Pirmadienis, 8 rugpjūčio, 2022
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Gamta ir žmogus

Traukiniu iš Vilniaus pasiekti Kauną užtruks apie pusvalandį

www.alkas.lt
2020 10 17 20:08
5
„Lietuvos geležinkeliai“ perka kelius skenuosiantį savaeigį traukinį

sumin.lt nuotr.

sumin.lt nuotr.
sumin.lt nuotr.

Šiuo metu geležinkelio maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno yra populiariausias Lietuvoje, kuriuo pervežamas beveik 1 mln. keleivių. Užbaigus įgyvendinti projektą „Rail Baltica“ kelionė tarp didmiesčių sutrumpės dvigubai, tad tai bus greičiausias susisiekimo būdas šių miestų gyventojams ir jų svečiams. Tiksli būsimos kelionės trukmė paaiškės kitais metais, pasirinkus vieną iš keturių svarstomų „Rail Baltica“ geležinkelio Kaunas–Vilnius alternatyvų.

„Jau dabar nemažai keliautojų vykdami tarp Kauno ir Vilniaus renkasi traukinį dėl greitesnio susisiekimo ir patogumo – išvengiama spūsčių, nereikia ieškoti kur pastatyti automobilį ir tai tik keli privalumai. Įrengus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ tarp Kauno ir Vilniaus, susisiekimas pagreitės beveik dvigubai, tad neabejojame, kad keleivių traukiniais vežėjai sulauks dar daugiau keleivių“, – sako AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Šiuo metu tarp Vilniaus ir Kauno esančiame geležinkelyje keleiviniai traukiniai gali važiuoti iki 140 km/h greičiu. Pagal „Rail Baltica“ projekto parametrus keleivinių traukinių projektinis greitis sieks net 249 km/h.

Tiesa, tiksliai įvardinti būsimos kelionės trukmės „LTG Infra“ specialistai dar negali, nes kol kas nėra žinoma, kur tiksliai bus tiesiamas europinės vėžės geležinkelis. Planuojama, kad užbaigus „Rail Baltica“ projektą kelionė sieks iki 35 minučių.

„Šiuo metu vystymui atrinktos keturios alternatyvos, kur galėtų būti tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno. Specialistai rengia alternatyvų sprendinius ir kitais metais bus pasirinktas konkretus projektas, tada galėsime tiksliau kalbėti apie ateities kelionių laiką“, – sako K. Sankovskis.

Kur tiksliai drieksis „Rail Baltica“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno turėtų paaiškėti 2021 m. vasario pabaigoje.

Pagal vieną atrinktą geležinkelio alternatyvą „Rail Baltica“ apjungtų Vievį, Lentvarį ir Kaišiadoris. Taip pat ieškoma variantų, kaip geležinkelio trasą prijungti prie galimos naujojo oro uosto statybos vietos netoli Žąslių.

Planuojama, kad iš Vilniaus į Taliną bus galima nuvykti per 3 val. 38 min., į Rygą – per 1 val. 54 min., į Rygos oro uostą – per 1 val. 44 min, į Panevėžį – per 57 min., į Kauną – per 38 min.

Kelionė iš Kauno į Taliną truks 3 val. 18 min., į Rygą – 1 val. 34 min., į Rygos oro uostą – 1 val. 24 min., į Panevėžį – 37 min.

Varšuvą iš Vilniaus pasieksime per 4 val. 7 min., o iš Kauno – per 3 val. 27 min.

