Penktadienis, 27 gegužės, 2022
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

V. Radžvilas. Būti lietuviu ar europiečiu? (video)

Vytautas Radžvilas, www.alkas.lt
2015 12 03 10:09
74
Vytautas Radžvilas

Vytautas Radžvilas | asmeninė nuotr.

Vytautas Radžvilas
Vytautas Radžvilas | asmeninė nuotr.

Skelbiame prof. Vytauto Radžvilo kalbą, sakytą Rašytojų namuose Vilniuje spalio 28 dieną vykusiame Vytauto Rubavičiaus knygos „Vėluojanti savastis“ pristatyme, kurio metu aptartas ir poeto ir Justino Marcinkevičiaus puolimo viešojoje erdvėje reiškinys.

V. Radžvilas: „Pradėsiu nuo to, kad knygos pavadinimas „Vėluojanti savastis“ yra nepaprastai tikslus. Šis pavadinimas įvardijo klausimą, kuris susieja mūsų praeitį, dabartį ir ateitį. Juk pažvelgus į moderniosios lietuvių tautos istoriją, nesunku išvysti, kad kiekvienas iš mūsų jau nežinia kiek šimtmečių yra priverstas kelti griežtai asmenišką klausimą: norime būti savimi ar ne“.

Spausdinti 🖨

Nėra susijusių.

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 74

  1. Tamara says:
    6 m. ago

    Esu šeimos narys. Ar dėl to kyla klausimų, ar privalau būti doras pilietis? Ar tai, kad man šeima pirmoje vietoje, man trukdo būti pareigingu piliečiu? Viskam savo laikas ir savo vieta!
    Valstybę sudaro daugybė savitų šeimų, o šeimų nariai kiekvienas savo ruožtu yra saviti, unikalūs. Tokia ši įvairovė stiprina šeimą, valstybę, Europą.
    Būtent šia įvairove tvirtiname jas (tautas, valstybes, Europą), lyg vitaminai organizmą: gyvi ir sveiki tik tol esame, kol ĮVAIRIŲ jų turime, papildančių, paremiančių vienas kitą, veikiančių sinergiškai.
    Būtent todėl tautas reikia saugoti, kad neišnyktų, nes tai Europai gresia „avitaminoze”. Būtent todėl Europos interesas suskubti puoselėti mažąsias tautas, NEPAVĖLUOTI su adekvačia ir planinga parama, atsargiai taikyti įv. reikalavimus – kas didelei tautai ar valstybei tinka, mažąją gali pražudyti.

    Atsakyti
    • Pikc says:
      6 m. ago

      Na, eurosajūzo (ir ne tik) neomarksistams taip neatrodo – jie “įvairovę” jie supranta LABAI savaip. 😉

      Atsakyti
  2. Diedas says:
    6 m. ago

    Man jau seniai ši mintis nedavė ramybės kad Lietuva buvo išlaisvinta ne dėl lietuvių,profesorius Radžvilas tai patvirtino,o ir ką daugiau gali galvot kai matai kaip mūsų laivės sibolis V.Lancbergis taip įžūliai ciniškai žlugdė žemės referendumą.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      6 m. ago

      Koks jau ten “simbolis” – Ozolas tai tikrai būtų buvęs, Marcinkevičius ir kiti garsūs vardai dar iki Sąjūdžio.
      O kas girdėjo ką apie Landsbergį iki Sąjūdžio, kada pirmo suvažiavimo metu jis, nors visąlaik lyderis buvo Ozolas, iš dešimtos vietos, balsus skaičiavus per visą naktį (svarbu ne kas balsuoja, o kas balsus skaičiuoja 🙂 ), tapo … išrinktu?

      Atsakyti
  3. dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    6 m. ago

    ” V. Radžvilas. Būti lietuviu ar europiečiu?”
    Isvada: Is didelio rasto isejo is krasto! 🙂 V.Radzvilas vis dar nezino ir nezino kuo noretu buti? Pagal jo pasisakymus, kuriuose jisai nesivadovavo LR Konstitucija dvieju pilietybiu klausimu, o vadovavosi savo “gilia ismintimi” priesinga LR Konstitucijai, darau isvada…. V.Radzvilas jau europietis, nieko bendro su Lietuvos valstybe neturintis asmuo. Piliecio pareiga vadovautis LR Konstitucija, kai sprendzia kitu likimus. Tam ta Konstitucija ir yra priimta.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      6 m. ago

      J.Ramanauskai, darote išvadas nei išvadas nei į tvorą nei į mietą. Tai Jūs nežinoyte kuo norite būti. Radžvilas žino ir nesidvejina – jam (kaip Jums) nei pilietybė nei Tauta.

      Atsakyti
      • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        6 m. ago

