Ketvirtadienis, 15 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Visuomenė Laiškai Alkui

A.Patackas. Išniekinta Lukiškių aikštė, išduota Lietuva, pažeminta tauta

Algirdas Patackas, www.alkas.lt
2013-07-29 13:52:40
150
Telaimi Viltis (nuotraukos)
Algirdas Patackas
Algirdas Patackas

Po vakarykščio Baltic shame tie, kurie dar abejojo, turėtų apsispręsti – ši Lietuva, jos valdžia, jos policija – mano ar ne mano? Aš apsisprendžiau, ir tam galutinį tašką uždėjo ant žemės pargriauto, žemyn galva nešamo, gyvuliškai brutaliai pažeminto Petro Gražulio riksmas „už Lietuvą, vyrai“. Turbūt Petras šituo norėjo surikti visai Lietuvai – ar dar yra Lietuvoje vyrų, ar dar ilgai leisime žeminti Lietuvos garbę aniems glitėsiams ir pasukoms…Ar ir toliau rinksime valdžią, kuri neklauso absoliučios daugumos tautos žmonių balso, besipiktinančio šitokiais „paradais“?

Ar žino tie atgrubnagiai nevykėliai Lietuvos policininkų uniformomis, nesugebėję civilizuotai uždėti antrankių, kad Petras Gražulis paskutinį kartą buvo muštas sovietų milicijos, kai buvo teisiamas už atsisakymą eiti į apmokymus sovietų kariuomenėje? Taip, Petras Gražulis yra paskutinis sovietų politinis kalinys – buvo nuteistas 1988m. kalėti, o kai teismo metu norėjo atsisveikinti su saviškiais,  buvo tiesiog teismo salėje milicijos sumuštas ir jėga ištemptas. Ar galėjome tada pagalvoti, kad nepriklausomybę atgavusioje Lietuvoje šitai pasikartos, tik daug brutalesne forma?

Ponia Aušrine Pavilioniene, kaip jaučiatės, matydama kaip buvo pasielgta su tamstos kolega, Seimo nariu? Kai Petras Gražulis kalėjo lageryje, kur Jūs buvote? Gi beveik tuo pačiu laiku stažavotės Džordžtauno (JAV) universitete, ir nesunku nuspėti, kokią kainą tikriausiai sumokėjote, nes savo biografijose nemėgstate apie tai užsiminti. Ką sako jūsų tolerastiškoji sąžinė, stebėdama po grindinį voliojamą žmogų, kuris tik norėjo pasakyti, ką galvoja apie tai, kas vyksta centriniame Lietuvos prospekte, pavadintame LDK valdovo vardu? Ar manote, kad garsiaisiais savo laiškais Gediminas kvietėsi iš Vakarų būtent tą kontingentą, kurį Jūs iš tų pačių Vakarų prisikvietėte ir su neadekvačiai liguistu entuziazmu ginate?

Taip, iš tų pačių Vakarų, iš kurių atėjo krikščionybė, gotika ir barokas, Mocartas ir jūsų pamėgtas Viljamas Folkneris (William Faulkner). Bet lietuviai žino, kad marą į Lietuvą užnešė kryžiuočiai, o kiek vėliau iš Vakarų atkeliavo ir šiuose kraštuose neregėta negirdėta bjaurastis – sifilis.

Lietuviai yra maža ir kietasprandė krikščioniškai-pagoniška girių gentis, kuri yra pašaukta duoti atkirtį naujųjų laikų sifiliams. Jai ne pavyzdys ištižę skandinavai, germanai ir lotynai,  kurių civilizacijos susilauks Dievo rūstybės – islamo kalavijo saifullah pavidalu, arba Sodomos ir Gomoros likimo. Išliks tik saujelė ištikimųjų. Padarysime viską, kad tarp jų būtų ir mūsų tėvynė, Lietuva.

Post scriptum: buvau pakankamai pakantus t. v. seksualinių mažumų klausimu, daugiau tokiu nebūsiu. O naivuoliai, kurie klausia kam jiems reikia šitų paradų? bei norintys gauti tikslių ir išsamių žinių apie tai, kas rezgama iš tikrųjų, atsakymą gali rasti Audronės Simanonytės rašinyje.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. A. Patackas. Lietuva – Lietuvos vaikams (nuotraukos)
  2. A.Patackas. Atviras laiškas Viktorui Diawarai
  3. N. Venckienė. Kovo 11-ąją gims policinė Lietuva?
  4. A.Svarinskas: Lietuvos patriotai, pirmyn už Dievą ir Tėvynę!
  5. E. Drungytė. Patriotizmas – didžiausia grėsmė
  6. A. Simanonytė. Homoseksualizacijos schema: ką turėtume žinoti?
  7. D.Tamošaitytė. Tikrasis ES veidas?
  8. Š. Navickis. Žvėries agonija
  9. Ž. Makauskienė. Kovo 11-oji Vilniuje (nuotraukos)
  10. Blogeris Zeppelinus. O ką aš sakiau? Gruzinams dar anksti į Europą… (video)
  11. Pro Patria: Išlikime žmonėmis. Žodis tėvynainiams
  12. Lytinių marginalų eisena vyko policijos, specdalinių ir protestuotojų apsiaustyje (nuotraukos)
  13. Blogeris Zeppelinus. Olandas pasipriešino katalikų homofobijai. Visa tolerancijos ideologija tilpo… viename užpakalyje
  14. Tūkstančiai žmonių Kovo11-ąją paminėjo eitynėmis sostinės Gedimino prospektu (nuotraukos, video)
  15. A. Butkevičius apie homoseksualistus: piliečiai turi teisę reikšti savo nuomonę

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 150

    1. Sėlis says:
      12 metų ago

      Visiškai sutinku. 🙂 Parazitams iškrypėliams Lietuvoje ne vieta.

      Atsakyti
      • Arnas says:
        12 metų ago

        O aš visiškai ne. Man tokie žmonės visai netrukdo gyventi ir nereikia čia jų parazitais ir kitais dalykais vadinti. O tas Petras Gražulis čia vaizduojamas toks lyg mažas nekaltas gyvulėlis, kuris yra visų nuskriaustas ir nelaimingas. Dėl ko jis taip aršiai “kovoja” su tais gėjais, yra aiškiai suprantama… Jis tai daro vien tik dėl to, kad nekenčiantys “pyderastų” kaip jūs vadinat, gautų balsų rinkimuose..

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Jūsų, gyvulių, nuomonė žmonėms nerūpi.
          Grįžk į savo tvartą. 🙂

          Atsakyti
        • Bartas says:
          12 metų ago

          pas mus kaime tokius , kaip arnas (butinai iš mažos raidės) vadina garukais. Jei tarmiškai nežinai, kas yra garukas, aiškinu, .Tai pusdurnis, per anksti ,užkišęs kaminą .

          Atsakyti
    2. Marija says:
      12 metų ago

      Ačiū Patackui už jo nuomonę ir mintis.Bjauriuosi visu tuo, kas dėjosi mūsų Gedimino prospekte. Patikėjau teiginiu, kad Lietuva tapo policinė valstybė. Jau po Kovo 11-osios buvo kraupu ir skaudu. Dabar dar kartą pasitvirtino absurdiška tiesa…Bet negi tik vienas P.Gražulis sugeba aktyviai priešintis tokiai bjaurasčiai? Ar reikalingos mums tokios ES ,,Vertybės”???

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        ne Lietuva tapo policine valstybe, o pasaulis tokiu daromas, nors kai kurie žmonės to vis dar nenori matyti ir naiviai vadina “konspiracijos teorijomis”.
        tai, kas vyksta visur pasaulyje, kaip visos jėgos sutelkiamos tautų ir valstybių naikinimui įvairiomis priemonėmis (rugėsjo 11-a, “arabų pavasariu”, Osama Bin Ladenu, Londono sprogdinimais, pasaulio “teroristais”, mažumų “teisėmis” ir pan.) vardan globalistinio fašistinio pasaulio su valdžia vienose rankose. skirtumas tik tas, kad kiekviena tauta naikinama taikant jai parinktą metodą, o mums skirtą metodą matėme liepos 27 d.. ir ne, tai nėra “dėl rinkos”, kaip skaičiau kitais atžvilgiais puikiame A. Švarplio straipsnyje,http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/andrius-svarplys.-gejai-ir-rinka
        tai – “naujoji pasaulio tvarka”, kurioje ne vergams ir ne mankurtams nėra vietos. kada pabusime?

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          12 metų ago

          Tu vaikeli apsispręsk kur gyveni –ar Lietuvoje, ar Pasaulyje. O tada galvok kas ką daro….

          Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        12 metų ago

        Marijai : „Ar reikalingos mums tokios ES ,,Vertybės”???“ Klausimas yra kitoks: „O ką mes veikiame toje ES su jos „vertybėmis“? Faktas: Reikia skubos tvarka nutraukti sutartį su ES. Jį mums gražina 1993 m. visą pramonę ir resursus(mišką, naftą ir t.t.), o mes po to jai skolą(jeigu žinomai dar noręs).

        Atsakyti
        • Arnas says:
          12 metų ago

          Ką tu čia per nesamones šneki?? Išstoti iš ES?? Jau tokio kvailo pasisakymo nesitikėjau.. Protingi ir aukštąjį išsilavinimą turintys žmonės turėtų suprasti, kad ES yra daugiau privalumų. O kur tada ūkininkai gautų ES paramą?

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Prie ko čia ta parama kažkam? Vis tiek ne dauguma ją gauna.
            Jei ES valdžia nebaigs puldinėti Lietuvos, tai ir teliks nešti iš ten kudašių, o tada pyderai galės kraustytis į ES. 🙂

            Atsakyti
          • Nepolitikas says:
            12 metų ago

            Neaišku kas ką remia. Ar ES ūkininkus, ar ūkininkai ES pramonę? Duoda centą, pasiima trys, neveltui Vokietijoje nedarbas tik 6%!

            Atsakyti
      • Bartas says:
        12 metų ago

        Nereikalingos.

        Atsakyti
    3. Rimvydas says:
      12 metų ago

      Aukščiausias tikslas yra Darna. Žemėje dėl to, kad žmonių priviso daug kartų per daug, kad jie tik grobia, darko, plėšia, engia Darna jau seniai suirusi. Homoseksualumo plitimas prives prie kelių dalykų – prie gimstamumo ir tuo pačiu žmonių skaičiaus mažėjimo bei prie visiško pamatinių vertybių sunaikinimo, dėl ko žmogus laisuis būti žmogumi ir nebus vertas netgi gyvulio vardo. Kitaip tariant, žmonija kaip patapusi parazitu, pati save veda į susinaikinimą. Vadinasi yra tikimybė, kad tai atves į Darnos atstatymą.
      Taigi, homoseksualizmo plitimą aš vertinu kaip dorą dalyką, nes tai veda į Darnos atkūrimą per žmonijos susinaikinimą apart kurio, kitų kelių atkurti Darną deja, bet nebėra. Žmonija nebepasveiks.

      Atsakyti
      • ....... says:
        12 metų ago

        Nesutikčiau,kad žmonių per daug.Per didelis godumas.Išsiauklėjimo stoka.Čia nearti dirvonai.O saikingam žmogui daug nereikia.Didelis netikėtumas ir atradimas man Lietuvos dvarų erdvėse besiskleidžianti aukštoji kultūra.Politikai pradeda atsilikti nuo gyvenimo.Šios kultūros šviesoje aiškiai matosi jų melas,sukčiavimas ir klasta.Žmonės tai atpažįsta.