Šiuo metu planuojama, kad pradžioje visomis kryptimis keleiviniai traukiniai vyks keturis kartus per dieną. Vėliau, išaugus poreikiui, maršrutų gali daugėti.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  2. „Lietuvos geležinkeliai“ naujuoju maršrutu ruošiasi sujungti Kauną su Varšuva
  3. Lenkijoje traukinių tragedija
  4. Ieškoma būdų, kaip pagreitinti keliones taip Vilniaus ir Varšuvos
  5. Su šeimos kortele kelionės traukiniais kainuos 20% pigiau
  6. Lietuvoje įgyvendintas milžiniškas projektas – puiki patirtis būsimiems „Rail Baltica“ darbams
  7. Už visuomenės poreikiams paimamą privačią žemę ūkininkams bus atlyginama pinigais
  8. Kaip apsaugoti Neveronis nuo geležinkelio plėtros padarinių?
  9. „Rail Baltica“: pradedamas žemės paėmimas visuomenės reikmėms
  10. „Kelionių kompasas“: „Kelionė į niekur“ (video)
  11. Atstatytu geležinkelio ruožu pajudėjo pirmasis traukinys į Latviją

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 5

  1. Pajūrietis says:
    2 metai ago

    Bus, paaiškės, gali, ateityje, planuojama… Kiek metų apie tai pilstoma? Nei juoktis, nei verkti…

    Atsakyti
    • Bartas says:
      2 metai ago

      Kantrybės.

      Atsakyti
      • Pajūrietis says:
        2 metai ago

        Įdomu, kiek studijų buvo parengta nuo 2004 metų ir kiek jos kainavo?

        Atsakyti
        • Kažin says:
          2 metai ago

          Vien ekspertizė dėl maršruto per Lietuvą kiek kainavo, – viešai nesigirdėjo ir nesigirdi iki šiol, nors valdžios rinkimų buvo pakankamai. Kiek prisimenu ją atliko Britanijos ekspertai. Akivaizdu, kad ši paslauga privalėjo būti pirkta viešųjų pirkimų būdu. Taigi STT galėtų paklibinti šį viešąjį pirkimą. Juolab, kaip galėjo būti patvirtintas toks maršrutas, kai jis vestas kuo toliau nuo svarbiausių valstybei miestų Vilniaus ir Klaipėdos, kai iš Lietuvos į Lenkijos pasienį vestas kažkodėl ne Balstogės (tarkim nuo Šeštokų per Lazdijus ar net Kapčiamiestį), o kone priešinga Elko kryptimi, kad nuo grįžus į tik apie 60 km nuo Lietuvos esančią Balstogę. Taigi kas čia per viražai “Rail Baltica” maršrute, kieno interesais jie yra, kodėl to nematė Lietuvos tuometė valdžia ir nepanoro matyti vėliau valdžioje buvę bei dabar joje esantys?!…
          Beje, per rinkimus to nekelia ir vadinamosios nesisteminės partijos. Nors spręsdamos naudingiau Lietuvai vien šį klausimą galėtų laimėti rinkimus. Taigi išmanymo trūksta ar kaip?…

          Atsakyti
  2. Kažin says:
    2 metai ago

    Ir vėl pasakėlės vaikučiams raitomos ir tiek. Nejaugi esame tokie žiopli…
    Tiesti 249 km/val greičio vidaus susisiekimo liniją tarp Vilniaus – Kauno kaip “Rail Baltica” maršruto dalį už ES lėšas būtų didžiulė nuolatinė pačių daroma ekonominė skrauda Lietuvos valstybei, nes tokiu atveju pajamas gautas iš šios infrastruktūros dalies tektų dalintis su Latvija ir Estija po lygiai pagal tai, kad akcijų bendroje šalių įmonėje “RB Rail” turima po lygiai. Vaizdžiai sakant, tai Lietuvai ekonomiškai taptų tuo pačiu, kuo dabar yra jos gyventojų apsipirkimai Suvalkuose tik šiuo atveju mastas būtų nepalyginamai didesnis ir jų vykdytojais būtų infrastruktūros tarp Vilniaus ir Kauno naudotojai (keleiviai, krovinių pervežėjai), o tie “Suvalkai” Latvijai ir Estijai rastųsi pačioje Lietuvoje…
    Ekonominiais sumetimais tokio keleivių ir krovinių intensyvumo geležinkelio dalį, kokia yra tarp Vilniaus ir Kauno yra būtina išlaikyti pačios Lietuvos priklausomybėje, nedarant jos “Rail Baltica” maršruto dalimi. Taigi ji tiestina 249 km/val greičio, bet tik už valstybės lėšas ir tokiu atveju neįjungiant jos į “Rail Baltica” maršrutą, t.y. nekuriant pagrindo iš šios dalies infrastruktūros gautomis pajamomis dalintis su Latvija ir Estija.
    Be to tokiu atveju, kadangi finansavimas kaip maršrutinei “Rail Baltica” atšakai į Vilnių jau yra ES numatytas, šią atšaką į Vilnių kaip “Rail Baltica” dalį tikslinga tiesti ne nuo Kauno, o nuo Panevėžio. Tokiu atveju papildomai Baltijos šalys sukurtume tiesiausią itin pelningą keleivinę liniją Vilnius- Ryga-Talinas.
    Kur vieši specialistų pasvarstymai tuo klausimu demokratinėje šalyje, – nėra… Lauktinas čia ir Prezidento pagrįstesnis žodis… Kiek galima neaiškių interesų viešai skleidžiamomis pasakėlėms “pasikliauti” tokiu svarbiu valstybei ekonominiu ir politiniu klausimu?!

    Atsakyti

Komentuoti: Pajūrietis Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

URM griežtai smerkia Rusijos neteisėtą sprendimą pripažinti jos kontroliuojamų Ukrainos teritorijų nepriklausomybę

Rekomendacija dėl kelionių į Izraelį ir Palestiną

2022 08 07
Belaidis internetas | sumin.lt nuotr.

Kaip taupyti mobiliuosius duomenis užsienyje?

2022 08 05
Susisiekimo ministerija užsakomaisiais skrydžiais į Lietuvą jau sugrąžino 2526 piliečius

Lietuviai – didžiausi keliautojai Baltijos šalyse

2022 08 03
Gedimino pilies bokšte suplevėsavo Trispalvė

Vilnių aplankė pusė milijono turistų

2022 08 03
„Rail Baltica“ ieško rangovo ilgiausio Baltijos valstybėse geležinkelio tilto statybai

„Rail Baltica“ žada teigiamų pokyčių

2022 08 02
Lietuviai iš santaupų išgyventų ilgiau nei latviai ar estai

Kaip ir kur sutaupyti atostogaujant?

2022 08 01
Skrydžiams tarp Vilniaus ir Kopenhagos – 30

Kelionių draudimo šiemet prireikia vis dažniau

2022 08 01
Vilniaus geležinkelio stoties architektūrinių varžytuvių nugalėtojai | „Green Connect“ nuotr

Vilniaus geležinkelio stoties varžytuvių nugalėtojai

2022 07 30
Neteisėtiems prekiautojams šunimis – pareigūnų „staigmena“

Ką sudėti į gyvūno kelionių krepšį?

2022 07 30
Didžioji miegapelė | S. Pupininko. nuotr.

Uždaromas Dūkštų ąžuolyno pažintinis takas

2022 07 26
Rodyti daugiau

Naujienos

pexels.com, A. Piakuadio nuotr.
Sveikata

Naujiena Lietuvoje – draudimas nuo vėžio

2022 08 07
„Logitech MX Keys“ belaidė šviečianti klaviatūra | logitech.com nuotr.
Technika ir technologijos

„Logitech MX Keys“ belaidė šviečianti klaviatūra

2022 08 07
Karas Ukrainoje | Alkas.lt ekrano nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 07 10:49

2022 08 07
Panevėžys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.
Lietuvoje

Panevėžyje prasideda dvejos pratybos

2022 08 07
Vietoj priešpiečių dėžutės – lengvai paruošiamos salotos indelyje
Lietuvoje

Maistas turi įtakos ir mūsų grožiui

2022 08 07
Ledai | pixabay.com nuotr.
Lietuvoje

Daugiausiai ledų atkeliauja iš Ukrainos

2022 08 07
Sodų kraitė – ne visiems gausi
Įvairenybės

Šaldome sodų uogas – serbentus ir agrastus

2022 08 07
URM griežtai smerkia Rusijos neteisėtą sprendimą pripažinti jos kontroliuojamų Ukrainos teritorijų nepriklausomybę
Lietuvoje

Rekomendacija dėl kelionių į Izraelį ir Palestiną

2022 08 07


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • kodėl nenurodomi apie A. Navys, M. Sėjūnas. Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 05 14:30
  • kokia skurdžia apie Technologija, padėsianti kelių saugumui
  • jo apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos
  • Antulis apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • L. Kasčiūnas. „Amnesty International” ataskaitą – į šiukšlių dėžę!
  • Naujiena Lietuvoje – draudimas nuo vėžio
  • „Logitech MX Keys“ belaidė šviečianti klaviatūra
  • Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 07 10:49

Skaitomiausi straipsniai

  • Bus įamžintas 1863–1864 m. sukilimo dalyvių atminimas peržiūrėta: 593; komentarų: 12
  • Sovietiniu ilgesiu serga tie, kurie buvo prisitaikę prie režimo peržiūrėta: Array; komentarų: 29
  • Sovietiniu ilgesiu serga tie, kurie buvo prisitaikę prie režimo peržiūrėta: Array; komentarų: 29
  • Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022-07-30 12:10 peržiūrėta: 462; komentarų: 21
  • Valstybės archyvas nuolat papildomas dokumentais peržiūrėta: 455; komentarų: 0
  • Kaip išsaugoti gerąsias voveraičių savybes? peržiūrėta: 455; komentarų: 1

Kiti Straipsniai

Rekomendacija dėl kelionių į Izraelį ir Palestiną

by Ditė Česėkaitė
2022 08 07
0
URM griežtai smerkia Rusijos neteisėtą sprendimą pripažinti jos kontroliuojamų Ukrainos teritorijų nepriklausomybę

Atsižvelgdami į greitai besikeičiančią saugumo padėtį, URM tikslina rekomendacijas dėl kelionių į Izraelį ir Palestiną. Lietuvos piliečiai raginami įvertinti kelionių...

Skaityti toliau

Kaip taupyti mobiliuosius duomenis užsienyje?

by Kristina Aleknaitė
2022 08 05
0
Belaidis internetas | sumin.lt nuotr.

Lietuvos oro uostuose beveik keturis kartus nuo pernai išaugę keleivių srautai liudija, jog šiųmetė vasara tautiečiams bus kaip niekada turtinga...

Skaityti toliau

Lietuviai – didžiausi keliautojai Baltijos šalyse

by Ditė Česėkaitė
2022 08 03
0
Susisiekimo ministerija užsakomaisiais skrydžiais į Lietuvą jau sugrąžino 2526 piliečius

Ši vasara vėl atgaivino kelionių nuotaikas ir išaugino keliautojų srautus. Draudimo bendrovės „Gjensidige“ duomenimis, šiemet kelionių draudimas, palyginti su praėjusiais...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • kodėl nenurodomi apie A. Navys, M. Sėjūnas. Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 05 14:30
  • kokia skurdžia apie Technologija, padėsianti kelių saugumui
  • jo apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos
  • Antulis apie V. Valiušaitis. Tik dabar supratau kodėl Putino pakalikai taip nekenčia Stepano Banderos
  • Valdas apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 08 06 12:29

Kitas straipsnis
Koronavirusas, tyrimai | sam.lt nuotr.

Tyrimai dėl koronaviruso Vilniuje gali vėluoti

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

rašto darbai | Greitos skyrybos internetu – skyrybų advokatai | Pramogų, grožio, sveikatingumo pasiūlymai | irigatorius | vitamino c serumas | oro drekintuvas | HiMountains | iddo.lt modernūs stalai | kūno kremai | August.lt - valymo įrenginiai | fs22 mods | https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | Automobilių nuoma | drogas.lt | CBD aliejus Lietuvoje | Mažoji Indija | Pakavimo prekės | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | Žūklės reikmenys internetu | Darbo skelbimai | kemi.lt | Šalikai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai