www.alkas.lt
Birželio 18 d., šeštadienį, 11 val. Rumšiškių kultūros centre vyko Laisvės gynimo ir didžiųjų netekčių atminimo metų renginys – į XXIII-ąjį suvažiavimą buvo susirinkę politiniai kaliniai, kalėję Rusijos „Dalstroj“ sistemos lageriuose Kolymoje, Čiukotkoje ir rytinėje Jakutijoje.
Lietuvos politinių kalinių bendrija „Kolyma“ buvo įsteigta 1989 m. Ji vienija buvusius politinius kalinius, kuriems teko dalia kalėti toliausiai nuo Tėvynės – Rusijos „Dalstroj“ sistemos lageriuose Kolymoje, Čiukotkoje ir rytinėje Jakutijoje, taip pat jų šeimos narius ir artimuosius.
„Dalstroj“ buvo sistema, įkurta 1932 metais. Tai buvo pati brutaliausia Rusijos lagerių sistema. Užimdama 1/8 buv. SSRS teritorijos, ji buvo nepavaldi nei GULAGui (Vyriausiajai SSRS lagerių valdybai), nei administraciniams ar partiniams SSRS valdžios organams Tolimuosiuose Rytuose; „Dalstroj“ liečiančius sprendimus priimdavo komunistų partijos CK ir kiti centrinės valdžios organai Maskvoje. 1948-1954 m. „Dalstroj“ sistemoje veikė ypatingu žiaurumu pagarsėjęs vien politiniams kaliniams skirtas „Berlag“ lageris, kuriame žuvo daug Lietuvos patriotų. Į šį lagerį buvo atvežti ir gyvi likę lietuviai – 1953 m. Norilsko lagerio sukilimo dalyviai.
Politinių kalinių „Kolyma“ XXIII suvažiavimas priėmė kreipėsi į aukščiausius šalies pareigūnus išreikšdamas susirūpinimą dėl kai kurių Lietuvos lenkų politinių grupuočių veiklos nukreiptos prieš Lietuvos Respublikos suverenitetą ir dėl Lietuvos Respublikos valdžios institucijų nuolaidžiavimo ir neveiklumo užkertant kelią tokiems neteisėtiems prieš Lietuvą kaip valstybę nukreiptiems veiksmams.
Kreipimesi prašoma, kad Lietuvos Respublikos vadovai panaudotų savo aukščiausius įgaliojimus ir užkirstų kelią veiklai nukreiptai prieš Lietuvos suverenitetą.
Skelbiame visą kreipimosi tekstą:
Kreipimasis į aukščiausius valstybės pareigūnus
Mūsų šalis, išsiveržus iš totalitarinės represinės rusų okupacijos, tapo nepriklausoma suverenia demokratine respublika, visuotinu referendumu priėmė valstybės Konstituciją, kuria įteisino jos gyventojų – piliečių teises, pareigas, lygiavertiškumą, atsakomybę juridinės bei tautinės kilmės atžvilgiu. Pabrėžiant visuomenės ir valstybės vientisumui išsaugoti būtiną bendravimo svarbą buvo patvirtinta valstybinė kalba – ja tapo lietuvių kalba. Įstatymu buvo įpareigota ja naudotis bendroje oficialiojoje viešoje erdvėje, skelbiant informaciją žodine bei raštiška forma. Buvo patvirtinta valstybinės atributikos ir simbolikos vartojimo tvarka.
Pastaruoju metu lenkų tautinės bendrijos vadovai neleistinai inspiruoja konstitucinių Lietuvos nuostatų pažeidimus, demonstruoja kitos šalies (Lenkijos) simboliką, jos kalbą-raštiją naudoja Lietuvos visuomenės informavimo reikalams, nepagrįstais, įžūliais reikalavimais žeminančiai provokuoja kitas tautines bendrijas mūsų šalyje. Pažymėtina, jog atsakingos Lietuvos Respublikos tarnybos neleistinai aplaidžiai atlieka savo tiesioginį darbą, nepateisinamai nuolaidžiauja tokiems piktybiniams krašto suverenumo pažeidėjams, lietuvių tautos orumo menkintojams, vykdantiems mūsų šaliai priešišką veiklą be kita ko ir aukščiausiose Europos Sąjungos institucijose.