        Atsakyti
    4. vimba says:
      12 metų ago

      Fašistopederastijai-Ne!

      Atsakyti
    5. Romuvis iš Vilniaus says:
      12 metų ago

      Patackas neteisus.
      Gėjai – lygiateisiai Lietuvos piliečiai, todėl turi teisę žygiuoti Gedimino prospektu. ir iš viso Lietuva tapo perdėtai konservatyvia šalimi, todėl jaunimas iš jos ir emigruoja. net mūsų kaimynai latviai, estai, lenkai už mus liberalesni. Pavyzd-iui, visose trijose šalyse jau legalizuotos sekso paslaugos, Estija jau turi EURĄ, Latvija jį įsives kitamet. pažangios šalys. O Lietuvoje klesti nesveikas fundamentalistinis davatkizmas, ir tiek. Greit bus gėda pasakyti, kad esi iš Lietuvos…

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        “Romuvi”, leiskite jums priminti, jog tautai, norinčiai švęsti Nepriklausomybės šventę, buvo uždrausta eiti Gedimino prospektu. tad būkite malonus, papasakokite apie šią “lygybę”. o taip pat ir tokią, kai žmonės iš anksto žino kieno pusėje bus teismas? ar tokią, kur šeima su vaikais nebegali išeiti į miesto centrą pasivaikščioti, nes nežinia ar koks ekshibicionistas neusigalvos vaikų akivaizdoje nusimauti kelnių? turite vaikų? norėtumėte, kad jie nuogus pasturgalius miesto centre matytų? labai įdomu išgirsti jūsų “autoritetingą” nuomonę.
        p.s. nė viena apklausa nenurodė jaunimą išvykstant ieškoti seksualinės laisvės, tad tose srityse, kur visai neturite supratimo, susilaikykite. beje, man irgi teko ilgai gyventi užsienyje – ten buvau tikrai ne dėl “laisvo sekso”. atsipalaiduokite ir visų nevertinkite savo matu 🙂

        Atsakyti
      • mintis says:
        12 metų ago

        tai kodėl manote,kad toks kelias teisingas?Ar reikia bezdžioniauti negalvojant?Nuogų importuotų subinių ,rodomų kada kam atvažiavus užplauks, mums nereikia.Esam auklėti vertybiniu santūrumu,jei tai išmetėt į konteinerį tai tamstos problema.Ne mano ir kitų.

        Atsakyti
      • Nesutinku ! says:
        12 metų ago

        Gejai turi kur kas lygesnes teises uz ,sakykim,invalidus.Kur jiems pritaikyti ivaziavimai I pastatus,transporta ?Kiek EU organizaciju seria juos pinigais? Nejau taip smukom,kad gamtiniu poreikiu tenkinimas liko svarbiau uz viska ?Neigalus zmones,dabar jusu eile eiti,klibiksciuoti ir dardeti savo vezimeliais Gedimino prospektu.Ginkite savo teises !

        Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        12 metų ago

        Romuvis iš Vilniaus: Gėjai – lygiateisiai Lietuvos piliečiai“, taip bet tai yra psichiniai ligoniai(kaip pedofilai, ir „…filai). Taip tvirtina MEDICINA. Dauguma jų narkomanai, ŽIV, sifilio ir …. nešiotojai. Jie atkreipė visuomenės dėmesį koks tai yra pavojus(sveikatai ir dorovei). Todėl remiantis solidarumo principais, jos reikia priverstinai gydyti, kadangi laisvam gydymui jie neturi pinigų ir sąlygų.

        Atsakyti
        • Geda prisipazinti, jog esu kilusi is Lietuvos says:
          12 metų ago

          1. Is kokio gilaus kaimo esate, jog teigiate, kad MEDICINA tvirtina esa homoseksualizmas- psichine liga? Nenoriu izeisti, bet paskaitykite pora knygu (ne tik pono Patacko straipsni), pabendraukite su daugiau zmoniu, apsisvieskite.
          2. Ar pazistate nors viena homoseksuala? Perlipkite per save ir pakalbinkite taip jusu nekenciama geju ar lesbiete (kazkodel tik gejai, bet ne lesbietes koneveikiami? O kodel?). Nustebsite suprate, kad jie tokie patys protingi, issilavine, gerasirdziai zmones, kaip ir heteroseksualai. Pazistu ne viena ir ne du gejus. Uzbegsiu uz akiu jusu komentarui ir pasakysiu, kad tikrai netapsiu lesbiete ar uzsikresiu ZIV ar sifiliu,todel, kad bendrauju su gejais.
          3. Nebijokite to, ko nepazistate. Kazkada ir moterys buvo deginamos ant lauzo uz raganavima, juodaodziai buvo laikomi antrarusiais. Nesakau, kad turite pritarti homoseksualizmui, bet pirmiausia turite atmerkti akis, pazvelgti i faktus ir tik tada susidaryti nuomone.
          4. Dar karta atsiprasau ir neisizeiskite, bet tokie neapsisviete, zmones, kaip jus ir yra viena is priezasciu, kodel neplanuoju grizti gyventi i Lietuva.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            12 metų ago

            Kas jie yra – viską pasako tokių eitynių organizavimas, jokių kitokių susipažinimų su jais nebereikia. Pagaliau ne iš gėjų, lesbių viešų prieštaraujančių balsų prieš tokių eitynių organizavimus nesigirdi, juk paprastai žmonės nebūna vienos nuomonės, tai taip pat byloja, kad yra čia kažkas netvarkoje su tikrovės vertinimais, logikom ir jausmų gama. Žodžiu, iš jų pačių dėl tokių eitynių organizavimo, paprastai sakant, šūksnų “durniai”, ką jūs darote nesigirdi.
            Taigi, jūsų artimesnė pažintis kelia abejonių.

            Atsakyti
          • Arnas says:
            12 metų ago

            Būtent. Atrodo kad čia susirinkę gilūs kaimiečiai.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              12 metų ago

              Pasimatuok, pirma, savo gylį iš antro galo – kiek metrų jau praplatino, išplersubyni? 🙂

          • LITAS says:
            12 metų ago

            LABAI TU CIA REIKALINGAS SU PEDERASTU ISPLAUTA GALVA.

            Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Tu ne Romuvis, o pederastas.
        Nors nemeluotum dėl priklausomumo, niekše.

        Atsakyti
        • Geda prisipazinti, jog esu kilusi is Lietuvos says:
          12 metų ago

          Geda, jog pasivadinote “tikras lietuvis”. Du sakiniai- dvi gramatines klaidos, du keismazodziai; jokiu pagristu faktu ar logikos- tik puolimas ir neigiamumas. Ismokyte diskutuoti.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Dėl klaidų – tu čia apie save, iškrypėle: du sakiniai – 15 klaidų. 🙂
            Mano sakiniuose klaidų nėra.

            Atsakyti
            • Atsakymas "tikras lietuvis" says:
              12 metų ago

              “Iskrypele”- nes jusu keiksmazodziai ausis rezia?

      • Aurėja says:
        12 metų ago

        Pritariu jums, Romuvi, 100 proc. Mūsų jaunimas neemigruoja pas Lukašenką ar pas arabų diktatorius. Mūsų jaunimėlis bėga iš Lietuvos į šalis, kurios turi senas demokratijos tradicijas – Angliją, Švediją, Norvegiją ir kitas. Jie bėga ir nuo tamsumo, susvetimėjimo, uždarumo. Mano draugų dukra jau keli metai mokosi Anglijoje. Ji sako, kad Lietuvoje ji nenori gyventi todėl, kad čia jai nepatinka pikti žmonės, nemandagumas (užsienyje sveikinasi vieni su kitais – netgi nepažįstami, šypsosi vieni kitiems), uždarumas, liežuvavimas. Štai kodėl merginai geriau Anglijoje. Labai liūdna, kad tokie “intelektualai” kaip Patackas patys nesuvokia, kad atstovauja tamsiausiems mūsų tautos sluoksniams. Jų idėjos yra nevaisingos ir – ačiū Dievui – jos tikrai nepatrauklios jaunimui, kuris nori keliauti po pasaulį, nori, kad žmonės nebūtų skirstomi į pirmarūšius ir tuos, kuriuos reikia niekinti, guiti kaip kokius šunis. Juk niekinti, žeminti kitokius yra didelis nusikaltimas – pirmiausia prieš mūsų vaikus – juk jie iš mūsų mokosi….Apie kokią kovą su patyčiomis mokyklose galima kalbėti, jei patys tėčiai ir mamos grasina, tyčiojasi, niekina?….Negi Popiežius pareiškė: “Kas aš toks, kad smerkčiau gėjus?” Na, o Patackas regis yra išmintingesnis už Popiežių?,,,,GĖDA, PATACKAI

        Atsakyti
        • Neteko girdeti says:
          12 metų ago

          kad Popiezius skatintu geju propogavima,reklama Manau Jums neteko matyti Berlyno geju sventes-su atvira pornografija.Musiskiai dar susiguze,policijos saugomi.Kazko nesupratote gerbiamoji,jei Simonko UAB islaikoma uzsienio ,o dabar per prievarta ir musu pinigais painiojate su tolerancija gejams.Pasiskaitykit Lietuvos ryte Z.Silgalio mintis,gal bus aiskiau.

          Atsakyti
          • Aurėja says:
            12 metų ago

            Tai daugiau skaityk, švieskis, domėkis ir žinosi. Vakarykštėje spaudoje (ir Lietrytyje ir kitoje) buvo raoma apie šį Popiežiaus pareiškimą. Pasieškok internete ir rasi. Užuot rašinėjęs čia piktus komentarus užsiimk savišvieta, bus daugiau naudos Lietuvai

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              12 metų ago

              Vyriausias kryžiuotis lietuviams – ne autoritetas.

            • atsakau Aurejai says:
              12 metų ago

              Pasidomejau Popieziaus teiginiais ta tema-jis nesmerkia geju,bet YRA GRIEZTEI PRIES JU LOBIZMA.Kas yra placiai vykdoma,del ko buvo ,,prastumta” si demonstracija.Kas neaisku ?

        • Geda prisipazinti, jog esu kilusi is Lietuvos says:
          12 metų ago

          Aureja,
          aciu uz protingus zodzius. Gera zinoti, kad ne visi lietuviai pilni neapykantos, pykscio ir paniekos.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Ne lietuvės jūs, o paleistuvės.

