Nuo liepos 1 d. gyventojams duris atvėrusi, Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) praneša, kad gyventojams atveriami visi, Vyriausybės nustatytus saugumo reikalavimus atitinkantys, VMI gyventojų aptarnavimo padaliniai, kuriuose apsilankyti galės tik iš anksto užsiregistravę bei visų saugumo reikalavimų besilaikantys klientai.
Tačiau atkreipiame dėmesį, jog gyventojų patogumui, net ir atidarius aptarnavimo padalinius ir toliau visas paslaugas teiksime nuotoliniu būdu, paskambinus telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijas mokesčių klausimais – 1882.
„Pastebime, kad nuo birželio 14 d. atvėrus gyventojų aptarnavimo padalinius penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose, klientai ir toliau aktyviai naudojasi elektroninėmis ir nuotolinėmis VMI paslaugomis.
Taip žymiai paprasčiau ir patogiau, sutaupoma laiko. Iš viso, per kiek daugiau nei dvi savaites, didžiųjų miestų aptarnavimo padaliniuose apsilankė 3000 gyventojų, o nuotolinių paslaugų paskambinus telefonu suteikta 9 kartų daugiau gyventojų – 27 tūkst.“, – sako VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis, pabrėždamas, kad atvykti „gyvai“ konsultacijai pirmiausiai laukia tų žmonių, kurie neturi galimybės pasinaudoti paslaugomis per nuotolį, konsultuotis ir gauti reikiamą pagalbą telefonu.
VMI primena, kad užsiregistravusieji į aptarnavimo padalinį, apsilankymo dieną kviečiami atvykti punktualiai sutartu laiku, bet ne anksčiau nei likus 5-7 min. iki numatyto laiko.
Asmenų aptarnavimo padaliniuose lankytojai aptarnaujami laikanti Vyriausybės nustatytų reikalavimų, tarp jų – laikytis saugaus ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo nuo kitų asmenų, higienos reikalavimų, dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones.