„Pirmyn ir atgal per porą dienų! Lietuva – geriausia vieta trumpoms atostogoms” – skelbia lauko reklama didžiausiame Vakarų Ukrainos mieste Lvove. Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos (toliau – VTD) Lvove birželio mėnesį įgyvendina atvykstamojo turizmo skatinimo reklamos kampaniją, kurią finansuoja Europos Sąjunga.
Reklama, kviečianti atvykti į Lietuvą, visą birželio mėnesį skelbiama iš viso 22-ose Lvovo vietose: 15-oje reklaminių stendų mieste, 5-iuose Lvovo srities priemiesčiuose ir 2-uose Lvovo oro uostuose.
Turizmo specialistai pastebi, kad po Krymo aneksijos Ukrainos turistai ieško naujų vietų, kur praleisti vasaros atostogas. Ukrainiečiai vis dažniau užsuka ir į Lietuvą. VTD vertinimais, pernai turistų kelionių skaičius iš Ukrainos į Lietuvą siekė apie 32 tūkst. arba 42 proc. daugiau nei 2012 m. Pirmąjį šių metų ketvirtį Lietuvos apgyvendinimo įstaigose apsistojo beveik 9 tūkst. turistų iš Ukrainos,net 87 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Reklamine kampanija Lvove siekiama pritraukti naujų turistų iš Ukrainos ir priminti Lvovo gyventojams bei miesto svečiams, ieškantiems naujų ir patrauklių maršrutų savo atostogoms, kad Lietuva – netolima kaimyninė valstybė, turinti didžiulį potencialą tapti puikia šalimi atostogoms. Planuojama, kad ši reklamos kampanija pasieks ne mažesnę kaip pusės milijono tikslinę auditoriją.