60 proc. išmaniųjų telefonų savininkų Lietuvoje savo įrenginiuose neturi mobiliojo interneto paslaugos, o 41 proc. juos naudoja tik skambučiams ir trumpųjų žinučių rašymui. Šiuos šalies gyventojų tyrimo duomenis paskelbė telekomunikacijų bendrovė „Bitė“.
„Ši tendencija šokiruoja, nes vartotojai perka išmaniuosius telefonus, tačiau jų neišnaudoja. Įrenginiai jiems galėtų suteikti žymiai daugiau naudos – pradedant el. laiškais, bendravimu socialiniuose tinkluose ir baigiant pramoginėmis programėlėmis“ – kalbėjo telekomunikacijų įmonių grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Krisas Robinsas.
Pagrindinių išmaniųjų telefonų funkcijų svarbą parodo ir vartotojų, kurie išnaudoja daugiau išmaniųjų telefonų funkcijų, tyrimas. 48 proc. išmaniųjų telefonų Lietuvoje savininkai naršo po interneto puslapius, 46 proc. – tikrina el. paštą, o trečdalis bendrauja socialiuose tinkluose.
Šalies gyventojų nuomonės ir išmaniųjų telefonų funkcijų naudojimo tyrimą atliko viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ šių metų kovo pabaigoje. Tyrimo metu buvo apklausti 1007 respondentai nuo 18 iki 75 metų amžiaus.