Nors Kauno Panemunės tiltas nugriautas, tačiau kitų metų rudenį naujuoju Panemunės tiltu keliauti svajoję kauniečiai panašu, kad turės dar palaukti – vis dar neaiškus naujojo tilto statybų finansavimas, praneša LRT naujienų tarnyba.
Lėšų statyboms nesulaukiantys rangovai tiltą tvarko savo lėšomis, tačiau taip tęsis neilgai ir negavus iš savivaldybės pinigų, teks statybas laikinai sustabdyti.
Manoma, kad visiems darbams reikia daugiau nei 100 mln. litų, todėl kasmet planuota skirti po 35 mln. Pernai skirta vos 5 mln. Šiemet žadama skirti dar mažiau – 700 tūkst.
Miesto valdžia sako, kad pinigų trūkumas atsirado dėl valstybės valdžios kaitos ir netinkamai peržiūrėto biudžeto.
Kol miesto vadovai ieško pinigų, tiltą rekonstruojanti bendrovė jį tvarko už savo pinigus. Stabdyti darbų rangovai sako negalintys, nes pavasario potvyniai sugriautų pastolius ir techninį tiltelį. Rangovai tilto statyboms skaičiuoja išleidę ne vieną milijoną litų.
Kauniečiai nepatenkinti senojo tilto rekonstrukcijos tempai ir sako, kad bent pėstiesiems jį reikėjo palikti, tačiau ekspertai kategoriški – avarinės būklės statinį reikėjo išardyti.
Manoma, kad Panemunės tiltu per valandą vidutiniškai pravažiuodavo tūkstantis automobilių. Skaičiuojama, kad viešasis transportas kasmet patirs daugiau nei 3 mln. litų nuostolių.