Trečiadienis, 20 rugpjūčio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Visas kelias Vilnius–Utena bus atnaujintas iki 2025 m. pabaigos

www.alkas.lt
2021-06-21 16:38:18
0
Kelias Vilnius – Utena | madeinvilnius.lt nuotr.

Kelias Vilnius – Utena | madeinvilnius.lt nuotr.

Susisiekimo ministerija praneša, kad vienintelį šalies magistralinį kelią su betono danga – A14 Vilnius–Utena – siekiama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. pabaigos. Šio kelio rekonstravimo planą ir numatomus darbų etapus susisiekimo ministras Marius Skuodis šiandien pristatė Utenoje vykusiame susitikime su šio regiono savivaldybių atstovais ir visuomene.

„Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ virtusi betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija taptų realybe. Turime aiškų planą ir numatytus rekonstravimo darbų etapus, kurie užtikrins viso šio magistralinio kelio atnaujinimą iki 2025 m. pabaigos.

Tai svarbu patogiam susisiekimui, o ypač – saugioms kelionėms. Dėsiu visas pastangas, kad šis magistralinis kelias pagaliau būtų sutvarkytas“, – pristatydamas kelio rekonstravimo planus sakė susisiekimo ministras M. Skuodis.

Pasak ministro, kelias Vilnius–Utena, iš sovietmečio paveldėjęs cementbetonio dangą, yra prasčiausios būklės magistralinis kelias Lietuvoje. Jis kelia vis didesnę grėsmę eismo saugai, nes daugelyje vietų atsiranda deformacijų, įtrūkimų, plyšių ir nelygumų. Šiuo metu yra svarstomos keturios šio kelio rekonstravimo alternatyvos, numatančios dviejų arba trijų eismo juostų magistralę su jungiamaisiais keliais ar be jų, taip pat įvairaus kelio pločio variantą, kai skirtingose atkarpose kelias galėtų būti iki keturių eismo juostų.

Iki šiol kelyje A14 Vilnius–Utena, kurio bendras ilgis – 95,6 km, rekonstruoti tik pirmieji 21,5 km – nuo Vilniaus iki Nemenčinėlės ir sankryžos su keliu Nr. 108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė, o šiais metais darbai nebuvo planuojami. Per artimiausius kelerius metus planuojama rekonstruoti likusius 74,1 km, darbai vyks penkiais etapais.

Pirmiausia, 2021–2023 m., planuojama rekonstruoti arčiausiai Utenos esantį kelio ruožą Šilinės miškas–Utena (nuo 93,65 iki 95,60 km). Antrame, trečiame ir ketvirtame etapuose 2021–2024 m. bus rekonstruojami trys kelio ruožai, kurių bendras ilgis – 42,83 km. Tai apims kelio atkarpą maždaug nuo Nemenčinėlės (21,5 km) iki Paluokesos (64,33 km).

Penktame etape 2022–2025 m. bus rekonstruojamas ruožas Molėtai–Šilinės miškas (nuo 64,33 iki 93,65 km). Lietuvos automobilių kelių direkcija jau paskelbė viešąjį pirkimą kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km (Nemenčinėlė–Gruodžiai) rekonstravimo techniniam darbo projektui parengti ir projekto priežiūros paslaugoms įsigyti.

Priklausomai nuo pasirinktos optimalios kelio rekonstrukcijos alternatyvos, rekonstravimo darbai gali kainuoti nuo 150 mln. iki 189 mln. eurų. Tikroji rekonstrukcijos vertė paaiškės parengus techninį projektą ir atlikus rangos darbų viešuosius pirkimus. Bet kurios alternatyvos atveju visus darbus siekiama atlikti iki 2025 m. pabaigos.

Magistralinis kelias A14 Vilnius–Utena pradėtas tiesti apie 1978 m., visiškai baigtas 1985 m. Pirmieji šio kelio rekonstrukcijos darbai vyko 2008–2009 m., kai nuo 2 iki 4 eismo juostų buvo paplatinta kelio dalis ties Vilniaus miesto riba (nuo 10 iki 16 km). Planuojant tolesnę kelio rekonstrukciją, svarstyti jos įgyvendinimo būdai yra sukėlę net politinių debatų. Po ilgos pertraukos, 2019–2020 m., panaudojant Europos Sąjungos fondų investicijas, buvo rekonstruotas Vilniaus rajone, Riešės seniūnijoje, esantis kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 km, jis taip pat paplatintas nuo 2 iki 4 eismo juostų.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Bus atnaujintas kelias Kaunas – Prienai – Alytus
  2. Ruošiamasi naujam kelio Vilnius–Utena tvarkymo etapui
  3. Kitamet bus atnaujinti tik 4 km. Lietuvai gėdą darančio legendinio betonkelio Vilnius-Utena
  4. Kelių kokybės audito rezultatai: be defektų – tik 4 iš 33 kelių
  5. Atnaujintos šviesoforų įrengimo taisyklės leis lanksčiau reguliuoti eismą
  6. Alytaus geležinkelio viaduko atnaujinimui skirta 2 mln. eurų
  7. Skirtos lėšos Vilniaus oro uosto atnaujinimui
  8. Ketinama atnaujinti Eismo informacinę sistemą
  9. Prezidentas susitiko su antruoju Laisvės partijos pasiūlytu kandidatu į susisiekimo ministrus
  10. Seimo ekonomikos komitetas įžiebė viltį Palangos oro uosto atnaujinimui
  11. Keičiasi lėšų vietinės reikšmės keliams skyrimo tvarka
  12. Palangos oro uostui – 10,25 mln. eurų
  13. Iššūkiai Lietuvos pašto dar laukia
  14. Susisiekimo srities įmonių laukia pertvarka
  15. Ministerija ieškos papildomų lėšų keliams

