Antradienis, 9 kovo, 2021
  • Apie Alkas.lt
  • Saulės arkliukai
    • Naujienos
    • Diskusijos
    • Kultūros teorijų labirintai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Iki sprendimo statyti Vilniuje metro liko paskutinis žingsnis

www.alkas.lt
2020 10 21 12:22
10
Iki sprendimo statyti Vilniuje metro liko paskutinis žingsnis

Iki sprendimo statyti Vilniuje metro liko paskutinis žingsnis | „Metro sąjūdis“ nuotr.

Iki sprendimo statyti Vilniuje metro liko paskutinis žingsnis | „Metro sąjūdis“ nuotr.
Iki sprendimo statyti Vilniuje metro liko paskutinis žingsnis | „Metro sąjūdis“ nuotr.

Didžiųjų Europos miestų politinis apsisprendimas dėl metropolitenų statybos trukdavo įvairiai. Londonas apsisprendė per 4 metus, o Varšuva dėl metro kalbėjo apie 70 metų, nes kalbas nutraukdavo pasauliniai karai. Užtat šiuo metu Varšuvos metropoliteną, dosniai remiamą ES pinigais, stato net dvi tarptautinės įmonės. Dar apie trisdešimt įvairaus dydžio Europos miestų kalba, žada, projektuoja ar plečia savo miestų metropoliteno sistemas.

Dėl metro statybos gali apsispręsti ir Lietuvos sostinė Vilnius. Prieš savaitę Seimas nusprendė svarstyti klausimą dėl būtinumo pradėti Vilniaus metropoliteno statybos darbus suteikiant šiam sumanymui ypatingos ekonominės reikšmės projekto statusą ir pasiūlant Vyriausybei pradėti rengti šio statinio įgyvendinimą.

Pokalbiai dėl Vilniaus metro prasidėjo prieš 50 metų. Po neilgo svarstymo buvo sudarytos dvi darbo grupės. Projektuotojų grupė rengė metro trasas, o geologų grupė vykdė geologinius tyrinėjimus. Deja, 1990 m. šis, kelis milijonus kainuojantis darbas buvo atiduotas į archyvą. Mieste dešimt kartų padidėjus automobilių skaičiui metro sumanymas vėl buvo prisimintas ir kalbos prasidėjo iš naujo. Jau 2003 metų pavasarį žiniasklaida paskelbė, kad metro sumanymas ruošiamas iš naujo.

Po penkerių metų kalbos persikėlė į politinį lygį: 2008 – 2012 m. Seime susikūrė parlamentinė metro sumanymo paramos grupė, kurią sudarė 72 įvairių partijų atstovai. Nuostatos – šio klausimo nepolitizuoti, o remtis ekonominiu tikslingumu – laikomasi iki šiol. Tai rodo ir 2012 – 2016 m. Seimo 89 narių sudaryta metro sumanymo paramos grupė bei dabartinio Seimo balsavimo rezultatai svarstant ir priimant Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą. Už šį įstatymą balsavo 111 Seimo narių, ir tik keturi neturėjo nuomonės.

Tą patį rodo ir įvairios visuomenės nuomonės apklausos. Manančių, kad sostinės automobilių spūsčių problemą gali išspręsti tik metro, yra didžioji dauguma. Ypač tuo susidomėję apskrities gyventojai, kuriems, su reikalais atvykus į Vilnių, spūstys kelia siaubą.

Pasaulinė patirtis rodo, kad ilgiausiai trunkantis ir brangiausiai kainuojantis miesto geležinkelio – metro statybos etapas yra politinis apsisprendimas. Prieš 12 metų VGTU mokslininkų atlikti skaičiavimai rodo, kad Vilnius 2008 m. dėl spūsčių patyrė 1,7 milijardus eurų nuostolių. Miestas ir Vilniaus rajonas nepaliaujamai auga. Didėja ir automobilių skaičius. Navigacinių sistemų gamintojas „Tom Tom“ ištyrė (https://www.tomtom.com/en_gb/traffic-index/vilnius-traffic/), kad per metus Vilniuje spūstys padidėja dviem procentais ir yra apie 30 proc. didesnės nei savo metro tinklą plečiančiuose miestuose Helsinkyje, Kopenhagoje, Osle ar Madride.