Kreipiamės į Respublikos Prezidentę Dalią Grybauskaitę, Seimo Pirmininkę Ireną Degutienę, Ministrą Pirmininką Andrių Kubilių ir prašome savo prisiimta atsakomybe, Tautos suteiktais įgaliojimais neleisti plėtoti piktų kėslų prieš mūsų Tėvynę, apginti jos konstitucinį statusą, padaryti viską, kad Lietuvos žmonės pasijustų gyvenantys savo gimtinėje, savo valstybėje.
Tautos išrinktiesiems būtina neužmiršti, kad priesaikoje ištartos jų mintys yra tikroji Tautos tiesa.
Priimta Lietuvos politinių kalinių bendrijos „Kolyma“ XXIII suvažiavime 2011 m. birželio 18 d.
„Kolyma“ XXIII suvažiavimas priėmė 2 rezoliucijas: raginimą lietuvių genocido aukų nevadinti „teistais“ ir kreipimąsi į Lietuvos Respublikos Generalinę Prokuratūrą dėl konkrečių trėmimų vykdytojų patraukimo baudžiamojon atsakomybėn.
Skelbiame šiuos dokumentus:
I. Dėl žodžio „teistas“ vartojimo kalbant apie Lietuvos gyventojų genocido aukas
Visose be išimties Lietuvos žiniasklaidos priemonėse, kalbant apie stalininių represijų aukas – politinius kalinius ir tremtinius – vartojami žodžiai „teismas“, „teistas“, „nuteisė“ ir pan.
Totalitarinių ideologijų nesugadinto žmogaus sąmonėje šie žodžiai asocijuojasi su teisingumo vykdymu, tiesos ieškojimu, nekaltų žmonių gynimu ir kaltininkų nubaudimu. Šie žmonės, skaitydami mūsų biografijas, susidarys klaidingą įspūdį apie mus – jeigu teisė, vadinasi, buvo už ką. Jei nuteisė – vadinasi, buvo įvykdytas teisingumas.
Tokį pat klaidingą įspūdį susidaro ir užsieniečiai, skaitydami mūsų išleistose knygose, kad, pavyzdžiui, „vagonuose buvo vežami nuteistieji“. Nuteistieji – vadinasi, nusikaltėliai, nes taip nusprendė teismai, išnagrinėję bylas ir priėmę teisingus sprendimus.
Tuo tarpu jau seniai įrodyta, kad Sovietų Sąjungoje vadinamieji „teismai“ nebuvo jokie teismai tikrąja prasme – kaip jie suprantami teisinėse šalyse. Jeigu Aukščiausiąjį teismą dar būtų galima pritempiamai apibūdinti kaip teismą, tai nei rusų karinis tribunolas, nei juolab „troika“ („osoboje soveščanije“) nei iš tolo neprimena teisingumo vykdymo organų.
Mažų mažiausiai patiems Stalino lagerių kaliniams kalbant apie save nederėtų vartoti okupantų primesto žodyno. Todėl mes raginame visur – atsiminimuose, biografijose, straipsniuose, knygose, radijo ir televizijos laidose – nenaudoti žodžių su šaknimi „TEIS“. Vietoje jų turime daug kitų, tinkamesnių žodžių – „represuotas“, „gavo dešimt metų“, „tribunolas skyrė dešimt metų“, „įkalino“, „nubaudė“ ir pan. O kraštutiniu atveju, jeigu jau nebegalime apsieiti be žodžio „teismas“, tai bent jau rašykime jį kabutėse!
Priimta Lietuvos politinių kalinių bendrijos „Kolyma” XXIII suvažiavime 2011 m. birželio 18 d.
II. Dėl Lietuvos gyventojų genocido vykdytojų Antano Kūčkailio ir Prano Šarkos
2011 m. gegužės 6 d. savaitraštyje „Tremtinys“ buvo paskelbtas poeto ir rašytojo Albino Slavicko straipsnis „Iš Lietuvos – į Lietuvą“, kuriame paviešinti duomenys apie 1941 m. birželio 14 d. trėmimų vykdytojus Antaną Kūčkailį ir Praną Šarką.
