Pertvarkant valstybės valdomo Registrų centro centrinę būstinę, kurioje šiuo metu dirba per 600 darbuotojų, bus panaikina daugiau nei 100 darbo vietų, teigia laikinasis įmonės vadovas. Vėliau bus optimizuojama visų centro padalinių veikla.
„Buvo įmonės valdybos posėdis, pritarta naujai įmonės struktūrai ir pokyčių įgyvendinimo darbo grupės sudėčiai. Pirmuoju etapu ketinama reorganizuoti ir optimizuoti centrinio padalinio struktūrą ir veiklą, antruoju etapu – visos Lietuvos padalinių veiklą ir reikalingumą visoje šalyje turėti padalinius“, – susitikimo su premjeru Sauliumi Skverneliu sakė laikinasis Registrų centro vadovas Vaidas Valikonis.
Premjeras sako, kad valstybės valdoma įmonė yra subrendusi pokyčiams.
„Ilgus metus nebuvo noro, valios sutvarkyti šių sferų dėl to turime tokias pasėkmes“, – sakė S.Skvernelis.
Anot V.Valikonio, pertvarkant įstaigos centrinę būstinę,turėtų sumažėti darbuotojų skaičius.
„Siekiama atsisakyti didelės dalies mažųjų padalinių, tokių padalinių yra 22, su nauja struktūra jų lieka 6. Vietoje 15 departamentų paliekami 8, vietoje 59 skyrių lieka 47 skyriai. Vadovaujančių darbuotojų skaičius sumažės iki 21, bus atsisakyta patarėjų ir ekspertų pareigybių“, – apie centrinės būstinės pertvarką pasakojo V.Valikonis.
Pasak V.Valikonio, daugiausiai problemų Registrų centro veikloje kelia didieji viešieji pirkimai, neefektyvus turto valdymas, įmonės paimtos paskolos, veiklos rezultatai ir nepotizmo atvejai.
Taip pat abejonių kelia ir įmonės automobilių parkas – per pastaruosius dvejus metus jų įsigyta už 1,3 mln. eurų, o kasmet jų priežiūrai ir išlaikymui skiriama po 2 mln. eurų.