Rugsėjo 7 d. Nacionalinis susivienijimas (NS) išplatino viešą pareiškimą adresuotą Lietuvos Prezidentui, žiniasklaidai ir visuomenei „Dėl kilusios grėsmės demokratijai ir Lietuvos valstybingumui“.
Pareiškime reiškiamas susirūpinimas dabartinės valdančiosios koalicijos ir jos suformuotos vyriausybės veiksmais atvedusiais mūsų šalį į neregėtą pilietinio susipriešinimo ir aštriausių socialinių įtampų padėtį.
„Nesprendžiami gyvybiškai svarbūs Lietuvos nepriklausomybės išsaugojimo ir tautos išlikimo klausimai. Vis nauji neapgalvoti ir beatodairiški valdžios veiksmai (Stambulo konvencija, homoseksualių asmenų partnerystė, „galimybių pasas“) duoda pagrindą manyti, kad yra sąmoningai didinama įtampa visuomenėje siekiant nukreipti dėmesį nuo valdantiesiems svarbesnių ir visuomenei neviešinamų tikslų“, – rašoma pareiškime.
Sąmoningu įtampos didinimu visuomenėje NS įvardiną valdžios žūtbūtinį norą, nepaisant visuomenės nuomonės ratifikuoti Stambulo konvenciją ir siekti homoseksualių asmenų partnerystės įteisinimo valstybei sudėtingu laiku kai prie Lietuvos-Baltarusijos valstybinės sienos yra sutelkta tūkstančių „nelegalių migrantų minia, kurios permetimui į Lietuvą yra suplanuota ir gerai parengta didelio masto Baltarusijos hibridinio karo operacija“.
Tuo pačiu NS atkreipia dėmesį ir į netinkamą teismų elgesį ginant konstitucines piliečių įsitikinimų reiškimo ir susirinkimų laisves. Pateikiamas pastarojo meto pavyzdys kuomet teismas skubos tvarka, per dvi dienas, priėmė sprendimą leidžiantį lytinių mažumų atstovams demonstruoti Kauno laisvės alėjoje į vardindamas jų reikalavimą tai daryti kaip nevaržomą teisė į susirinkimų ir saviraiškos laisvę… tuo tarpu kai analogiško Lietuvos Šeimų Sąjūdžio prašymo dėl mitingo prie Seimo atveju teismas ginčo sprendimą nukėlė mažiausiai pusei mėnesio po numatytos mitingo datos.
„Taigi teismai akivaizdžiai pažeidžia konstitucinį piliečių lygybės principą, kad įstatymui, teismui ir kitoms valstybės institucijoms ar pareigūnams visi asmenys lygūs, kad žmogaus teisių negalima varžyti ir teikti jam privilegijų dėl jo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų pagrindu (Konstitucijos 29 str.). /…/ Akivaizdu, kad tiek Vilniaus m. savivaldybės veiksmai, tiek teismo LŠS skundo nagrinėjimo procesinis vilkinimas vertintini kaip sąmoningas trukdymas LŠS rugsėjo 10 d. organizuojamam mitingui surengti ir tokiomis priemonėmis riboti konstitucines piliečių įsitikinimų reiškimo bei susirinkimų laisves“, – rašoma NS pareiškime.
NS kaltina valdžią sąmoningu gyvybinių visuomenės poreikių ignoravimu ir viešosios nuomonės raiškos slopinimu, laipsniškai siekiant įgyvendinti ,,globalios Lietuvos“ ideologija grindžiamą Lietuvos ištautintimo ir išvalstybinimo „programą“, kurios užsakovai nėra ir negali būti Lietuvos visuomenė ir jos piliečiai.
Kaip šios politikos pavyzdžius NS nurodo „tariamai neracionalius“ valdžios sprendimus valdant pandemijos krizę, sąmoningą elgesį per valstybinę sieną į Lietuvą „suleidžiant (nestabdant) daugiau nei 4 tūkst. nelegalių migrantų“ bei pasirengimą įsileisti jų dešimtis kartų daugiau – apie 40 tūkstančių, taip pat dirbtinį konflikto eskalavimą su Kinija bei kaimynine Baltarusija
„Akivaizdus valdančiųjų nenoras bent minimaliai įsiklausyti į nacionalinius interesus ginančių visuomeninių ir pilietinių sambūrių, taip pat politinių jėgų (tarp jų partijos Nacionalinis susivienijimas) reikalavimus bei rekomendacijas, kaip ir Vilniaus savivaldybės sprendimas atšaukti leidimą rengti rugsėjo 10-ąją LŠS planuojamą mitingą, turi būti vertinamas kaip pavojingas ir nusikalstamas įtampos visuomenėje didinimas.
Nuolatinis ir sistemingas viešosios nuomonės ignoravimas ir piliečių žeminimas įgyja vis daugiau sąmoningo provokavimo bruožų ir liudija valdžios siekį, iki kraštutinumo supriešinus visuomenę ir destabilizavus padėtį valstybėje, sukurti pagrindą radikaliai suvaržyti piliečių konstitucines teises ir laisves (tikėtina, įvesti nepaprastąją padėtį)“ – rašoma pareiškime.
Pasak NS mūsų valstybė atsidūrė prie egzistencinio išlikimo slenksčio, už kurio tėra žingsnis iki visiško nepriklausomybės praradimo.
„Tereikia leisti, kad visuomenėje ir toliau didėtų susipriešinimas, toleruoti nevaldomą žmonių tarpusavio neapykantą, galop virsiančią gyventojų neramumais, kuriems sutramdyti bus pateisinama pavartota grubi vidaus ar net išorės fizinė prievarta.