Nors metro statyba yra spartesnė nei politinis apsisprendimas, bet ji irgi užima nemažai laiko. Šiam Seimui nusprendus Vyriausybei pavesti rengti Vilniaus metropoliteno sistemos įgyvendinimą, tris ar keturis metus tęsis trasų rengimas, projektavimas, statybos būdo įgyvendinimo pasirinkimas. Po to – sutarčių su korporacijomis sudarymas. Iškilmingai metro trasą žymintį kuoliuką geriausiu atveju gali įkalti tik kito Seimo pirmininkas, premjeras ar kadenciją bebaigiąs Prezidentas.

Kad tai įvyktų, politinį sprendimą dėl Vilniaus metro būtina priimti dar šiemet. Tada geriausiu atveju po dešimties metų nauja Lietuvos politinė vadovybė turėtų galimybę įsiamžinti paleidžiant pirmąjį metropoliteno traukinį, o miestiečiai ir miesto svečiai įgytų greitą, saugų, pigų ir patogų susisiekimą.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Sumanymas Vilniuje statyti metro skinasi kelią
  2. Kas trukdo pradėti metro statybas Vilniuje?
  3. „Pokalbiai su Audriu Antanaičiu“: 2024-ais metais Vilniuje tikrai pradės važinėti metro traukiniai! (audio)
  4. Spaudos konferencija „Metro – rimta alternatyva transporto kamščiams“ (tiesioginė transliacija, video)
  5. Metro. Kas pirmas?
  6. J. Zykus: Gaila laiko, sveikatos ir pinigų? Išeitis – metro
  7. „Savaitės pjūvis“ apie dvikalbius pavadinimus ir Vilniaus metro (video)
  8. „Verslo balsas“: Ar reikia Lietuvos sostinei metro? (video)
  9. Varšuvos šovinistai Vilniuje: Vilnius, Lvovas ir Gardinas bus lenkų!
  10. Pėstieji ir dviratininkai keliaus saugiau – po geležinkeliu Vilniuje atsiras pėsčiųjų tunelis
  11. Asociacija „Metro sąjūdis“: Klaipėda renkasi neteisingą kelią
  12. Lenkijos oro vežėja „LOT“ mini veiklos Vilniuje 25-metį
  13. Vilniuje įsteigtas Vokietijos istorijos instituto Varšuvoje padalinys
  14. Prezidentė vetavo Metropoliteno įstatymą
  15. Vilniaus geležinkelio stotyje – nauja susisiekimo sostinėje erdvė
  16. Atidaroma Lietuvos centrinio valstybės archyvo paroda „Romain Gary ir jo šeima archyviniuose dokumentuose“
  17. R. Maceikianecas: Lietuva tikrai niekuo nenusikalto Vilniaus krašto lenkams ir Lenkijai
  18. D. Kuolys. Lietuviai ir lenkai: tradicija ir stereotipai
  19. R. Ozolas. Pagiriamasis žodis Valdemarui Tomaševskiui
  20. „Verslo balsas“: Lietuvos susisiekimo sistema – du pasauliai (audio, video)
  21. „Verslo balsas“: Ar spės šios kadencijos Seimas priimti Metropoliteno įstatymą? (audio, video)
  22. „Kuriu Vilnių“ – dar 13 naujų meno kūrinių papuoš sostinę

ALKO TURINYS

Pastabos 10

  1. qąio says:
    5 mėn. ago

    Taigi artėja prie Lietuvos biudžeto prisisiurbsčiančiosios chebrytės svajonė. Visi ubagai bus įpareigoti važinėti šitų žulikų metro. Jeigu jie prastums savo metro, tada pirksiu MAšiną. Kol kas apsieinu be jos.

    Atsakyti
  2. UNESCO, SOS!!! says:
    5 mėn. ago

    Paveldui, Senamiesčiui su Naujamiesčiu, miesto istorijai pavojus!
    Reikia įstatymo, DRAUDŽIANČIO tokio masto, reikšmės ir brangumo sprendimus priimti kadencijos pabaigoje, tarpuvaldžiu, kai visuomenės dėmesys kitur nukreiptas!
    Metro statybos ir eksploatacija (= vibracija po namo pamatais + požeminiai Vilniaus šaltiniai, upeliai) dabar net ir po sovietmečiu statytais namais pavojingos – to paties Seimo (NT lobistų užsakyto) įstatymo dėka, kai Seimas, pažeisdamas Konstituciją, leido sau priimti įstatymą, leidžiantį griauti sienas ir pertvaras privačios nuosavybės gyvenamuosiuose namuose*, todėl dabar nėra namo, kuriame nebūtų butų išgriautomis sienomis. Taigi, tai gresia masinėmis namų griūtimis, benamyste, tų namų gyventojų žūtimis ar invalidumu. Kauno istorija buvo tik pirmoji kregždė. Kadangi tie ,,euroremontai” sutrumpino kiekvieno juos patyrusio namo tvarumą, tokių nelaimių kasmet tik daugės (NT ryklių džiaugsmui – didės paklausa naujoms statyboms), o metro linija po tokiais namais tik gausins griūtis – ar draudikai pajėgs tokias kompensacijų sumas mokėti? Ar tai ne kelias ir į jų bankrotą?
    Kitur namus griauna stichinės nelaimės. Lietuvoje jų vaidmenį atlieka Seimas!
    Manyčiau, jog namų savininkai kartu su draudimo bendrovėmis turėtų pasipriešinti metro linijoms po miestu.
    Gal tai įmanoma kad ir po dalimi aplinkkelių, Tik… – Maskvoje, Peterburge galingi metro. Ar jie pašalino spūstis iš miestų, ar verslas dėl to persėdo į požemius? O Varšuvoje, kt. miestuose?

    ———–
    * To negalima daryti net ir visiems to namo butų savininkams sutinkant, jei jie nėra konstruktoriai statybininkai!

    Atsakyti
    • Arūnas says:
      5 mėn. ago

      Kaip pastatė nacionalinį stadioną, Tautos namus, sutvarkė pilies kalną, tai taip ir pastatys metro. Vamzdį, galvelę ar smėlio pripilti Lukiškių aikštėje tai sugeba…ž

      Atsakyti
      • Pajūrietis says:
        5 mėn. ago

        Visai nesvarbu, pastatė ką ar nepastatė. Svarbu laiku įsisavinti lėšas.

        Atsakyti
  3. Kažin says:
    5 mėn. ago

    Manau, kad gal derėtų pagalvoti naujoviškai, t.y. požeminius tunelius – kelius derėtų įrengti lengviesiems automobiliams, kurių, beje, vargu ar bus atsisakyta, o gatves palikti visuomeniniam transportui, dviračiams, paspirtukams ir pan. Tai būtų ir racionaliau ir pigiau kainuotų. Metro žmonėms kaip išeitis jau yra pasenusi. Būkime novatyvūs metro atžvilgiu.

    Atsakyti
    • Žemyna says:
      5 mėn. ago

      Odobriam! (Neprisimenu, bet šio žodžio autorius tikrai ne aš, autorinių nelaukiu).

      Atsakyti
  4. Pajūrietis says:
    5 mėn. ago

    G taškas be paspirtukų, įteisintos žolės, paradų, pliažo ir metro neturi ateities? Rangovas jau žinomas?

    Atsakyti
  5. Arvydas says:
    5 mėn. ago

    Taip, gerai cia kazkas ir parase: lovio, laisvu pinigu issiilge biurokratai sugalvojo mazuciam – per valanda pervaziuojamam – miestui “reikia” metro. Ar atsiras, kas sustabdys dar viena biurokratu beprotybe… Zmones turetu iseiti i gatves protestuoti tokiam miesto darkymui.

    Atsakyti
  6. Kažin says:
    5 mėn. ago

    Taip, tvarka tokia, kad yra svarbu tik “laiku įsisavinti lėšas”, ar bus iš tų šiaudų grūdų, atsakomybės už tai nėra. Akivaizdus to pavyzdys, gali būti tai, kad prieš 6 metus buvo “įsisavinti” 365 mln. ES lėšų nutiesiant europinę “Rail Baltica” vėžę (beje, net neatitinkančią techninių parametrų) šalia buvusios rusiškos vėžės nuo Kauno per Kazlų Rūdą iki Lenkijos sienos. Beje, jokios pamatuotos skubos dėl jos tiesimo nebebuvo. Krovinių ir keleivių srautai ta kryptimi buvo menki ir perspektyvos, kad jie artimiausioje ateityje galėtų padidėti, buvo miglotos. Tokios miglotos jos išlieka ir iki šiol. Taigi transportiniams poreikiams visiškai pakako ir gali apskritai pakakti jau buvusio geležinkelio. Akivaizdu, kad tokiu atveju tiek “valstiečių”, tiek iki jų buvusioms valdžioms, pagaliau atėjusiam “gerovės valstybės” kūrėjui Nausėdai derėjo pasidomėti kaip ta 365 mln “gerovė” keliauja, gal net paieškoti už tokį milijonų „įsisavinimo“ sprendimą atskingų valdžios asmenų…
    Atsakomybės dėl tų 365 mln. “įsisavinimo” klausimai nekeliamii ir vykusių rinkimų kampanijų metu. O juk tada- apie 2010-2012 metus, kai dar artėjo Baltijos šalių Nepriklausomybių 100 – metis, taigi buvo puiki proga 249 km/val greičio europine “Rail Baltica” vėže sujungti savo sostines : Vilnių- Rygą- Taliną. Tokiu atveju ėmę eksploatuoti šią vėžė jau prieš 2 metus iš tų 365 mln. išlaidų valstybė gautų pelną, be to, tuo geležinkeliu kaip šalys garsėtume regione, būtume gera demokratijos šalių propaganda, ypač į Rytus.
    Ar dabar ne kažką panašaus nei šiokio, nei tokio siekiama “užraugti” su metro statyba…

    Atsakyti
  7. Tamstų dėmesiui says:
    4 mėn. ago

    Seimas neatsisako Vilniaus metro projekto idėjos
    – diena.lt/naujienos/vilnius/miesto-pulsas/seime-siulymas-grizti-prie-vilniaus-metro-projekto-990654

    Daugiau straipsnių čia:
    − diena.lt/zymes/metro-vilniuje-0

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Tomas Baranauskas ir Inga Baranauskienė | Alkas.lt nuotr.

„Aktualioji istorija“: Vilniaus ištakos – Šventaragio slėnis (video)

2021 03 08
Istorinio Vilniaus kvartalo atnaujinimui – 45 mln. eurų

Istorinio Vilniaus kvartalo atnaujinimui – 45 mln. eurų

2021 03 08
Vilnius kviečia varžytis dėl geriausios patalpų įveiklinimo

Vilnius kviečia varžytis dėl geriausios patalpų įveiklinimo

2021 03 07
Dovana Vilniui – beveik 500 medžių

Dovana Vilniui – beveik 500 medžių

2021 03 03
Vilniuje prasidėjo kelio duobių tvarkymo metas

Vilniuje prasidėjo kelio duobių tvarkymo metas

2021 03 02
Elektriniu traukiniu nuo Lietuvos ir Baltarusijos sienos iki Klaipėdos bus galima pasiekti jau nuo 2022 m.

Kaune – dar viena požeminė geležinkelio perėja

2021 03 02
vRugsėjo 1-oji | smm.lt nuotr.

Prasideda priėmimas į sostinės mokyklas

2021 03 01
MO muziejus virtualiai pristato naują parodą apie Vilnių (video)

MO muziejus virtualiai pristato naują parodą apie Vilnių (video)

2021 03 01
Vilniaus centre bus atgaivintas Jono Jablonskio skveras

Vilniaus centre bus atgaivintas Jono Jablonskio skveras

2021 02 28
Geležinkelis | klaipėda.lt nuotr.

Septyniuose prie geležinkelio esančiuose miestuose triukšmo bus mažiau

2021 02 27
Rodyti daugiau

Naujienos

Netekome Specialiųjų karinių pajėgų padalinio kūrėjo, dim. plk. ltn. Sauliaus Veprausko
Lietuvoje

Netekome Specialiųjų karinių pajėgų padalinio kūrėjo, dim. plk. ltn. Sauliaus Veprausko

2021 03 09
Austrijos valdžia sustabdė skiepijimą „AstraZeneka Covid-19“ vakcina
Gamta ir žmogus

Austrijos valdžia sustabdė skiepijimą „AstraZeneka Covid-19“ vakcina

2021 03 08
Istorinio Vilniaus kvartalo atnaujinimui – 45 mln. eurų
Lietuvoje

Istorinio Vilniaus kvartalo atnaujinimui – 45 mln. eurų

2021 03 08
Geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas
Lietuvoje

Geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas

2021 03 08
Vairavimo instruktoriams – nemokami tyrimai dėl COVID-19
Lietuvoje

Vairavimo instruktoriams – nemokami tyrimai dėl COVID-19

2021 03 08
Judėjimo ribojimai tarp dalies savivaldybių gali būti panaikinti kovo 15 d.
Lietuvoje

Judėjimo ribojimai tarp dalies savivaldybių gali būti panaikinti kovo 15 d.

2021 03 08
Kibernetinis saugumas | pixabay.com nuotr.
Lietuvoje

Daugiau įmonių privalės skirti ypatingą dėmesį savo kibernetinio saugumo užtikrinimui

2021 03 08
Tyrimas: pamažu atsigauna investuotojų pasitikėjimas Lietuvos ekonomika
Lietuvoje

Grįžta investuotojų pasitikėjimas Lietuvos ekonomika

2021 03 08


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Svajonė apie Geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • D. Norkūnas. Kodėl su partnerystėmis turime palaukti?
  • Netekome Specialiųjų karinių pajėgų padalinio kūrėjo, dim. plk. ltn. Sauliaus Veprausko
  • Austrijos valdžia sustabdė skiepijimą „AstraZeneka Covid-19“ vakcina
  • „Aktualioji istorija“: Vilniaus ištakos – Šventaragio slėnis (video)

Skaitomiausi straipsniai

  • Grupė visuomenininkų reikalauja stabdyti propagandinius išpuolius priešinančius tautines mažumas ir lietuvius peržiūrėta: 1255; komentarų: 17
  • V. Valiušaitis. Išdrįsti atsistoti prieš Legioną peržiūrėta: 645; komentarų: 12
  • A. Širinskienė. Demokratijos šventės karalius nuogas arba kaip (ne)vyko TS-LKD pirmininko rinkimai peržiūrėta: 565; komentarų: 21
  • M. Kundrotas. Apie lyčių perkūrimą – šaltai, bet iš esmės peržiūrėta: Array; komentarų: 3
  • M. Kundrotas. Apie lyčių perkūrimą – šaltai, bet iš esmės peržiūrėta: Array; komentarų: 3
  • J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos) peržiūrėta: 507; komentarų: 20

Artimiausi renginiai

  1. Virtualus pasidainavimų vakaras „Išdainuokime save“

    2021-03-09 18:00

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

„Aktualioji istorija“: Vilniaus ištakos – Šventaragio slėnis (video)

by Tomas Baranauskas
2021 03 08
0
Tomas Baranauskas ir Inga Baranauskienė | Alkas.lt nuotr.

Šiemet sueina 700 metų nuo Vilniaus pirmojo paminėjimo. Nors galbūt kas nors ir nustebs, išgirdęs tą faktą, nes Vilnius ruošiasi...

Skaityti toliau

Istorinio Vilniaus kvartalo atnaujinimui – 45 mln. eurų

by Ditė Česėkaitė
2021 03 08
1
Istorinio Vilniaus kvartalo atnaujinimui – 45 mln. eurų

Šv. Jokūbo ligoninės teritorijoje ketinama įrengti švietimo įstaigą, viešbutį ir naujas viešąsias erdves. Vilniaus miesto savivaldybė patvirtino techninį projektą ir...

Skaityti toliau

Vilnius kviečia varžytis dėl geriausios patalpų įveiklinimo

by Ditė Česėkaitė
2021 03 07
0
Vilnius kviečia varžytis dėl geriausios patalpų įveiklinimo

Sostinės savivaldybės paskelbtas geriausių įveiklinimo pasiūlymų konkursas jau padėjo surasti naujus šeimininkus trims Naugarduko, Bernardinų bei Vilniaus gatvėse esančioms savivaldybei...

Skaityti toliau

Naujausios pastabos

  • Svajonė apie Geležinkelio tilto per Nerį statyboms bus skelbiamas naujas konkursas
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
  • Jonas Vaiškūnas apie J. Vaiškūnas: Į vietas, dėmesio, marš! (nuotraukos)
Kitas straipsnis
Mindaugas Sinkevicius | Alkas.lt, A. Sartanaviciaus nuotr.

Savivaldybės prašo Prezidento vetuoti įstatymą, įpareigojantį privalomai steigti seniūnijas

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | Visi rašiniai
Pradžia

 

Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Apie Alkas.lt
  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai