Taigi, kas yra gaminio pakuotė? Gaminio pakuotės dizainas reiškia gaminio išorės sukūrimą. Tai apima medžiagos ir formos pasirinkimą, taip pat grafiką, spalvas ir šriftus, naudojamus vyniojant, dėžėje, skardinėje, butelyje ar bet kokiame konteineryje. Tai praktiškas įrankis. Bet tai taip pat daugiau nei tai.
Kaip ir bet koks geras dizainas, pakuotė pasakoja istoriją. Tai jausminga patirtis, tiesiogine prasme įtraukianti mus per regėjimą, lytėjimą ir garsą (ir galbūt kvapą ir skonį, priklausomai nuo produkto / pakuotės).
Visos šios detalės padeda mums suprasti, kam skirtas pridedamas gaminys, kaip jis turėtų būti naudojamas, kas jį turėtų naudoti ir, ko gero, svarbiausia, ar turėtume pirkti gaminį, ar ne. Galutiniame gaminių pakuočių dizaino vadove nagrinėjame, kaip priversti pakuotę papasakoti norimą istoriją.
Ką parduodate? Kokio jis dydžio? Iš kokių medžiagų jis pagamintas? Ar tai subtilu?
Šis klausimas padės nustatyti, ar jūsų gaminio pakuotėje yra kokių nors logistikos reikalavimų. Pavyzdžiui, subtiliam gaminiui reikės saugesnės pakuotės. Kita vertus, dideliems ar keistų matmenų daiktams gali prireikti pasirinktinio pakavimo sprendimo, o ne išimtos dėžutės.
Kas perka prekę?
Ar gaminiu turėtų naudotis vyrai, moterys ar abu? Ar jis skirtas vaikams ar suaugusiems? Ar jis skirtas žmonėms, kurie rūpinasi aplinka? Tiems, kurie turi biudžetą arba turi daug pajamų?
Gaminio pakuotė turėtų patikti idealiam vartotojui; prieš pradedant projektavimo procesą svarbu žinoti, kas yra tas pirkėjas. Vyresnio amžiaus žmonėms skirtiems gaminiams gali prireikti didesnio teksto. Arba gaminant prekes, skirtas turtingam klientui, reikės atsižvelgti į medžiagas, kurios sukuria prabangos jausmą.
Kaip žmonės perka gaminį? Ar jie perka jį prekybos centre? Mažas butikas? Ar tai pirkimas internetu?
Jei gaminys bus parduodamas internetu ir siunčiamas, norėsite galvoti apie pakuotę kitaip, nei tuo atveju, jei jis turės išsiskirti iš konkurentų didelės dėžutės parduotuvės lentynoje.
Prekės, kurios bus parduodamos internetu, tikriausiai neturėtų turėti daug papildomos vietos, dėl kurios gaminys barškėtų arba pakuotė sulinktų.
O tie, kurie atsidurs butiko lentynoje, turės patraukti pirkėjo akį, apsuptą mielų daiktų mielose pakuotėse. Daugiau apie tai rasite printela.lt.