Pasibaigus geležinkelio ruožo Gaižiūnai-Kaišiadorys atnaujinimui, Vilnius–Ryga traukinys šioje atkarpoje galės judėti greičiau, todėl atsirado galimybė papildomai sustoti Jonavoje ir Kėdainiuose išlaikant tokį patį maršruto laiką – kelionės trukmė su papildomais sustojimais iš Vilniaus į Rygą nekis.
Praėjusių metų pabaigoje maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius pradėjęs kursuoti traukinys nuo balandžio 1 d. sustos ir Jonavoje bei Kėdainiuose. Viešosios geležinkelių infrastruktūros valdytojui „LTG Infra“ sėkmingai užbaigus geležinkelio ruožo Gaižiūnai–Kaišiadorys atnaujinimą, atsirado galimybė perprojektuoti maršruto tvarkaraštį, nekeičiant kelionės trukmės, pridėti du papildomus sustojimus.
„Kviečiame Jonavos ir Kėdainių gyventojus jau nuo šiandien pirkti bilietus į Rygą ir nuo balandžio 1 d. tiesiogiai keliauti iš savo miesto geležinkelio stoties. Džiaugiamės, kad „LTG Infra“ atlikti infrastruktūros gerinimo darbai leidžia išbandyti pilotinius sustojimus su miestais, kuriuose iki šiol nebuvo patogaus persėdimo galimybės, neprailginant tarptautinio maršruto trukmės. Šis traukinys yra pirmiausiai orientuotas į tarptautinį susisiekimą, todėl siekiame, kad jis būtų aktualus visuomenei ir konkurencingas kelionės trukmės ir komforto prasme, lyginant su kitomis transporto priemonėmis“, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
„LTG Link“ vadovė Kristina Meidė sako, kad šių papildomų sustojimų įtraukimas yra pilotinis – siekiama stebėti kiek keleivių renkasi vietinius ir tarptautinius maršrutus, kas leis įvertinti papildomų sustojimų efektyvumą ir poreikį. Atsižvelgiant į gautus statistinius rezultatus galima bus ateityje modeliuoti būsimus tvarkaraščius ir naujus maršrutus. Pilotinio projekto terminas numatytas iki metų pabaigos.
Iki šiol kasdieniu maršrutu Vilnius–Ryga keliauti galima buvo iš keturių Lietuvos miestų: Vilniaus, Kaišiadorių, Šiaulių ir Joniškio – pirmieji trys miestai rikiuojasi tarp didžiausius keleivių srautus Lietuvoje turinčių stočių, o Joniškiui buvo naujai sudaryta galimybė susisiekimui traukiniu.
Kasdienio maršruto Vilnius–Ryga populiarumas neblėsta, per tris mėnesius nupirkta beveik 16 tūkstančių bilietų. Daugiausia traukiniautojų į Rygą vyksta iš Vilniaus – apie 64 proc., maždaug 16 proc. keleivių Rygoje lankosi iš Šiaulių, kas dešimtas traukiniautojas – iš Kaišiadorių, apie 7 proc. keleivių į Rygą važiuoja iš Joniškio. Tarptautinis maršrutas yra aktualus šeimoms ir jaunimui – apie 10 proc. keleivių – vaikai ir moksleiviai.
Per Šiaulius vestinas ir 249 km/val greičio “Rail Baltica” europinės vėžės maršrutas. Jau dabar reikalinga pasiūlyti privatiems investuotojams finansuoti greitosios europinės vėžės Šiauliai – Klaipėda tiesimą. Tokiu atveju pajūris nuo pat Vilniaus taptų pasiekimas per 1,5 val. Taip būtų akivaizdus rūpestis valstybės funkcionavimu, žmonių gerove. Kur LTG Link informacija apie tai, kaip sprendžiamas šiuolaikinio susisiekimo su pajūriu klausimas?
Mikas
Your comment is awaiting moderation
1 sekundė ago
Per Šiaulius vestinas ir 249 km/val greičio “Rail Baltica” europinės vėžės maršrutas. Jau dabar reikalinga pasiūlyti privatiems investuotojams finansuoti greitosios europinės vėžės Šiauliai – Klaipėda tiesimą. Tokiu atveju pajūris nuo pat Vilniaus taptų pasiekimas per 1,5 val. Taip būtų akivaizdus rūpestis valstybės funkcionavimu, žmonių gerove. Kur LTG Link informacija apie tai, kaip sprendžiamas šiuolaikinio susisiekimo su pajūriu klausimas?