Antradienis, 14 spalio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Pradedami remonto darbai „Via Baltica“ atkarpoje – gali susidaryti spūstys

www.alkas.lt
2015-04-08 11:03:35
0
Pradedami remonto darbai „Via Baltica“ atkarpoje – gali susidaryti spūstys

„Panevėžio keliai“ nuotr.

       
„Panevėžio keliai“ nuotr.
„Panevėžio keliai“ nuotr.

Nuo balandžio vidurio automobilininkams, vykstantiems „Via Baltica“ trasa iš Panevėžio Kauno link, reikėtų gerokai apmąstyti, kurį kelią rinktis, kad nepatektų į spūstis.

Viena didžiausių Baltijos šalyse lietuviško kapitalo kelių ir geležinkelių projektavimo ir statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 iki 23,36 kilometro.

Pradedamas rekonstruoti 15,04 kilometro ilgio ruožas driekiasi Panevėžio rajono Ramygalos seniūnijos žemėmis, nuo Šilaičių kapinių iki Ramygalos miestelio ribos. Palei kelią išsidėstę kaimai: Šilaičiai, Barklainiai II, Uliūnai, Dumlaukiai, Barklainiai I, Rimaisai, Masiokai. Ši atkarpa  – „Via Baltica“ trasos dalis, taip pat priklausanti ir transeuropiniam TEN–T kelių tinklui.

„Darbai pradedami jau dabar ir iki darbų sezono pabaigos, kurią lems nuo oro sąlygos, intensyviai bus vykdomi visame ruože. Didelės darbų apimtys ir labai trumpi jų įgyvendinimo terminai (8-9 mėnesiai), neišvengiamai sąlygoja didelius eismo ribojimus.

Daugeliu atvejų eismas bus organizuotas viena kelio puse, reguliuojamas laikinaisiais šveisoforais, todėl automobilininkų prašome numatyti šiai atkarpai įveikti daugiau laiko, nei įprasta, arba rinktis kitus galimus maršrutus.

Pavyzdžiui, į Ramygalos miestelį galima važiuoti per Katinų ir Jotainių gyvevietes, Kėdainius galima pasiekti per Krekenavą. Atsiprašome už sukeliamus laikinus nepatogumus, tačiau be eismo ribojimų numatytų darbų atlikti neįmanoma“, – informavo darbus vykdančios AB „Panevėžio  keliai“ Panevėžio filialo direktoriaus pavaduotojas statybai Saulius Stravinskas.

Rekonstrukcija bus vykdoma kelio sklypo ribose. Siekiama modernizuoti šį eismo saugumo prasme sudėtingą kelio ruožą, kad jis atitiktų ES kelių infrastuktūros plėtros reikalavimus, užtikrintų saugų susisiekimą.  Eismo intensyvumas  šioje „Via Baltica“ trasos dalyje siekia beveik 7 tūkst. automobilių per parą. Trečdalį jų sudaro sunkusis transportas. Kelio paskirtis – tranzitinė, tačiau prie jo nėra jungiamųjų kelių, taigi tas pats kelias atlieka tiek tranzitinio, tiek skirstomojo kelio, tiek privažiuojamojo kelio funkciją.

Vienas iš naujais pradedamo vykdyti projekto darbų – kelio sankasos stabilizavimas durpynų vietose. Trasoje yra du 250 metrų ilgio durpynai.  Vienas jų bus šalinamas atviro išdurpinimo būdu, toje vietoje įrengiant kelio konstrukciją iš naujo, kitas durpynas bus stabilizuojamas pritaikant skaldos polių įrengimo technologiją.

Esamas kelias yra 9 metrų pločio, su dviejų eismo juostų važiuojamąja dalimi. Rekonstrukcijos metu esama kelio danga bus stiprinama, o sankryžų vietose, dėl papildomų eismo juostų atsiradimo, bus platinama iš abiejų kelio pusių. Visame ruože numatomas smėlio pasluoksnio drenažo įrengimas su išvedimu į pakelės griovius ir pralaidas. Tai reiškia, kad visame darbų ruože abipus kelio bus daromos iškasos, o pakelės grioviai gilinami ir tvirtinami.

Kelio juostos ribose esantys medžiai ir krūmai, trukdantys matomumui, sankasos platinimui, pralaidų rekonstrukcijai, eismo saugumui ir eksploatacijai, bus pašalinti. Numatoma iškirsti krūmus, esančius kelio juostoje prie pralaidų, išvalyti nuvedamuosius griovius. Barklainių ir Ūliūnų sankryžose bus kertami vaismedžiai, trukdantys įrengti saugias sankryžas. Rekonstrukcijos metu bus rekonstruotos 8 pralaidos, naujai įrengta 1,845 km atitvarų, rekonstruota 18 autobusų sustojimo aikštelių. Sankryžų ir autobusų sustojimo aikštelių zonose planuojama naujai įrengti 1,264 km dviračių ir pėsčiųjų takų.

Į rekonstruojamą  kelią įsijungia du rajoninės reikšmės keliai: Dumblaukiai–Uliūnai ir Barklainiai–Ėriškiai. Taip pat įsilieja ir šalia esantys privažiavimai prie gyvenamųjų teritorijų, gyvenviečių, Panevėžio miesto Šilaičių kapinių, kavinės šalia Uliūnų miestelio, smulkūs vietiniai keliai. Projekte iš viso numatoma rekonstruoti 73 nuovažas.