Iš Raseinių apskrities Burneikių vienkiemio į Rusijos šiaurę buvo ištremta Babonų šeima (pagal LGGRTC sąvadą „Lietuvos gyventojų genocidas“ – iš viso 12 asmenų). Šiai trėmimo operacijai vadovavo apylinkės (valsčiaus) pirmininkas Antanas Kūčkailis, jam talkino Pranas Šarka ir rusų kareiviai.
Tarp šių 12 ištremtų asmenų buvo:
― 7 vaikai – 1, 2, 3, 7, 9, 11 ir 14 m. amžiaus; jauniausias mirė tremtyje 1943 m.
― 2 seneliai – 75 ir 80 m. amžiaus, abu mirė tremtyje 1942 m.
Manome, kad už šiuos nusikaltimus Antanas Kūčkailis ir Pranas Šarka yra trauktini baudžiamojon atsakomybėn. Kadangi nesame girdėję, kad tai būtų padaryta, kreipiamės į Lietuvos Respublikos Generalinę Prokuratūrą prašydami paaiškinti, ar Lietuvos Respublikos teisėsaugai yra žinomi šie asmenys, ar ji juos persekiojo už šiuos nusikaltimus, ir kokie buvo tokio persekiojimo rezultatai.
Priimta Lietuvos politinių kalinių bendrijos „Kolyma” XXIII suvažiavime 2011 m. birželio 18 d.
Pagarba buvusiems politiniams kaliniams. AČIŪ Jums.
Pritariu Jums ir mielai pasirašyčiau po kiekvienu čia paskelbtu Jūsų kreipimusi į Lietuvos aukščiauius valstybės pareigūnus, nes, galbūt, ir teisę tam galėčiau turėti, kadangi mano tėvas irgi buvo Kolymos lagerio politinis kalinys, yra “Kolyma” draugijos narys.
Sarah tėvelis priklauso žydšaudžių tautai?
Ku Klux Klanui : – Negirdėjote apie kokį nors įstatymą, jei kitataučiai ir LR piliečiai įžeidžia lietuvius ar galima būtų patraukti baudžiamojon atsakomybėn….
Jūs apie LR BK 170 str. kalbate? Ne, negirdėjau nieko.
Dar nė vieno žydo nenuteisė už lietuvių tautos vadinimą “žydšaudžių tauta”. Zurofas kaip laisvėje, taip laisvėje…(kuomet skaitote tekstą, biški galvokite ir skaitykite “tarp eilučių”)
Dabar paaiškinsiu tamstai populiariai.
1. LR tautybių nėra, yra pilietybė. Pilietybė ir betautė.
2. Jūs neturite įrodymo, jog esate lietuvių tautos atstovas ir aš Jus įžeidžiau, kaip tautos atstovą.
3. Aš sakysiu, kad Jus esate žydas, o prie manęs kabinėjatės, dėl to, kad aš galimai esu pydaras ir Jūs homofobas netoleruojate pydarų ir taip , anot L.Donskio paminate EU kertines vertybes.
4. Bet pirmiausią Jus mane turite surasti, ką padaryti praktiškai yra neįmanoma.
5. Radę turite įrodyti, kad aš rašiau, o ne kaimynas, ar kaimyno narkomanas draugas.
6. Kompas ne ginklas, seife užrakintas būti neprivalo, tad naudotis kompu gali bet kas, kad ir plėšikas į namus užsukęs dešros “pasiskolinti”.
7. Kadangi bus baudžiamoji byla, tai prokuroras turės įrodyti būtent mano kaltę, aš viską neigsiu, nes net kompu naudotis nemoku. Beto pagal LR Konstituciją aš turiu teisė atsisakyti liūdyti prieš save ir savo šeimos narius.
8. Prisipažinimo-nėra, byla uždaroma, dėl įkalčių stokos, tada aš rasiu tą, kuriam užkliuvau ir teisme išbarškinsiu taip, kad mažą tikrai nebus.
Čia trumpai ir sausai tam, kad daugiau tokių pastebėjimų vengtumėte.
tas “eilutes” perskaičiau…kažkodėl ir tais laikais jie buvo Lietuvos piliečiai galėjote parašyti lietuvšaudžių tauta, bet ….
Kažkaip įstrigo šiais metais seime, vieno žydelio, politinio kalinio, dejonės kaip jo vienintelio šeima buvo išžudyta.Tarsi Lietuvoje tik lietuviai ir žydai gyveno….ar nekyla jums minčių…
“Lietuvšaudžių” į Kolymą netrėmė…atvirkščiai, Izraėlis juos stropiai paslėpė ir saugo lyg šiol.
Dėl žydelio, tai nieko nuostabaus tame nėra, nes yra tik žydai, likusieji – gojai.
Čia ištraukos iš įvairių talmudo vietų. Gojai, tai tie kurie ne žydai.
1.Sanhedrin 59a :”Užmušti gojų tas pats kas užmušti laukinį gyvūną”.
2.Aboda Zara 26b :”Net geriausius iš gojų reikia žudyti”.
3.Sanhedrin 59a :”Gojus įkišęs nosį į įstatymą (Talmudą) yra kaltas ir baudžiamas mirtimi”.
4.Libbre David 37:”Pranešimas gojams, apie mūsų religinius santykius, prilyginama visų žydų nužudymui, nes jei jie sužinotų, ko mes apie juos mokome, jie mus pradėtų viešai naikinti”.
5.Libbre David 37:”Jeigu žydas bus priverstas aiškinti kokias nors rabino knygos ištraukas, jis privalo pateikti, tik melagingus paaiškinimus. Tas, kuris nesilaikys šio įstatymo bus sunaikintas”.
6.Yebhamoth 11b :”Yra leidžiami lytiniai santykiai su trijų metų mergaite”.
7.Schabouth Hag 6d :”Žydas gali melagingai žadėti atsikalbinėdamas”.
8.Hikkoth Akum x1 :”Negelbėkite gojų esant pavojui ar gresiant mirčiai”.
9.Hikkoth Akum x1 :”Gojams nereikšti geraširdiškumo”.
10.Chosen Hamm 388, 15 :”Jeigu įrodoma, kad kas nors atidavė izraeliečių pinigus gojams, tai turi būti surastas būdas, tokį žmogų nušluoti nuo žemės paviršiaus.”
11.Choshen Hamm 266,1 :”Žydas gali pasiimti viską , jei tai priklauso Akumu (gojui). Tas kas gražina nuosavybę gojui nusideda įstatymui, didindamas nusikaltėlių jėgą. Tačiau, tas poelgis vertas pagyrimo, kai jis priverčia krikščionis liaupsinti žydus ir žiūrėti į juos kaip į sąžiningus žmones.”
12.Szaaloth-Utszabot, The book of Jore Dia 17 :”Žydas gali ir privalo meluodamas prisiekinėti, kai gojai jo klausia ar yra jų knygose kas nors prieš juos.”
13.Baba Necia 114, 6 :”Žydai yra žmonės, o kitos pasaulio nacijos ne žmonės, o žvėrys.”
14.Simeon Haddarsen , fol .56-d :”Kai ateis mesijas kiekvienas žydas turės po 2800 vergų.”
15. Nidrasch Talpioth , psl 225-L :”Jehova sutvėrė nežydus žmogiškam pavidale, tik tam, kad žydams nereikėtų naudotis gyvulių paslaugomis. Nežydai, tai gyvuliai žmogaus pavidale, kurie privalo tarnauti žydams dieną ir naktį.”
16.Aboda Sarah 37a :”Prieš trijų metų gojų mergaitę jau gali būti naudojama prievarta.”
17.Gad Shas 22 :”Žydai gali turėti nežydę merginą , bet negali jos vesti.”
18.Tosefta Adoba Zara B 5 :”Jeigu gojus užmuša gojų arba žydą jis turi būti baudžiamas, tačiau žydas nužudęs gojų atsakomybėn netraukiamas.”
19.Schulchan Aruch , Choszen Hamiszpat 388 :”leidžiama užmušti atskleidusius žydų kėslus visur, netgi leidžiama juos žudyti dar nepriartėjus prie tiesos .”
20.Schulchan Aruch , Choszen Hamiszpat 388 :”Visų kitų nacijų nuosavybė priklauso žydų nacijai, kuri gali naudotis viskuo be jokių skrupulų.”