        Tai matau ponas Jonai Vaiskunai, kad jau labai protingai darote isvadas. Pasiskaitote LR Konstitucija, surandate tenai, kad Lietuvoje valstybine kalba lietuviu, tai siulote TALKA jau ne uz lietuviu valstybine kalba, o jau uz Lietuvos valstybine kalba!? O ivedant i valstybes dokumentus kitu kalbu raides darytina isvada, kad esate uz nelietuviu valstybine kalba!, na taip kaip lenku slektos uzsigeide!? Gal ne taip? O koks as tenai bebuciau, bet ponui Radzvilui, ata ponui Patackui, ponui Rudziui ir kitiems didiems Lietuvos ponams sakau aiskiai, turi buti vadovaujamais LR Konstitucija pirmiausiai, o ne isaiskinimais, kurie niekaip nera konstitucija, tik parsidavusiu koloborantisku KT teiseju nelietuviskai isreiksta nuomone. Mat jie niekaip nesugebejo suprasti juridinio termino “atskirki atvejai”, kurie juridiniuose tekstuose turi buti apibreziama aplinkybemis, o ne isgalvotomis “retomis isimtimis”. Ir dar…. jeigu kam nepatinka Konstitucija, tai pirmiausiai turi buti Konstitucija pakeista nustata tvarka ir vel turi buti vadovaujamasi Konstitucija. Ogi kai elgiamais kitaip, tai aisku, kad veikiama ne pagal istatyma, kaunamasi pries teisine Valstybe, o tada ir turime lietuviska bardaka Lietuvoje. O bardako yra gerokai per daug ir ta matau ne as vienas, ta irodo…. didziausias kiekis savizudybiu, ta irodo didziausia emigracija, didejanti sparciai Valstybes skola ir visumoje sudejus turime nykstancia Valstybe, nes matai ponui J. Vaiskunui nepatinka lietuvio Jono Ramanausko isvados, nes suprask, negaliu kritikuoti neklystancio kalbetojo pono V.Radzvilo. Tai jei tasai Radvilas zino kuo nori buti, tai kuo gi jis nori buti, jei vis dar jam neaisku, vis klausia…. lietuviu ar europieciu? Gal euroazijatu? Man tai aisku, gimiau lietuviu tokiu ir numirsiu. Tokiu kvailu klausimu neklausineju. Taigi leiskite paklausti Jusu, ponas Jonai Vaiskunai, kaip cia atsitiko, kad nei is sio nei is to, o gal net is didelio proto, emete sokti pagal slektu dudele? Tai suprasciau, kad pats lenkas esi? Nes man i galva niekaip negali ateiti mintis, kad savarankiskai mastantis zmogus iki tokiu nesamoniu (cia pono akademiko Z.Zinkeviciaus nuomone) nusiristu? Svetimas raides i valstybes dokumentus nieko neparagintas siulytu? Tai kuo cia ponai skiriates nuo kirkilo, saulienes? Kirkila suprantu….zmona ruse, sauliene taip pat suprantu…. pati ruse, taciau, kad taip darytu lietuvis? na nebent i darba parcija istojes, kaip gapsys.
        Beje zinau ir Jusu nuomone del tu dvieju pilietybiu ir toji nuomone neatitinka LR Konstitucijos, kurios 12 str. aiskiai pasakyta ….. atskirais atvejais GALI. Ir nors ragais zeme rezk, GALI nors tu ka. Ir cia jokiu kitokiu samprotavimu negali buti ir man nereikia nei Radzvilo isvedziojimu, nei kitokiu sapaliojimu is KT. O viskas kas galima ir net parasyta Konstitucijoje paversti zodziu NEGALIMA kai kuriems, o kitiems galima, padaro taip, kad zmones ne visi lygus pries istatyma. O taip negali buti, ogi taip yra.
        Man yra priimtina Tamstos nuomone apie mano isvada, negi uzdrausi? Tik laukiu nesulaukiu, o kur tos protingos isvados dingo?
        Pagal Tamstos pasakyma “nesidvejina – jam (kaip Jums) nei pilietybė nei Tauta”, kaip Jums atrodo, ar galite atskleisti to savo pasakymo turini? Gal galetumete pateikti koki nors mano teksta, kuris patvirtintu, kad man “nei pilietybe nei Tauta”? O gal cia Tamstos viena is tu protingu ISVADU be jokio pagrindo, be jokios citatos…. tiesiog is kepuraites…. tai gal ta kepuraite atbulai uzdeta…?
        Beje mesdamas Tamstai kritikos doze visiskai aiskiai savo galveleje laikau fakta, kad tamsta labai graziai ir daug nudirbote Lietuvos labui ir labai malonu pasiklausyti Jusu savitos nuomones (intenetu) etmologijos, kosmologijos ir kitomis temomis. Man nera nekritikuotinu asmenu, jei matau, kad gali buti ir kitokia nuomone. Mat nuomone formuojasi is skirtingai zinomu aplinkybiu ir skirtingo gyvenimo patyrimo. Vieni tose paciose aplinkybese mato viena dalyka, kiti gali matyti labai kita dalyka.

        Atsakyti
        • Vilna says:
          6 m. ago

          Pritariu 100 % , šauniai sudėliotos esmės…

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Daug kartų suklysta:
            1. reti atvejai Konstitucijoje ir reiškia išimtis – o gal kas mano, kad tie teisininkai, pvz. E.Jarašiūnas, nežino ką ten įrašė ir ko siekė?
            Tiesiog užrašė teisininkų kalba, kurios, kaip matome, kai kas “nesupranta”;
            2. antrame lietuviško paso puslapyje gali būti toks įrašas: šio dokumento savininko pavardė iki tampant Lietuvos piliečiu buvo … ir įrašom originalų užrašą su tarimu lietuvių pareigūnui.
            Ir nebūtų čia jokių svetimų raidžių Lietuvos dokumentuose, nes ir dabar dokumentuose, pvz., bylų tyrimo, yra rašomi žodžiai, apie kuriuos eina tyrimas, ORIGINALIAI, su tarimu, su vertimu ir pan. Pvz., žulikas tave iškeiks rusiškai. Tai kaip užrašysi skunde ir byloje jo pasakytus žodžius? tik originaliai. Nes kitaip nebus tiesa pasakyta apie įvykį.
            Ir t.t.

          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            6 m. ago

            Matau, kad Lietuvos rusas, aferistiskai save ivardines “tikru lietuviu” is karto kalba idiotiskais Konstitucinio teismo terminais lyg butu pasamdytas niekselis. Konkretizuoju: “Daug kartų suklysta:
            1. reti atvejai Konstitucijoje ir reiškia išimtis…”
            Matyt tas “tikrasis lietuvis” yra be galo tingus, be galo linkes paklusti propagandai, nes niekaip negali atsiversti LR Konstitucijos 12 str. kuriame aiskiu aiskiausiai lietuviui yra parasyta “atskirais atvejais GALI”, o iskyrus atskirus atvejus negali! O “tikrasis lietuvis” niekaip negali suvokti, o tai ir suprantama, kad bunant rusu lietuviu kalba yra neikandama, net jei ir esi gimes Lietuvoje, taigi neikandama tai, kad LR Konstitucijoje NERA zodziu junginio “reti atvejai”, NERA! ar girdi glusiau!, NERA! Tai kokia cia kgbistiniu isperu propaganda skleidi velpa! Kiek galima kartu visus situs NIEKSISKUS ISGAMISKUS LR Konstitucijos iskraipymus girdeti net tik is aferistiniu “tikru lietuviu” taciau ir is KT, Seimo, Vyriausybes ir komunistines partskolos? Kiek galima klausytis? Ar sugebate atsiversti LR Konstitucijos 12 str. 2 dali? NEGALITE, nes kgbistines instrukcijos matomai neleidzia, uz Konstitucijos iskraipymus matyt judo grasius gaunate? SLYKSTYNES JUS!
            Tai ar atsiversi LR Konstitucija ar visgi sventai vadovausiesi kgbistinemis instrukcijomis…. griauti Lietuvos valstybe!?
            Atsimink, nei KR, nei Seimas,nei Prezidente NEGALI savavaliskai pakeisti ne vieno zodzio ar kalblelio vietos LR Konstitucijoje. Auksciausio lygio teisiniai parazitai Konstituciniame teisme “atskirus atvejus” pakeite “retomis isimtimis” ir tapo NIEKSAI visiems laikams, kadangi savo iskrypeliskos konstitucines dvasios niekaip neistaiso i normalio istatymiska raide. Puikiai atsimenu Kurio straipsnius, kuriuose reiskesi pedofiliniu iskrypeliu puseje… o jam mat patiketos EZTT teisejo pareigos, buvo KT pirmininku, deste studentams…. tai cia ka? Dvasios iskrypeliai perduoda savo patyrima jaunai kartai? Ir ne bet kas ji ten pasiunte, o komunistine kailiu fabriko burokevicine partskola, nezinanti net kas tokia pati esanti, nes meluoja apie savo autobiografija.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Pabėgėli,
            ne daktare,
            išmestas iš VDU už suktybes,
            ar tu pažįsti Konstitucijos kūrėją Egidijų Jarašiūną?
            Ar paklausei jo ką jis užrašė Konstitucijoje?
            Moki tik bjaurotis, Lietuvą pametęs.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Pats esi pabėgėlis, o aš esu lietuvis ir tikras, nes gyvenu Lietuvoje.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Pasikoliok, pabėgėli, – kas tau belieka. 🙂

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Pasikoliok, pabėgėli, – kas tau daugiau belieka? 🙂

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Žiniasklaida prieš kelis metus rašė apie jūsų konfliktą su VDU ir ten pats buvai aprašytas labai neigiamai Aleksandravičiaus. Neskaitei?
            Gal dėl to esi piktas ant viso pasaulio?

      • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        6 m. ago

        Ponas Jonas Vaiskunas labai stipriai mane sukritikavo, del isvados apie pon V.Radzvilo pasirinkima…. buti lietuviu ar europieciu. Taciau kartu issake nuomone apie V.Radzvila:
        “Radžvilas žino ir nesidvejina – jam nei pilietybė nei Tauta”. Cia sioje citatoje istryniau “kaip Jums”, nes diskusija eina ne apie mane, eilini komentaroriu.
        Tai toks pasakymas gali reiksti, kad ponas V.Radzvilas yra kosmopolitas, nesidvejina ir kaip sakoma “dejo” ant pilietybes ir Tautos ir niekaip negali atsirinkti “buti lietuviu ar europieciu”? Taciau toksai alternatyvus pasirinkimas visgi nereiskia kosmopolitizmo, nes rinktis buti lietuviu reiskia buti ir Lietuvos pilieciu ar buti europieciu. Kaip zinia visi Lietuvos pilieciai yra ir Europos pilieciai….tai apie koki cia pasirinkima gali buti kalba? A, V.Radzvilas pries “dvilinka, 🙂 dviguba :)” pilietybe! Tai jam is tikro problema…. nezino ne ka bedaryti? Sakykim, kad yra Lietuvos pilietis, taciau Vokietijos pilietybes negali tureti, o kazkodel Europos pilietybe gali? A, tai gal nori ant dvieju kedziu sedeti, dviem ponam tarnauti? Taigi Jusu, ponas J.Vaiskunai, isvada apie V.Radzvila irgi tikrai yra “nei i tvora, nei i mieta!” Jusu isvadoje yra labai didelis priestaravimas. Tai kas tada is tikro yra V.Radzvilas, jeigu nezino kuo nori buti? Pagal mano tevo issireiskima: Nei velnias, nei gegute:). Kartu atkreipsiu demesni i logine jungti “ar”, kuri reiskia is esmes nesuderinamas alternatyvas. Jei nori buti lietuviu, negali buti europieciu, o jei nori buti europieciu, tai negali buti lietuviu. Ka mes matome realybeje: LR pilieciai yra IR europieciai, europos pilieciai! Tai gal ponas V.Radzvilas neskiria loginiu junciu (konjunkcija “ir” ir disjunkcija “ar”) reiksmes tarp AR ir IR? Tai gal is didelio rasto isejo is krasto :)? Manau, kad skiria, greiciau nemasto, nes jei mastytu, tai tokio nei i tvora nei i mieta klausimo saves neklaustu: “buti lietuviu ar europieciu”.

        Atsakyti
        • S says:
          6 m. ago

          Daktare, įrašą perklausyk.

