Prasidėjus Vidaus reikalų ministerijos inicijuotai informacinei kampanijai „Esame komanda. Turime planą“ per savaitę 4–5 kartus išaugo ekstremalioms padėtims pasiruošti skirtos interneto svetainės www.lt72.lt lankytojų skaičius.
Kampanijos pristatymo dieną puslapio lankomumas šoktelėjo net iki 7 kartų, o dabar kasdien svetainėje sulaukiama maždaug po 8–10 tūkst. apsilankymų. Per savaitę www.lt72.lt aplanko per 60 tūkst. vartotojų.
„Turime būti pasirengę įvairiems scenarijams ir prireikus žinoti aiškų veiksmų planą. Tikiu, kad civilinės saugos informacinė kampanija stipriai prisidės prie didesnio gyventojų informuotumo. Mūsų tikslas – kuo daugiau žmonių sužinotų, kaip elgtis ekstremaliosiose situacijose: ištikus branduolinei ar radiologinei avarijai Astravo atominėje elektrinėje, stichinėms ar kitokio pobūdžio nelaimėms ar kilus karinei grėsmei“, – sako vidaus reikalų ministrė A. Bilotaitė.
Naujausio VRM sociologinio tyrimo duomenimis, Lietuvos gyventojų pasirengimas ekstremaliosioms situacijoms išlieka nepakankamas, žmonėms trūksta išlikimui būtinų įgūdžių.
Tik penktadalis (18 proc.) Lietuvos gyventojų turi susiruošę išvykimo krepšį, o šeimos planą, kaip elgtis nelaimės metu, su artimaisiais yra aptarę 15 proc. gyventojų. Būtiniausių atsargų 72 val. (maisto, vandens, vaistų, higienos priemonių) pasiruošę turi 50 proc. šalies gyventojų.
Siekiant geresnio visuomenės pasirengimo galimoms grėsmėms bei aukštesnės savisaugos kultūros, informacinės kampanijos laikotarpiu planuojama pasiekti 1 mln. šalies gyventojų.
Svarbios ir naudingos gyventojams žinios bus skelbiama įvairiais kanalais: internete, socialiniuose tinkluose, regioninėje ir nacionalinėje žiniasklaidoje, per radiją ir televiziją bei kt.