21.Tosefta Aboda ZaraVIII , 5 :”Kaip apibrėžti žodį vagystė? Gojui uždrausta vogti, grobti moteris ir vergus pas kitą gojų arba žydą. Bet žydui gojų atžvilgiu, to daryti neuždrausta.”
22.Seph.Jp., 92 ,1 :”Dievas davė teisę žydams valdyti visų nacijų kraują ir nuosavybę.”
23.Schulchan Aruch , Johre Deah , 122 :”Žydui uždrausta gerti vyną iš indo, prie, kurio buvo prisilietęs gojus, nes gojaus prisilietimas galėjo vyną padaryti nešvariu.”
24.Nedarim 23 b :”Tas, kuris nori, kad jo pažadai duoti kam nors per metus taptų negaliojančiais, tegul pradžioje metų atsistoja ir taria: “Viskas ką aš pažadu per metus yra anuliuojama. Dabar jo pažadai negaliojantys.”
Ypač pagal 19 punktą – gali būti pradėtas nuodyti…Nuo šiol neimk jokio maisto, kurį kas nors siūlys iš rankų… Jeigu ateityje jau nebebus paties čia komentaruose, tai bus aišku.
Nelinkiu bijoti. Jei kas, palaidosim žydkrikščioniškai.
CHA
Mane pro kaminą prašyčiau, žydkrikšioniškai neišeis,-nekrykštai mes…, tik per kaminėli ir pavėjui paleist prašyčiau…
……………………………………………..
V Savokynai, tau kaip istorikui nederėtų taip neatsakingai pateikti savo straipsnyje apibendrinimus su tokiais “bumblauskiškais” naujadarais, kaip “naujalietuviai” arba remiantis lenkų kalbos platinimo ideologais pakišti dabartiniams lietuviams mintį, kad lenkų kalbą lietuviai pasirinkdavo savanoriškai, bet gal aš klystu ir taip nėra o V Savukynas taip plačiai tuos mūsų ir lenkų santykius aprašo remdamasis sunkiausiu Lietuvai XIXa, kai jau rodėsi kad Lietuva kaip ir Prūsija su savo senaisiais gyventojais, jų kalba ir valstybę nueina į nebūtį amžiams. Ne veltui puolė vokiečių kalbininkai sudarinėti mirštančios tautos gramatiką ir žodynus, suprato kad reikia išsaugoti bent tai kas yra dar nežuvę. Juk ne be reikalo Boppas iš savo galvos, kaip teigia Č Gedgaudas, sugalvojo niekada neegzistavusius indoeuropiečius ir jų prokalbę, kad jiems būtų lengviau tvarkytis “baltų” palikime suradus ką mes turėjome geresnio, persikelti visą tai vokiečiams pas save jau kaip savo, “germanišką”, tai yra tiksliau kaip vokiška palikimą. Nesnaudė ir pan slavistai, ypatingai karštai puolė savintis Lietuvos istoriją lenkai.
Atsakas V Savukynui į jo straipsnį Lietuvos Ryte. Tęsinys.
……………………………………………..
V Savokynai, tau kaip istorikui nederėtų taip neatsakingai pateikti savo straipsnyje apibendrinimus su tokiais “bumblauskiškais” naujadarais, kaip “naujalietuviai” arba remiantis lenkų kalbos platinimo ideologais pakišti dabartiniams lietuviams mintį, kad lenkų kalbą lietuviai pasirinkdavo savanoriškai, bet gal aš klystu ir taip nėra o V Savukynas taip plačiai tuos mūsų ir lenkų santykius aprašo remdamasis sunkiausiu Lietuvai XIXa, kai jau rodėsi kad Lietuva kaip ir Prūsija su savo senaisiais gyventojais, jų kalba ir valstybę nueina į nebūtį amžiams. Ne veltui puolė vokiečių kalbininkai sudarinėti mirštančios tautos gramatiką ir žodynus, suprato kad reikia išsaugoti bent tai kas yra dar nežuvę. Juk ne be reikalo Boppas iš savo galvos, kaip teigia Č Gedgaudas, sugalvojo niekada neegzistavusius indoeuropiečius ir jų prokalbę, kad jiems būtų lengviau tvarkytis “baltų” palikime suradus ką mes turėjome geresnio, persikelti visą tai vokiečiams pas save jau kaip savo, “germanišką”, tai yra tiksliau kaip vokiška palikimą. Nesnaudė ir pan slavistai, ypatingai karštai puolė savintis Lietuvos istoriją lenkai. Su didžiausiu įžūlumu ir melu slopindami bet kokias liberalesnes mintis apie Lietuvos istoriją ir jos indėlį į viduramžių Europos sukūrimą. Jeigu Lietuvos istorija nebūtų parūpusi Rusijos Imperijai, tai lenkai seniai ją iš mūsų butų buvę pavogę, bet čia įsikišo rusai ir smarkiai trinktelėjo lenkams per jų mėšlinas rankas stabdydami atvirą mūsų istorijos falsifikavimą ir vagystę. Žinoma rusai tai darė ne iš didelės meilės Lietuvai ar lietuviams, bet kad jiems patiems rūpėjo pateisinti Rusijos Imperijos buvimą lietuvių žemėse , jie patys rašė istoriškai nepagrįstas legendas apie letuvių-rusų valstybę, kuriuos jokiame amžiuje nėra buvę, bet tais laikais kas būtų galėję jiems papriekaištauti, jei Lietuva kaip valstybė jau buvo nustojusi egzistuoti bent šimtą metų atgal, o mūsų priešai dalijosi jos palikimą, kartais kaip hienos susiriedami dėl geresnio gabalo dvėselienos, atplėštos jau atrodo nuo mirusios Lietuvos kūno, ar ne taip ponas V Savukynai, juk jei nebūtų buvę Lietuvos viduramžiais vargiai šiandien egzistuotų ir pati Lenkija, ją jau seniai kokiame XIII ar keturioliktame amžiuose būtų suvalgę vokiečiai ir lenkai dabar nesvaigtų apie pergales Žalgirio mūšyje, o ramiai sau sėdėtų vokiškose miestuose įkurtuose baltų žemėse ir visi kalbėtų vokiškai. Gal būt būtų buvę geriau, mažiau Europa būtų turėjusi karų, juk kur lenkas prisiliečia, ten pasipila užkariavimai ir svetimų žemių grobimai, tą savo kailiu patyrė ir Lietuva. Ne vieną kartą puolė lenkai Lietuvą užkariavimo tikslais ir ne du, bet čia jau kita istorija ir nebenoriu plėstis, o tu ponas V Savukynai dar neparašei kokį indėlį į Lietuvos nutautinimo politiką yra įdėjusi lenkiškoji dvasininkija, tu kažkodėl tame straipsnyje apie ją neužsimeni ne žodeliu, kaip kad neužsimeni ir apie tai kad lietuvių kalba lenkų dėka buvo gujama ir iš mokyklų, o kur jei ne mokyklose daugiausiai gali įgyti žinių? Gal sakau šis V Savukyno straipsnis čia nėra tik eilinis “inteligentų” pasirašiusių “gelbėti lenkus” Vilnijos krašte reveransas jiems ir parama Tomaševskiui, o plati puolimo programa bandant Lietuvoje įteisinti dvikalbystę, prošu pani polsku movu v Litve, ar ne taip ponas V Savukynai, pirmiausiai ponui V Savukynui reikėjo įspėti mus ko jis šiuo straipsniu siekia, pažeminti mus, kokie mes ar mūsų protėviai buvo “mužikai” XIXa ir kokią padarė jie didžiulę klaidą atsisakydami lenkų kalbos, ar ne tiesa Virgi, juk ne be reikalo į būrį susimetė 120 Lietuvos padugnių kad galėtų išardyti tautos pamatus. Tam jie turi visas priemones, žiniasklaida ir vaizdines priemones, tv, radijas, prie visų priemonių prieiną “inteligentai”, jie galingi, jiems viskas galima, galimą tautą iš naujo prievartauti ir nutautinti, tik dabar tam darbui būs vartojamos pažangios technologijos.
Komunizmas – kaip ir žydų idėja. Tai kad, kaip komunistas – taip lietuvšaudis. Prieš keletą metų, Žydeliai viešai garbino Stalino, galėtų viešai ir atsiprašyti Lietuvių tautos – lietuvšaudžiai