Šioje situacijoje Nacionalinis susivienijimas turi pagrindą manyti, kad dėl valdančiųjų neveiklumo, nemokšiškumo ar net sąmoningais veiksmais yra kuriamos sąlygos jeigu ne naujai šalies okupacijai, tai neabejotinam Lietuvos nepriklausomybės ir valstybingumo neutralizavimui. Todėl Prezidentas negali išlikti neutralus nepriklausomos Lietuvos valstybės ardymo stebėtojas ir jam tenka išskirtinė atsakomybė už susidariusią padėtį šalyje“ – teigia pareiškimo autoriai.
Atsižvelgdami į tai NS nariai, kreipiasi tiesiogiai į Lietuvos Respublikos Prezidentą Gitaną Nausėdą reikalaudami, kad jis pasinaudodamas Konstitucijos jam suteiktomis galiomis „nedelsiant bei ryžtingai sustabdytų tolesnį Lietuvos valstybės griovimą“.
Reikalaujama: Neleisti, kad sąmoningai būtų bloginami Lietuvos valstybės santykiai su kitomis užsienio valstybėmis; atmesti bet kokius Lietuvai primetamus susitarimus perkelti į mūsų šalį atvykėlius iš Afrikos, Azijos ir kitų pasaulio šalių; inicijuoti įstatymų projektus dėl LRT tarybos rinkimo tvarkos pakeitimo, įgalinant visuomenės dalyvavimą juose, demonopolizuoti LRT suteikiant galimybes steigti alternatyvias šalies bei regionų TV stotis ar studijas; įšaldyti bet kokius įtampą visuomenėje eskaluojančių įstatymų projektų svarstymus; gražinti piliečiams atimtą realią konstitucinę teisę dalyvauti valstybės valdyme; Panaikinti Lietuvos nevyriausybinių organizacijų tarybą, kuri nebeatstovauja Lietuvos visuomeninėms organizacijoms bei judėjimams; pasinaudojant kitose demokratinėse šalyse kilusių krizių suvaldymo pavyzdžiais, suburti Lietuvos nacionalinę asamblėją kuri pateiktų siūlymus susidariusiai valstybės krizės įveikti.
***
Skelbiame visą pareiškimo turinį:
Pareiškimas dėl kilusios grėsmės demokratijai ir Lietuvos valstybingumui
Vilnius
2021m. rugsėjo 7 d.
Žiniasklaidai ir visuomenei
PAREIŠKIMAS
Dėl kilusios grėsmės demokratijai ir Lietuvos valstybingumui
Lietuva išgyvena didžiausią per visą atkurtosios Nepriklausomybės laikotarpį pilietinio susipriešinimo ir aštriausių socialinių įtampų laikotarpį. Valdančioji koalicija ir jos suformuota nekompetentingiausia iš visų buvusių per tris dešimtmečius Vyriausybė neįstengia spręsti susikaupusių šalyje problemų. Nesprendžiami gyvybiškai svarbūs Lietuvos nepriklausomybės išsaugojimo ir tautos išlikimo klausimai. Vis nauji neapgalvoti ir beatodairiški valdžios veiksmai (Stambulo konvencija, homoseksualių asmenų partnerystė, „galimybių pasas“) duoda pagrindą manyti, kad yra sąmoningai didinama įtampa visuomenėje siekiant nukreipti dėmesį nuo valdantiesiems svarbesnių ir visuomenei neviešinamų tikslų.
Sunkiai suprantama, kodėl po rugpjūčio 10 dienos mitingo valdžia nesiėmė būtinų priemonių riaušėms išvengti, o priešingai, pažeidžiant Susirinkimų įstatymą (4 str. 3 dalis), provokavo susirinkusius, leisdama žmonių miniai pavojingai priartėti prie Seimo pastato ir įsiaudrinti, iš anksto neužkardant vėliau kilusių riaušių.
Taip pat nepaaiškinamas valdžios siekis sąmoningai didinti įtampą tarp žmonių atmetant prigimtinę šeimą ginančių visuomenės grupių ir organizacijų siūlymą susilaikyti nuo Stambulo konvencijos ratifikavimo ar homoseksualių asmenų partnerystės įteisinimo, kai prie Lietuvos Baltarusijos valstybės sienos yra sutelkta (specialiai suvežta ir parengta) tūkstančių nelegalių migrantų minia, kurios permetimui į Lietuvą yra suplanuota ir gerai parengta didelio masto Baltarusijos hibridinio karo operacija. Esant pavojams valstybei ir neregėto masto visuomenės susipriešinimui absoliučiai nesuprantamas valdančiųjų mėginimas šiuo metu atšaukti galiojantį Lukiškių aikštės įstatymą, nustatantį šios aikštės valstybinę reprezentacinę, Lietuvos laisvės kovotojų memorialinę ir visuomeninę funkcijas.
Nesuprantama, kodėl pasienyje prieš prasidedant Rusijos ir Baltarusijos karinėms pratyboms „Zapad“, valdančiųjų atstovai (Seimo žmogaus teisių komitetas) visomis išgalėmis eskalavo vietines „pratybas“ gyventojams kiršinti – neokomunistinei genderizmo ideologijai propaguoti skirtą LGBT paradą Kaune, arba kodėl Vilniaus miesto savivaldybės administracija, neturėdama jokio teisinio pagrindo, neleido Lietuvos šeimų sąjūdžiui (LŠS) rugsėjo 10-ąją rengti jos planuojamą mitingą.