Trasoje yra 7 individualios sankryžos. Jos bus rekonstruotos vadovaujantis saugaus eismo reikalavimais, įrengiant iškilias saugumo saleles pėstiesiems, jas apšviečiant, tinkamai paženklinant. Trijose sankryžose, kur vyksta pėsčiųjų judėjimas per važiuojamąją dalį, rengiamas apšvietimas. Pėstiesiems skirti perėjimai per kelią Ūliūnuose bus apšviesti LED švietuvais nakties metu, Šilaičiuose ir Barklainiuose – stacionariu apšvietimu, apstatomi įspėjamaisiais ženklais su deimantiniu aukšto intensyvumo atspindžiu. Barklainių gyvenvietės ribose,  įrengiant sankryžą, bus ardomos senos tvoros ir tveriama metalinė tvora.

Rekonstruojamame kelio ruože numatyta įrengti 18 autobusų sustojimo aikštelių, kurios bus rengiamos  esamoje vietoje arba pagal eismo saugumo reikalavimus jas perstumiant. Šilaičiuose, Ūliūnuose ir Barklainiuose bus statomi nauji autopavilijonai.

Taip pat bus tvarkoma automobilių stovėjimo aikštelė, esanti 8,6 kilometro nuo Panevėžo, dėšinėje kelio pusėje. Taip pat bus remontuojamas viadukas per vietinį kelią, esantis 16,44 kilometre, prieš Barklainių gyvenvietę (žiūrint nuo Panevėžio).

Darbai vykdomi vadovaujantis 2015 m. kovo 24 d. pasirašyta sutartimi su Lietuvos automolinių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Projektas – „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas“. Sutarties kaina su PVM – 22,79 mln. EUR. Sutartyje numatyta darbų pabaiga – 2016 m. sausio 24 d.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Pagal kelių būklę Lietuvą jau aplenkė lenkai ir baltarusai, aplenks ir latviai
  2. Baltijos šalys ir Lenkija bendradarbiaus diegiant intelektines transporto sistemas

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Prezidento darbo diena Šiaulių rajone
Lietuvoje

Šiaulių rajone – Prezidento dėmesys švietimui ir keliams

2025 10 13
Susitikimas žemės ūkio klausimais
Lietuvoje

Aptarti ūkininkams svarbūs klausimai

2025 10 13
Policija
Gamta ir žmogus

„Švilpukas saugo“ sieks mažinti susidūrimų su gyvūnais skaičių

2025 10 13
Kelio darbai, kelio ženklas
Lietuvoje

Pradedamas tvarkyti kelias Zujūnų seniūnijoje

2025 10 13
Vyriausybės kanceliarijos nuotr.
Lietuvoje

Pratybos „Vyčio skliautas 2025“ – dar vienas žingsnis į saugumą

2025 10 13
Kelio darbai
Lietuvoje

Pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

2025 10 13
„Sodra“
Gamta ir žmogus

Turėjote nedarbingumą? Nepamirškite kreiptis ir į „Sodrą“

2025 10 13
Pratybos
Lietuvoje

Pajūryje prasideda pratybos „Audros smūgis 2025“

2025 10 13

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Budweiser apie T. Baranauskas. Nebeįžeidinėkime žydų!
  • Ne raketų mokslas? apie Sukčiai naudojasi ir netikrais QR kodais
  • Budweiser apie K. K. Urba. Lietuvos Kultūros kanono ir akcentų darbai bei vargai
  • Ir Lietuvoje... :( apie Lietuviškas švietimas Suvalkuose po vienu stogu

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Šiaulių rajone – Prezidento dėmesys švietimui ir keliams
  • Kaip gauti iš anksto apmokėtą kortelę internetu per kelias minutes
  • Aptarti ūkininkams svarbūs klausimai
  • „Švilpukas saugo“ sieks mažinti susidūrimų su gyvūnais skaičių

Kiti Straipsniai

Prezidento darbo diena Šiaulių rajone

Šiaulių rajone – Prezidento dėmesys švietimui ir keliams

2025 10 13
Kelio darbai, kelio ženklas

Pradedamas tvarkyti kelias Zujūnų seniūnijoje

2025 10 13
Kelio darbai

Pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

2025 10 13
Kelių valymas

Pirmą kartą gyventojai kviečiami siūlyti vardus barstytuvams

2025 10 10
Kelių technika

Žvyrkeliuose išbandomos dulkėjimo mažinimo technologijos

2025 10 07
Briedžiai | pixabay.com, Erik Karits nuotr.

Daugėja susidūrimų su gyvūnais – į ką svarbiausia atkreipti dėmesį

2025 10 04
Gatvių tvarkymas

Ruduo kelių darbų Klaipėdoje nestabdo

2025 10 03
Eismo pokyčiai

Remontuojant Gėluvos viaduką, keisis eismo tvarka

2025 10 03
Informacinis stendas

Magistraliniuose keliuose – nauji stendai

2025 09 30
Eismo ribojimai

Šilutės plente pradedami atnaujinimo darbai

2025 09 18

Skaitytojų nuomonės:

  • Budweiser apie T. Baranauskas. Nebeįžeidinėkime žydų!
  • Ne raketų mokslas? apie Sukčiai naudojasi ir netikrais QR kodais
  • Budweiser apie K. K. Urba. Lietuvos Kultūros kanono ir akcentų darbai bei vargai
  • Ir Lietuvoje... :( apie Lietuviškas švietimas Suvalkuose po vienu stogu
  • Kęstutis K.Urba apie K. K. Urba. Lietuvos Kultūros kanono ir akcentų darbai bei vargai
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
JAV kariai Pabradėje išbandys savo tankus „Abrams“

JAV kariai Pabradėje išbandys savo tankus „Abrams“

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai