
Prie AB „Klaipėdos nafta“ antrosios krantinės buvo prišvartuotas beveik 281 m ilgio tanklaivis „HRVATSKA“. Bendrovės veiklos istorijoje tai ilgiausias tanklaivis, į jį kraunamas mazutas.
Iki šiol ilgiausio tanklaivio, kada nors prišvartuoto prie AB „Klaipėdos nafta“ krantinių, ilgis siekė 275 m – tai „HS Alcina“, atplaukęs 2014 m.
Tanklaivis „HRVATSKA“ plaukioja su Kroatijos vėliava, tikslus jo ilgis – 280,89 m. Laivo talpyklose gali būti gabenama 166 tūkst. tonų naftos produktų. Atsižvelgiant į Klaipėdos uosto įplaukos kanalo gylį ir leistiną grimzlę prie krantinių, į laivą planuojama perkrauti apie 100 tūkst. tonų mazuto.
„Metų pradžią ženklina naujas rekordas, kuris rodo, jog gebame priimti didelių gabaritų tanklaivius, o tai įgalina mūsų klientus planuoti efektyvesnę krovinio logistiką. Žvelgiant į perspektyvą, esame optimistiški dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos suplanuotų uosto krantinių rekonstrukcijų bei akvatorijos gilinimo darbų. Mums tai būtų didelė paspirtis didinant naftos produktų krovos galimybes ir įgyjant konkurencinį kokybinį pranašumą tarp kitų Baltijos uostų terminalų“, – sako Mantas Bartuška, AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius.
Mazutas – vienas iš pagrindinių AB „Klaipėdos nafta“ terminaluose perkraunamų naftos produktų.
Valstybei priklauso 72.32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.