Nacionalinis suvienijimas atkreipia dėmesį į šiuo metu ydingą teismų elgesį ginant konstitucines piliečių įsitikinimų reiškimo ir susirinkimų laisves. Antai, Kauno m. savivaldybei neleidus LGBT paradą rengti tam nepritaikytoje Laisvės alėjoje, Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT), nepaisydamas visų perspėjimų apie galimas riaušes, įpareigojo Kauno m. savivaldybę suderinti LGBT eitynių vietą ir laiką būtent Laisvės alėjoje, pažymėdamas, kad <…> teisė į susirinkimų laisvę yra pagrindinė teisė demokratinėje visuomenėje ir, kaip ir saviraiškos laisvė, yra viena iš tokios visuomenės pamatų, tad ji neturėtų būti aiškinama siaurai [1]. Tokiam sprendimui priimti teismui iš esmės pakako dviejų dienų.
Tačiau, kai analogišką Vilniaus m. savivaldybės draudimą rugsėjo 10 d. mitingui LŠS apskundė Vilniaus apygardos administraciniam teismui (VAAT), pastarasis nusprendė, jog savivaldybės administracijos sprendimas atšaukti rugsėjo 10 d. duotą sutikimą yra paremtas VSD informacija apie galimas grėsmes valstybės ir visuomenės saugumui bei viešajai tvarkai.
Kokios tos grėsmės valstybės ir visuomenės saugumui bei viešajai tvarkai teismas, priimdamas sprendimą negalėjo žinoti, nes nustatė VSD ne mažiau kaip 14 dienų terminą atsiliepimui į LŠS skundą pateikti bei „išspręsti klausimą dėl Vilniaus miesto savivaldybės administracijai teiktos medžiagos išslaptinimo arba pateikti ją teismui neišslaptintą“. Trečiuoju asmeniu byloje VAT įtraukė Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatą (VPK), kuris savo ruožtu, per 14 dienų turės pateikti atsiliepimą bei „visą turimą su keliamu ginču susijusią medžiagą“. Tokiu būdu ginčo sprendimas nukeliamas mažiausiai pusei mėnesio.
Iš to darytina vienareikšmiška išvada, kad teismai nebesilaiko konstitucinio piliečių nediskriminavimo dėl įsitikinimų ar pažiūrų principo – skundą dėl LGBT eitynių LVAT išnagrinėjo per dvi dienas iki LGBT eitynių organizavimo pradžios ir įpareigojo Kauno m. savivaldybę nedelsiant (per 1 dieną) eitynes suderinti, nes „teisė į susirinkimų laisvę yra pagrindinė teisė demokratinėje visuomenėje“. LŠS skundą teismas pradės nagrinėti ne anksčiau kaip po 14 dienų, t.y. po to, kai Vilniaus apskrities VPK ir VSD pateiks teismui atsiliepimus bei įrodymus apie galimas grėsmes viešajai tvarkai, kitaip tariant, skundą teismas pradės nagrinėti galimai ne rugsėjo mėnesį, o daug vėliau, kai mitingui suderinti skirtas laikas bus seniai praėjęs, nors ir šiuo atveju galioja LVAT išvada, kad „teisė į susirinkimų laisvę yra pagrindinė teisė demokratinėje visuomenėje <…>, tad ji neturėtų būti aiškinama siaurai“. Taigi teismai akivaizdžiai pažeidžia konstitucinį piliečių lygybės principą, kad įstatymui, teismui ir kitoms valstybės institucijoms ar pareigūnams visi asmenys lygūs, kad žmogaus teisių negalima varžyti ir teikti jam privilegijų dėl jo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų pagrindu (Konstitucijos 29 str.).
Pažymėtina ir tai, kad VSD perspėjimai Vilniaus m. savivaldybei nėra teisinis pagrindas rugsėjo 10 d. mitingui drausti, juolab teismams tokie perspėjimai be jokių įrodymų negali būti pagrindas atidėlioti susirinkimų organizatorių skundų svarstymą ir taip varžyti konstitucinę piliečių susirinkimų laisvę, nes Europos žmogaus teisių teismas (EŽTT) yra išaiškinęs, jog teisė laisvai rengti taikius susirinkimus apima ne tik negatyvią valstybės pareigą netrukdyti rengti taikius susirinkimus, bet ir jos pozityvią pareigą suteikti tokių susirinkimų dalyviams atitinkamą apsaugą [2].
EŽTT dėl savavališko ir diskriminacinio pobūdžio valstybės institucijų teisės siūlyti viešų renginių vietą, laiką ar pobūdį yra nurodęs, kad …bendras demonstracijų draudimas gali būti pateisinamas tik tuomet, kai egzistuoja realus pavojus, kad jie gali sukelti neramumus, kuriems neįmanoma užkirsti kelio kitomis, mažiau griežtomis priemonėmis… EŽTT pažymėjo, kad …viešų susirinkimų, skirtų tam tikrai nuomonei ar pažiūroms išreikšti, laikas gali būti labai svarbus jų politinei ar socialinei reikšmei. Jei viešas susirinkimas buvo surengtas po to, kai tam tikra socialinė problema prarado savo aktualumą ar svarbą konkrečioje socialinėje ar politinėje diskusijoje, susirinkimo įtaka gali būti rimtai sumenkinta [3].
Akivaizdu, kad tiek Vilniaus m. savivaldybės veiksmai, tiek teismo LŠS skundo nagrinėjimo procesinis vilkinimas vertintini kaip sąmoningas trukdymas LŠS rugsėjo 10 d. organizuojamam mitingui surengti ir tokiomis priemonėmis riboti konstitucines piliečių įsitikinimų reiškimo bei susirinkimų laisves.
Nacionalinis suvienijimas neabejoja, jog tariamai neracionalūs valdžios sprendimai valdant pandemijos krizę, sąmoningas jos elgesys per valstybinę sieną į Lietuvą suleidžiant (nestabdant) daugiau nei 4 tūkst. nelegalių migrantų bei pasirengimas įsileisti jų dešimtis kartų daugiau (apie 40 tūkstančių) atitinkamai priimant būtinus teisės aktus (SADM 2021 08 26 įsakymas Nr. A1-627, padedantis ES valstybėms narėms užtikrinti humanitarinį asmenų perkėlimą) ir sudarant tam būtinas materialines sąlygas (Valstybės sienos apsaugos tarnybos paskelbtas beveik 40 tūkst. vietų apgyvendinimo konteinerių miestelio „pirkimas“ už beveik 600 mln. Eurų nelegalams), taip pat dirbtinis konfliktų eskalavimas su Kinija bei kaimynine Baltarusija, naikinant pastarosios valstybingumo likučius, rodo, jog valdžia, ignoruodama gyvybinius visuomenės poreikius ir slopindama viešąją nuomonę, laipsniškai įgyvendina ,,globalios Lietuvos“ ideologija grindžiamą Lietuvos ištautintimo ir išvalstybinimo „programą“, kurios užsakovai nėra ir negali būti Lietuvos visuomenė ir jos piliečiai.
Akivaizdus valdančiųjų nenoras bent minimaliai įsiklausyti į nacionalinius interesus ginančių visuomeninių ir pilietinių sambūrių, taip pat politinių jėgų (tarp jų partijos Nacionalinis susivienijimas) reikalavimus bei rekomendacijas, kaip ir Vilniaus savivaldybės sprendimas atšaukti leidimą rengti rugsėjo 10-ąją LŠS planuojamą mitingą, turi būti vertinamas kaip pavojingas ir nusikalstamas įtampos visuomenėje didinimas. Nuolatinis ir sistemingas viešosios nuomonės ignoravimas ir piliečių žeminimas įgyja vis daugiau sąmoningo provokavimo bruožų ir liudija valdžios siekį, iki kraštutinumo supriešinus visuomenę ir destabilizavus padėtį valstybėje, sukurti pagrindą radikaliai suvaržyti piliečių konstitucines teises ir laisves (tikėtina, įvesti nepaprastąją padėtį).
Be to, yra pagrindas manyti, jog įtampa visuomenėje nuolat auga dėl valdančiųjų negebėjimo atsispirti agresyvioms Lietuvos valstybės destabilizavimu suinteresuotoms užsienio jėgoms, toleruojant pastarųjų spaudimą. Taip leidžia manyti viešoje erdvėje ir protesto akcijose, vis aktyviau pradėję reikštis antivalstybiškai nusiteikę asmenys bei VSD ataskaitose minimi antivalstybiniai visuomeniniai judėjimai, kurie jau visiškai nesislapstydami šliejasi prie LŠS organizuojamo mitingo (A. Paleckis ir kt.) ir atvirai ragina žmones keisti politinę santvarką Lietuvoje, išstoti iš ES bei NATO.
Nacionalinis susivienijimas pažymi, kad Lietuvos Respublikos Prezidentas pagal šalies Konstituciją turi dideles galias užsienio politikos srityje (pasirašo tarptautines sutartis ir teikia jas ratifikuoti Seimui, skiria ir atšaukia Lietuvos diplomatinius atstovus ir kt.), valstybės vidaus politikos srityje (yra Vyriausiasis valstybės ginkluotųjų pajėgų vadas, vadovauja Valstybės gynybos tarybai, turi įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, taip pat teisę vetuoti Seimo priimtus įstatymus, Konstitucijoje numatytais atvejais gali paleisti Seimą ir kt.), taip pat yra svarbus veiksmingos teismų valdžios garantas (teisėjų bei teisų pirmininkų kandidatūrų teikimas, skyrimas ir kt.), todėl Prezidentas turi pakankamai galių dabartinei situacijai stabilizuoti ir ją kardinaliai pakeisti.
Mūsų valstybė atsidūrė prie egzistencinio išlikimo slenksčio, už kurio tėra žingsnis iki visiško nepriklausomybės praradimo. Tereikia leisti, kad visuomenėje ir toliau didėtų susipriešinimas, toleruoti nevaldomą žmonių tarpusavio neapykantą, galop virsiančią gyventojų neramumais, kuriems sutramdyti bus pateisinama pavartota grubi vidaus ar net išorės fizinė prievarta.
Šioje situacijoje Nacionalinis susivienijimas turi pagrindą manyti, kad dėl valdančiųjų neveiklumo, nemokšiškumo ar net sąmoningais veiksmais yra kuriamos sąlygos jeigu ne naujai šalies okupacijai, tai neabejotinam Lietuvos nepriklausomybės ir valstybingumo neutralizavimui. Todėl Prezidentas negali išlikti neutralus nepriklausomos Lietuvos valstybės ardymo stebėtojas ir jam tenka išskirtinė atsakomybė už susidariusią padėtį šalyje.
Atsižvelgdami į tai, reikalaujame Lietuvos Respublikos Prezidentą pasinaudoti Konstitucijos suteiktomis galiomis ir nedelsiant bei ryžtingai sustabdyti tolesnį Lietuvos valstybės griovimą:
- Neleisti, kad sąmoningai būtų bloginami Lietuvos valstybės santykiai su kitomis užsienio valstybėmis, įskaitant Baltarusiją – Lietuvos žmonės negali tapti pavojingų užsienio politikos žaidimų įkaitais. Vyriausybė sistemingai blogina santykius su Baltarusija, Kinija ir kitomis šalimis, neturėdama jokių galios svertų pasiekti išsikeltų tikslų, priešingai, esant daugybei pačios Lietuvos silpnųjų vietų dvišaliuose santykiuose (atvira siena su Baltarusija, piliečių pensijos investuotos Kinijoje). Užsienio politika turi remtis realia galia, įgyvendinamais tikslais ir tinkamu pasirengimu, kitaip net ir teisingų vertybių gynimas virsta beprasmiu kenkimu Lietuvos nacionaliniams interesams. Būtina nušalinti ir pareikšti nepasitikėjimą Užsienio reikalų ministrui bei kitiems asmenims, tiesiogiai atsakingiems už tarpvalstybinių santykių įtampos didinimą.
- Atmesti bet kokius Lietuvai primetamus susitarimus perkelti į mūsų šalį atvyksiančius iš Afrikos, Azijos ir kitų pasaulio šalių tūkstančius tariamų pabėgėlių, kurių perkėlimo tikrasis tikslas – „užtvindžius“ šalį esmingai ir negrįžtamai pakeisti šalies gyventojų demografinę sudėtį ir kultūrinį bei kalbinį veidą paverčiant lietuvius asimiliuojama tautine mažuma jų pačių šalyje. Taip pat atsižvelgiant į tai, kad daugiau kaip penktadalis mūsų šalies piliečių gyvena skurde, kad mokesčių mokėtojų lėšų stinga šalies švietimo ir sveikatos apsaugos sistemoms bei senjorų pensijoms didinti, ryžtingai atmesti prievolę Lietuvos piliečiams savo darbu ir mokesčiais šiuos Lietuvai primetamus migrantus išlaikyti.
- Nors esamas teisinis reguliavimas Prezidentui nesuteikia teisės keisti Nacionalinio transliuotojo (LRT) vadovybės, tačiau atsižvelgiant į tai, kad LRT tapo pagrindiniu visuomenės nesantarvės kurstymo bei Lietuvos valstybingumo ardymo židiniu ir realiai nebeatstovauja visuomenei (LRT laidose nebėra visuomenės nuomonių įvairovės), inicijuoti įstatymų projektus dėl LRT tarybos rinkimo tvarkos pakeitimo, įgalinant visuomenės dalyvavimą juose, taip pat keisti mokesčių mokėtojų lėšų panaudojimą finansuojant LRT veiklą, t.y. demonopolizuoti LRT suteikiant galimybes steigti alternatyvias šalies bei regionų TV stotis ar studijas.
- Įšaldyti bet kokius įtampą visuomenėje eskaluojančių įstatymų projektų svarstymus.
- Gražinti piliečiams atimtą realią konstitucinę teisę dalyvauti valstybės valdyme sprendžiant svarbiausius Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimus (Konstitucijos 9 str.).
- Panaikinti Lietuvos nevyriausybinių organizacijų tarybą, kuri yra neokomunistinės (genderizmo) ideologijos skleidimo centras, užtikrinantis šios ideologijos tikslus aptarnaujančių nevyriausybinių organizacijų (NVO) finansavimą, žlugdantis patriotinių visuomeninių judėjimų veiklą ir nepriklausomos Lietuvos valstybės stiprinimą, nes šios tarybos nuostatai ir veikla prieštarauja Europos tarybos Ministrų komiteto rekomendacijos valstybėms narėms Nr. CM/REC (2007)14 dėl nevyriausybinių organizacijų teisinio statuso Europoje bei jo aiškinamajam memorandumui [[4]], t.y. minėta taryba ir atitinkamos regioninės tarybos paverstos valdžios aparato agentūromis (jas sudaro ½ valdžios atstovų) ir nebeatstovauja Lietuvos visuomeninėms organizacijoms bei judėjimams.
- Nedelsiant imtis priemonių visuomenei sutelkti, grąžinti rimtį ir piliečių tarpusavio pasitikėjimą, nes to šiandien reikalauja gavybiniai valstybės interesai. Pasinaudojant Islandijoje ir kitose demokratinėse šalyse kilusių krizių suvaldymo pavyzdžiais, suburti Lietuvos nacionalinę asamblėją iš visuomeninių organizacijų atstovų, buvusių Lietuvos disidentų, rezistentų, tremtinių, laisvės kovų dalyvių, Kovo 11-osios Akto signatarų, dvasininkų, mokslininkų šalies kultūros ir meno darbuotojų bei kitų visuomenės pasitikėjimą ir pagarbą pelniusių, įvairioms tautinėms ir socialinėms visuomenės grupėms atstovaujančių žmonių. Neabejojame, kad tik visų piliečių pasitikėjimą turinti Nacionalinė asamblėja gali pateikti geriausius siūlymus susidariusiai valstybės krizės įveikti.
Kviečiame visus piliečius drąsiai įvardinti valdžios daromas klaidas, kartu atsargiai vertinti atskirų asmenų ir visuomenės grupių kurstomus neramumus, išsaugoti rimtį ir susitelkimą, nepasiduoti galimai suplanuotoms provokacijoms mitingų ir kitų viešųjų surinkimų metu.
Šiomis dienomis šalies ateitį lems kiekvieno mūsų pilietinė pareiga – ji lems ateitį mūsų vaikų ir ateinančių kartų, kurios niekada neatleis už asmeninį egoizmą ar vienadienius troškimus – būtent dėl jų šiandien paaukoti Lietuvos nepriklausomą valstybę yra pasirengę kai kurie visuomenės veikėjai ir valdžioje esantys nebrandūs politikai.
Bet prieš 30 metų apgynę iškovotą laisvę, bendromis jėgomis apginsime ją ir šiomis sunkiomis Lietuvai dienomis, saugodami čia gyvenančių tautų draugystę ir saugodami vieni kitus.
Nacionalinio susivienijimo valdyba
[2] EŽTT sprendimas Sąjūdžio „Gydytojai už gyvybę“ byloje Cour eur. D. H., arret Plattform „Ärzte für das Leben“ du 21 juin 1988, série Ano 139).
[3] EŽTT 2017 m. vasario 7 d. sprendimas byloje (pareiškimo Nr. 57818/09, 51169/10, 4618/11, svarbos lygis – 2).
[4] https://socmin.lrv.lt/uploads/socmin/documents/files/pdf/10286_rekomendacijos_nvo.pdf
O ar dar yra ką griauti?!
NS: „Neleisti, kad sąmoningai būtų bloginami Lietuvos valstybės santykiai su kitomis užsienio valstybėmis“. Kam neleisti, neparašyta.
LR Konstitucijos 84 straipsnis Respublikos Prezidentas:
„1) sprendžia pagrindinius užsienio politikos klausimus ir kartu su Vyriausybe vykdo užsienio politiką“
Tai Prezidentas turi sau „neleisti“? Juk pagal Konstituciją pirmiausia (!) j i s p a t s sprendžia pagrindinius užsienio politikos klausimus. Ir k a r t u su Vyriausybe vykdo užsienio politiką.
Seniausios Žemėje Lietuvių KALBOS DĖKA, inž. Romualdas Zubinas, PRIEŠ 12 metų, ATRADO TREČIĄJĮ ir KETVIRTĄJĮ ŽEMĖS AŠIES FIZINIUS JUDĖJIMUS, kurie leidžia pažinti : KAS ir KODĖL ŽEMĖJE VYKO? KAS ir KODĖL VYKSTA? bei KAS IR KODĖL ŽEMĖJE VYKS ATEITYJE?!
Šiė atradimai leido pažinti, kad, nuo 2500 -jų metų, ŠIAURINIAME ŽEMĖS PUSRUTULYJE, VIEŠPATAUS TIKTAI SAULĖ!!! PIETINIAME – tiktai – MĖNULIS! Tai tęsis iki šio tūkstantmečio pabaigos!
Suprantama, kad Šiauriniame Žemės Pusrutulyje, KALNUOSE, VIS INTENSYVIAU TIRPS LEDYNAI IR SNIEGYNAI! ŽEMĖJE PASIKARTOS – MOHENDŽO DARO IR HARAPO CIVILIZACIJOS TRAGEDIJA – KATASDTROFA! ANOT ŠALTINIŲ, TUO PAT METU ŽEMĖJE VIEŠPATAUS – GAUISRAI – ŠALTINIUOSE VADINAMI “FAETONTU”!
PASAULIO RAŠYTINIAI ŠALTINIAI LIŪDIJA, KAD TAI, KAS ŽEMĖJE VYKSTA MŪSŲ LAIKAIS, VYKO IR VYKS PERIODIŠKAI KAS – 3000, 6000. 12 000, 24 000 -, 48 000, 96 000 ir net 450 000 ir t.t. metų !
TAI LIŪDIJA LIETUVIŲ KALBOS DĖKA ATRASTAS TREČIĄSIS IR KETVIRTASIS ŽEMĖS AŠIES FIZINIAI JUDĖJIMAI! GARBĖ ir ŠLOVĖ SENIAUSIAI ŽEMĖJE LIETUVIŲ KALBAI!!!
Kaip sako mano tėvukas – jis ne prezidentas Nausėda, o paprasčiausia nuosėda kasdieniniame kavos puodelyje…
Na, bus kame pasikapstyti:
Seimas rinksis į rudens sesiją: darbų programoje – 430 teisės aktų
– diena.lt/naujienos/lietuva/politika/seimas-rinksis-i-rudens-sesija-darbu-programoje-430-teises-aktu-1041955
Yra Dekalogas. – Ar JO negana?
Be abejonės šiuo atveju iškalbingas, didžiausią grėsmę valstybės suverenumui keliantis momentas būtų tai, kad Lietuvos sienai su Baltarusija saugoti jau yra leista ar ne pusšimčiui Lenkijos valstybės atitinkamų pareigūnų, tačiau kažkodėl jis liko NS nutylėtas. O juk kaip tik šis konkretus faktas byloja apie valstybinį šalies silpnumą bei Lenkijos valstybės įsileidimą į Lietuvos valstybės teritorijos valdymo reikalus. To negalima buvo palikti be dėmesio, tačiau NS to nepastebi. Tas ir kelia klausimą į kokios tautos nacionalumą čia yra NS telkiamasi…
Jesze Polska nie zginęła!!! … Čia, jeigu ką, buvo juodas humoras.
P.S. Atsiprašau, turi būti “Jeszcze…”
Šis NS kreipimasis į prezidentą buvo tiesiog būtinas, vien jau tam, kad būtų išbandytos visos priemonės. O kaip į tai sureaguos (jeigu sureaguos) prezidentas, tai jau kitas klausimas. Bent jau žinosime jo poziciją…
Profesorius Jokubaitis: jei katalikai reikalautų to paties, kaip homoseksualai, kiltų skandalas
– delfi.lt/news/daily/lithuania/profesorius-jokubaitis-jei-katalikai-reikalautu-to-paties-kaip-homoseksualai-kiltu-skandalas.d?id=88135295
Evangelija pagal Matą KALNO PAMOKSLAS Mt 5 Palaiminimai 1 Matydamas minias, Jėzus užkopė į kalną ir atsisėdo. Prie jo prisiartino mokiniai. 2 Atvėręs lūpas jis mokė: 3 „Palaiminti[i1] turintys vargdienio[i2] dvasią: jų yra dangaus karalystė. 4 Palaiminti liūdintys: jie bus paguosti. 5 Palaiminti romieji: jie paveldės žemę.[i3] 6 Palaiminti alkstantys ir trokštantys teisumo: jie bus pasotinti. 7 Palaiminti gailestingieji: jie susilauks gailestingumo. 8 Palaiminti tyraširdžiai: jie regės Dievą. 9 Palaiminti taikdariai: jie bus vadinami Dievo vaikais. 10 Palaiminti persekiojami dėl teisumo: jų yra dangaus karalystė. 11 Palaiminti jūs, kai dėl manęs jus niekina ir persekioja bei meluodami visaip šmeižia. 12 Būkite linksmi ir džiūgaukite, nes jūsų laukia gausus atlygis danguje. Juk lygiai taip kadaise persekiojo ir pranašus“. Šviesa pasauliui 13 „Jūs žemės druska. Jei druska išsidvoktų, kuo gi ją reikėtų pasūdyti? Ji niekam netinka, ir belieka ją išberti žmonėms sumindžioti.[i4] 14 Jūs pasaulio šviesa. Neįmanoma nuslėpti miesto, kuris pastatytas ant kalno. 15 Ir niekas nevožia indu degančio žiburio, bet jį stato į žibintuvą, kad šviestų visiems, kas yra namuose. 16 Taip tešviečia ir jūsų šviesa žmonių akivaizdoje, kad jie matytų gerus jūsų darbus ir šlovintų jūsų Tėvą danguje“.
Dar viena liberalų frakcija Seime? Nieko keisto
– komentaras.lt/dar-viena-liberalu-frakcija-seime-nieko-keisto/?lang=
Jurga Lago. Mes nematome pačios esmės – mes neteksim ne tik savo šalies, bet ir savo buto
– pozicija.org/jurga-lago-mes-nematome-pacios-esmes/
Europos valstybių parlamentarai ir politikai nepagailėjo konservatorių vyriausybės: solidorizuojasi su Lietuvos opozicijos nariais ir mitinguotojais
– respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/europos_valstybiu_parlamentarai_ir_politikai_nepagailejo_lietuvos_valdanciuju_policijos_sulaikymai_neteiseti_solidorizuojasi_su_opozicijos_nariais/
Kokia dar konservatorių vyriausybė, jei joje vieni liberalai?
O kokie yra Valstybės požymiai: kontroliuoja savo sienas, valdo savo žemę ir pramonę, turi savo pinigus ir užsienio politiką, nėra svetimos armijos, vykdo savo mokesčių ir muitų politiką, valdžia turi daugumos gyventojų palaikymą…. ? Kas yra Lietuvos valstybė ? kokios valstybės griovimą reikia stabdyti ?
1. Valstybės siena praktiškai yra kiaura. 2. Ar valdo savo žemę ir pramonę, tai dar klausimas. 3. Savo pinigų ir savo užsienio politikos nėra. 4. Svetimos armijos daliniai yra. 5. Apie mokesčių ir muitų politiką negaliu komentuoti, nes nesu kompetetingas. 6. Valdžia turi daugumos gyventojų NEPALAIKYMĄ. Tai kur ta valstybė?! A-ū-ū-ū, valstybe!!!
apie ,,migrantus” – kalba Kasčiūnas, Sinica, Bilotaitė, R. Kryžius, L.Biekša ir kt.
Jeigu žmona reikalauja (!), kad vyras būtų jai ištikimas, tai jos reikalavimas yra visiškai bergždžias, naiviausias dalykas. Kaip paleistuvis vyras ėjo į kairę, taip ir eis toliau.
Jei vyras reikalauja (!), kad žmona pagaliau pradėtų rūpintis jų vaikais, tai daugiau, negu juokinga, nes tokia žmona neturi motinystės instinkto ir jai vaikai niekada nerūpės.
Viena iš skyrybų priežasčių yra ta, kad reikalaujama (!) iš sutuoktinio (-ės) to, ko jis/ji nesugeba ir nesugebės, kam nesutvertas (-a) tam. Prieš vedybas reikia išsiaiškinti, kas ką sugeba, kokie stiprumai, kokios silpnybės. Bet tokie išsiaiškinimai ne visada galimi ar neturi jokios prasmės, kai, pvz., kaime tėra tik 1 jaunikis.
Štai kodėl pas mus daug baisiai nelaimingų šeimų, tiek skyrybų.
Pritariu, gerai parašyta, tik kokia sąsaja su NS kreipimusi?
Pakartosiu Jums: kiekvienas žmogus turi tam tikrus gebėjimus (!), genus, būdą, savo silpnumus ar stiprybes ir t.t. Reikalauti nesvarbu iš ko, iš bet kokio žmogaus, daugiau, negu jis geba, yra vaikiškai naivu. Bet Kreipimasis/reikalavimai reikalingas. O, kiek kas geba, sugeba, įskaitant valstybės valdymą, ką konkrečiai naudingo Lietuvai nuveikė, kiek ilgai ir kada buvo pradingęs iš akiračio, matome, girdime kasdien. Romai, kas yra metafora?
Tai, kad į metaforą nei mažiausios nuorodos nebuvo. Tik apie vyrus, žmonas ir skyrybas.
Gal pats (rašydamas apie žmonas) galvojai ir apie valstybę, bet neparašei.
Mano mintis paprasta, kaip ir aš pats 🙂 : jokio suaugusio žmogaus nepakeisi, kiek jis gali, tiek gali, kiek sugeba, tiek sugeba, daugiau iš jo neišspausi nei prašymais, nei reikalavimais, nei ašaromis, nei maldomis 🙂
P R I T A R I U !
Pasirinkusio tokį kelią politiko elgesys nesiskiria nuo elgesio provokatorių, kur per mitingą akmenis svaidė ir kitaip ..žaidė”.
Ten “viršuje” labai greitai apsvaigstama nuo visagalybės. Policija, riaušių malšinimo padalinys,STT, armija – tokia galybė… Ką vyriausybei reiškia palaužti, sugniuždyti mitinguotojus, kažkokius antivakserius?
Ne mažiau pranašesnė JAV su savo karine armada prieš islamo teroristus. Bet jų įveikti nesigauna… Griuvo dangoraižiai – dvyniai, teko trauktis iš Afganistano… Nes tai kova ne atvira, o partizaninė, iš pasalų… Jai daug kovotojų nereikia.
Draudimais, policijos pagalba, galima sužlugdyti protestuojančių mitingą. Bet prievartaujamų žmonių pyktis ir neviltis prasiverš kitomis formomis, “upės neužtvenksi”…
Visų paklusniom avelėm nepaversit, atsiras ir kitokių.
Seimo narė R. Tamašunienė tapo Lietuvos regionų frakcijos seniūne
– respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/seimo_nare_r_tamasuniene_tapo_lietuvos_regionu_frakcijos_seniune/
Nieko tas prezidentas nestabdys. Pamirškit iliuzijas. Jo Ekscelencija darys tai, kas bus tinkama Klausui Švabui ir globalizmui. Toks matyt prezidento vaidmuo šiame poste.
palaikau dauguma nariu dakyvaujanciu siame judejima,tik Audrius Butkevicius,turi sukaupt drasos ir pasakyt atvirai kas gi buvo sausio 13 ir ar buvo Lanzbergio istarta fraze “Nebus kraujo ,nebus nepriklausomybes” Audriau atsakyk
Marijos Radijas: pokalbis apie Šiluvos deklaraciją
– tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/marijos-radijas-pokalbis-apie-siluvos-deklaracija
Pokalbio klausyti čia:
– marijosradijas.lt/transliacijos/205573-2021-09-17-08-00-aktualijos.html?fbclid=IwAR1Ajr1rv3N6u0ErRN4YO_t6jJ5ZD8dpUJ4gWdprs3vlsn0eFWdUe-6XyPQ
Pasirašyti čia:
– siluvosdeklaracija.lt
Verslas solidarizuojasi su LGBT+ bendruomene: tų pačių lyčių poros turi turėti teisę į partnerystę
– diena.lt/naujienos/verslas/imoniu-pulsas/verslas-solidarizuojasi-su-lgbt-bendruomene-tu-paciu-lyciu-poros-turi-tureti-teise-i-partneryste-1052476
„Danske Bank“, kartu su kitomis lyderiaujančiomis kompanijomis, reiškia vieningą poziciją siekdami atkreipti dėmesį į partnerystės reglamentavimo būtinybę šalyje.”
„Prie „Danske Bank“ Lietuvoje Vaivorykštės iniciatyvinės grupės organizuojamos iniciatyvos jungiasi kompanijos „Vinted“, „Telia“, „Nasdaq“, „Moody‘s“, „Thermo Fisher Scientific“.
Kiek iš jų yra lietuviškos kilmės įmonės???
Keičiasi kraujo donorystės tvarka: nelieka klausimo apie homoseksualių vyrų intymų gyvenimą
– tv3.lt/naujiena/video/keiciasi-kraujo-donorystes-tvarka-nelieka-klausimo-apie-homoseksualiu-vyru-intymu-gyvenima-n1165181
Kiek teko susidurti su HoS žmonėmis, giminėje jie turėjo bent vieną tokios pat orientacijos asmenį. Vadinasi, kraujui ne paskutinis vaidmuo tenka, perduodant šią orientaciją palikuoniams. Mes nežinome, kodėl gamta vienam ar kitam lemia gimti HoS žmogumi. Visai galimas dalykas, kad gamta dėl kažkokios priežasties siekia užkirsti kelią tęsti šią giminės šaką, t.y., neleisti jai priklausantiems turėti palikuonių,.
Manau, puiku, kad ir šios grupės žmonės papildys kraujo atsargas. Tačiau būtų profesionalu, sąžininga, atsakinga nedaryti bandymų su žmonėmis, maišant visą kraują kartu. – Atsarga gėdos nedaro, todėl šių donorų kraują geriau saugoti atskirai, kad jis būtų naudojamas tik tos pačios orientacijos žmonėms arba žmonėms, kurie dėl amžiaus ar kt. priežasčių vaikų jau neturės. Dabar, kaip supratau, ligoniai net nežinos, kokį kraują gauna – teisė žinoti iš Lietuvos žmonių bus atimta, pačių žmonių nuomonės net neatsiklausus. Ar esame garantuoti, kad tai nepaveiks nei mūsų gimstamumo rodiklių, ir gimsiančių palikuonių orientacijų?