          Atsakyti
          • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            6 m. ago

            Matote kaip cia gaunasi, kalbu apie PAVADINIMA! O jeigu toksai yra pavadinimas, tai viso ko turinys irgi turi ATSPINDETI pavadinima, nes kitaip yra aferizmas ir ta profesorius privalomai turi zinoti! Pastebejau, kad net ir visas 150 ar net daugiau Lietuvos inteligentu, net pats akademikas E.Jovaisas toje Talkoje, manau samoningai, padare labai didele nieksybe, nes iniciatyvos pavadinimas ir iniciatyvos turinys yra PRIESINGI! Tai cia toks ir atsakymas, jeigu ponas V.Radzvilas destyme pakeite destymo pavadinima…. tai cia jo problemos. Cia kalbu apie pavadinima, kuris privalo buti destymo turinys. Nes kitaip nei i tvora nei mieta. Matyt zmones pamirsta paprastus dalykus ir nusifilosofuoja.
            Ar yra tokiu aferu? Yra ir gana daug. Pavadinima duoda tik tam, kad pritraukti skaitytoja ar pirkeja…. cia menidzmento aferistiniai triukai.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Ar besuprantate, būdamas pabėgęs į ameriką ir pametęs Lietuvą likimo valiai, kokios yra problemos Lietuvoje, kuo ji gyvena, kuo ji kvėpuoja?
            Panašu, kad ne.
            Ir gramatiką, visų pirma, derėtų prisiminti.

      • Arūnas says:
        6 m. ago

        Radžvilo straipsniai man patinka, tačiau lengviau sekti Radžvilo išsakomas mintis, grįžtant prie dominančių vietų, jei jos būtų pateiktos tekstu. Tikiuosi sulaukti ir šios kalbos raštiško varianto,

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          6 m. ago

          Pritariu.
          Neblogai būtų, jei būtų galima tą kalbą perskaityti, o ne kurias mintis ir išsisaugoti – filosofai yra to verti, kad žmonės jų mintis cituotų.

          Atsakyti
  4. Mintis says:
    6 m. ago

    Vydūno dvasinio augimo etapai man artimiausi:
    .Sau,Tautai,žmonijai.
    .Sąžinė,išmintis,teisingumas,savęs žinojimas.
    Tautiškumas.

    Atsakyti
  5. Vilna says:
    6 m. ago

    Pilietis yra nujausmintas, šaltas, svetimumą skleidžiantis geopolinis- liberalistinis žodis, sąvoka. Tegul jis lieka vartojamas tik kaip teisinė sąvoka, o gyvenime, politikoje, žurnalistikoje, paprastoje kalboje jo vartojimo prasme imkime naudoti žodį lietuvietis. Tada visa visuomenė pasidarys šiltesnė, jaukesnė, gyvenanti Lietuvoje, jai bus suprantamiau apie ką kalbama.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      6 m. ago

      Lietuvietis? Nesąmonė. Tuomet ir dvirati gal vadinkime – dviratietis.

      Pilietis – tai pilies gynėjas. O pilį galima ginti tik tą kurioje pats gyveni.

      Atsakyti
      • Vilna says:
        6 m. ago

        Nusišnekėjimas byloja pats už save, net ir pridurti nieko nereikia…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          6 m. ago

          Lietuvietis – latvizmas.

          Atsakyti
          • Vilna says:
            6 m. ago

            Nieko panašaus – ne joks latvizmas, antai turime – kraštietis, valstietis, pilietis, vilnietis ir t.t.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Lietuvietis latvių kalboje reiškia lietuvį.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Matai,
            latvių kalboje žodis lietuvietis reiškia lietuvį.

      • Arūnas says:
        6 m. ago

        Yra paplitęs žodis LIETUVAITIS, kuris dabar netinkamai naudojamas kaip LIETUVIS sinonimas. Mano supratimu, jis labiausiai tinka naudoti apibūdinant Lietuvos pilietį, dvasiškai susietą su Lietuva (“Lenkas ant Lietuvos” niekad nebus lietuvaitis, bet Lietuvos pilietis, kurio gimtoji kalba yra lenkų gali jaustis lietuvaičiu). Tą patį galėtų sau taikyti ir rusakalbis Lietuvos pilietis, kurio tautybė yra net neatsekama, jei jis save dvasiškai sieja su Lietuva ir t.t., Taip kaip dalis žydų, kurie save sieja su Lietuva (ar bent LDK) nežiūrint, kur jie gyventų, jaučiasi esą LITVAKAI, kaip ir LIETUVNINKAI, kurie save sieja su Lietuva per Mažąją Lietuvą. O Lietuvos pilietis yra kiekvienas, kuris turi tai patvirtinantį dokumentą

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          6 m. ago

          Lietuvaitis – jaunas lietuvis, lietuvių jaunikaitis.

          Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        6 m. ago

        Yra lietuviškų žodžių su tokia priesaga: Aidietis, Urbietis.

        Atsakyti
    • Žemyna says:
      6 m. ago

      Žodžio sandaros prasme viskas lyg ir gerai: -ietis rodo kilmę, gyvenamąją šalį. Tas, kas iš Lietuvos, lyg ir galėtų būti lietuviečiu. Taip būtų sujungiami politinis lietuvis su etniniu lietuviu. Tačiau PILIS – senas ir saugotinas mūsų žodis. Lai terminologai savo galvose pasikrapšto…

      Atsakyti
      • Vilna says:
        6 m. ago

        Žodis lietuvietis taisyklingai sudarytas, jo prasmė aiški, tai imkime jį vartoti. Juk patys privalome kurti kalbą, o terminologai, kai žodis pasklis, – jį palaimins. Beje, lietuvietis reikš ir lojaluma konkrečiai Lietuvos valstybei, Lietuvai. Išliks ir žodis pilietis, terminas tik jis bus vartojamas siauresne prasme, t.y. ten, kur jam vieta – teisinėje kalboje.

        Atsakyti
        • S says:
          6 m. ago

          O kodėl ne, pavyzdžiui, lietuvonis? Kokį naują vardą dabar Jūs pasirinksite: “Vilnis”, ar “Vilnonis Vilnietis”?

