www.alkas.lt
Trakų istorijos muziejus įgyvendina projektą „Trakų pusiasalio pilies pritaikymas turizmo reikmėms“, kurio pagrindinis tikslas – išsaugoti svarbų Lietuvos istorinio ir kultūros paveldo objektą, pritaikant jį turizmo reikmėms.
Projektui skirta parama pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę „Viešųjų nekilnojamų kultūros paveldo objektų kompleksiškas pritaikymas turizmo reikmėms“. Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų.
Trakų pusiasalio pilis, statyta valdant kunigaikščiui Kęstučiui (XVI a.), yra viena didžiausių Lietuvos gynybinių pilių, užimanti apie 4 ha teritoriją. Kompleksą sudaro pilies liekanos, Dominikonų vienuolynas bei parkas. Pilies komplekse esantis Dominikonų vienuolynas – sudėtingos istorinės raidos objektas. Šiame statinyje išliko daugelio etapų pastatai ir jų dalys, dalinai sunykę, apgriauti, nebaigti statyti ar užbaigti skurdžiomis lėšomis. Trakų pusiasalio pilies potencialas nėra išnaudojamas dėl prastos infrastruktūros būklės.
Projekto metu bus atlikti Trakų pusiasalio pilies Dominikonų vienuolyno tvarkomieji statybos darbai, įrengtos naujos ekspozicijos. Dominikonų vienuolyno restauravimas ir objekto pritaikymas viešojo turizmo reikmėms didins lankytojų susidomėjimą Trakų pusiasalio pilies kompleksu, čia galės vykti įvairūs kultūriniai renginiai, edukaciniai užsiėmimai. Pažintinio ir kultūrinio turizmo plėtra sukurtų turizmo paslaugų kompleksiškumą. Įgyvendinus projektą, visuomenei bus sudarytos platesnės galimybės susipažinti su kultūros vertybėmis, kultūros paveldas išliks ir ateities kartoms.
Projekto vertė beveik 8 milijonai litų. Darbus planuojama baigti 2012 m. kovo 31 d.
Iš užmiršties kyla Medininkai, jei bus atkurta ir Pusiausalio pilies šlovė, mūsų vaikaičiai niekada nepamirš, kas buvo jų protėviai. Jų tautinį identitetą formuos ne vien samanotos baudžiauninkų bakūžės, bet ir paminklai valdovams milžinams, laisvam ir nepriklausomam lietuviškam karių luomui.
Kol kas darbai (ar kalbos), kaip supratau, sukasi apie į pilies teritoriją įkištą dominikonų vienuolyną, bet reikia tikėtis, jog vieną dieną galėsim gerėtis pilnu Trakų pilių kompleksu.
Tai ir surenk žygį į tą vienuolyną, o ne gudriai aiškink – tikėti’s.
Dėde Rutkauskai, vadovausit baudžiamajam žygiui į niekšų žyd’ų vienuol.yną? 🙂
Vadovauk Tu, aš atvažiuosiu.
8 – 696 50838.
Tai kad aš ne kovojantis poetas, nieks paskui mane neseks 🙂 Be to, jei vienuolyno pastatą integruos kaip nors į gynybinę pilį, tai nematau reikalo tų nabagų degint. Čia jau Jūsų šventasis karas, dėde Rutkauskai.
Eilinį kartą -APGAILĖTINA.
Balt. poetika miškų ir pamiškių patapusi nebereikalinga, nes užvaldžiusi BAIMĖ “užšokti” policijai ir prakeiktam žydkrikščionizmui ant kapoto.
Eilinį kartą – PSICHOPATIJA.
Eikit. Šokit. Riaumodamas kelkit riaušes prieš savo išgalvotus priešus. Tikiu, kad tai tikrai privers lietuvius prisiminti savo protėvių tikėjimą ir šaknis.
Įvardink, kas yra (žyd)krikščionis – ir aš pasakysiu, kas Tu esi.
Krikščionis – žmogus (plačiaja prasme), tikintis dievo, kurį jie laiko visagaliu, trejybe, pasireiškiančia per dievą tėvą – kurėją, šventąją dvasią ir Jėzų iš Nazareto, pramintą Kristum, kuris, pasak jų yra žmogus ir dievas, ir dievo pranašas, atpirkęs būtas ir nebūtas žmonijos kaltes. Kitaip nei žydai, iš norinčių prisijungti prie jų religinių bendruomenių nereikalauja apippjaustymo, neturi košerinio maisto įstatymo, netiki, kad dievas išsirinko vieną tautą vesti kitas. Nuo judaizmo atsiskyrė antrame amžiuje, kuomet graikiškai šnekantys Judėjos žydai pradėjo atvertinėt į krikščionybę ne žydų kilmės asmenis, kam prieštaravo aramėjų kalba šnekantys žydai krikščionys, kurie pamažu ištirpo Judaizmo sektų maišatyje.
Tai kas aš, dėde Rutkauskai?
Aš nežinau.
Galbūt paklausk kunigo – tasai vatikaninis person sifikantas Tau atsakys.
Na va, tai apsimelavot dėde Rutkauskai 😀 Rimtas Jūs propogandistas – nei garbės, nei proto… Taip peikiat, taip nemylit krikščionių, o kai atsakyt į rimtesnį klausimą reik, kurį patsai užsidavėt, vis tiek pas tą patį krikščionį siunčiat 😀
Jei Tu žydkrikščionis – tai ir siunčiu pas tuos, kuriuos Tu meile myli. Tačiau nemeluojant sakau NEŽINAU – gal Tu ir ne toks.
O jeigu Tu TOKS – tai švelniai sakant – neKOKS. Galbūt pusiau KAŽKOKS…
Tai ir nepavyko visagaliui Rutauskui atsakyti, kas aš…
Tu – Žygis, bet ne karys.
Žygis – tai vidurys tarp smaguriautojo ir kario.
Tai gan plačios sąvokos, tačiau man priimtinos.
Kaip ir daug ką vertinu(matuoju): kas yra SAVA – ar IMPORTAS. Vidurys – smaguriautojams.