Pirmadienis, 28 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Sutrumpėjo kelionių tarp Vilniaus ir Kauno laikas

www.alkas.lt
2023-10-26 12:46:52
2
Kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda | lakd.lrv.lt nuotr.

Kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda | lakd.lrv.lt nuotr.

Magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda vidutinis metinis eismo intensyvumas kai kuriuose ruožuose viršija net 30 tūkst. automobilių. Statistikos duomenimis, šiame kelyje fiksuojamas didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Pasibaigęs pirmasis ruožo Vilnius–Kaunas atnaujinimo etapas ne tik sutrumpino kelionių tarp Vilniaus ir Kauno laiką, bet ir užtikrino, kad vairuotojai kelyje galėtų jaustis saugiai.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Mariaus Švaikausko teigimu, atnaujinimas magistralėje Vilnius–Kaunas buvo reikalinga todėl, nes šis kelio ruožas yra labai svarbus tiek Lietuvos, tiek tarptautiniam susisiekimui.

„Siekiant užtikrinti sklandų visų transporto priemonių judėjimą, šiame kelio ruože buvo būtina įgyvendinti naujas, saugias eismo organizavimo priemones, kurios sudarytų galimybes padidinti leistiną greitį iki 130 km/h. Tai reiškia, kad atstumą nuo Vilniaus iki Kauno galima įveikti greičiau, tačiau atkreipiame dėmesį, kad visada reikia rinktis saugų važiavimo greitį, ir ne didesnis greitis yra svarbiausias kriterijus. Svarbiausia tai, kad po rekonstrukcijos šiuo kelio ruožu važiuoti yra saugiau ir patogiau“, – sako jis.

Praėjusiais metais ruožui Vilnius–Kaunas buvo suteikta automagistralės kategorija, leistinas maksimalus greitis vasaros laikotarpiu kilo iki 130 km/h, žiemą – iki 110 km/h. Pašnekovas tikina, kad tai buvo galima padaryti tik tada, kai buvo įdiegta inžinerinių eismo saugos priemonių visuma, kuri padėtų užtikrinti ne tik patogų, bet ir saugų susisiekimą tokio intensyvumo kelyje.

Pradėjo antrąjį darbų etapą

M. Švaikauskas sako, kad ruožo Vilnius–Kaunas atnaujinimas jau baigtas. Jos metu buvo įrengti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų, rekonstruotos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, įrengti pėsčiųjų takai bei perėjos skirtingame lygyje, sumontuotos greičio valdymo ir įspėjimo sistemos, įrengtas apšvietimas.

„Užbaigti ir Gariūnų, Dėdeliškių, Skirmantiškių, Jakštonių, Strošiūnų požeminiai pėsčiųjų praėjimai bei rekonstruota Kaišiadorių skirtingo lygio sankryža. Antruoju rekonstrukcijos etapu bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas Kleboniškio tiltas. Tai leis atskirti tranzitinį eismą nuo vietinio ir taip užtikrinti jo saugą. Galiausiai, vidurinis tiltas bus skirtas tik tranzitiniam eismui, o kol rekonstrukcija vyks, eismas Klaipėdos kryptimi bus nukreiptas per naująjį, šiaurinį tiltą“, – aiškina jis.

Prie bendros magistralės atnaujinimo ženkliai prisideda ir Europos Sąjungos (ES) investicijos – 2014– 2020 m. finansavimo laikotarpiu tam skirta jau 29,9 mln. eurų. 2,6 mln. eurų ES lėšų taip pat buvo skirta Grigiškių transporto mazgo darbams.

Tiltai ties Kaunu per Nerį, esantys magistralėje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 99,03 iki 100,47 kilometro, yra intensyviausi Lietuvoje. Skaičiuojama, kad tam tikromis dienomis šiuo kelio ruožu važiuoja iki 78 tūkst. automobilių.

„Tiltų remontas ir statyba yra viso Islandijos plento projekto dalis. Sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas – visuomenė sutaupys milijonus dabar spūstyse šiame kelio ruože prarandamų valandų “, – teigia pašnekovas.