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Yra žodis lietuvis.
            Kodėl jis tinka?
            Nors iš pradžių ar kurį laiką iš kitur atvykęs iškart netaps lietuviu – lietuviakalbiu ir t.t., bet kryptis aiški, nes lietuvis yra komandos, kuri vadinasi Lietuva, narys.
            Nepriklausomai nuo kilmės, kultūros, kalbos.
            O tautos pagrindinis požymis yra sava nuo amžių amžinųjų teritorija: lietuviams tai – Lietuva.
            Be Lietuvos nebus lietuvių, neLietuvoje lietuvių nėra – ten gali būti tik lietuvių kilmės, lietuviakalbių, lietuviakultūrių, kurie lietuviais taptų tik tokiu atveju, jei jie apsigyventų Lietuvoje.

  6. S says:
    6 m. ago

    “Euroburokevičininkai” – labai tiksliai apibūdinta “europietiškumo” kilmė Lietuvoje! Radžvilas – teisingas žmogus.

    Atsakyti
  7. tikras lietuvis says:
    6 m. ago

    Radžvilas sutapatina ištautinimą su išvalstybinimu, nors tai nėra vienas ir tas pats: ne visada, netekus valstybės, tauta išnyksta (mes, lietuvių tauta, esame toks pavyzdys).
    Valstybė yra tautos gynybinis mechanizmas, bet buvo laikas, kada ir be jos tauta gyvavo, nes tautiškumas priklauso nuo tautos – ji gali ištautėti net esant didžiausiai gynybai. Jei nesistengs išlikti savimi kaip tauta.
    Žinoma, emigrantai mūsų tautą mažina, ištautinti stumia, bet Lietuvoje gyvenantys visus įtautina, netgi kitakilmius, kitakultūrius, kitakalbius.
    Kitaip sakant, virdami Lietuvos katile, gali išeiti tik lietuviai.

    Atsakyti
  8. tikras lietuvis says:
    6 m. ago

    Tik dabar perklausiau ir noriu padėkoti J.Vaiškūnui už tokios medžiagos pateikimą.
    Dar pridėsiu, kad tarybmečiu, norėdamas paklausyti tokių įdomių žmonių, eidavau į Tauro ragą (tokia pusiau slapta susitikimo vieta, kur buvo daug ir įdomiai sugebančių pakalbėti) ir ten tikrai daug ko įdomaus sužinodavau, daug ko linksmo, bet ir daug ko gilaus kas praturtina, paprotina.

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      6 m. ago

      ‘tikras lituvi’, o paklausęs ,,įdomių žmonių”, kur eidavai?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        6 m. ago

        Paklausk savo draugės Amelijos, kuri organizavo Žemės referendumo sabotažą ir daug ką prieš tai, į ką aš nurodydavau.

        Atsakyti
      • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        6 m. ago

        Ir be paklausimo aisku…. juk tai buves tardytojas…. pats gyresi…. na gal eilini karta melavo?

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          6 m. ago

          Kodėl – gyrėsi?
          Jei tiesiog pasakė kuo dirbo? 🙂

          Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          6 m. ago

          O ar žinai koks yra policijos tardytojo darbas?

          Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          6 m. ago

          O ar jūs žinote koks buvo policijos tardytojo darbas?
          Jei nežinote, tai pasakysiu: baudžiamosios bylos.

          Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        6 m. ago

        Kiekvienas sprendžia apie kitus pagal save.
        Tai pirma.
        Antra, kaip vakar girdėjau radijo laidoje, dabar tokie žmonės, kiti sako – bohema, renkasi Islandijos gatvėje, kurioje yra daug barų.
        Kada prie progos paklausyk, nors, kaip jie kalba, ką pasakoja, kaip elgiasi, nueik įjų spektaklius, paskaityk jų knygas ir suprasi – tau pragiedrėtų gyvenimas, nes dabar tik ir ieškai prie ko prikibti.
        Kadangi niekada nekalbi apie esmę, tai darytina išvada, kad į ją ir negebi įsigilinti.

        Atsakyti
        • Svirba says:
          6 m. ago

          pirma.
          kai zmogus(pirstais nerodysiu kuris 😉 ) bando savo politinius isitikinimus prilyginti religijai, nors pati ideologija(komunizmas) tam priestarauja…

          antra.
          nuoroda i PIPEDIJA
          http://www.pipedija.com/index.php/Tikras_lietuvis

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Na, pipedija pati apie save nurodo, kad rašo nesąmones (kitaip nurodytų nors vieną kokį nors komentarą, kuris, mano parašytas, bet jų požiūriu kuo tai blogas ir galėtumėm padiskutuoti).
            Čia tiek daug mano komentarų, kartais į vieną ir tą patį komentarą, tik dėl to, kad buvo kokie tai sutrikimai – nespausdino kurį laiką, kad ir kaip parašydavau.

          • Svirba says:
            6 m. ago

            jusu komentaras

            pvz.: “…Tremtiniai turi vieną blogą savybę – jiems amžinai kažkas yra būtinai kaltas.
            Kad to nebūtų, tai , visų pirma prieš pasiskelbiant tremtiniu (= nukentėjusiuoju), derėtų nuodugniai išdėstyti visas to įvykio aplinkybes, kad būtų galima objektyviai išanalizuoti situaciją. O tai, ko gero, dauguma važiavo ne už dyką, tačiau dabar nori būti ant didvyrių postamento. Kaip ir miškiniai, kurių absoliuti dauguma ne Tėvynę gynė, o banditavo, bet dabar visi jau „didvyriai“….”

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Kuo blogas komentaras?

          • Svirba says:
            6 m. ago

            ir vel taviske “dauguma”?

            “…O tai, ko gero, dauguma važiavo ne už dyką, tačiau dabar nori būti ant didvyrių postamento….”
            ir kaltinimai neturint tam jokio pagrinto ir “objektyviu” irodymu…
            kam tada kalbeti apie objektyvuma ir nuodugnuma.

            ach jusu gi mastymo esme “ABEJONES”
            turbut esat LABAI vienisas.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Dar sykį perskaityk, po to perskaityk jų pasakojimus, kur jie neskiria banditų, kurių buvo dauguma miške (nes Lietuvos vadavimo nebuvo), nuo partizanų (kurių buvo mažuma, dėl ko jie nieko esminio atlikti ir negalėjo.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            O visuomenės dauguma štai:
            https://www.youtube.com/watch?v=gzKS9Bb8SZc

          • Svirba says:
            6 m. ago

            gal galetum tiksliau nurodyti

            ir velgi tamsta manipuliuoji “dauguma” ir “mazuma”

            ar tamsta skaiciavai kiek tada lietuvoje buvo banditu ir kiek sudare ta “dauguma”(nuo tu banditu),

            ir tavo “mazuma”(nuo ko? nuo visos Lietuvos?) partizanu?

            ka bandai apgauti?
            ar tiesiog LINKSMINIESI klaidindamas tas “daugumas”.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Neskaitai, o juk ką tik rašiau.
            Bet dar kartą pakartosiu (tai buvo svarstyta prieš keletą metų Bernardinuose – ten pasisakė istorikai).
            Laikotarpyje 1944 – 1953m. istorikų skaičiavimais miške pabuvojo apie 200 000 žmonių, iš jų žuvo apie 20 000, jie nužudė apie 30 000 niekuo dėtų lietuvių (kurių sąrašai buvo skelbti laikraštyje Opozicija), nenuvertė nei vieno priešo kariuomenės traukinio sąstato, net nebandė vaduoti Lietuvos ir t.t.
            Rezultatai (0) leidžia teigti,kad miške buvo partizanų, t.y. tų, kurių tikslas buvo – vaduoti Lietuvą, mažuma, o dauguma – besislapstantys dėl įvairių priežasčių, banditavę ir pan. asmenys. Miškiniai pripažino, kad iki 1949 02 16, kada įsikūrė vieninga vadovybė, gyventojų atžvilgiu, nieko gyventojams nepasiūlant kaip išgyventi, buvo taikomas teroras net tais atvejais, kada jie įsidarbindavo mokytojais, paštininkais, dirbo kolūkyje, apylinkėje ir pan.
            Taip, kad viskas yra seniai žinoma.

          • Svirba says:
            6 m. ago

            “… jie nužudė apie 30 000 niekuo dėtų lietuvių (kurių sąrašai buvo skelbti laikraštyje Opozicija)…”

            pamirsai pamineti kad ta “Opozicija” KAIRIUJU laikraštis bent jau buvo.

            “kada įsikūrė vieninga vadovybė” velgi “vadovybe” kuri radosi MASKVOJE

            na taviskiai “ziniu” saltiniai aiskus,
            tiksliau liko visai NEAISKUS.

            ir velgi lieka tik pacio isivaizduojamos “daugumos” ir “mazumos”

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            O koks skirtumas kieno ta Opozicija buvo?
            Svarbu, kad išspausdino žuvusiųjų sąrašus su visais duomenimis (paėmė, kaip suprantu, iš archyvo).
            Apie kokią dar Maskvą čia veptelėjai? 🙂
            http://www.archyvai.lt/exhibitions/vasario16/paroda.htm

          • Svirba says:
            6 m. ago

            primink kieno kariuomene, slaptosios tarnybos ir kitos valdanciosios organizacijos vadovavo tuo metu lietuvos teritorijoje
            kieno rankomis buvo vykdomi TREMIMAI (“vien 48 m. ištremta apie 40 tūkst. žmonių, jų tarpe – 10 897 vaikai iki 15 metų. Vykdant centrinio bolševikų aparato Maskvoje direktyvas, tremtiniai nugabenti į Sibirą, SSRS pietus ir kitas menkai tinkamas išgyvenimui vietoves…”)

          • Svirba says:
            6 m. ago

            o atsiprasau, kalbejai apie partizanu vadovybe….

            bet tai nekeicia FAKTO kad tuo metu Lietuva buvo maskvos valdzioje, ir turint omeni kad komunistai, kolaborantai, parsidaveliai, ir kt. plauko nieksai, padedami raudonosios armijos, NKVD ir kitu MASKVAI pavaldziu organizaciju, verte gyventojus (naudodami TREMIMO terora) isduoti savo sali.

            “…paėmė, kaip suprantu, iš archyvo…”

            archyvo tuometes KOMUNISTELIU-kolaborantu ir kitokiu parsidaveliu MASKVAI, valdzios.

            ir velgi lieka tik pacio isivaizduojamos “daugumos” ir “mazumos”

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Nušneki, nes neturi supratimo apie tuos laikus.
            Žinia, visais laikais daug kas nukentėdavo nekaltai.
            Bet argi tremtiniai, dažniausiai, tai sako?
            Atvirkščiai, jiems kiekvienas miškinis – partizanas (Tėvynės gynėjas).
            Deja deja, ne visi.
            Tiek tu, tiek “dr. Ramanauskas”, gal ir nuoširdžiai klystate, gal nesate blogi žmonės, gal jus kas apkalba – kas tiksliai pasakys? Visko būna.
            Bet niekas neatleidžia jūsų nuo pareigos būti objektyviais. O to kaip tik ir nėra.
            Tema: kaip išlikti lietuviams?
            Ogi taip – daug kartų siūlėm mes, o dabar jau tai išeina, panašu, į aukštesnių sferų svarstymo lygmenį: http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/buves-vsd-vadovas-siulo-drastiska-sprendima-del-tautiniu-mazumu-mokyklu.d?id=69802934
            Labai reikėtų, kad tautininkai tą idėją palaikytų.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Netgi manau, kad tą idėją reikėtų tautininkams užsirašyti į rinkiminę programą.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            P.S. dėl tuometinės daugumos.
            Dar syk peržiūrėk S.Gedos kalbą.
            Gal vienąsyk suprasi?

          • Svirba says:
            6 m. ago

            “…Nušneki, nes neturi supratimo apie tuos laikus….”

            na okupantu, kolaborantu, ir kt. parsidaveliu “supratimas” taip pat visiems puikiai zinomas.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Tai ir nebūk okupantu ir parsidavėliu – kas verčia? 🙂

          • Svirba says:
            6 m. ago

            atsiprasau kalbi apie objektyvuma
            o pats remiesi OKUPANTU neaiskiais archyvais, kolaborantu spauda ir tik savo neaiskiomis isvadomis

            ir velgi lieka tik pacio laki vaizduote…

          • Kemblys says:
            6 m. ago

            Pralinksmino ‘tikro lituvio’ išvedžiojimai apie Pokario pasipriešinimo kovų dalyvius – komunistinė tsrs laikų plokštelė 😀 😀

            ‘tikras lituvis’ laaabai apdairiai nutyli STRIBUS (rus. istrebitel – naikintojas) ir KOMUNISTUS, kurie patys atsisakė to marksizmo-leninzmo – kiltų klausimas vardan ko tie išdavikai žudė, trėmė, prievartavo brolius ir seses.

          • tikras lietuvis says:
            6 m. ago

            Svirba,
            nužudytųjų duomenys nesikeičia – nesvarbu kokia tvarka ar valdžia.

            Nusikaltimus darė nusikaltėliai, pvz., stalinistai, bet ne visi komunistai.
            O ko atsisakė, pvz. LKP pervadindami?
            Atsisakė bendrumo su Rasieja, o ne idėjų – pasižiūrėk į socdemus.
            Neturi jokio supratimo, bet lendi muštis.
            Dar esi per jaunas – ne tavo protui tokie dalykai.

          • Svirba says:
            6 m. ago

            cia taip pat kaip “darbieciai”, su uspskiku priesaki, parcija per kelias dienas pakeite pavadinima, prisijunge “jaunuosius leiboristus” ir nusiplove(pries istatyma) visa PURVA

            ir tamsta taip bandai savo nesvarius darbelius pridengti “figos” lapeliu(oi,
            komunistai nebe komunistai jie patapo SOCIALISTAIS)

            kaip ten posakis yra toks
            gimes sliauzioti, niekada neskraidys

            baigiasi tavo laikas SENI…

  9. Vilniaus Žemaitis says:
    6 m. ago

    Pirmiausia esame Europiečiai, o tik po to – Lietuviai, Žemaičiai, Latviai.

    Šais laikais civilizacinė tapatybė gerokai svarbesnė už etnnę.

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      6 m. ago

      Aš maniau, kad žemaičiai gyvena Žemaitijoje – nustebinai, Vilnieti.

      Atsakyti
    • dr.Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      6 m. ago

      Tai cia Vilniau zemaiciu taip atsakyciau pagal jo metodika. Pirmiausiai esame ZEMIECIAI (Pasaulio vaikai, gal net kosmopolitai), po to europieciai, po to lietuviai (zemaiciai, dzukai, aukstaiciai, suvalkai). Taciau pagal mano supratima, pirmiausiai esame lietuviai, po to europieciai…. o po to zemieciai, tai prasme, kad gyvename ant planetos Zemes. O juk zemietis turi ir kita prasme…. tai yra is tos pacios gimtines, to pacio kaimo….

      Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      6 m. ago

      Visišką nesąmonę suskėlei, iš ko atpažįstu iškrypusius sorošistų fondų užveistų įstaigėlių darbinykus:
      gimstam savo šalyje, o ji yra Lietuva.
      Beje, jokių žemaičių genties niekada nėra buvę ir tai toks pat pavadinimas kaip Aukštaitija, Suvalkija ir pan. – etnografinis.
      Aš galėčiau pasakyti, pvz., kad žiemgaliai, kurių palikuonis esu, anksčiau turėjo karalių negu Lietuva ir tai buvo rašoma Livonijos kronikose.
      Bet tai – buvo.
      Dabar esam visi lietuviai.
      Lietuva yra Europoj, jei ką.
      Bet ES – dar ne Europa, – joje dar daug visokių trūkumų, ką parodė ir neseniai įvykusi “pabėgėlių” krizė, dar anksčiau rodė kita – vertybių krizė, nes Europa gali tapti stipria tik stiprindama šeimą, o ne iškrypėlius.
      To dar anie ES nesuprato.
      Bet po trečiakarčių piliečių “prancūzų” bombinimo gal supras: kiek vilką bešersi, jis vis tiek į mišką žiūri.

      Atsakyti
  10. Zosimas says:
    6 m. ago

    Bravo, Vytautai!

    Atsakyti
  11. tomas says:
    6 m. ago

    tomas rubavicius kedainai r donovos senenijus stoties 2 slapaberzes kaimas 864567204

    Atsakyti

Komentuoti: Arūnas Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

dr. Dainius Razauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

D. Razauskas. „Šlovė Lietuvai, didvyriams šlovė!“

2022 04 13
A. Medalinskas. Apie mūsų istoriją, labai svarbią ir šiandien

A. Medalinskas. Apie mūsų istoriją, labai svarbią ir šiandien

2022 02 21
Alkas.lt koliažas

Konstituciniam Teismui įteiktas prašymas stabdyti autonomininkų reikalavimus ir saugoti teritorinį valstybės vientisumą

2022 02 11
Vytautas Rubavičius | Alkas.lt ekrano nuotr.

Romualdo Ozolo skaitymai

2022 01 31
Vytautas Radžvilas | propatria.lt nuotr.

V. Radžvilas. Pagaliau aiškumas

2022 01 25
L. Veličkaitė. Metas atkurti Lietuvos valstybę

L. Veličkaitė. Metas atkurti Lietuvos valstybę

2022 01 25
Seimo lankytojų centre vyks Romualdo Ozolo skaitymai TIESIOGIAI

Seimo lankytojų centre vyks Romualdo Ozolo skaitymai TIESIOGIAI

2022 01 25
R. Jakulevičius. Vertybių politika ir Kinija 

R. Jakulevičius. Vertybių politika ir Kinija 

2022 01 18
Valdas Vižinis | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

V. Vižinis. Lyg netekę Lietuvos…

2022 01 09
Vilnius švenčia 170-ąjį dr. Jono Basanavičiaus gimtadienį

Vilnius švenčia 170-ąjį dr. Jono Basanavičiaus gimtadienį

2021 11 24
Rodyti daugiau

Naujienos

Ant miesto autobuso – saugomų teritorijų vaizdai
Gamta ir ekologija

Ant miesto autobuso – saugomų teritorijų vaizdai

2022 05 27
Namų tvarkymosi metas: kur dėti statybines atliekas?
Gamta ir ekologija

Namų tvarkymosi metas: kur dėti statybines atliekas?

2022 05 27
Akcijos vedėjas Gaudentas Aukštikalnis skaito kreipimąsi į LR Prezidentą Gitaną Nausėdą | Alkas.lt, J. Česmnavičiaus nuotr.
Energetika

Kainų šuolis liberalizavus elektros tiekimo rinką

2022 05 27
Karas Ukrainoje | Alkas.lt ekrano nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 26 12:53

2022 05 26
R. Karbauskis. Kas bus toliau, ką turime daryti?
Lietuvoje

LVŽS tarybos posėdyje – pasiruošimas rinkimams

2022 05 26
Ukrainos aktorius Daniilas lankė civilius žmones, kurie jau tris mėnesius gyvena rūsiuose | Asmeninė nuotr.
Ukrainos balsas

Ukrainos aktorius Daniilas lankė žmones, kurie jau tris mėnesius gyvena rūsiuose

2022 05 26
Arvydas Anušauskas | Alkas.lt nuotr.
Lietuvoje

Kaiuomenė ruošia paramos siuntą Ukrainai

2022 05 26
Panevėžyje teikiama laikino atokvėpio paslauga
Lietuvoje

Tutintiems negalią – visa pagalba vienoje vietoje

2022 05 26


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Povilas apie V. Valiušaitis. Rusijai reikia duoti Ukrainos teritorijų?
  • Žr. apie Internete plinta peticija prieš vienalytės partnerystės įteisinimą
  • Siūlo išklausyti apie V. Valiušaitis. Rusijai reikia duoti Ukrainos teritorijų?
  • Kažin apie Internete plinta peticija prieš vienalytės partnerystės įteisinimą

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Ant miesto autobuso – saugomų teritorijų vaizdai
  • Namų tvarkymosi metas: kur dėti statybines atliekas?
  • Kainų šuolis liberalizavus elektros tiekimo rinką
  • V. Valiušaitis. Rusijai reikia duoti Ukrainos teritorijų?

Skaitomiausi straipsniai

  • M. Kundrotas. Kaip išsilaisvinti nuo Laisvės partijų? peržiūrėta: 673; komentarų: 19
  • Mirė literatas, rašytojas, poetas, vertėjas, Romuvos vaidila Vaclovas Mikailionis peržiūrėta: 562; komentarų: 1
  • Dalis „Azov“ pulko karių evakuoti iš Mariupolio peržiūrėta: 273; komentarų: 7
  • Z. Tamakauskas. Jaunimo pasipriešinimas sovietinei okupacijai peržiūrėta: 264; komentarų: 0
  • Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 19 13:15 peržiūrėta: 263; komentarų: 12
  • Kaip Lietuva atrodys 2050-aisiais: išryškėjo keturi galimi ateities vaizdai peržiūrėta: 259; komentarų: 18

Kiti Straipsniai

D. Razauskas. „Šlovė Lietuvai, didvyriams šlovė!“

by daiva
2022 04 13
34
dr. Dainius Razauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Negerai? Neskamba? Nejauku kažkaip, įžūloka, akiplėšiška, ar ne? Tikrai ne taip užtikrinta, ne taip savaime suprantama kaip „šlovė Ukrainai, didvyriams...

Skaityti toliau

A. Medalinskas. Apie mūsų istoriją, labai svarbią ir šiandien

by daiva
2022 02 21
16
A. Medalinskas. Apie mūsų istoriją, labai svarbią ir šiandien

Esant milžiniškai įtampai ne tik aplink Ukrainą, bet ir visą regioną, kurios dalis yra ir Baltijos šalys, negali nestebinti ta...

Skaityti toliau

Konstituciniam Teismui įteiktas prašymas stabdyti autonomininkų reikalavimus ir saugoti teritorinį valstybės vientisumą

by daiva
2022 02 11
13
Alkas.lt koliažas

Sausio mėnesį Seimas priėmė, o Prezidentas pasirašė Asmens vardo ir pavardės rašymo dokumentuose įstatymą, pagal kurį kitatautis Lietuvos pilietis gali...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • Povilas apie V. Valiušaitis. Rusijai reikia duoti Ukrainos teritorijų?
  • Žr. apie Internete plinta peticija prieš vienalytės partnerystės įteisinimą
  • Siūlo išklausyti apie V. Valiušaitis. Rusijai reikia duoti Ukrainos teritorijų?
  • Kažin apie Internete plinta peticija prieš vienalytės partnerystės įteisinimą
  • NUORODOS apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 05 25 18:17

Kitas straipsnis
J. Dapšauskas. Alkoholis degalinėse – taškas dar nepadėtas

J. Dapšauskas. Alkoholis degalinėse – taškas dar nepadėtas

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

rašto darbai | Greitos skyrybos internetu – skyrybų advokatai | Siuskpigiau.lt siuntos Lietuvoje | Pramogų, grožio, sveikatingumo pasiūlymai | irigatorius | vitamino c serumas | oro drekintuvas | HiMountains | iddo.lt modernūs stalai | kūno kremai | August.lt - valymo įrenginiai | fs22 mods | https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | Automobilių nuoma | drogas.lt | CBD aliejus Lietuvoje | Mažoji Indija

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai