Pagrindinė gaminio etiketės paskirtis – suteikti pirkėjui žinių apie įsigytą gaminį: pavadinimą, gamintoją, sudėtį, tinkamumo vartoti laiką, sąlygas ir kt.
Tuo pat metu, esant šiandieninei konkurencinei aplinkai ir plačiausiam panašių gaminių pasirinkimui, daugybei gamintojų, tiekėjų, prekės ženklų, tampa labai svarbu užtikrinti veiksmingą gaminio reklamą, atkreipti į jį pirkėjų dėmesį.
Tai yra pagrindinis rinkodaros uždavinys, o visas rinkodaros metodų arsenalas naudojamas pagal strategiją, sukurtą atlikus sudėtingą įvairiapusę padėties analizę.
Šiandien gaminio etiketė laikoma gana veiksminga rinkodaros priemone, nes ji gali atkreipti pirkėjų dėmesį į gaminį ir padidinti prekės ženklo žinomumą. Todėl lazerinis kirtimas gana dažnai naudojama mažiems ir dideliems lipnių etikečių tiražams.
Pagrindiniai šios technologijos privalumai:
- Galimybė laisvai pasirinkti medžiagą. Etiketėms gaminti naudojamos skaidrios ir nepermatomos plėvelės, lipnus popierius, taip pat įvairios etiketės, įskaitant spalvotas.
- Naujoviška etiketės padėties nustatymo sistema, leidžianti labai tiksliai pjauti, kurti sudėtingus kontūrus su smulkiomis detalėmis, pjauti mažas skylutes ir ertmes.
- Nereikia užsakinėti brangių štampų ir įrankių kiekvienai atskirai etiketei.
- Garantuojama pjovimo kokybė bet kur, įskaitant vidinius kontūrus.
- Galimybė vienu metu lazeriu pjauti, žymėti, graviruoti, perforuoti ir personalizuoti duomenų bazę atliekant tik vieną operaciją.
- Neribotas lazerio spindulio pjovimo kelias bet kuria kryptimi, leidžiantis sukurti lygius perėjimus, dantytas briaunas, užapvalintus kampus ar kitus apdirbimo artefaktus.
- Greita etikečių gamyba.
- Galima gaminti sudėtingų originalių formų etiketes.
- Nedidelės lazerinio pjovimo įrangos techninės priežiūros išlaidos, todėl etikečių gamybos paslauga yra nebrangi.
Pagrindiniai gaminių etikečių iššūkiai
Etiketės atlieka didžiulį vaidmenį kuriant ir palaikant gaminių paklausą ir yra ne kas kita, kaip gaminio „veidas“. Taisyklė „būti atpažįstamam iš etiketės“ yra kaip niekada svarbi, ypač atsižvelgiant į tai, kad šiandien parduotuvių lentynose gausu panašių ir tarpusavyje pakeičiamų skirtingų prekės ženklų gaminių.
Gaminio etiketės turi paskatinti pirkėją pirkti būtent šį gaminį, o ne panašų kito gamintojo, o šio poveikį užtikrina etiketės ryškumas, patrauklumas, informacinė vertė, etiketės įskaitomumas, taip pat etiketės kokybė ir pavidalas.