            Atsakyti
            • Aurėja says:
              12 metų ago

              Tai, jog tu pasirašinėji “Tikras lietuvis” jau liudija apie tamstelės lygį:) Ką tu tuo nori pasakyti? O kuris yra “netikras lietuvis” – ar tas, kuris nori, kad mūsų Tėvynėje nebūtų persekiojami lygiateisiai šios šalies piliečiai? Kad nebūtų varžomos jų teisės? Tu esi ne lietuvis, o Lukašenkos ar Hitlerio ideologijos suluošintas posovietikas. Tokių Lietuvai nereikia. Nei man, nei mano šeimai, nei mano draugų vaikams, kurie studijuoja užsieniuose ir nenori grįžti dėl tokių kaip tu, nereikia dvasios iškrypėlių. Tokių, kurie terorizuoja kitus, grasina ir pamina kitų teises

            • tikras lietuvis says:
              12 metų ago

              Apie to vardo reikšmę skaityk internete.
              Nežadu gaišti laiko su kiekviena berazume, įrodinėjančia, kad Žemė yra čemodano formos. 🙂

            • atsakau Aurejai says:
              12 metų ago

              Jusu draugiu vaikai nenori grizti I Lietuva ? O mano pazistama moteris verkia UK,kad jos vaikas-gejus ir ji niekada nebus mociute…

            • Iš miškų says:
              12 metų ago

              Tai, kuriai gėda lietuvybės-
              Ačiū, kad neplanuojate grįžti į Lietuvą. Ir daugelis dėl to tikrai nei įsižeis, nei supyks, tik apsidžiaugs.
              Ir gal galėtum kartu pasiimti Aurėją?
              Ir nereikia neįtinkančius tavo nuomonei vadinti kaimiečiais,
              nes kaimas yra ne gėda, o sveikata, grynas oras ir tyra siela. Nebent kol neapsigyvena tokios personos kaip Aurėja ar besigėdijantys lietuvybės

            • Atsakymas"Is misku" says:
              12 metų ago

              Jusu ziniai- as ir pati kilusi is kaimo ir to neslepiu. Butent gyvenimas kaime ir uzgrudino, ismoke nebijoti issukiu.
              Visiskai sutinku su jusu nuomone, kad kaimas- ne geda. Tik paskaicius kai kuriuos komentarus ir “nuomoniu issakymus” (su keismazodziais ir be logikos), prisimenu senus laikus, budavo tokiu “kaimieciu”, kurie galvodavo, jog zeme- “cimodano” formos 🙂

            • Atsakymas "tikras lietuvis" says:
              12 metų ago

              Nesupykite, bet diskutuoti- tai tikrai nemokate. Bet bent jau turite talenta eiliuoti 🙂

      • LosAngeles says:
        12 metų ago

        Kas kas??? Romuvis…
        Tamsta romuvi, rekauti paraduose skelbiant savo ‘lovos’ reikalus tai yra didziausia nesusipratimas. Tik visiski besarmaciai gali reikalauti kazkokiu ‘teisiu’, nes jie tai daro kitaip. O ir kokiu teisiu jiems truksta? Negali gauti issilavinimo? Medicinos ir kitu socialiniu paslaugu? Neleidziama isidarbinti ir uzsidirbti pragyvenimui? Baudziami istatymu uz savo polinkius? Kokiu teisiu? Mielasis, arba jus pe….kas ir provokatorius, arba giliai paklydes zmogus. Teises jie turi kaip ir visi kiti pilieciai: gali mokintis, gauti socialine apsauga, dirbti ir t.t. Ir pries tai niekas nepurkstauja. Ir lai turi, nelabai kas pries tai ir pasisako. Bet reikalauti isskirtiniu teisiu remiantis ‘anuo galu’ gali tik visiski besarmaciai. Taip taip, tik besarmaciai. Saziningiems homo paradu nereikia (kad ir visiems zinomas RZ. zmogus daro kaip jam tinka, bet pries zmones, kuriems to nereikia, pasturgalio nevizgina). Cia gi kazkokia sodoma… ‘Paziurekite kokie mes’ O vat to zmonems ir nereikia. Bukite kaip ir visi kiti zmones ir to pakaks. Bet kai norima isskirtinumo, tada jau beda… Kad ir puikus pavyzdys su ‘tolerancijos’ platintoju is Nyderlandu. Cia, Alke, yra pora geru blogger Zeppelinus straipsniu ta tema, paskaitykite. Panasu norima buti lygesniais tarp lygiu, ir reikalaujant tolerancijos, kitiems teise i ja deja nepripazistama. Geda. Besarmaciai, kitaip nepavadinsi.

        Atsakyti
      • Arnas says:
        12 metų ago

        PRITARIU 100PROC.

        Atsakyti
      • Valdui Aneliauskui says:
        12 metų ago

        O tu ir nesakyk, kad esi iš Lietuvos. Nes greitai bus gėda pasakyti, kad tokie kaip tu yra iš Lietuvos. O euras savaime dar ne gėris.
        Kam gėda būti lietuviu, nebūkit. Būkit pažangiosios pederijos atstovais.

        Atsakyti
      • S says:
        12 metų ago

        Čia turbūt Vytautas Lukšas iš romuvos, pas jį kitoks požiūris, nei visų kitų. Vytuk (jei čia tu), ar tu supranti, kad nelabai kokią reklamą visam baltiškam judėjimui darai? Gali rašinėt ką nori, šiaip nelabai jaudina, bet, pripažink, kad romuvis vertinantis eurą kaip pagrindinį Lietuvos pažangos rodiklį, atrodo keistai, nemanai? 😉

        Atsakyti
      • Bartas says:
        12 metų ago

        o tie, kurie santykiauja su gyvuliais, ar Lietuvos piliečiai. Manau , kad taip. O kodėl jiems nesuteikus teisės pažygiuoti Gedimino prosp.
        Dar vienas garukas.

        Atsakyti
    6. Lukiskiu aikste says:
      12 metų ago

      Lukiskiu aikste-tragiskos auros vieta-cia Muravjovas kore sukilelius,salia-Saugumo niurus rumai,cia stypsojo Lenino paminklas,kampe -miesto tualetas-tam tikros pakraipos zmoniu pasimatymu vieta.Dabar vel-absurdiskas cirkas.Na ir pagaliau-smirdzius atkises sikyne Katedrai ir besimeldziantiems zmonems gavo 300lt bauda!Tai juokinga suma uzsienieciui,gaunanciam ne lietuviska atlyginima,o Seimo narys zeminamas kiek imanoma,velkamas zeme kaip atmata.Kazkas turi isvystyti ir stiprinti Lietuvos Saraso ideja,kitaip per ateinancius rinkimus nebus ko eiti balsuoti…

      Atsakyti
    7. Jadvyga says:
      12 metų ago

      pagarba gerbiamiems A.Patackui, P.Gražuliui…. Lietuva sutrypta, išniekinta. Skaudu, kad gyvename policinėj valstybėj.

      Atsakyti
      • Arnas says:
        12 metų ago

        Visai ne. Tokie politikai tik nori balsų.

        Atsakyti
        • wikswa says:
          12 metų ago

          Kiekvienas politikas nori balsų. Skirtumas tik, kokiu būdu. Dirbti tautai irgi reiškia norėti jos balsų. Ir tai yra gerai.

          Atsakyti
    8. Gita says:
      12 metų ago

      Hmm, gal man kas atsakytų, kodėl aš, ištekėjusi, užauginusi dvi dukras ir gyvenanti santuokoje, visiškai nesijaučiu nei pažeminta, nei išniekinta, nei išduota po šios eisenos? Taip nesijaučia ir mano aplinkos žmonės, bei draugai. Kokio bieso ir toliau rašomi straipsniai, interpretuojamos bei tapatinamos istorijos? Jau nusibodo tas kiršinimas, Lietuvoje apstu kitų, daug aštresnių, temų- būsto renovacijos, artėjančio šildymo sezono ir panašių, tad gal geriau apie tai padiskutuokite?

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        jums jau niekas nepadės- esate gilioje vidinėje komoje. pasitikrinkite ir dabar ar nemiegate 🙂

        Atsakyti
      • mintis says:
        12 metų ago

        dvasinė nykuma.

        Atsakyti
      • Gita says:
        12 metų ago

        Ačiū už nuomones, tačiau man šitas žmogus- didesnis autoritetas 🙂
        http://goo.gl/vrXbnD

        Atsakyti
        • mintis says:
          12 metų ago

          Popiežius pasakė tą patį ką sako visi.Lietuvoje gyveno gyvena gėjai, totoriai,rusai ir visi kiti santarvėje ir sutarime.Kas ką gali pasakyti gerbiamam Pauliukaičiui,žmogui,kuris nekelia nesantaikos, bet visada pats tolygus ir mandagus.Reikia skirti ideologiją ir žmogų,ideologus ir gyvenančius vienaip ar kitaip,turinčius vienokį ar kitokį asmeninį gyvenimą į kurį Lietuvoje nepriimtina kištis.Paradas ideologijos sklaida,žmonių gyvenimo peripetijos saugomos privatumo.

          Atsakyti
        • medus - Gitai says:
          12 metų ago

          Gita, kadangi jūs suprantate tik “man” ir “aš” kategorijomis, pasistengsiu paaiškinti jums tokiu būdu, kad ir jums būtų suprantama problema, jeigu neskauda dėl niekinamos Tėvynės.
          sakote užauginusi 2 dukras – pamirškite jas, nes jos bevertės- visas jūsų triūsas nuėjo perniek! dabar geriau auginkite kumeles arba ožkas, nes jų paklausa Lietuvoje gali greitu laiku labai išaugti -su dabartiniais “modernizavimo” tempais taip greičiausiai ir atitiks. o dukros jūsų neištekės, nes vyrų kontingentas ypatingomis valdžios pastangomis išvažiavo, prasigėrė arba nueis pasturgalio kasyti kitiems vyrams. jeigu visgi jos jau ištekėjo – neprotinga būtų džiaugtis – jų vaikai greičiausiai bus atimti (pagal Stambulo konvenciją, apie kurią turbūt irgi nieko nesate girdėjusi ir širdies neskauda) ir atiduoti įvaikinimui gėjų ir lesbiečių poroms. aleliuja. džiaukitės gyvenimu, bet anūkų turbūt nematysite.
          p.s. regis, jūs turite sunkumų skirti toleranciją privatiems lovos reikalams (į kuriuos, beje, dauguma lietuvių daugiau nei tolerantiškai žiūri) ir valstybės lygiu tautai primetamą įvežtinę politiką – “modernizavimą”, kur kiekvienas pienburnis gali sau leisti nusimesti kelnes svarbiausioje Vilniaus vietoje, dargi prieš politinį kalinį ir kitus žmones, šeimas, vaikus. ar jūsų anūkai ten buvo? ar norėtumėte, kad būtų buvę?
          taigi jeigu “šitas žmogus”, kurio nuorodą jūs taip pagarbiai įdėjote, jums autoritetas, turėtų šiek tiek skaudėti ir jums. klausimas – kodėl neskauda? pabandykite sau atsakyti nuoširdžiai.

          Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Tau tu, višta, pasirodo savo nuomonės neturi?
          Kiek tau moka pederastai?

          Atsakyti
      • Aurėja says:
        12 metų ago

        Pritariu GItai. Kokie jūs, po šimts kalakutų, vyrai, jeigu taip paniškai bijote gėjų?…..Ar jūsų vyriškumas toks pažeidžiamas, ar jam kyla grėsmė? :):):) Gal jus išromys ar nukels nuo jūsų moteriškių ir privers mylėtis su vyrais?….Ko jūs taip bijote, ko taip ardotės, grasinate net susidoroti – vienas, kuris čia pasirašinėja “S”, šviesiai tiesiai grasina susidorojimu – ne tik man, bet, matau, ir kitiems. Ar jūs normalūs?….Tai jūs esate dvasios iškrypėliai, jeigu išdrįstate grasinti, kelti paniką, kiršinti žmones. Jus reikia izoliuoti nuo normalių,taikių žmonių. Jūs darote gėdą Lietuvai ir visiems mums, lietuviams. Ar čia normalu, kad psichai grasina ir ramiai sau gyvena laisvėje? Kad agresoriai , terorizuojantys kitus, yra nebaudžiami?…Taip tikrai neturi būt

        Atsakyti
        • Geda prisipazinti, jog esu kilusi is Lietuvos says:
          12 metų ago

          Aureja- jusu komentaras- kaip pirstu i aki!!!!!!!!!
          Nekencia, puola ir grasina tie, kas jauciasi nesaugus, nevisaverciai (vyrai, kurie neturi issilavinimo, neapsiskaite). Kita grupe nekenteju (jau su issilavinimu, bet ir tas pats is sovietiniu laiku) dangstosi patriotizmu, salies geroves tausojimu, nes bijo to, ko nepazista. Gerai pastebejote- tokie “atovauja tamsiausiems mūsų tautos sluoksniams”. Liudna! kartu ir geda!

          Atsakyti
        • medus says:
          12 metų ago

          Aurėja, pritariu jums – agresoriai,terorizuojantys kitus, tikrai neturėtų būti nebaudžiami, tik štai jums pavyzdys: https://alkas.lt/2013/07/29/blogeris-zeppelinus-gerasirdziai-policininkai-ir-nesmalsus-zurnalistai-katalikofobas-michiel-hennink-liko-be-pamokos/
          kaip kovosite, kai šitaip paminamos jūsų pamatinės nuostatos? ar jums šitas atvejis tinka? kokias dar išimtis ir kam taikote?

          Atsakyti
        • S says:
          12 metų ago

          Ar jau panika? 🙂 Aš juk tik pasiūliau užsimušt į sieną su savo nuomone… Čia jūs paniškai bijote tikrų vyrai, isteriški iškrypėliai, todėl slepiatės už policijos kordonų. Ir išsilavinimas lygus maždaug nuliui, nes nieko nesugebėjai atsakyt į normalius argumentus po kitu straipsniu, čia dabar trydą leidi. Jūs patys save jau izoliavote nuo normalių žmonių. Mano tarpe nėra nei vieno draugo “gėjaus” ir nebus niekada (nebent, jei aš nežinosiu). Maža to, “tolerancija” jau pasibaigė ir nei vienas iš jūsų nebus jokiam pobūvyje kartu su manim – arba aš dalyvauju, arba gomosiatina, taškas. Gal kažkada pasidarysit išvadas, bet dabar jau per vėlu, čia jum ne Amerika, ir ne ES. 😀

          Atsakyti
        • mintis says:
          12 metų ago

          Tai ką daryti kad kiek rašyta vistik įsisąmoninti beviltiška?Tai kas atsitiko,- aitės.-ūtės ar dar kitaip?Kodėl taip sunkiai įsisąvinama informacija ir naudojamas principas pačios muša pačios rėkia?Neužmirškit tolerancijos ir nepasiklįskite joje,būkite geros:).

          Atsakyti
      • wikswa says:
        12 metų ago

        “Man jie netrukdo”. Luktelk, kol vaikai ar anūkai darželyje bus apšviesti pederijos dvasia, tada galėsi pasakyti, trukdo jie ar netrukdo.

        Atsakyti
    9. Jonas says:
      12 metų ago

      Jei europos sajunga yra tolerantiska, turetu skirti ir izeistoms zmoniu vertybems apsaugojimui parada ir leshas, kad parodytu, kad ir homofobai yra toleruojami, o ne vien homoseksualai. Nes jeigu mes jau tokie tolerantiski, tai kodel mes negalime pasidaryti dvasinguju vertybiu issaugojimo parado, kur butu primintos zmoniu pamatines vertybes, ar tradicijos. Manau jei ne EU, tai bent lietuvos valstybe turetu parodyti grazu zesta nusivylusiems lietuvos zmonems, ir atkurti pasitikejima valstybe, nes jei taip toliau tesis, nebus gyvenimo valstybeje ir ji bus parsidavus ir grius. Jei dar yra nors kiek vilties kelti valstybe i virsu, turetume pamatyti investavimo i valstybes kelima zenklus, jei nematome investavimo zenklu, skatinanciu musu valstybe turteti tiek dvasiskai tiek kitomis prasmemis, tai kodel zmogus norintis augti turetu gyventi mirstanciame organizme?

      Atsakyti
    10. akmuo į Gražulio daržą says:
      12 metų ago

      Kada vyko balsavimas dėl įstatymo, kuriuo apibrėžiama šeima-tik kaip vyro ir moters sąjunga-Gražulis gražiai nusimuilino nuo balsavimo. Tuo pačiu jis išdavė savo deklaruojamą kovą prieš gėjus. Net Kubilius balsavimo metu seimo salėje rėkė: kur Gražulis? Beje įstatymas buvo atmestas. Pritrūko kelių balsų. Todėl aš abejoju jo nuoširdumu. Jeigu Gražulis nepadaro tai, ką gali padaryti realiai kaip įstatymo leidėjas, tai ką reiškia vakarykštis jo šou? Galbūt tik tai ,kad aš ieškau rinkėjų simpatijų, bet ant rinkėjų man visiškai nusišvilpt…

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        12 metų ago

        Teisingai – už tai jis turėjo gauti į rūrą. 🙂

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          12 metų ago

          Durniau…. tas įstatymas buvo šudinas, jį gėjai paruošė, kaip tarpinį variantą….

          Atsakyti
          • kalbama apie Gražulį says:
            12 metų ago

            Gražulis jo šūdinu nevadino, pradžioje aktyviai propogavo, gal net prisidėjo rengiant, neatsimenu, tingiu googlint. Atsimenu, kad tik po to nevykusiai teisinosi, kad buvo Kaune…Tokiu atveju ir reikėjo pasakyt,kad įstatymas nieko vertas ir balsuoti prieš jei jau taip, o nesislapstyt kažkur…
            O kuo tas įstatymas buvo “šūdinas” ?:)

            Atsakyti
    11. stu says:
      12 metų ago

      as irgi anksciau stengdavausi buti tolerantiska, bet kuo toliau tuo baisau. Visokiu zmoniu yra ir bus, bet sitokia propaganda jau yra baisu. Ir toms seimo narems kurios priesakyje zygiavo – Geda jums didziausia! Tikiuosi tai yra paskutine jusu kadencija seima. Nenoriu niekada daugiau tu veidu matyti.

      Atsakyti
    12. mintis says:
      12 metų ago

      Yra nuoširdžiai dėkojančių,šiuo metu nesuprantu už ką?Gerai pasakė,taip,bet ar tai yra ir teikiama įstatymiškai seime?Pasakėm per tas dienas visi daug ir gerai,kiti sako ne,bet būnant seime norėtųsi,kad tas pasakymas būtų tvirtesnis ir ryžkesnis įprasmintas įstatymu.Pasiilgstu seime G Songailos.Labai pasiilgstu.

      Atsakyti
    13. pensininkas says:
      12 metų ago

      Pritariu A.Patackui: tokios ES Lietuvai nereikia. Patirtis yra, prie SSSR žlugimo prisidėjome.

      Atsakyti
    14. marija says:
      12 metų ago

      patiko

      Atsakyti
    15. tikras lietuvis says:
      12 metų ago

      Algirdai,
      inicijuokite seimo tyrimo komisiją, po ko:
      1. Skvernelį lauk;
      2. Butkevičių lauk;
      3. Grybauskaitę lauk;
      4. Gedvilą lauk;
      5. žydopederastus, virusius tą jovalą, į kalėjimą;
      6. šitai orgijai ištaškytas visuomenės daugumos lėšas išieškoti solidariai iš aukščiau paminėtų asmenų;
      7. inicijuoti baudžiamąją bylą toje orgijoje dalyvavusiems, o joje besidraikiusius užsieniečius paskelbti persona non grata – kad Lietuvoje daugiau jų nebūtų nei kvapo;
      8. 14 – os ambasadų, kurios finansavo šią orgiją, atsakingus darbuotojus paskelbti non grata.

      Atsakyti
      • turbo says:
        12 metų ago

        Algirdas Butkevičius yra ekonomistas pakėlęs varguoliams algas ir norintis pašiltinti pastatus. Ką galima stipresnio ekonomiškai irgi mąstančio pasiūlyt? O kodėl tu neatakuoji Kirkilo ar Šiaulienės pvz., o Žmogų, kuris pasakė, kad gėjai nuo Arkikatedros neis. Skvernelio ir neobjektyvių policininkų nemėgstu, Grybauskaitės irgi. Ta eisena yra itin nyki, betgi toks kremliaus scenarijus kurstant Lietuvą prieš ES, kurioje irgi daug ką reikia pakeisti. Žydai yra baisia nukentėję nežmoniškose žudynėse ir jie valdo pasaulio bankus -vien iš pragmatikos Lietuvai, jei ne iš humanizmo juos reiktų atjausti. Jų kultūra yra įdomi, mokslas – pažangus, šeimas augina didesnes nei lietuviai. Eisena gedimino prospektu -tai žinoma pasityčiojimas netgi iš iljičiaus čebatų buvusių aikštės viduryje

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Kas pasakė, kad anie nuo Katedros neis?
          Ne apie ekonomiką dabar kalba, o kaip reikia sutvarkyti pastatų šiltinimą, tą mes dar iki Butkevičiaus sakėm – ką jis čia tokio pridėjo?
          Žydai, jei ir nukentėjo, tai ne už dyką (ne apie judėjus ar jehudimus kalba) – ko jų gailėti? Kai kam, gal, pasirodys ir keista, bet jau jie buvo užkariavę Lietuvą ir tik tai Lietuvą nuo žūties teišgelbėjo. Nes bet kuri tauta, jei nori išgyventi, turi savyje absorbuoti atvykėlius, o jei atvykėliai ne asimiliuojasi – neįsijungia į tautą, o lieka atskirai ir vis didėja kaip auglys, tai kuo visa tai gali pasibaigti visam organizmui? Paklausk bet kurio gydytojo.
          Žydų “kultūra” yra kultūra čiupk ir bėk – nieko gero vietiniai tautai.
          Teritorijos tautai tik jos pačios kultūra yra gera, naudinga ir į sveikatą, nes tik jos dėka ji teišgyvena – visa kita yra nuodai.
          Kad ir gražiai įpakuoti.
          Lietuva – T I K LIETUVIAMS!
          O kas nenori jais, t.y. komandos, kuri vadinasi Lietuva, nariais, būti, tie teieško eldoradų kitose šalyse.
          Bet iš anksto galime pasakyti: niekur geriau neras.
          Taip, kad geriau jau pagailėtum lietuvių, kurie, negalėdami čia išgyventi, turi braukdami ašaras Tėvynę palikti dėl duonos kąsnio.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            12 metų ago

            Vietinei.

            Atsakyti
    16. Suvalkietis says:
      12 metų ago

      Taip.. Bravo Algirdai. Pritariu.. Tie iš mūsų, kurie dar buvom pakantus iškrypėliams, nekreipėm į juos dėmesio, nuo šiol niekinsim – kol gyvi būsim. Jie irodė kokie yra niekingi ir atvėrė mums akis.

      Atsakyti
    17. Romualda Martisiene says:
      12 metų ago

      Gerb. Patackai!

      didziuojuosi Jumis ir dekoju , kad esate Lietuvos ir Europos sazines balsas.
      Tesaugo jus dievas!
      Romualda

      Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        12 metų ago

        O tu homikas su savo „Europos sazines balso“ dink. Kur ta sąžinė Svarinskas matė. Eik į DELFI, ten jūsų štabas.