Šiuo metu tiltų tvarkymas jau yra prasidėjęs – nugriautas senasis tiltas per Nerį, įrengtas jungiamasis kelias, leidžiantis išvažiuoti į Jonavos gatvę, sparčiai vyksta tilto per Nerį krantinių ir tarpinių atramų, viaduko per Jonavos gatvę atramų ir paviršinių nuotekų tinklų įrengimo darbai.

Tvarkys ir kitus kelius

Anot M. Švaikausko, artimiausiu metu bus siekiama galutinai užbaigti tiltų tvarkymo darbus – planuojama, kad netrukus atsiras jungiamasis kelias, pėsčiųjų ir dviračių takas, jo apšvietimas bei triukšmo užtvara kairėje A1 magistralės pusėje ties Šilainiais.

„Kuomet darbai bus užbaigti, atsiras du tiltai. Vienu iš jų vyks eismas Vilnius-Klaipėda kryptimi, o kitu vyks Klaipėda–Vilnius kryptimi. Vairuotojai taip pat galės naudotis viaduku per Jonavos gatvę – tai reiškia, kad atsiras du viadukai, o eismas vyks tokiu pačiu principu, Vilnius–Klaipėda ir Klaipėda–Vilnius kryptimis“, – dalinasi jis.

Pašnekovas pamini, kad šie darbai turėtų būti užbaigti iki 2024 metų spalio mėnesio.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Kelias nuo Vilniaus iki Kauno taps automagistrale
  2. Pavasario polaidis gali keisti ir kelionių maršrutus
  3. Vilniaus senamiestyje – mažiau eismo, daugiau erdvės pėstiesiems
  4. Artėja laikas keisti padangas
  5. Laikas prisiminti saugaus eismo taisykles
  6. Apie įkrovimo stoteles – kelionių programėlėse
  7. Keisis eismas Vilniaus senamiestyje
  8. LAKD didina lėšas eismo saugumui
  9. Du „Via Balticos“ ruožai bus baigti dar šiemet
  10. Susisiekimas tarp Trakų ir Alytaus bus patogesnis
  11. Vilniaus oro uoste – eismo pokyčiai
  12. Kas keliuose trina juodąsias dėmes?
  13. „Via Baltica“ atvers naujas ekonomines galimybes
  14. Plečiama dvigubos paskirties kelių infrastruktūra
  15. Šiemet bus sutvarkyta virš 130 km kelių

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 2

  1. P.Skutas says:
    2 metai ago

    Kai Vilnius – Klaipėda važiuos daugiau automobilių – bus didesnė ir oro tarša. Ne ta kryptimi einama. Žymia dalimi individualių automobilų kelyje į pajūrį sumažėtų, taigi ir tarša sumažėtų, jeigu turėtume greitąjį geležinkelį į pajūrį. O tai jau buvo galima turėti, jeigu “Rail Baltica” už ES lėšas prieš 12 metų būtų imtasis tiesti ne nuo Kauno iki Lenkijos, kur su europine vėže nebuvo ir dabar nėra kur skubėti, o nuo Vilniaus iki Šiaulių. Kur valdžių proteliai buvo prieš 12 metų, kur jie yra ir dabar kišant lėšas geresniam susisiekimui automobiliais su pajūriu. Juk nuvykai į pajūrį ir naudojiesi ten teikiama automobilio paslauga, jeigu yra reikalas.

    Atsakyti
  2. Gerinkime susisiekimą says:
    2 metai ago

    Galėtų paleisti lėktuvą tarp Kirtimų ir Aleksoto. Anais laikais skraidė, ir man teko skristi ne kartą (šį kartą nemeluoju). Tarpinis atsitūpimas jau Gerovės valstybėje galėtų atsitikti Tarptautiniame Žąslių oro uoste. Atnaujinkime skrydžius iš Aleksoto, tik ne iš Karmėlavos, kuri pernelyg toli nuo Soboro.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

putinas | Alkas.lt koliažas
Ukrainos balsas

Rusija skęsta savo pačios išsikastoje srutų duobėje

2025 07 27
Medininkų bėgimas
Gamta ir žmogus

Sekmadienį – tradicinis Medininkų bėgimas

2025 07 26
Po ilgo delsimo – sprendimas dėl Sporto rūmų: Paveldo komisija primena apie paveldo vertes
Architektūra

Po ilgo delsimo – sprendimas dėl Sporto rūmų: Paveldo komisija primena apie paveldo vertes

2025 07 26
Lietuva stiprina vaidmenį kosmoso technologijose | Alkas.lt nuotr.
Astronomija ir kosmonautika

„Melius Futurum“ jungiasi prie Lietuvos Kosmoso pramonės

2025 07 26
Pranzcūzija pripažino Palestiną
Užsienyje

Prancūzija pripažins Palestinos valstybę? Izraelis tai vadina „apdovanojimu terorizmui“

2025 07 25
Elektrinis laivas | vvt.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

Vilniuje prasideda kelionės elektriniu laivu Nerimi

2025 07 25
Gelbėjimosi ratas
Gamta ir žmogus

Skendimo prevencijos diena: kaip išvengti skaudžių nelaimių?

2025 07 25
Aplinkos apsaugos departamento logotipas | aad.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Iš pareigų traukiasi AAD direktorius

2025 07 25

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • +++ apie V. Sinica. Sporto rūmų žydams vis tik neatiduos
  • Taivau apie K. Urba. Baltų raida ir virsmai
  • Kažin apie K. Urba. Baltų raida ir virsmai
  • Budweiser apie K. Urba. Baltų raida ir virsmai

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • LATGA pristato žinomiausių bibliotekose knygų ir autorių dešimtukus
  • Lietuvos mokiniai tarptautinėje fizikos olimpiadoje iškovojo sidabrą ir bronzą
  • V. Sinica. Sporto rūmų žydams vis tik neatiduos
  • Rusija skęsta savo pačios išsikastoje srutų duobėje

Kiti Straipsniai

Sunkvežimiai „Renault D“

Lietuvos kariuomenę pasiekė „Renault“ sunkvežimiai

2025 07 25
Skuodo gasirinės atidarymas

Skuodo ugniagesiai įsikūrė atnaujintoje gaisrinėje

2025 07 25
Žaliųjų ežerų paplūdimys

Į sostinės paplūdimius – autobusu ar dviračiu

2025 07 24
Krunos tiltas

Galimi eismo ribojimai važiuojantiems Krunos tiltu

2025 07 24
Susisiekimas, neįgalieji | sumin.lrv.lt nuotr.

Siūloma peržiūrėti A+ juostos naudojimo tvarką asmenims su negalia

2025 07 23
Žvyrkelis

Žvyrkelių asfaltavimo programa įgauna pagreitį

2025 07 23
Namų atnaujinimas

Namų atnaujinimui numatyta 26 mln. eurų paramos

2025 07 23
Lietus keliuose

Kelininkai įspėja dėl smarkaus lietaus

2025 07 22
Žiedinė sankryža

Palangos aplinkkelyje atsiras nauja žiedinė sankryža

2025 07 22
Šiaurės rago skvero atnaujinimas

Klaipėdos Šiaurės rago skvero atnaujinimas prasidės rugsėjį

2025 07 22

Skaitytojų nuomonės:

  • +++ apie V. Sinica. Sporto rūmų žydams vis tik neatiduos
  • Taivau apie K. Urba. Baltų raida ir virsmai
  • Kažin apie K. Urba. Baltų raida ir virsmai
  • Budweiser apie K. Urba. Baltų raida ir virsmai
  • taiva apie Darbas namuose: kaip sumažinti elektos sąskaitas?
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Konteineriai | S. Žiūros nuotr.

Vilniuje – nauja atliekų rūšiavimo tvarka

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai