
Dėmesys smarkiai išaugusiu keleivių skaičiumi šiemet pagarsėjusiam Kauno oro uostui neslūgsta. Budapešte vykusioje aviacijos konferencijoje antrasis pagal dydį Lietuvos oro uostas gavo „Geriausiai pasirodžiusio oro uosto“ apdovanojimą. Tuo metu Lietuvoje Kauno oro uosto pastangas įvertino šalies rekordų fiksuotojai – laikinųjų terminalų palapinės pateko į rekordų knygą.
Kauno oro uosto sugebėjimas operatyviai susitvarkyti su iššūkiu pavaduoti gerokai didesnius Vilniaus oro vartus nepraslydo pro Vengrijos sostinėje vykusios Vidurio ir Rytų Europos šalių aviacijos konferencijos „CEE Aviation“ vertintojų akis.
Keturis kartus didesnį nei įprastai keleivių ir skrydžių skaičių vasarą operatyviai aptarnavusiam Kauno oro uostui atiteko „Geriausiai 2017 m. pasirodžiusio oro uosto“ (angl. Best performing airport 2017) apdovanojimas. Geriausiai pasirodžiusiomis oro linijomis tame pačiame Vidurio ir Rytų Europos regione tapo Lenkijos aviakompanija „LOT“.
„Šis apdovanojimas iš mūsų tarptautinių partnerių pusės nebūtų buvęs įmanomas be didžiulės visų Lietuvos oro uostų specialistų komandos entuziazmo, sunkaus darbo ir palaikymo. Už tai norime jiems padėkoti dar sykį. Kartu mes galime daug ir tampame sektinu pavyzdžiu kitiems“, – teigė Kauno oro uosto direktorius Olafas Martensas.
Trečius metus iš eilės vykusioje konferencijoje specialistai apžvelgė Europos aviacijos sektoriaus naujienas, tendencijas ir prognozes, analizavo oro bendrovių ir oro uostų verslo plėtros strategijas Rytų ir Vidurio Europos regione.
Įvertinimo už intensyvų šių metų darbą Kauno oro uostas sulaukė ir iš Lietuvos rekordų knygos kūrėjų. Naujausiu šalies rekordu pripažinta 4900 kv. m. ploto palapinė, atlikusi laikinojo Kauno oro uosto išvykimo terminalo funkciją liepos 14 – rugpjūčio 17 d., kol vyko kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija Vilniaus oro uoste.
Skaičiuojama, kad šių metų trečiąjį ketvirtį Kauno oro uoste aptarnautų keleivių skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2016 m., išaugo net 166,5 proc.
Taip ir maniau, jog Vilniaus remontai jam pasitarnavo. Ką gi, Matijošaitis ir čia pasirodė kaip sumanus organizatorius. GRAŽU. Kuo daugiau LT miestų taps žinomi iš gerosios pusės, tuo mums smagiau, tuo nuotaika geresnė…
Keisti dalykai dedasi dėl teisingumo, kai laikinai į Kauną perkelti Vilniaus oro uosto skrydžiai – jo įdirbis, jo nuopelnai keleivių skaičiaus prasme priskaitomi ne Vilniaus, o Kauno oro uostui. Juk skrydžių bendrovių skridimą į Kauną sąlygojo ne koks nors jo reikšmingumas, o todėl, kad jos pasirinko tokią išeitį mėnesiui uždarius skrydžius į Vilnių. Be to, tuomet į Kauną vyko dirbti Vilniaus oro uosto specialistai. Taigi visi keleiviai atvykę perkeltais Vilniaus skrydžiais į Kauno oro uostą priskirtini Vilniaus oro uostui. Kas čia per socializmo santykiai dedasi Lietuvos oro uostų valdyme!… Beje, ar ne dėl to po šio projekto iš pareigų pasitraukė Kauno oro uosto ir Lietuvos oro uostų vadovai.