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          12 metų ago

          Gerai sakai, lai varo tas Patackas į DELFI.

          Atsakyti
          • Nepolitikas says:
            12 metų ago

            Ne Patackas, o jus visi su „Europos sąžinę“.

            Atsakyti
    18. Trojus says:
      12 metų ago

      Siūlau rugsėjo 8 dieną , minint Vytauto karūnavimo, Lietuvos nepriklausomybės apgynimo dieną,- organizuoti šventinę eiseną Vilniaus Gedimino prospektu. Nedelskime, teikime paraišką ir žygiuokime. Jeigu leido tiems p… žygiuoti, turi leisti žygiuoti ir Lietuvos patriotinėms jėgoms. Į renginį pasikvieskime brolius latvius, estus, vengrus, ukrainiečius, net gudus (baltarusius). Nedelskime ir organizuokimės.

      Atsakyti
      • pensininkas says:
        12 metų ago

        Pirma ateik į rugpjūčio 23 d. mitingą Vingio parke prie estrados. Bus naudingiau Lietuvai.

        Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Už tai, kad Vytautas Romkrikštijo Žemaitiją, žemaičiai neis.

        Atsakyti
      • wikswa says:
        12 metų ago

        Siūlau šūkį eisenai “Mūsų tolerancija baigiasi ten, kur prasideda vaikų teisės!”

        Atsakyti
    19. xz says:
      12 metų ago

      baisu iki ko nusirito Pavilionienė senatvėje-braido Gedimino pr. po šū… (yra įdėta filmuota medž.) su pederastais, iš gėdos galima numirti. KRAUPU!

      Atsakyti
    20. Li Bo says:
      12 metų ago

      Neįdomu…

      Atsakyti
    21. Kęstutis says:
      12 metų ago

      Tik gebėjimas susitelkti ir įvykdyti kryptingus veiksmus gali išgelbėti Lietuvą ir Lietuvos žmones… Artėja parašų rinkimo metas referendumui dėl žemės neišpardavimo užseniečiams… Kas pritaria, kas nepritaria parašus reikia būtinai surinkti, nes pagrindinis klausimas – sumažinti referendumui reikalingų parašų iki 100 000… Va tada galima referendumais ir prispausti vyriausybę, prezidentus ir pačią ES, ir dėl tų pačių gėjų, jų propogandos, dėl kalbos ir t.t…. Taip, žmones į mitingus surinkti sunku, bet jau nuomone per referendumą jie dar sugeba pasakyt. Sugebėkime išnaudoti tą, kas mums sekasi geriausiai – Referendumai…

      Atsakyti
    22. lina says:
      12 metų ago

      gerb. Patackai, pagarba Jums, ačiū, kad esate. Stiprybės.

      Atsakyti
    23. h says:
      12 metų ago

      Patackas vienas iš nedaugelio Seime išlikusių tikrų vyrų, kuris moka ir pasakyti tiesiai ką galvoja ir padaryti…
      Daugelis tik pliurpti apie nieką kaip mazgotės tesugeba.

      Atsakyti
    24. h says:
      12 metų ago

      Pora, laikanti šlykščiausią plakatą MES ĮSIVAIKINSIM JŪSŲ VAIKUS yra Milda ir Vytenis Daubarai, žolininkai, gaminantys “Žalčio arbatą”. Kanopos, o ne rankos gali laikyt tokį šlykštų šūkį. Tokia ten ir arbata tokių surinkta.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Gerai sakai, jau alus geriau.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          12 metų ago

          Nebeblūdink.

          Atsakyti
    25. Kažin says:
      12 metų ago

      Tai kas gi, Aurėja, daro Angliją kitokia, negu Lietuvą, gal visgi tai, kad Anglijos valdžioje, žiniasklaidoje nėra gėjų, kad Anglijos valdžia, kai Briuselis ima per daug kištis į jų reikalus, pasako Briuseliui papūsk tu mums į uodegą, mes darome tai, kas mums naudinga.
      Tai gal visgi yra bėgama iš Lietuvos dėl to, kad gėda turėti tokią valdžią, kuri iš Europos suvežtiems gėjams trypiant Lietuvą, sėdi kelias dienas susitraukusi net žodžio nepratardama, tik nurodo valstybės jėgos struktūroms užtikrinti jų saugumą, o gal kartais jos dirbo, kaip svetimšalių pasisamdytos, Taigi, ar čia ne tas prakeiktas mūsų nuolankumas…
      Kad lietuviai žemintų ką nors dėl kitoniškumų tikrai to nėra, čia gryniausas prasimanymas, tendencingumas vertinant tikrovę, juk ne lietuviai organizuoja kokius protestus prieš gėjus, o atvirkščiai, gėjai tyčiojasi iš jų romumo, iš jų pakantumo, iš jų gyvenimo būdo, iš jų bendražogiškų vertybių, apie kurias netgi kryžiuočių metraštininkai yra pasakę, kad lietuviai žmogiškiausi žmonės.

      Atsakyti
      • Geda prisipazinti, jog esu kilusi is Lietuvos says:
        12 metų ago

        Is Lietuvos begama, nes geda gyventi tarp lietuviu!!!! Valdzia taip pat nepagirtina, bet kalba dabar ne apie tai. Lietuviams dar tooooooooli iki zmogiskiausiu zmoniu!Nebent jusu “zmogiskumo” apibrezime minima neapykanta, ziaurumas, pavydas, keismazodziai, panieka….
        Is Lietuvos isvaziavau pries 8 metus. Reprezentuoju Lietuva savo sunkiu darbu, uzuojauta, tolerancija, noru mokytis, tobuleti, padeti kitam, suprasti kita. Ant pirstu galiu suskaiciuoti cia komentuojancius, kuriuose atpazistu sias vertybes.
        Parade nedalyvavau ir jo nemaciau, todel negaliu komentuoti, bet jusu mintis- “juk ne lietuviai organizuoja kokius protestus prieš gėjus” klaidinga. Nebutinai reikia protestuoti pries ka nors, kad apsunkintum gyvenima ir buvima. Zmogui nesuteikti lygiaverciu teisiu (nekomentuoju del ivaikinimo) vien del to, kad jis ar ji nemyli priesingos lyties- neteisinga. Pirmiausia, mes ESAME ZMONES ir jei nepazeidziami kitu zmoniu teisiu ir nedarome zalos, turime vienodas teises. Tik prasau, nepradekite komentuoti del psichologines zalos vaikams, viesumoje issirenginejamcius iskrypelius. Laikas pamirsti stereotipus ir pazvelgti i realybe. Gejus ar lesbiete nepavers jusu sunaus ar dukros homoseksualu.

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          12 metų ago

          Ar tau negėda, kad tu rašydama svepluoji ?

          Atsakyti
          • Atsakymas- "Vilmantas Rutkauskas:" says:
            12 metų ago

            Ponas Vilmantai Rutkauskai, o jums negeda, kad saipotes is svepluojanciu?

            Atsakyti
        • Algimantas says:
          12 metų ago

          Klystat ponia, kad nepavers. Psichologiškai pavers. Aš gyvenu Lietuvoj, čia mūsų seneliai liejo kraują kovoje su kryžiuočiais, rusais, lenkais. Ištyžėliai slapstėsi, pardavinėjo už auksinius Lietuvą. Gal kada nors suprasit, o gal ir ne. Didžiuojuos, kad esu LIETUVIS!

          Atsakyti
          • Atsakymas- "Algimantas" says:
            12 metų ago

            Pone Algimantai, aciu uz graziai issakyta nuomone (be pykcio ir paniekos).
            Mano prosenelis buvo suzeistas kare, senelis musu laimei, liko sveikas ir gyvas. As pati, uzaugau kaime, kartu su seima dirbau visus ukio darbus. Nuo mazens zinojom, ka reiskia sunkiai dirbti, kovoti del savo ir kito geroves, padeti kaimynui. Kiek teko pakeliauti ir susipazinti su kitom kulturos, lietuviai yra viena tarp darbsciausiu tautu. Ir tuo didziuojuosi, bet tuo paciu ir viena is netolerantiskiausiu. Liudna…
            O kas liecia psichologini poveiki- tneesu mokslininke, neatlikau tyrimu, todel ir moksliniais faktais negaliu paremti savo nuomones. Bet remiuosi savo patirtimi. Pazistu pakankamai homoseksualu, jog galeciau teigit- ne vienas is ju nenusprende, kad nori pamilti savo lyties atstova. Arba jauti, arba nejauti. Esu arba neesi.

            Atsakyti
            • Vilmantas Rutkauskas says:
              12 metų ago

              Lietuviai – taturbūt iš prigimties esa kariaujantieji (tegal ypač tarpusavyje). Pastebėk net sau – kito sužeidimai tau net kelia keistą (nevyrišką) pasididžiavimą. Jauti ?

        • daug svetelių susirinko... says:
          12 metų ago

          Netiesa, kad gėjai netoleruojami. Mano darbe dirbo gėjus ( amžiną jam atilsį), jį visi gerbė, buvo išsilavinęs žmogus, vadindavom jį gyvąja enciklopedija. Žinojome, kad jis gyvena kitaip, bet neįžeidinėjome. Su kitu gėjumi teko susidurti folkloriniame ansamblyje. Išvaizdus, dainininkas, šokėjas, apie jį sukosi daug merginų, bet, deja, vėliau prasigėrė ir iškeliavo Anapilin.
          Dabar sukeltame šitame šurmulyje, manau, kad Lietuvos gėjai tapo Vakarų, o gal pasaulio politikų įkaitais. Pagyvensime ir įsitikinsime. Kodėl gėjų propogavimui metami toki didžiuliai pinigai? Yra tikslai. Jei Europos Sąjungos vadovybė mano, kad iki 2030 metų turi nelikti tautų, taip pat šeimų, tai reikia išardyti. Ir čia gėjai, kaip sako mūsų prezidentė yra “ne prie ko”. Pasiskaityti reikia marksizmą, nes jis atgimsta( gal ir nebuvo miręs). Ateityje mes daug turėsime išbandymų, tik ar atlaikysim. Jums, kurie labai gėdijatės, kad esate iš Lietuvos, galite pasisakyti, kad iš Olandijos, iš tos Vincento van Gogo šalies, kurios pilietis, atvykęs į kitą šalį Katedros šventoriuje nuogą pasturgalį rodo. Čia tai KULTŪRA

          Atsakyti
        • LosAngeles says:
          12 metų ago

          Baikite dergti… Nei geda, nei nezmoniska. Labai gaila kad tamstai tik tokie pasitaiko. Bet jus visu lietuviu tikrai nepazistate. Todel nereikia .. Arba 🙂 Dar vienas provokatorius…
          Lietuvoje pilna geru zmoniu, kurie gali myleti, uzjausti, patarti ir t.t. Ir bukite maloni nestumkite ‘roziniu drambliuko’ svajoniu: kaip gerai ten, kur musu nera… Jo, kazkur girdeta. Panasu jusu dergiama liaudis tai jau seniai suprato ir vienareiksmiskai ivertino. Dziugu kad radote savo vieta, sedekite ir neprisipazinkite. O yra kam negeda… Yra kas prisipazista ir del to nestresuoja.
          Sekmes
          Ir bukite maloni, nekiskite savo ‘rudojo brudo’. Cia jis nelabai praeis. Na jei jau kitaip nesiseina, tai jums turetu tikti delfi.lt

          Atsakyti
        • Iš miškų says:
          12 metų ago

          Gėda gyventi tarp lietuvių? Gėda skaityti…O ką padarei, kad ir pačiai ir kitiems būtų geriau? Verkti, niekinti, menkinti ir inkšti yra silpnų ir dvasios ubagų požymis.
          Tamsta reprezentuoji Lietuvą tik kaip ekonominė emigrantė, nesugebanti susikurti gerbūvio savo šaly, bet nuklydusi svetur tik dėl materialių dalykų. Tu manai, kad ten uždirbi daugiau ir geriau gyveni dėl savo sugebėjimų, darbštumo, noro mokytis??? Atsibusk- tau ten žolė žalesnė tik dėl to, jog ten didesnė pašalpa ir vidutinis atlyginimas. Nieko daugiau. Ir nebegyvenk iliuzijų pasauly kaip tu ten reikalinga ir kaip visi trokšta tavęs tokios žingeidžios, protingos ir darbščios- ras kuo pakeisti prie konvejerio vietoj tavęs. O tada kas tau beliks? Grįžti ir vėl inkšti?

          Atsakyti
          • Atsakymas- "Is misku" says:
            12 metų ago

            “O ką padarei, kad ir pačiai ir kitiems būtų geriau?”
            Atsakau: Gyvenu vadovaudamasi principu “elkis su kitu taip, kaip noretum, kad su tavim elgtusi”. Myliu ir remiu savo seima, savanoriauju gyvunu prieglaudoje, mokau mokykloje, nepuolu smerkti zmoniu (ne visada pavyksta, bet stengiuosi).
            Zole cia toli grazu ne zalesne, nei Lietuvoj. Visur yra problemu. Bet taip isejo, jog susikuriau laime (ir nekalbu apie pinigus) cia,o ne Lietuvoje. Turtu neturiu, o ir is Lietuvos isvaziavau ne del ju. Ne visiems galima pritaikyti ta pati stereotipa.
            Niekada nesakiau, kad esu cia reikalinga. Esu cia tiek pat reikalinga, kiek ir Lietuvoje ar bet kokiame pasaulio kraste.
            O geda, ne del lietuvisku saknu. Geda del netolerancijos, nenorejimo isgirsti kito, del noro igelti kitam. Ne visi tokie. Bet ir rasau, ne jiems.
            Neisizeiskit, bet dar karta perskaitykite savo komentara ir paziurekite, kiek jusu komentaras talpina pykcio, nesupratimo, stereotipu ir savo nuomones primetimo (ne pagristo issakymo).

            Atsakyti
    26. Valdas Anelauskas says:
      12 metų ago

      Pasirašau po kiekvienu gerbiamo Algirdo Patacko žodžiu. Viskam yra riba, taip pat ir žmonių kantrybei, o ta riba Lietuvoje dabar jau, matosi, aiškiai peržengta. Kiek gi galima iš tautos įžūliai tyčiotis?!

      Gal čia kaip tik jau ir buvo paskutinis lašas, kuris pagaliau perpildys kantrybės taurę… Lietuviai, taip, mes esame labai kantri ir, deja, pernelyg jau nuolanki tauta (tas prakeiktas nuolankumas, kaip Vaižgantas rašė), tačiau, kartoju, viskam yra riba. Kada tautos rūstybė pagaliau gal prasiverš tai jokia policija jau tada nesulaikys, ir nušluos tauta šitą nekenčiamą režimą akimirksniu… Tada jau beliktų nebent tik NATO okupacinę armiją Lietuvon įvesti. Tačiau tokiu atveju ne vien tik lietuvių tauta gal pagaliau atsikvošėtų, bet ir visa Europa, gal įvyktų pagaliau tas didysis Sukilimas, be kurio europiečiams jau tikrai mažai šansų išgelbėt save nuo galutinės pražūties…

      Negalima šiandien dėti lygybės ženklo tarp mūsų tautos, tarp pačios Lietuvos ir joje esančios dabar valstybės. Valdžios tai Lietuvoje dabar keičiasi (tiksliau būtų sakyti rotuojasi), o valstybinė politika išlieka ta pati – sunaikinti Lietuvą ir lietuvių tautą.

      Prieš pora metų, prisimenu, skaičiau lietuviškame internete apie tai kaip minint Lietuvoje 70-ąsias pirmųjų trėmimų metines prezidentė Grybauskaitė buvo pasakiusi, jog atseit “nieko neverta valstybė, kuri statoma ant ašarų, vargų ir kančios”. Teisingi žodžiai. Tačiau ar ne apie būtent šiandieninę Lietuvoje esančią valstybę būtent kaip tik šitaip ir tegalima pasakyt, kad ji dabar būtent niekinė, t. y. nieko neverta, nes ir yra ji pastatyta būtent kaip tik ant žmonių ašarų, vargų ir kančios? Šita dabartinė tokia valstybė tai gi ir atnešė mūsų tautai per praėjusius du dešimtmečius būtent vien tiktai ašaras, vargus ir kančias.

      Todėl, mano giliu įsitikinimu, dabartinė taip vadinama Lietuvos Respublika ir yra šiandien lietuvių tautos genocido vykdytoja. Juk tereikia paieškot internete elementaraus apibūdinimo, kas tai yra genocidas, ir surastumėte, pavyzdžiui, štai tokį apibūdinimą (čia nukopijavau tiesiai iš lietuviškos Vikipedijos): “Pagal Ženevos konvenciją – planuoti veiksmai, skirti tam tikros tautos arba gyventojų grupės sunaikinimui įgyvendinti, naikinant kultūrą, finansinę ir politinę bazę, sveikatos apsaugą ir t.t., siekiant, kad ta grupė žmonių ilgainiui išnyktų”. Tai ir yra būtent genocidas! Taip kad šautuvas genocidui vykdyti nebūtinas, tereikia valstybės, kuri statoma ant ašarų, vargų ir kančios, ir kuri būtent ir yra genocido įrankis. Tokia ji, deja, šiandien Lietuvoje.

      Jeigu kiekvienas lietuvis, kur begyventume, turėtume visada išlikti lietuviu, lojaliu savo tėvynei Lietuvai ir lietuvių tautai (na, aš dar būtinai pridėčiau ir mūsų visai baltajai rasei), tai tas jokiu būdu nereiškia, jog reikia būti lojaliems taip pat ir dabartinei šitokiai šiandien Lietuvos žemėje esančiai valstybei. Toks yra mano įsitikinimas, kuris po apsilankymo pernai Lietuvoje tai tik dar labiau sustiprėjo.

      Niekada aš nesutiksiu su tais, kas sakytų man, kad dabartinė valstybė Lietuvoje atseit vis tiek esanti lietuvių tautos valstybė (ir vėliava juk trispalvė ir Vytis herbe, ir Kudirkos sukurtas himnas visom progom skamba – kolkas!), tad ją atseit vis tiek, vien jau dėl to, visai nesvarbu kokia ji bebūtų, vis tiek ją atseit reikia gerbti, būti jai lojaliais, ginti, ir gal net mylėti, nes ji vis tiek atseit tarnaujanti mūsų lietuvių tautos interesams, o ne svetimųjų, ne mūsų priešų interesams, kaip kad buvo anais (LTSR “valstybės”) laikais. Na jau ne, nesutinku su šitokia nuomone, absoliučiai nesutinku! Nesutikau net ir prieš 2012 metų gegužės 17-tos valstybinį terorą Garliavoje, kada ji ta valstybė labai aiškiai parodė, kokia ji iš tikrųjų yra, o jau dabar tai tuo labiau nesutinku. Garliavoje pernai gegužės 17-tą ši valstybė, mano akyse, pasirašė sau mirties nuosprendį, o šiemet liepos 27-tą jį pati sau ir įvykdė. Taip kad manyje ši valstybė jau yra galutinai nužudyta. Kaip gerbiamas Algirdas čia pasakė, jau padėtas dabar galutinis taškas…

      Tačiau, kartoju, reikia (tiesiog būtina!) suprasti skirtumą šiandien tarp mūsų tėvynės Lietuvos ir šios dabartinės antilietuviškos valstybės. Jau kas kas, bet mes lietuviai tai iš savo skaudžios istorinės patirties tikrai turėtume dabar suprasti, kad mūsų žemėje esanti valstybė gali būti mūsų tautos priešu. Taip buvo LTSR laikais, taip yra, deja, ir šiandien. Šitokia valstybė kaip šiandien yra tiesiog pasityčiojimas iš tautos. Šita dabartinė lietuvių tautą žudanti valstybė nėra Lietuva, tai greičiau antilietuva.

      Todėl šita neteisėta niekinė valstybė, mano giliu įsitikinimu, paprasčiausia ir neturi teisės egzistuoti būdama tokia, kokia ji dabar yra, ją tautai tiesiog reikia nedelsiant griauti ir tuoj pat iš pagrindų perstatyti, pradedant nuo Konstitucijos, o praėjusius du dešimtmečius tai ir išvis nubraukt, kaip nepavykusį eksperimentą. Žodžiu, reikėtų tarsi pradėt viską nuo pradžių. Radikaliai! Kito kelio į išsigelbėjimą mums lietuviams jau nėra. Jeigu susitaikysim su esama padėtimi, tai bus tik blogiau ir blogiau ir blogiau…

      Kaip kad įžymusis Amerikos revoliucionierius Tomas Peinas kadaise pasakė, “Pagrindinė patrioto pareiga yra kovoti su savo valdžia”… Arba dar jis pasakęs, kad “Kai žmonės bijo valdžios, tai vadinama tironija. Kai valdžia bijo žmonių, tai vadinama laisve” ir “kai visos kitos teisės sutryptos, teisė sukilti tampa neginčyjama”.

      Atsakyti
    27. alexyyy says:
      12 metų ago

      dink lauk is eterio homofobe!

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Gerai sakai, šitas Patackas homofobas. Be to (dar blogiau), dar ir krikščionis, kurį reikia kuo greičiau pasodinti už religinės nesantaikos kurstymą.

        Atsakyti
    28. Aleksy, says:
      12 metų ago

      teisingiau būtų jį vadinti homikofobu.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Arba kofohomiku. Visvien panašiai išdidžiai skamba.

        Atsakyti
    29. Algimantas says:
      12 metų ago

      Yra dar vyrų ir Lietuvoje. Šaunuolis Patackas! Vienas iš nedaugelio semūnų, kurie ištikimi duotai priesaikai.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Panašu, kad tu jį jau įsimylėjai.
        Užuojauta.

        Atsakyti
        • Algimantas says:
          12 metų ago

          Seniai jį pažįstu ir su juo eičiau į žvalgybą. Tamsta matyt iš tų, kurie tik rašinėja, puikuodamasis pats prieš save :). Sėkmės.

          Atsakyti
          • Vilmantas Rutkauskas says:
            12 metų ago

            O ką su juo veiktum po žvalgybos ?

            Atsakyti
    30. Aleksandras says:
      12 metų ago

      Tikro Lietuvos patrioto straipsnis. Gaila, kad tokių lieka vis mažiau, o daugėja ES subinlaižių, kuriems tradicinės vertybės – “ne šio laikmečio dimensija”.

      Atsakyti
    31. šeima says:
      12 metų ago

      Lietuvai kuo daugiau tokių Patackų, Gražulių, Puteikių! KELKIMĖS pagaliau!!!

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Reikia naujo žadintuvo.
        (Senų nesiūlyk).

        Atsakyti
    32. Ausra says:
      12 metų ago

      Puikus straipsnis, o dar puikesnis sis zmogus. Tiesos ir sazines pavyzdys. Aciu Jums Algirdai.

      Atsakyti
    33. turbo says:
      12 metų ago

      viskas pagal kremliaus scenarijų – tai kol kas “iškiliausias” pirmininkavimo ES renginys!

      Atsakyti
    34. kokia gėda says:
      12 metų ago

      A. Pavilionienė, kapinių Venera, sena ir durna.

      Atsakyti
    35. yes! says:
      12 metų ago

      Iškrypėlių propagandai griežtas NE.

      Atsakyti
    36. Valdui Aneliauskui says:
      12 metų ago

      “…turėtume dabar suprasti, kad mūsų žemėje esanti valstybė gali būti mūsų tautos priešu…”

      Gerbiamasis, ne valstybė yra tautos priešas, o vadžiažmogiai. O jie daro tiek, kiek MES jiems leidžiame. Jų lovys visada pilnas. Nes būtent mes jiems jį pripildom. Todėl jie taip uoliai ir tarnauja savo užsakovams – Centrui. O iš to Centro ateina vien padugnės.

      Atsakyti
    37. gėjus says:
      12 metų ago

      Gėjai jėga – vairuoja gražius automobilius ir rengiasi gražiais drabužiais, o Lietuviai ir islamistai valo jų batus už minimumą ir tempia namo vogtus daiktus bei skendusias mašinas. Kaip čia yra kad kietasprandžiai pagoniai-krikščionys negali pralenkti ištvirkusių vakarų su gėjais priešakyje jokiose gyvenimo srityse?

      Atsakyti
      • mintis says:
        12 metų ago

        naivuolis.

        Atsakyti
      • A says:
        12 metų ago

        Naciai irgi vairavo gražius automobilius.

        Atsakyti
    38. Romuvis iš Vilniaus says:
      12 metų ago

      GERB. AUREA, TIKRIAUSIAI NEPRIEŠTARAUST, JEI PACITUOSIU PUIKŲ JŪSŲ KOMENTARĄ. labai nėrėčiau, kad visi pakampių tamsuoliai jį perskaitytų. Aš pats dirbu su jaunimu (dėstytojauju), tad tikrai žinau, kad taip ir yra.

      “Pritariu jums, Romuvi, 100 proc. Mūsų jaunimas neemigruoja pas Lukašenką ar pas arabų diktatorius. Mūsų jaunimėlis bėga iš Lietuvos į šalis, kurios turi senas demokratijos tradicijas – Angliją, Švediją, Norvegiją ir kitas. Jie bėga ir nuo tamsumo, susvetimėjimo, uždarumo. Mano draugų dukra jau keli metai mokosi Anglijoje. Ji sako, kad Lietuvoje ji nenori gyventi todėl, kad čia jai nepatinka pikti žmonės, nemandagumas (užsienyje sveikinasi vieni su kitais – netgi nepažįstami, šypsosi vieni kitiems), uždarumas, liežuvavimas. Štai kodėl merginai geriau Anglijoje. Labai liūdna, kad tokie “intelektualai” kaip Patackas patys nesuvokia, kad atstovauja tamsiausiems mūsų tautos sluoksniams. Jų idėjos yra nevaisingos ir – ačiū Dievui – jos tikrai nepatrauklios jaunimui, kuris nori keliauti po pasaulį, nori, kad žmonės nebūtų skirstomi į pirmarūšius ir tuos, kuriuos reikia niekinti, guiti kaip kokius šunis. Juk niekinti, žeminti kitokius yra didelis nusikaltimas – pirmiausia prieš mūsų vaikus – juk jie iš mūsų mokosi….Apie kokią kovą su patyčiomis mokyklose galima kalbėti, jei patys tėčiai ir mamos grasina, tyčiojasi, niekina?….Negi Popiežius pareiškė: “Kas aš toks, kad smerkčiau gėjus?” Na, o Patackas regis yra išmintingesnis už Popiežių?,,,,GĖDA, PATACKAI”

      Iš tiesų Lietuva yra perdėtai konservatyvi ir jaunimui nuobodi šalis. Mūsų atsilikimą iliustrauja kad ir faktas, kad sekso paslaugos Lietuvoje vis dar nėra legalios ir apmokestiuntos. Tokia situacija iš ES narių yra dar tik Švedijoje. Švedijoje – dėl perdėto konservatyvumo, o Lietuvoje – dėl buko konservatyviai puritoniško provincialumo.

      Na, o šiap jau neblogam ALKO portalui rekomenduočiau tapti modernesniu, liberalesniu. nereikia tarnauti atsilikimui, konservatyvumui. Mūsų BALTIŠKASIS IDENTITETAS – INDIVIDUALISTINIS IDENTITETAS. Senoji mūsų protėvių religija išsiskyrė individualiomis religinėmis praktikomis nedidelėse bendruomeninėse grupėse (skirtingai nei kitų kraštų, kuriuose buvo gerokai labiau centralizuotos). Net ir šiandien lietuvių (ypač ž žemaičių) mentalitete reiškiasi individualizmas. Tiesa, dėl itin sudėtingos istorijos, paveiktas slavizmo, įgijęs pseudosocialistinių – kolektyvistinių apraiškų, tačiau jos neįstengė įveikti prigimtinio baltiškojo individualizmo.
      Tad visi “urapatriotai”, “tautininkai”, diktatoriaus Smetonos ir polonizuotų Lietuvos kunigaikščių garbintojai – yra slavizmas, svetimybė.

      Esu heteroseksualių pažiūrų (myliu tik gražias moteris), tačiau gėjai man nei kiek netrukdo. Pagaliau galima vadovautis logika “kuo daugiau gėjų, tuo daugau moterų heteroseksualiems vyrams lieka” 🙂

      Na, o dideiji gėjų priešininkai griečiausiai taip pat yra užslėptos homoseksualios orientacijos žmonės, taip bandantys kovoti su savo tapatumu. Na, pagaliau ir Lietuvos bajorų draugijoje patys aktyviausi yra tie, kurie “tik per Marytės plauką” įrodė savo bajorišką kilmę. O ir Vokietijos Adolfas, kaip teigiama, turėjo taip jo nemėgtos tautos kraujo… Taigi, viskas dėsningai 🙂 Taip, kad gerb. gėjų priešininkai – pirmiausia giliau pažvelkite į save ir nekovokite tokiais būdais su savuoju tapatumu.

      O dėl tokių Įstatymo pažeidėjų, kaip Gražulis ir į jį panašūs – tai manau, kad jie turi būti patraukti baudžiamojon atsakomybėn, teisiami ir (įrodžius kaltę), teisingai nubausti.
      Tai geros vasaros visiems, nesipykim 🙂

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        “romuvi””, galite šimtą kartų (net pasiskolindamas kitų mintis, kai savų neberandate) kartoti, kad juoda yra balta, o balta yra juoda – tai netaps tiesa. žmonės supranta kas yra tiesa, o kas – melas, daugelis yra skaitę ir Orwello “1984-uosius” ar kitais būdais susipažinę su visuotinėmis sąmonės plovimo strategijomis. todėl savo dvasios juodumą ir piktus kėslus pasilaikykite sau – prie mūsų jie nelimpa. gero vakaro 🙂

        Atsakyti
      • S says:
        12 metų ago

        🙂 🙂 🙂 Taip ir maniau, kad “romuvis iš Vilniaus” taip atvirai parašys. Vytautai, kam tie kompleksai, negi taip prastai save vertini, kad tikiesi pasiekti merginą tik gomosiekų apsuptyje, kai nebus konkurencijos? Na, savikritika šaunus dalykas, bet čia jau be saiko. 😉 Aš manau specialiai pakonkuruosim su Tavim dėl merginų, pažiūrėsim kas joms labiau patiks… Aš suprantu viltis, kad “gal vis dėlto jie patys gomosiekai ir konkuruot man nereikės”… Juokingas tu žmogus, Vytautai Lukšai. Klausyk, kodėl tau neparašius straipsnio apie pažangą – pirmyn. Pasirašysi tikru vardu pavarde ir padiskutuosim po tuo straipsniu atskirai, čia per daug gili tema. Dėl individualizmo sutikčiau, bet neužmiršk, kad mūsų pilna kitaip mąstančių ir savaip individualių, ir niekur nedingsi nuo pasitikrinimo KAS iš mūsų svetimybė – deja diskutuoti teks… 😉

        Atsakyti
        • Romuvis iš Vilniaus says:
          12 metų ago

          Na, betgi aš visai ne Vytautas :)))

          Atsakyti
          • S says:
            12 metų ago

            Aš ir žiūriu, kad tas normalesnis lyg buvo. 🙂

            Atsakyti
        • Romuvis iš Vilniaus says:
          12 metų ago

          Teisa, nežianau ar gerb. klaidingai apkaltintasis tai skaitys, bet galimai jūsų komentarą būtų galima laikyti šmeižtu. O čia jau galimybės pasibylinėti ir prisiteisti šiokią tokią kompensaciją.
          Aš tuo pasinaudočiau 🙂 Na, bet tai jau apkaltintojo reikalas 🙂

          Visuomet stebėjausi ir tebesistebiu, kodėl gerb. Stankevičiūtė (berods kitokia jos pavardė – primiršau) nesikreipė dėl gausių įžeidinėjimų internete (Garliavos bylos atvejis). Oi būtų prisiteisusi 🙂

          Atsakyti
          • S says:
            12 metų ago

            Eik pasibylinėk, prisiteisi gal ką, stukačiokas. Esi gaidys galimai, joks ne romuvis. Jokios pagarbos tokiems…

            Atsakyti
      • mintis says:
        12 metų ago

        varge,varge.Tai jau šimtus kartų girdėta.Tikrai nebūkite tiokie nuobodūs,sugalvokite savo ideologijai skleisti nors ką nors naujo.Dabar visur tos pačios štampofkės.Nyku, neįdomu, prasčiokiška.

        Atsakyti
    39. Audronė says:
      12 metų ago

      Pritariu Patackui ir dėkoju už viską, ką Jis daro.O daro labai didelius ir labai mažai rodomus dalykus.Stiprybės Jums ir sveikatos.

      Atsakyti
    40. antanas says:
      12 metų ago

      Jei Seimo nariams pradeda vadovauti policija, tai ar Lietuva dar demokratinė?

      Atsakyti
      • medus says:
        12 metų ago

        apie ką ir kalba vienas puikus mūsų tautietis, paklausykite: https://alkas.lt/2013/07/29/z-vaisvilos-spaudos-konferencija-del-lietuvos-geju-lygos-atsakomybes-ir-uzsienio-valstybiu-kisimosi-i-lietuvos-vidaus-reikalus-tiesiogine-transliacija/

        Atsakyti
    41. Jolė says:
      12 metų ago

      Ačiū A. Patackui už Tiesos žodį už Tautos garbės ir orumo saugojimą

      Atsakyti
    42. vabalas says:
      12 metų ago

      Valstybė turęėtų remti tik tautai, valstybei naudingas iniciatyvas. Visi kiti marginaliniai ir poreikių tenkinimai turi būti toleruojami (apie legalizaciją nekalbu) tik už atitinkamus mokesčius. Tradiciniai iškrypėliai, kaip antai rūkoriai ir alkožindikai nesipriešina dėl alcizųm nesipriešins ir tie genitalijų piktnaudžiautojai nre pagal paskirti ir bergždžių santuokų reikalautojai. Turėk, bet mokėk už tautai nuostolingą “patentą”.

      Atsakyti
    43. Aneta says:
      12 metų ago

      Jūs, visi tie, kurie įžeidinėjate Gražulį ir Patacką, ką nuveikėte Lietuvai?Baisiausia skaityti tuos komentarus, kur rašoma, kad man tas pats, manęs tai nejaudina.Tai žmonės be vertybių, svarbiausia patogus gyvenimas ir prikimštas pilvas.Jūsų tikrai nebūtų, jeigu Lietuvai kiltų pavojus, tai ir patylėkite, nerašinėkite nesąmonių.Nepritariu minčiai apie išstojimą iš Europos sąjungos.Ten gyvena daug žmonių, kurie protestuoja prieš piderastijos invaziją ir reikia vienytis , nenusileisti.Laikas ištirti kas finansavo gėjų eitynes, iš ko susimokėjo Simonko?Kas jis per vienas?Gal turtingas verslininkas kaip Uspaskis?

      Atsakyti
      • palanga says:
        12 metų ago

        šaunuolė TU, Aneta!!!

        Atsakyti
    44. Is savo kisenes Simonko tikrai nemokejo says:
      12 metų ago

      Gavo dotacijas is uzsienio organizaciju,dabar gi uz apsauga -Lietuvos zmones sumokejo santazuojami (per savo mokescius).Atkreipiau demesi i LRT laida,kur dalyvavo Povilioniene ir R.Zilinskas.Pasirodo Rokas nuejo pas Simonko prasyti,kad geju bendruomene paremtu ji per rinkimus,o Simonko atsake,kad jokios bendruomenes nera.H-mmm…Simonko skundesi,kad kreipesi paramos i Lietuvos imones (berods 170),bet niekas nesutiko paremti.Tiesa,kazkokia musu ministerija visgi pareme.

      Atsakyti
    45. Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija Seime rugpjūčio 6 d. 10.30 val. says:
      12 metų ago

      2013 m. rugpjūčio 6 d., antradienio,
      SPAUDOS KONFERENCIJA SEIME 10.30 val.
      įvyks Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataro Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Ar Lietuvos valdžia jau tapo homoseksualizacijos įrankiu?“
      Spaudos konferencijos tiesiogiai transliuojamos internetu. Stebintiems transliacijas yra galimybė užduoti klausimus prelegentams. Nuoroda į klausimų uždavimo sistemą bus Seimo internetinėje svetainėje prie nuorodos į tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją. Klausimai bus priimami ir į juos atsakoma spaudos konferencijos metu. Esant galimybei į nespėtus atsakyti klausimus parlamentarai atsakys el. paštu po spaudos konferencijos.
      Internete galima rasti ir spaudos konferencijų garso įrašus.
      Seimo Ryšių su visuomene skyrius, tel. (8 5) 239 6210

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        12 metų ago

        Jam reikia pasimokyti oratoriško meno, o tai vien murma, arba bumba.

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          12 metų ago

          Geriausias mokytojas šiam reikalui tiktų – Hitleris.

          Atsakyti
    46. saulius patackas says:
      12 metų ago

      Mielas broli Kristuje, linkiu sėkmingai užbaigti gydymo seansą, atmerk akis, atsipeikėk, įkvėpk gryno oro ir kuo greičiau neatsigręždamas bėk tolyn nuo kriminalinių elementų, kurie tave įtraukė į savo liūną. ”Disidentui” Petrui Gražuliui jau senai laikas sėdėti teisiamųjų suole, kad savo ekskrementais nesidrabstytų ir savo paliegusia psichika nedergtų padorių Lietuvos piliečių. Apie jo, taip vadinamą, ”disidentavimą” esu pasiruošęs parašyti ištisą traktatą ir pateikių jam nemokamą patarimą – nesmardink kitų tuo kuom pats kvepi……Linkiu Tau kuo greičiau atsipeikėti ir pagaliau sugrįžti I TIKRASIAS SAVO ŠEIMOS VERTYBES…………….Saulius (2013.09.26 – Kaunas)

      Atsakyti
    47. Gediminas says:
      12 metų ago

      Jos fizionomija šlykšti ne man vienam,o tikrai daugumai. Pagal lietuvių tautosaką išeina,kad ji tikra pamatinė rupūžė,tiksliai senovės lietuviai vadindavo šlykščius žmones. Pritariu

      Šio komentaro skirto A M Povilionienei,Delfi.lt nepraleido

      Atsakyti
    48. Yra vyrų Lietuvoj! says:
      5 metai ago

      Žiūrėkite, ką žada –
      Jono Milerio atviras laiškas Vilniaus merui: Lukiškių aikštėje peržengtos elemetaraus padorumo ribos
      – respublika.lt/lt/naujienos/nuomones_ir_komentarai/bus_isklausyta/jono_milerio_atviras_laiskas_vilniaus_merui_lukiskiu_aiksteje_perzengtos_elemetaraus_padorumo_ribos/

      Atsakyti
    49. Žemyna says:
      5 metai ago

      Vyčio nori ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose: tam įkūrė labdaros fondą
      – 15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/vycio-nori-ne-tik-vilniuje-bet-ir-kituose-miestuose-tam-ikure-labdaros-fonda-56-1348084?copied

      Atsakyti
    50. Žemyna says:
      4 metai ago

      Vaidas Augūnas. Šimašiaus prioritetai
      – tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/vaidas-augunas.-simasiaus-prioritetai

      Atsakyti
      • Svajonė says:
        4 metai ago

        Bjauru, ir skaityt, ir prisimenamnt,
        o dar bjauriau ir niekingiau visiškas nukrikščionejimas net to pat Patacko, buvus garbiu jotvingių atminties gynėju ir tesėju, bet tapus eilinių manipuliatoriumi; suprasti to juk negalim, daug ko negalim …negalim ir lygiai dar grėsmingiau nukrikščionejusio J. Buroko suprast, garbaus, patikimo, ir tapačiai Visiško Žioplio, susisukus smagenims tempenčio Vytį “ant kastracijos” į TURGAUS erdvę, painiojantį kultūrą su chaltūra, visai kaip a.a. Patackas, bet dar grėsmingiau – iškastruot R GARDE PASLĖPT.
        Sąžinės reikia turėt, taip išvis lietuvių, viso pasaulio drįsta pasityčiot – VYČIO VARYMU ANT KASTRACIJOS, carų-okupantų prievarta sukurptos Šventaragio pakraštinės turgVietės, egzekucijų ir kitų okupacijų: pilsudskines su stalinine uraVietės.
        Dėkui Žemyna, kad šią Niekšystę, teroro aktą prieš Lietuvą – jos simbolio žeminimo Akto “gimdytojus” primenant.
        Net Vamzdis kur, Vyčiui tinkamiau būtų.

        Tad ieškot be Anarchijos, o su Garbė
        VYČIUI aikštės, kalvos, ĮLANKOS dera.

        Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Panevėžio miesto dailės galerija | G. Kartano nuotr.
    Lietuvoje

    Panevėžio miesto dailės galerijos sukaktuvėms – šventiniai renginiai

    2025 05 15
    Ieškoma bendro sutarimo etiškam neurotechnologijų panaudojimui | unesco.lt nuotr.
    Lietuvoje

    Ieškoma bendro sutarimo etiškam neurotechnologijų panaudojimui

    2025 05 15
    VILNIUS TECH Kraštovaizdžio architektūros magistrantai | vilniustech.lt nuotr.
    Gamta ir ekologija

    Kas laukia kraštovaizdžio architektų po 50 metų?

    2025 05 15
    Klaipėdos uostas stiprina bendradarbiavimą su mokslininkais | Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos nuotr.
    Lietuvoje

    Klaipėdos uostas stiprina bendradarbiavimą su mokslininkais

    2025 05 15
    „Veikti tai, kas teikia džiaugsmą“: A. Elskaus vaikai pasakoja apie vitražo legendą | A. Elskaus šeimos archyvo nuotr
    Istorija

    „Veikti tai, kas teikia džiaugsmą“: A. Elskaus vaikai pasakoja apie vitražo legendą

    2025 05 15
    „Meridianas“
    Gamta ir žmogus

    Klaipėdos „Meridianas“ pakels bures į vasarą

    2025 05 14
    Milikonių įkalnė
    Lietuvoje

    Dėl kelio darbų Kaune uždaroma Milikonių įkalnė

    2025 05 14
    Kelias Vilnius–Kaunas | lakd.lt nuotr.
    Lietuvoje

    Plečiamas mokamų kelių tinklas

    2025 05 14

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • Sergiej Sal apie Derybos Stambule – galimybė taikai ar Kremliaus žaidimas?
    • +++ apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • Globalistas apie Derybos Stambule – galimybė taikai ar Kremliaus žaidimas?
    • -.-.- apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Panevėžio miesto dailės galerijos sukaktuvėms – šventiniai renginiai
    • Ieškoma bendro sutarimo etiškam neurotechnologijų panaudojimui
    • Kas laukia kraštovaizdžio architektų po 50 metų?
    • Klaipėdos uostas stiprina bendradarbiavimą su mokslininkais
    Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

    Kiti Straipsniai

    Petras Gražulis | Alkas.lt nuotr.

    EP panaikino Petro Gražulio teisinę neliečiamybę

    2025 05 06
    Perėja | Lietuvos policijos nuotr.

    Pareigūnų dėmesys – mikrojudumo priemonių vairuotojamas

    2025 05 02
    Policija

    Pareigūnai paskelbė gegužės mėnesio patikras

    2025 04 30
    narkotikai | sam.lt nuotr.

    Griežtės bausmės už narkotikų lindynių laikymą

    2025 04 29
    Lietuvos policijos nuotr.

    Artėjant Velykoms pareigūnai stiprina eismo kontrolę

    2025 04 17
    Signataro A. Patacko diskusijų klubo iškaba Kauno įgulos karininkų ramovėje

    Prisimintas signataras Algirdas Patackas: praėjo 10 metų nuo jo netekties

    2025 04 07
    Saugaus eismo diena

    Saugaus eismo diena. Kas didžiausias dėmesio vagis kelyje?

    2025 04 06
    Jonas Vaiškūnas ir Algirdas Patackas Kaune, 2013 m. spalio 14 d. – tautinės kultūros bendražygiai

    J. Vaiškūnas. Algirdas Patackas – liepsnojanti dvasia, nušviečianti kelią gyvenimui

    2025 04 03
    Policija | policija.lrv.lt nuotr.

    Policija paskelbė balandžio patikrinimus

    2025 04 01
    Avarija | pixabay.com, Viktorpugno6 nuotr.

    Kaip elgtis įvažiavus į kaimyno automobilį?

    2025 03 22

    Skaitytojų nuomonės:

    • Sergiej Sal apie Derybos Stambule – galimybė taikai ar Kremliaus žaidimas?
    • +++ apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • Globalistas apie Derybos Stambule – galimybė taikai ar Kremliaus žaidimas?
    • -.-.- apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • skait.. apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

    Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Dėl „Lietuvos gėjų lygos“ atsakomybės ir užsienio valstybių kišimosi į Lietuvos vidaus reikalus (video)

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai