PRNEWS.IO, pirmaujanti pasaulinė turinio rinkodaros platforma, praneša, kad dalyvaus Baltijos elektroninės komercijos konferencijoje ir parodoje „Baltijos elektroninės prekybos konferencija ir EXPO“ („Baltic Ecommerce Conference & EXPO“), kuri vyks 2023 m. spalio 5 d. Vilniuje.
Nuo 2013 m., kai buvo pradėta rengti, Baltijos e. prekybos konferencija ir paroda „Baltijos elektroninės prekybos konferencija ir EXPO“, dar vadinama „Ecomexpo“, ji tapo svarbiu Baltijos šalių e. prekybos ekspertų renginiu. Renginys suteikia ypatingą galimybę įmonėms užmegzti ryšius su potencialiais klientais ir pozicionuoti save kaip patikimus e. prekybos paslaugų teikėjus.
Be to, „Ecomexpo“ sujungia ir parodos, ir praktinės konferencijos privalumus, todėl suteikia puikią galimybę įvairiapusiškam bendradarbiavimui.
Šiais metais renginyje dalyvaus daugiau kaip 1 000 dalyvių iš įvairių e. prekybos rinkos sričių, įskaitant įmonių savininkus, skaitmeninės rinkodaros ekspertus, e. prekybos sprendimų kūrėjus ir paslaugų teikėjus.
„Džiaugiamės, kad PRNEWS.IO prisijungė prie mūsų Baltijos šalių elektroninės komercijos konferencijos ir parodos „Ecomexpo“. Jų patirtis skaitmeninių ryšių su visuomene komunikacijos srityje yra labai vertinama, todėl tikime, kad įmonė lankytojams suteiks visapusiškai naudingų ir vertingų žinių”, – sako Paulina Pretkelytė, parodos projekto vadovė.
Pasaulinis susidomėjimas skaitmeninėmis ryšių su visuomene komunikacijomis
Vien 2022 m. PRNEWS.IO žiniasklaidos priemonėms už su prekės ženklu susijusį turinį išmokėjo 1,716 mln. eurų, taip įtvirtindama savo, kaip šios srities lyderės, pozicijas.
Parodoje „Ecomexpo“ bendrovė ketina pabrėžti tai, kuo ji skiriasi nuo kitų ryšių su visuomene platformų: užsakomųjų paslaugų turinio rinką, kurioje įmonės gali tiesiogiai įsigyti vietos savo gimtojo formato straipsniams daugiau nei 100 000 gerai vertinamų žiniasklaidos priemonių 198 šalyse, be jokio samdymo proceso ir ilgalaikių įsipareigojimų.
Europos, Azijos ir Artimųjų Rytų įmonėms vis labiau pripažįstant skaitmeninės ryšių su visuomene komunikacijos vertę, PRNEWS.IO tapo svarbiu šios dinamiškos srities dalyviu.
Naudodama patogią pasaulinę content marketing platform, PRNEWS.IO pašalina rūpesčius, susijusius su bendravimu su kiekviena žiniasklaidos priemone atskirai, todėl ryšių su visuomene pastangos tampa veiksmingesnės ir efektyvesnės.
Kelionių ir užsakymų platformos „Wego“ turinio skyriaus vadovė Štefi Teovira (Steffi Teowira) pasidalijo savo įžvalgomis apie PRNEWS.IO: „Nuo tada, kai pradėjome naudotis PRNEWS.IO paslaugomis, „Wego“ turinio rinkodaros strategijos apimtis nebeapsiriboja vien angliškais leidiniais ir skaitytojais. PRNEWS.IO leido „Wego“ pasiekti ir arabų bei ispanų skaitytojus, veiksmingai padidindama savo tinklaraščio matomumą didesnei auditorijai, įskaitant potencialius partnerius ir investuotojus“.
Pasak jos, pasaulinė remiamo turinio platforma atliko lemiamą vaidmenį didinant „Wego“ tinklaraščio skaitytojų skaičių.
„Įmonės kelionių tinklaraščio lankomumas padvigubėjo per šešis mėnesius intensyvios turinio rinkodaros ir partnerystės su PRNEWS.IO. Mūsų sėkmės atvejis primena, kad mažesnėms ar ribotus išteklius turinčioms įmonėms visiškai įmanoma kurti savo prekės ženklą ar didinti auditoriją pasitelkiant turinio rinkodarą bendradarbiaujant su PRNEWS.IO“.
Ekspertų įžvalgos ir patarimai
Aleksandra Storožukas (Alexander Storozhuk), PRNEWS.IO įkūrėjas, komentuodamas bendrovės dalyvavimą „Ecomexpo“, sakė: „Džiaugiamės galėdami dalyvauti šiame svarbiame Baltijos šalių renginyje. PRNEWS.IO dalyvavimas „Ecomexpo“ parodoje pabrėžia mūsų įsipareigojimą teikti naujoviškus sprendimus įmonėms, norinčioms pagerinti savo skaitmeninę ryšių su visuomene komunikaciją ir poveikį žiniasklaidai. Nekantriai laukiame, kada galėsime pasidalyti savo patirtimi ir bendrauti su šios srities profesionalais renginyje.”
Konferencijoje „PRNEWS.IO“ komanda galės pasiūlyti ekspertų įžvalgų, patarimų ir atsakymų į klausimus, susijusius su skaitmeninių ryšių su visuomene komunikacija ir žinomumu žiniasklaidoje.
Jie dalysis savo žiniomis ir įžvalgomis, kad padėtų dalyviams orientuotis besikeičiančioje skaitmeninių ryšių su visuomene aplinkoje.
Apie PRNEWS.IO
2018 m. Estijoje ukrainiečių įkurta bendrovė PRNEWS.IO veikia pagal paslaugos kaip produkto (SaaP) modelį, naudodama didžiuosius duomenis, kad būtų galima prognozuoti prekės ženklo komunikaciją per žiniasklaidos istorijas. Įmonė taip pat yra Estijos vyriausybės išduodamos skaitmeninės tapatybės ir statuso programos „e-Residency“ paslaugų teikėja.
Įgyvendindama savo įsipareigojimą įgalinti specialistus skaitmeninėje erdvėje, PRNEWS.IO neseniai pridėjo naują vertingą paslaugą: Quotte – platformą, kurioje žurnalistai gali lengvai rasti faktų savo istorijoms ir susisiekti su patikrintais ekspertais.
Quotte suteikia galimybę ekspertams patekti į naujienas – jie gali prisijungti prie Quotte ekspertų bendruomenės ir gauti įeinančių interviu užklausų iš žurnalistų, ieškančių jų patirties.