujas ir Lietuvos-Lenkijos santykius
  15. „Savaitės pjūvis“ apie kelis Lietuvą sukrėtusius skandalus (video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 6

  1. Kažin says:
    12 metų ago

    Apie Estijos poziciją dėl “Rail Baltica” maršuto buvo būtina paklausti ir Estijos, nes dabartinė Lietuvos valdžia nuteikinėja visuomenę prieš Estiją, atseit, ji stabdanti europinės vėžės tiesimą. Tik ir “estiškai” nušviečiant klausimą paaiškėtų kur čia šuo pakastas…
    Apskritai katinimai Estijai kelia abejones. Juk pernai viešėdamas Lietuvoje Estijos Prezidentas Ilvesas pabrėžė priešingai, pasakydamas, kad Baltijos šalims “Rail Baltica” ekonomiškai ir politiškai naudinga tik tuo atveju, jeigu jos mašrutas jungtų Taliną ir Vilnių. Be to, jis kartu pažymėjo, kad maršrutu per Vilnių suinteresuota ir Suomija, kuri tokiu atveju yra pasirengusi jūros dugnu liniją pratęsti iki Helsinkio. Taigi, akivaizdu, kad Estija turėtų būti už tai, kad vėžės maršrutas eitų ne per Kauną, o per Vilnių. Matyt, nesuklysime manydami, kad tam, jog Lietuvos valdžia užtušuotų akis badančią aferą, kuria Vilniaus kaip sostinė ir du kartus didesnis už Kauną miestas, be to, sukuriantis, berods, apie 60% viso Lietuvos BVP, buvo nuspręsta prijungti Vilnių prie maršruto 100 km. atšaka, o tai reiškia, kad vykstantiems į Vilnių ir iš jo tektų persėdinėti Kaune. Tikėtina, kad dėl vykimo į Vilnių su persėdimu Kaune ir nesutinka Estija, juolab, kad tai būtų daroma ir už atitinkamą dalį Estijai tenkančių lėšų.
    Žinant, kad Lenkija yra nustačiusi, jog vėžė nuo Varšuvos link Lietuvos sienos būtinai eis per Balstogę, tai tokiu atveju trumpesnis kelias į Vakarus (Balstogę) tiek estams, tiek latviams (Rygai) ir mums(Vilniui, Lietuvai) yra iš Vilniaus per Druskininkus, o ne iš Kauno per Kazlų Rūdą, Marijampolę, Elką (Lenkijoje). Be to, Kauno įtraukimas į vėžę, apskritai, yra keistas – nei ekonomiškai, nei politiškai nepagrįstas sprendimas. Juk, akivaizdu, kad važiuoti iš Vilniaus į Balstogę per Kauną, Elką, kaip ir vykti iš Vilniaus į Rygą per Kauną yra nesąmonių nesąmonė.
    Taigi, Iškausko nušviečiamas klausimas buvo nagrinėtinas šiais atžvilgiais, tuomet būtų pasimatę, kad vėžės tiesimas į Kauną, kaip dabar sugalvota pavadinti “Rail Baltica 1”, yra neracionalus, kad tai daroma ne Lietuvos, apskritai ne Baltijos šalių naudai. Tikėtina, kad vėžė per Kauną planuota Lenkijos interesais, kad jai būtų kuo pateisinti Elko įtraukimą į vėžės maršrutą (juk iš Elko vėžė neis tiesiog į Varšuvą (Pietvakarius, o grįš į Pietryčius, galima sakyti atgal, – į Balstogę). Taigi, priverstinai “pasivažinėjant” pora šimtų kilometrų po Lenkiją, žinoma ir sumokant už tokį “pasivažinėimą”…
    Tokiu atveju yra Prezidentei ir Vyriausybei keltinas europinės vėžės tiesimo iki Kauno sustabdymo klausimas, kad nebūtų nereikalingai išleisti keli milijardai litų ES skirtų lėšų. Vėžė nuo Šeštokų galėtų būti tiesiama tik iki Marijampolės, joje, o ne Kaune, įrengiant ir krovinių terminalą, skirtą iš dalies Kaunui ir Pietvakarių Lietuvai aptarnauti. Likusi ES lėšų dalis permestina “Rail Baltica” tiesimui nuo Vilniaus link Panevėžio.
    Viso to esmė nuo visuomenės yra slepiama. Beje, jos į dienos šviesą netempė ir Iškauskas. Taigi, žurnalistaujama sau vis dar tarybiškai…

    Atsakyti
  2. Rokas says:
    12 metų ago

    na ir gnydna roza tas Jackus. gali atsipalaiduoti, arenijau, niekas tos siuksles – vilniaus neleis integruoti. dekui dievui – ES – nera komunistu serykla – Lietuvos gelezinkeliai

    Atsakyti
  3. tampax'as says:
    12 metų ago

    estai nenori, kad jos traukiniai, kroviniai ir piliečiai užtruktų dar užsukdami į Vilnių, kad per Lietuvą jų traukiniai eitų tarsi tranzitu, be sustojimų, išsikrovimų ir pan. Štai kodėl Talinas spaudžia Vilnių, ir ne lietuvių čia kaltė. Tiesiog kožnas nori sau naudos…

    Atsakyti
    • Kažin says:
      12 metų ago

      Atrodo, ne ką išmanai tuo klausimu, neskiri techninių dalykų – vėžės maršruto nuo atšakos nuo jo.
      Jeigu Vilnius su maršrutine vėže būtų sujungtas tik atšakos statusu, tai estų kroviniai ir keleiviai trumpam staptelėję Kaune taip ir nuruktų toliau į Vakarus. Išlipti ir persėsti į kitą traukinį tektų tik keleiviams, vykstantiems į Vilnių. Dėl atšakos užsukimas į Vilnių neatsirastų. Galvoti, kad čia tektų užsukti už 100 km esantį Vilnių ir vėl grįžti į Kauną – apskritai nesąmonė.
      Taigi, visai ne dėl “užsukimo į Vilnių”, kaip pačiam atrodo, “Talinas spaudžia Vilnių”.
      Tikroji nesutarimo priežastis be abejonės visai kita, beje, ją Lietuvos valdžia nuo visuomenės slepia. Be to, greičiau, kad ne “Talinas spaudžia Vilnių”, o yra atvirkščiai.
      Nuomonę dėl to plačiau jau čia esu išsakęs, taigi nesikartosiu.