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas sveikina JAV įsipareigojimą dėl saugumo garantijų Ukrainai

2025 08 19
Eugenijus Sabutis
Lietuvoje

Prašoma naikinti E. Sabučio neliečiamybę

2025 08 19
Telefonas
Lietuvoje

Ryšio paslaugos Ukrainoje ir Moldovoje kainuos kaip namuose

2025 08 19
Dronų pilotai | I. Eimutytės-Mikelkevičienės nuotr.
Lietuvoje

Sostinėje įkurta Antano Gustaičio vardo bepiločių orlaivių kuopa

2025 08 19
Turizmas
Lietuvoje

Turistų pritraukimui – 78 tūkst. investicijų

2025 08 19
Seimas
Lietuvoje

Seimas rinkis į neeilinę sesiją

2025 08 19
Zelenskio ir Europos lyderių susitikimas su Trampu Vašingtone 2025-08-18
Akiračiai

L. Kojala. Zelenskio ir Europos lyderių vizitas Vašingtone

2025 08 19
Kelio darbai
Lietuvoje

Kelio darbai keliasi į magistralę Vilnius–Panevėžys

2025 08 19

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • ... apie Monstriukas.lt pataria: kaip atskirti originalią Labubu lėlę nuo klastotės „Lafufu“?
  • Aleksandras Dubinskis apie D. Trampo ultimatumas: taika mainais į Krymą ir NATO atsisakymą
  • Anna Skorochod, Eduardas Glioza apie Prezidentas sveikina JAV įsipareigojimą dėl saugumo garantijų Ukrainai
  • Michailas Velleris apie L. Kojala. Zelenskio ir Europos lyderių vizitas Vašingtone

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Prezidentas sveikina JAV įsipareigojimą dėl saugumo garantijų Ukrainai
  • A. Navys, M. Sėjūnas. Derybos: orda žygiuoja toliau
  • Prašoma naikinti E. Sabučio neliečiamybę
  • Ryšio paslaugos Ukrainoje ir Moldovoje kainuos kaip namuose

Kiti Straipsniai

Kelio darbai

Kelio darbai keliasi į magistralę Vilnius–Panevėžys

2025 08 19
Automobilių statymas Trakuose

Trakų savivaldybė imasi veiksmų prieš nelegalų verslą

2025 08 18
Sankryža

Prasidėjo darbai vienoje judriausių Klaipėdos sankryžų

2025 08 18
Tiltas per Dubysą

Raseinių rajone prasideda tilto per Dubysą atnaujinimo darbai

2025 08 14
Kelio ženklas

Keliuose – papildomi ženklai prie greičio matuoklių

2025 08 13
Šilutės plentas

Pradedama tvarkyti viena judriausių Klaipėdos gatvių

2025 08 13
„Via Baltica“

Atidaroma nauja kelio „Via Baltica“ atkarpa

2025 08 12
J. Basanavičiaus gatvė

Prasideda sostinės J. Basanavičiaus gatvės atnaujinimas

2025 08 12
Automobilis kelyje | Shutterstock nuotr.

Tyrimas: važiuojant vairuotojai pasižiūri ir „YouTube“

2025 08 08
Kelio darbai

Kelininkai: viena neatidumo akimirka gali kainuoti gyvybę

2025 08 08

Skaitytojų nuomonės:

  • ... apie Monstriukas.lt pataria: kaip atskirti originalią Labubu lėlę nuo klastotės „Lafufu“?
  • Aleksandras Dubinskis apie D. Trampo ultimatumas: taika mainais į Krymą ir NATO atsisakymą
  • Anna Skorochod, Eduardas Glioza apie Prezidentas sveikina JAV įsipareigojimą dėl saugumo garantijų Ukrainai
  • Michailas Velleris apie L. Kojala. Zelenskio ir Europos lyderių vizitas Vašingtone
  • +++ apie S. Buškevičius. Beviltiškas susitikimas, šou publikai
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Sudaryta darbo grupė naujai Kūno kultūros ir sporto rėmimo fondo įstatymo redakcijai parengti

Socialdemokratai prašo paaiškinimų dėl kylančių kainų

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai