Pietų Korėjos laivų statykloje „Hyundai Heavy Industries Co Ltd“ Lietuvai skirto suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) laivo statybos darbai jau artėja į pabaigą ir pradedami bandymų veiksmai.
2013 m. gegužę, įvykdžius visus būtinus darbus, laivas buvo nuleistas ant vandens ir darbai buvo tęsiami toliau. Dabar laivo statybos darbai yra beveik baigti, teliko apie 5 proc. darbų, kuriuos iš esmės sudaro laivo sistemų bandymai ir eksploatavimas. Taip pat jau yra baigta vienų iš svarbiausių ir specializuotų laivo-saugyklos elementų – SGD talpyklų statyba. Iš viso laive sumontuotos 4 talpyklos, kurių bendras pajėgumas siekia 170 tūkst. kub. m.
Šiuo metu apie 400 aukštos kvalifikacijos darbuotojų, vadovaujamų 20-ies ekspertų, yra įsitraukę į baigiamąjį patikrinimo laikotarpį. Planuojama patikrinti laivo sraigto varomąją sistemą ir variklio našumą, elektros, šildymo, dujinimo įrenginio ir visų kitų sistemų darbą bei našumą. Pažymėtina, jog su SGD tipo laivais atliekami specialūs bandymai. Pavyzdžiui, iš viso laive įdiegta 11 tūkst. skirtingų signalų ir kiekvienas signalas privalo būti individualiai patikrintas. Net 4 tūkst. signalų yra skirti dujinimo operacijos saugumui užtikrinti.
Laivui taip pat teks atlaikyti ir nenumatytų išbandymų. Siekiant įrodyti, kad visos sistemos veikia nepriekaištingai, laive bus dirbtinai imituojama nepaprastoji padėtis. Tai bandymai, apimantys laivo manevravimą ir sistemų atkūrimą nutrūkus elektros tiekimui ar esant kitai nenumatytai situacijai. Visos laivo sistemos bus tikrinamos tiek prie laivų statyklos krantinės, tiek ir jūroje.
Visi laivo statybos darbai atliekami laiku pagal nustatytą grafiką. Iš viso laivo statybos procese nuo pradžių dalyvavo keli tūkstančiai žmonių. Planuojama, kad laivas Klaipėdos uostą pasieks 2014 rudenį.
Skaičiai:
Laivo statybai sunaudota 25.000 tonų plieno;
Laivo ilgis 294 m, plotis 46 m, greitis 18 mazgų, variklis dvejopo kuro dujos/dyzelinas – elektra;
Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.
Certamente dare1 uma melhor prova agora do que qudano foi colocado e0 venda, apesar de qudano e9 colocado no mercado je1 este1 bem pronto a beber. Falar no ponto f3ptimo de consumo e9 sempre algo que podere1 variar de pessoa para pessoa, varia consoante o gosto de cada um, no entanto um vinho pode muito bem passados x anos atingir o ponto f3ptimo de consumo e ficar por aed durante outros tantos x anos.