      Atsakyti
  4. tampax'as says:
    12 metų ago

    o tu būk geras pasikartok… miela skaityti… Esmė ta, kad būtų galimybė ir “užsukti” į Vilnių, ir neužsukti – estams nurUkti link mylimos Warszawos. tai va, ir nereikia čia KAŽIN kokių lia-lia…

    Atsakyti
  5. Mindaugas says:
    12 metų ago

    Jackus sako kad “estai nores greiciau pasiekti europos sajunga”. tai jiems pirma reiketu is jos isvaziuoti, nes estija ir yra europos sajunga.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Pasienis
Lietuvoje

Šalčininkų ir Medininkų pasienio punktai su Baltarusija uždaromi mėnesiui

2025 10 29
Pinigai
Lietuvoje

Siūloma aiškesnė VDU apskaičiavimo tvarka

2025 10 29
Mokykla, telefonas
Lietuvoje

Mokyklos privalės nusistatyti mobiliųjų telefonų naudojimo taisykles

2025 10 29
Būstas
Lietuvoje

Teikiamas trijų įstatymų paketas, palengvinsiantis būsto įsigijimą jaunimui

2025 10 29
Vėlinės
Gamta ir žmogus

Vėlinių iššūkiai vairuotojams: kamščiai, plikledis ir neatidūs pėstieji

2025 10 29
Kelio darbai
Lietuvoje

Ruošiamasi kelio Klaipėda–Radailiai–Kretinga atnaujinimui

2025 10 29
Savivaldybių aplinkosaugos reitingas
Gamta ir ekologija

Žaliausias Lietuvos miestas – Alytus

2025 10 29
Telefonas
Gamta ir žmogus

„Telia“: Lietuva užveria vartus telefoniniams sukčiams

2025 10 29

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Draugų prisiminimai apie Netekome žymaus teatro ir kino aktoriaus, bardo Kosto Smorigino
  • Naivus klausimas apie Šalčininkų ir Medininkų pasienio punktai su Baltarusija uždaromi mėnesiui
  • No more apie Sėkminga Lietuvos saugumo agentų operacija komunistų partijos vadovybėje
  • +++ apie Z. Vaišvila. Referendumas – ir mūsų įrankis

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Šalčininkų ir Medininkų pasienio punktai su Baltarusija uždaromi mėnesiui
  • Siūloma aiškesnė VDU apskaičiavimo tvarka
  • Mokyklos privalės nusistatyti mobiliųjų telefonų naudojimo taisykles
  • Teikiamas trijų įstatymų paketas, palengvinsiantis būsto įsigijimą jaunimui

Kiti Straipsniai

„Rail Baltica“

„Rail Baltica“ projektui skirtas papildomas finansavimas

2025 10 23
Bėgių tiesimas Jonavos rajone

„Rail Baltica“ atkarpoje pradėta tiesti pirmuosius europinius bėgius

2025 10 07
Artūras Zuokas

A. Zuokas siūlo panaikinti „institucinę neliečiamybę“

2025 08 12
„Rail Baltica“ traukinys | panevezys.lt nuotr.

„Rail Baltica“ liniją Lenkija–Kaunas projektuos Vokietijos bendrovė

2025 08 11
„Rail Baltica“ statybos

Pasirašytos naujos sutartys dėl „Rail Baltica“ bėgių tiesimo

2025 08 06
XIX-oji G. Palucko vyriausybė

Atsistatydina XIX-oji Vyriausybė

2025 08 04
JAV pasiuntinys bėga Kremliun

Pareiškęs ultimatumą, Trampas piktinasi Rusijos veiksmais, bet… siunčia pasiuntinuką į Maskvą

2025 08 01
Trampas - Lukašenka - Putinas

Č. Iškauskas. Paskui aktualiją: Ar ultimatumas nebus iškeistas?

2025 08 01
Prof. Vytautas Radžvilas | Asmeninė nuotr.

Nacionalinis susivienijimas: Čekiukų skandalas – Prezidento principingumo testas

2025 07 10
A. Stulginskiui skirta paroda

Istorinėje Prezidentūroje atidaroma A. Stulginskiui skirta paroda

2025 07 05

Skaitytojų nuomonės:

  • Draugų prisiminimai apie Netekome žymaus teatro ir kino aktoriaus, bardo Kosto Smorigino
  • Naivus klausimas apie Šalčininkų ir Medininkų pasienio punktai su Baltarusija uždaromi mėnesiui
  • No more apie Sėkminga Lietuvos saugumo agentų operacija komunistų partijos vadovybėje
  • +++ apie Z. Vaišvila. Referendumas – ir mūsų įrankis
  • +++ apie Teikiamas trijų įstatymų paketas, palengvinsiantis būsto įsigijimą jaunimui
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Ginkluoti smogikai | stopkadras

Vakarams stebint Rusija toliau drasko Ukrainą (video)

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai