Sekmadienis, 26 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

„Neužmirštuolė“ Sausio 13-ąją – spjūvis kultūros darbuotojams ir pagarba masonams?

www.alkas.lt
2014-01-12 18:38:05
183
Z. Vaišvila: Sausio 13-osios tema negalimas joks falšas

Sausio 13-osios proga paskelbus „pilietinę iniciatyvą“ „Neužmirštuolė“, kurią suskubo palaikyti ir Lietuvos Prezidentė, kultūros darbuotojai pasijuto paniekinti. Nes šių metų rudenį masiškai siuntinėję atvirukus su neužmirštuolės žiedu ir raginę Seimą bei Prezidentę neužmiršti pažadų – pakelti  dešimtmečiams užšaldytas jų algas, buvo ciniškai ignoruoti.

UŽMIRŠĘ kultūringą kultūrininkų šauksmą ir algas pakėlę – SAU, Lietuvos valdžiažmogiai Sausio 13-osios proga išdrįso NEUŽMIRŠTUOLĘ  įsisegti į savo plačių krūtinių atlapus.

Ištraukdami iš kultūros darbuotojų vokų ir segdamiesi į atlapus savo užmaršumo nesigėdijantys, svastikoms ir penkiakampėms žvaigždėm alergiški, politikai užmiršo pasidomėti „Neužmirštuolės“ kaip visuotinai žinomo pasaulinės masonerijos ženklo prasme.

Jei užmaršumas gali būti atleistinas šios akcijos sumanytojams jauniesiems konservatoriams, tai Lietuvos Respublikos Prezidentės patarėjams ir protokolų žinovams šis užmaršumas nedovanotinas.

Alkas.lt redakcija Sausio 13-osios išvakarėse gavo ne vieną tokiu cinišku politikų veiksmu pasipiktinusio skaitytojo laišką. Skelbiame piliečio Jono Bytauto nuomonę kartu su juo tikėdamiesi, kad Sausio 13-ą niekas nesegės šio svetimo ir prastos reputacijos simbolio.

Jonas Vaiškūnas
Alkas.lt vyr. redaktorius

***

…

Gerbiamas Redaktoriau,

Rašau retai, nes vis dar iš seno įpročio šratinuką ir popierių pripažįstu. Todėl atleiskite jei ne viskas bus išdėstyta taip kaip tai daro profesionalūs žurnalistai. Bet negaliu tylėti.

Lietuvių Tauta turi daug nuostabių simbolių savo kritusiems Didvyriams pagerbti. Su tais simboliai krito Savanoriai ir Partizanai tai mūsų Trispalvė ir Vytis ir kiti Tautos simboliai. Ar mums dabar jau gėda juos naudoti?

Daug metų domėjausi heraldika ir ženklais ir pats turiu nedidukę kolekciją. Vakar pamačiau mūsų Jos Ekselencijos Lietuvos Prezidentės D.Grybauskaitės nuotrauką ir apstulbau. Ji segėjo neužmirštuolės gėlę vaizduojanti ordiną. Parašiau giminėms ir jie pasakė, kad tokius ženkliukus dalina kažkokie jaunuoliai taip pagerbdami didvyriškai kritusius Sausio 13-osios gynėjus. Nežinau kas yra tų jaunuolių vadas tik noriu paklausti ar jis pats kvailys ar taip jis nori apkvailinti ir pažeminti mūsų Prezidentę. Ar jai kas pasakė kas tai yra per ženklas ar jau visi protingi patarėjai svetur išvažiavo po Anglijas ir Ispanijas?

Neužmirštuolės žiedas yra plačiai žinomas masonų simbolis. Pradžioje tai buvo „Zur Sonne“ Didžiosios ložės simbolis 1926 m. Bremeno suvažiavimo metu patvirtintas. Ji naudojo visoje Vokietijoje ir jis vėliau buvo padarytas Wermacht ginklavimui aukų rinkimo simboliu 1938 m ir „Žiemos pagalbos“ kampanijoje. Tuomet masonai kažko nepasidalino su Wermachto ir NASDAP vadovybe,  jo atsisakė bet po karo Visos Vokietijos Didžiųjų Ložių Suvažiavime jis buvo sugrąžintas ir dabar naudojamas ne tik Vokietijos bet ir viso pasaulio masonų. Jis reiškia pagarbą visiems, kas žuvo dėl masonų idėjų ir žinomas visame pasaulyje.

Ką dabar pasakys užsienio spauda mūsų Prezidentės nuotrauką su tokių ženkliuku pamačius? Juk tai vienas žinomiausių simbolių. Jei taip jau akcijos jaunuoliai norėjo svetimtaučio simbolio tai nepanaudojo Britų naudojamo aguonos žiedo jei jau savo sugalvoti negalėjo. Aguona irgi yra kritusių kareivių pagarbos gėlė.

Nors bijau, kad Lietuvos Prezidentei tą ženkliuką pakabino tokie kad ir sovietų ir dabar rusų Šv Georgijaus juostelę užkabintų, kad tik ne lietuviškai būtų.

Man gėda, kai mūsų šalies vadovai negali suprasti kur yra provokacija.

Gerai būtų sužinoti kas stovi už tų jaunuolių nugaros, kurie tai paniekino ir mūsų vadovę ir visą Lietuvių tautą.

Tikiuosi mano laiškas paklius į laikraščius ir Sausio 13-ą niekas nesegės svetimo ir prastos reputacijos simbolio.

Su Didžiausia pagarba,

Jonas Bytautas

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Z. Vaišvila: Sausio 13-osios tema negalimas joks falšas
  2. Prezidentė su moksleiviais uždegė žvakutes Sausio 13-ajai atminti
  3. Kultūros ir meno darbuotojai pradeda akciją „Neužmirštuolės – 2“
  4. V.Juozapaičio pranešimas dėl Kultūros ministro Š.Biručio pareiškimo
  5. Kultūros darbuotojai rengiasi tyliajai akcijai „Būti ar nebūti“
  6. Seimo komitetas nutarė kreiptis į Vyriausybę dėl kultūros darbuotojų atlyginimų padidinimo
  7. G.Songaila: A.Lukašenka – regiono nestabilumo veiksnys, o parama Baltarusijos demokratijai neveiksni
  8. Prezidentė pristatė visuomenei savo trečiųjų veiklos metų vaisius
  9. A. Akstinavičius. Darom?
  10. Prezidentė Seime skaitys ketvirtą metinį pranešimą (tiesioginė transliacija)
  11. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą? (video)
  12. Prezidentė pasirašė 2014 metų valstybės biudžetą
  13. Lietuvos Prezidentei suteiktas Džordžtauno universiteto garbės daktaro vardas
  14. Pilietinio meno akcija „Neužmiršim, nesitrauksim!“ S.Daukanto aikštėje bus paminėtas Garliavos šturmas
  15. Z.Vaišvila kreipėsi į Seimą dėl apkaltos Lietuvos Respublikos Prezidentei (tiesioginė transliacija, video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 183

  1. Julius says:
    9 metai ago

    Apsispjaudė “Alkas”, paskelbęs šio paranojiko kliedesius.

    Atsakyti
    • QQ says:
      9 metai ago

      Kodėl apsijuokė?
      http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mmAB4ULnoZROzVrrGoFcsCA.jpg
      http://en.wikipedia.org/wiki/Forget-me-not#Remembrance
      Masonai yra blogis.

      Atsakyti
      • Julius says:
        9 metai ago

        Girdėjau tuos tris žodžius dar sovietmečiu. Tęsi tradiciją? Beje, galėtum nurodyti ir kitus masonų ženklus – šitas ne vienintelis 🙂

        Atsakyti
        • QQ says:
          9 metai ago

          Tie musonų simboliai yra pasityčiojimas. Tai ne Lietuvos simboliai.
          Lenino revoliucija Rusijoje, ir Prancūzijas revoliucija tai musonų darbas.
          O Baltijos šalių pasitraukimas iš TSRS, tai buvo ne dėl musonų.

          Atsakyti
          • Julius says:
            9 metai ago

            Tai apsispręsk pagaliau – musonų ar masonų? 🙂 O gal kosmoso ateivių darbas? Dėl visa ko po lova pažiūrėk, ar nepridarė ko.

          • N says:
            9 metai ago

            Prie to prisidėjo ir jie.

          • Laima says:
            9 metai ago

            Nukvakusio juliaus pezalai, matosi, kad pasamdytas už 10lt.

  2. S says:
    9 metai ago

    Matau penkiakampę žvaigždę mėlynos spalvos vėliavoje. Bando ES ir čia nagus prikišti, jau užkniso. Išmeskit tuos ženkliukus!

    Atsakyti
    • ožiagalvis says:
      9 metai ago

      Teisingai, žiedo viduryje jūs matote apverstą pentagramą. Pasiskaitykite ką ji reiškia ir toliau vargintis diskutuojant nebereikės 🙂

      Atsakyti
  3. Pro says:
    9 metai ago

    Balti arkliai, ne kitaip

    Atsakyti
  4. gaudy says:
    9 metai ago

    tik konsevų bankės gali šitaip rafinuotai pasityčioti iš Tautos. Turėčiau galimybę tai duočiau į snukį…

    Atsakyti
    • jonas says:
      9 metai ago

      o kas neleidžia? ką reiškia “turėčiau galimybę”? ar neturėsi už kieno nugaros paskui pasislėpti?

      Atsakyti
  5. Dalė says:
    9 metai ago

    “… kultūros darbuotojai pasijuto paniekinti. Nes šių metų rudenį masiškai siuntinėję atvirukus su neužmirštuolės žiedu ir raginę Seimą bei Prezidentę neužmiršti pažadų – pakelti dešimtmečiams užšaldytas jų algas, buvo ciniškai ignoruoti.”

    Tai išeitų, kad kultūros darbuotojai rudenį siuntinėjo masonų ženklus?
    Vėliavą, kuri keliama kultūros dienoje (trys taškai apskritime) pasiūlė N. Rerichas, kuris irgi buvo masonas.
    Gaunasi, kad mūsų kultūros žmonės – išvien su masonais?

    Ar tiesiog vien proto padiktuota logika mus veda į aklavietę?

    Atsakyti
    • Dalė says:
      9 metai ago

      O jei ant artimo žmogaus kapo padėsiu neužmirštuolių puokštę – ar solidarizuosiuosi su masonais?
      Ar tai paprasčiausiai reikš “Aš tave prisimenu ir myliu” ?

      Atsakyti
      • Jonas Vaiškūnas says:
        9 metai ago

        Gerbiamoji Dalia, teisingai pastebėjote – gėlės žiedas ant kapo ir kultūros darbuotojo siųstoje atvirutėje tai ne heraldinis ženklas aukščiausio rango valdžios pareigūno atlape. Tikiuosi skiriate ir Kremliaus heraldinę žvaigždę – nuo žvaigždės danguje. Pagarbiai.

        Atsakyti
        • Ūla says:
          9 metai ago

          ponia Dale, nereikia apsimesti, o liaudiškai tariant, niekados nemaišykite š… su banduke 🙂

          Atsakyti
          • Ūla says:
            9 metai ago

            komentare turi būti Dalia. Atsiprašau.

        • faustas says:
          9 metai ago

          Matau tris galimas šitos masoniškos provokacijos priežastis:
          1. Prezidentūroje dirba idiotai, kurie nesuvokia ką daro;
          2. Masonai taip suižūlėjo, kad nutarė parodyti, kad jie valdo Lietuvą.
          3. Prezidentė priklauso slaptai masonų ložei ir dėvi žuvusių masonų pagerbimo simboliką, nes kažkuris iš sausio 13 aukų buvo masonas.

          Atsakyti
        • Dalė says:
          9 metai ago

          Gerbiamas Jonai, skiriu šiuos dalykus. Tik manau, kad nereikia iš musės dramblio daryti.Nesikėsinu Kremliaus žvaigždėmis padangės nusagstyti.Tiesiog nemanau, kad valdžios pareigūnams sausio 13-osios paminėjime PRIVALU atlapuose segėti trispalves. Neužmirštuolės žiedas – mano galva, tinkamas sprendimas.(Jei nepritempinėsime prie masonų, alshaimeriu sergančių ligonių irkt.)

          Atsakyti
          • medus says:
            9 metai ago

            Mažytė problema, Dalia: valdžios pareigūnai nesegi neužmiršuolės žiedo – jie segi masonų simbolį “forget-me-not” “pagardintą” apversta pentagrama. Du galingi simboliai kartu, pasidomėkite jų prasmėmis.
            Bet, be abejo, tai visiškas atitiktinumas, taip sakant, visiems čia “balti arkliai”? Ką gi, daugumą avių paskerdžia joms taip ir nesuvokus, kad bus skerdžiamos – juk viskas taip gražu – žolytė žalia aplinkui, neužmirštuolės ir pan. 🙂

          • Dalė says:
            9 metai ago

            Medau, nesureikšminu perdaug ženklų, nes tas pats ženklas galėjo turėti visiškai priešingas reikšmes. Pvz, akis trikampio viršūnėje dvasininkų aiškinama, kaip visa reginti Dievo akis, o masonų – kaip visareginti liuciferio akis:)
            Svastika – kaip amžinybės ženklas , kaip Hitlerio ženklas ir kt.

            O gal kas nors galite pasakyti, kuri svastika teisinga – kairinė ar dešininė? (Niekaip negaliu šito išsiaiškinti)

          • medus says:
            9 metai ago

            Ženklų nesureikšmina tik tie, kurie apie juos nežino, bet žinantys juos naudoja “pagal paskirtį”, galite neabejoti.

            Įkeliu vieną pokalbį, gal sudomins tolimesniam ieškojimui:
            https://www.youtube.com/watch?v=YgWLFBZzalk

          • Dalė says:
            9 metai ago

            Šiek tiek domėjausi slaptosiomis draugijomis:)
            Kokiu tikslu, jūs manote , šie ženklai naudojami?

          • medus says:
            9 metai ago

            Čia galimi keli atsakymai, priklausomai nuo to, kiek jūs žinote ir kiek domitės. Paparsčiausias, paviršutiniškiausias atsakymas, žinoma, būtų, jog simboliai, ženklai, identifikuoja ir garbina savo “poną” t.y. ženklo segėjimas nurodo į priklausymą.
            Bet tikroji prasmė, be abejo, yra kur kas gilesnė – siejasi su ezoterinėmis žiniomis apie formas, simbolius, su jais susijusius ritualus, energijas ir t.t. Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių. Bet kuriuo atveju šių simbolių segėjimas aukščiausiu lygiu sako labai daug. Daugiau nei norėtųsi.

          • N says:
            9 metai ago

            Ajajai, kas būtų, jei būtų pasidabinę raudona penkiakampe. Ūžtų Lietuva. Ar žydų žvaigžde. Ir neduok Dieve – svastika. Apsiputotų viso pasaulio sionistai. Štai tau ir “nesureikšminu perdaug ženklų”

          • Dalė says:
            9 metai ago

            “Nesureikšminu ženklų” sakau ta prasme, kad nelabai tikiu jų energetiniu poveikiu žmogui.
            O tai, kad valdžios atstovai prisisegė neužmirštuoles,manau nereiškia, kad jie viešai norėjo pademonstruoti savo priklausomybę masonams.Kam jiems TOKS išsiviešinimas? Kad būtų pasmerkti?

          • N says:
            9 metai ago

            Minia buka. O į suprantančius jie dėmesio nekreipia. Jau nebekreipia. Galiausiai tai signalas, kad jie taip paprastai nepasiduos ir tautai susigrąžinti savo suverenias galias bus labai nelengva, kad už JŲ nugarų stovi didelė jėga.

          • Regina says:
            9 metai ago

            O kodėl neprisisegti, mano galva, puikaus dizaino ženklelio “Laisvės liepsna”? Ar tikrai jums ką nors sako tas vienišas žiedelis be paaiškinimo? Kodėl mes linkę taip greitai nusičiupt už pigios, o gal ir gerai apgalvotos, akcijos. Kodėl sekmadienio dieną nedalino “laisvės liepsnos”, o paslapčiukais bruko žiedelius? Kad per oficialias žinias paskelbtų tik tiek, kad susirinko nedaug pasižiūrėti kiek susirinko. Na, čia ne citata, bet mintis tokia. Ne, tie, kurie buvo tikrai ten – lauke ir viduje- jie susirenka ne pasižiūrėti, kiek kas susirenka, o tam, kad pabūti drauge, permąstyti, kas galėjo nutikti, jei būtų atsitikę kitaip, nei atsitiko. Visų susitelkusiųjų pastangomis buvo išvengta dar didesnio aukų skaičiaus. O kad dabar vyksta supriešinimas savo piliečių per aukščiausių pareidūnų lūpas- darosi baisoka. Kokią turi teisę ne kai kurie piliečiai niekinti kitus savo šalies piliečius, kaltindami, kad išvyko iš šalies dėl to, jog nori užsidirbti prabangesnį kartsą. Kodėl mes leidžiamės žeminami? O kultūros darbuotojus tiesiog išdūrė su tom neužmirštuolėm. Viską apvertė aukštyn kojom. Tad prieš kiekvieną akciją gerai pagalvokim, ką darom ir po kuo pasirašom. Šis žiedelis gera pamaoka visiems nors kiek galvojantiems.

      • gaudy says:
        9 metai ago

        “… kultūros darbuotojai pasijuto paniekinti. Nes šių metų rudenį masiškai siuntinėję atvirukus su neužmirštuolės žiedu ir raginę Seimą bei Prezidentę neužmiršti pažadų – pakelti dešimtmečiams užšaldytas jų algas, buvo ciniškai ignoruoti.” tai valdžia įvykdė prtašymą. Ko prašė tą ir gavo Ne-užmirtuolė…perskaitė užmirštuolė…užmiršk…cha…cha…cha

        Atsakyti
      • gal says:
        9 metai ago

        skirkite neužmirštuoles-gamtos dovanas nuo neužmirštuolės parodijos?Ar Jums skirtumo nėra?

        Atsakyti
  6. remiux says:
    9 metai ago

    Į masonų ložę ne visus priima, matomai, prezidentė pateko, tai ir nori pasirodyti, prieš rinkimus.

    Atsakyti
  7. Bombardyrius says:
    9 metai ago

    Laisko autoriau, Jonai, po starij novij god dar neatsigavot? Kam tokias nesamones rasyt.

    Atsakyti
  8. opa says:
    9 metai ago

    Ir iš kur jūs, runkeliai, išlendat? turbūt, kad šalčių nėra, ir neužšalot

    Atsakyti
  9. Kemblys says:
    9 metai ago

    Pastabėlė: Jono Bytauto laiške žodis ‘krito’ nevartotinas – kariai ir savanoriai žūsta.

    Atsakyti
  10. m says:
    9 metai ago

    :D!!!

    Atsakyti
  11. faustas says:
    9 metai ago

    Ar galima labiau išsityčioti iš sausio 13 aukų atminimo? Užsisegti žuvusių masonų atminties simbolį ir kviesti tokiu idiotizmu užsiimti visus Lietuvos gyventojus!

    Atsakyti
  12. 31337 says:
    9 metai ago

    Gydykitės galvas, psicheliai. Ir eikit prieš skalūnus paprotestuot. Su račpalaikiu priešaky.

    Atsakyti
    • faustas says:
      9 metai ago

      Tamstele, įsijunk LRT, ten Landsbergis, įsisegęs masonų neužmirštuolę kalbą rėžia. Ten ir daugiau ložės
      atstovų suėję, o gal ir sukvailintų piliečių, nesuvokiančių ką šitie veikėjai išdirbinėja?

      Atsakyti
  13. Virgilijus says:
    9 metai ago

    Jo Jonai ir gėda ir bėda su ta mūsų valdžia…

    Atsakyti
  14. Ignas says:
    9 metai ago

    Manau iš didelio rašto išeinama iš krašto. Neužmirštuolė, kaip pats pavadinimas ir sako, yra atminimo/vilties/meilės simbolis, kuris yra naudojamas daugybės organizacijų ir daugybei įvairių įvykių atminti. Kaip pvz., Kanadoje atminti Pirmojo pasaulinio karo aukoms, taip pat ji yra Aliaskos valstijos simbolis – visko neišvardinsi. Tačiau išsirenkate sau tinkamiausią sąsają ir dėl to keliate triukšmą. Trumpai tariant, linkėčiau susikoncentruoti su gėle siejama reikšme ir pačia atminimo diena.

    Atsakyti
    • suomis says:
      9 metai ago

      Pritariu.

      Atsakyti
      • na says:
        9 metai ago

        matomai,kadangi esate suomis, todėl Jums dzin:).Pagarbiai

        Atsakyti
    • gaudy says:
      9 metai ago

      už laisvę žuvusius pagerbiama Tautos ir Valstybės simboliais, o ne kažkokiais naujadarais išmislais… taigi čia elementarus info imprintas – vertybių perkeitimo pradžia. Smagu tik tai, kad ne visi suzombėję ir labai greit šitai pastebėjo.

      Atsakyti
      • gaudy says:
        9 metai ago

        paprastai prisisegama trispalvė juostelė arba vyčio ženklas su gedulo juostele, o kuo čia dėta neužmirštuolė… atsakau tai yra neurolingvistinis programavimas ne – užmirtuolė….pasąmonė priima tik teiginius. O koks viso šito tikslas manau aišku, o detalės paaiškės vėliau..

        Atsakyti
  15. Vilius says:
    9 metai ago

    Trumpas komentaras Jono Bytauto žodžiams
    Man, atrodo , kad jums patiems visos sveiko proto ląstelės kažkur iškeliavo. Jūs arba negyvenate Lietuvoje arba esate vienas iš tų, kurie stengiasi įvesti nesantarvę į mūsų visuomenę. Jeigu kažkam kilo mintis kaip dar suvienyti mūsų žmones, prisiminti žuvusius, turėti kažką panašaus į tai ką turi skaitlingos pasaulio tautos – tai valio ir dar kartą valio. Nes dauguma jau ir pamiršo šiuos įvykius.
    O jūs kaip hieraldikos specialistas, atradote, kad tai masonų ženklas. O tai siurprizas, tik kad niekas jau turbūt nežino kažkokių neaiškių mūrinikų ar su žydais susijusių asmenų luomų.
    Elgiates mažų mažiausiai isteriškai, galbūt jums trūksta dėmesio, tai aš tada suprantu jūsų šitą demaršą, jeigu dėmesio turite pakankamai tai tuomet esate visiškas neišmanėlis ir negyvenate Lietuvoje. Sėkmės toliau rašant savo nesamones i

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      9 metai ago

      Dėmesio trūksta žmonių kovojusių Sausio 13-ąją idėjoms ir lūkesčiams, kultūros darbuotojų apverktiniems reikalams ir neapsakoma gėda ir šleikštulys apima, kai politikas UŽMIRŠĘS atsakyti nors formaliai į Kultūros darbuotojų NEUŽMIRŠTUOLIŲ akciją segasi NEUŽMIRŠTUOLĘ (beje ne tik pasaulio masonų simbolį, bet ir alshaimerio ligos asociacijos emblemą) sau į atlapus ir fotografuojasi reklamai prieš kameras – dabar jau NEUŽMIRŠIME – istorinio, praeitin smengančio žygdarbio. Tas kas pamiršo gyvuosius didvyrius neturi teisės minėti ir mirusiųjų. Ar gyvieji bus verti pagarbos – kuomet mirs ir bus nebepavojingi? Viliau?

      Atsakyti
      • Ignas says:
        9 metai ago

        Nesuprantu, ką jūs turite prieš sergančius Alzheimerio liga? Ar tai pašaipa iš sergančių žmonių? Ar tie, kurie kovojo dėl laisvos Lietuvos, bet galbūt susirgo šia liga, dabar tapo priešais? Tyčiojimasis iš ligonių yra žema ir yra “diagnozė” apie save patį.

        Atsakyti
        • S says:
          9 metai ago

          Aišku, kad prieš, Alzhaimeriai jūs sumauti! Jeigu jūs pamiršot dėl ko sausio 13-ą žmonės žuvo ir penkiakampes žvaigždes savo ligos simbolyje rodot, tai jus reikia gydyt. Gaila, kad per eitynes nė vieno nemačiau su ta gėle, bučiau greit išsegęs…

          Atsakyti
          • Ignas says:
            9 metai ago

            Kai pats susirgsi, tada gal susimąstysi, ką rašai. Nors jeigu taip rašai, tai jau nėra sveiko proto požymis. O iš kur penkiakampę žvaigždę ištraukei, tai klausimas. Penkis kampus gali ir sau ant kaktos sujungti.

          • S says:
            9 metai ago

            Aš nesergu, aš gydau. Jeigu jūs sergat, tai gydykitės, o nelįskit prie sausio 13-os su tais savo simboliais, užsienietiški asilai! Dar turbūt ir žlibas esi, jei žvaigždės nematai, reiks turbūt į kaktą sujungt jums truputį, tada ir regėjimas atsistatys, ir atmintis sugrįš.

          • Ignas says:
            9 metai ago

            Sujunkit prašau, ar susekit, kaip čia vaizdžiai rašot. O savo vardu komentarų neišeina rašyt? Bijot prisistatyti savo vaizduotę aprašydamas?

          • S says:
            9 metai ago

            Gal pats prisistatysi? Man tas tavo Ignas nieko nesako, maža kiek tų Ignų gali būt. Pažiūrėsim, iš kokios būdos čia išlindai paloti, šuniuk.

          • Ignas says:
            9 metai ago

            Nemanyk, kad man įdomus tavo vardas. Norėjau tik pasakyti, kad žmonės, kurie nepasirašinėja savo vardų komentaruose, kažko bijo. O šuniukas yra pas tave tarp kojų 🙂

          • S says:
            9 metai ago

            Eik, greitai užsimušk į sieną. 🙂

        • Jonas Vaiškūnas says:
          9 metai ago

          Tai pašaipa iš politikų besielgiančių taip tarsi sirgtų Alsheimerio lihga.

          Atsakyti
  16. emigrante says:
    9 metai ago

    neumirstuole – nuostabi Lietuvos lauku gele todel nereiketu skubeti ja kam nors perduoti.
    Britai kievienu metu lapkricio pradzioje pamini visus zuvusius visuose karuose ir sio grazaus paminejimo intencija visi atlapuose nesioja raudonos aguonos ziedus o prie paminklu zuvusiems padedami raudonu aguonu vainikai – taciau niekam nekyla idiotiska ideja britus (ir siam renginiui prijauciancius) vadinti opiumo megejais – narkomanais???
    Gal jau nenusivaziuokime i lankas kapstydamiesi kazkokiu “masonu loziu” padraikose?

    Atsakyti
  17. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    9 metai ago

    Kiekvienas pasauli mato savaip. Bytautas nori pasakyti, kad visgi simbolius reikia rinktis kruopsciai. Sakyciau, kad tas simbolis “neuzmirstuole” turi ta pacia reiksme ir kitose tautose. Visgi yra gerai, kad nepasirinko komunistu partijos bilieto prisisegti, o lietuvska trispalve ko gero nedrista prisisegti, nes jos mokytojas AMB lietuviska trispalve ivardino SKUDURU. Tai musu Prezidentei SKUDURAS nepritiktu. Tai va internete suradau ir Laimos Andrikienes nuotrauka su tokiu paciu zenkliuku taip pat. As tai cia matau visai kita problema. Jei Sausio 13 gynejams siekiama priminti… is zmogaus, kuris buvo arsaus isgamisko raudonskurio ir Lietuva naikinacio prieso stovykloje…. tomis dienomis… Tai as cia matau isgamiska issityciojima. Geriau tyletu…. be NE…. mat PRIMENA! O klausimas ar PRISIMENA pati sausio 13 ivykius ir ka pati veike raudonskuriu priesu stovykloje!!!???
    Taigi ne sis asmuo turi moraline teise priminti Sausio 13 gynejams ta data. Tai labiau nei akivaizdu. Reikia tureti raudonas bolseviko akis, kad dar ir tokiu budu tyciotis is lietuviu. Priesas primena mums ka mes turime prisiminti!!!
    Taciau i si priminima su penkiakampe zvaigzdute galima paziureti ir is kitos raudonosios puses. Taigi primena MUMS, liepia NEUZMIRSTI, kas bus lietuviams, jei neklausys raudonskuriu KOLOBORANTU valdzios! Reiskia ives tankus, saudys, po viksrais traiskys moteris… ir is tv boksto skleis kasperaitiskas komunistines bolsevikines okupanto propagandas.
    TAIGI NEUZMIRSKIME!

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      9 metai ago

      Mano gera vaizduotė, net ašaros ištryško, kai perskaičiau: ,,Visgi yra gerai, kad nepasirinko komunistu partijos bilieto prisisegti…” 😀 😀 😀
      Ačiū, skaniai juokiausi.

      Atsakyti
    • Žemaitis says:
      9 metai ago

      Mielieji Patriotai, pirmąją komunistų partiją įkūrė Amerikos ir Vokietijos bankininkai ir naftos ir dujų valdytojai- turtingiausieji sionistai, ir nuo to meto atsirado ir penkiakamplė, ir akies simboliai …ir pasaulio pertvarka per ELITOS NORUS IR PLANUS: nuo to laiko ir LIGI ŠIŲ DIENŲ visas revoliucijas ir karus kūrė ir finansavo ELITA, visas kitas tautas paverdama tik gerai apmokamais įrankiais: antai, Spalio revoliucija Masonams ir ELITAI kainavo vieną milijardą dolerių , kad nusamdytų 50 semitų, pasikeitusių pavardes į slaviškas, ir kad sukurtų masiškiausias pasaulyje žudynes Rusijoje, Ukrainoje …dėl KRYMO IR SIBIRO TURTŲ…PRIEDO, DU PASAULINIUS KARUS IR PAPILDOMUS MILIJONUS IŠŽUDYTŲ NEKALTŲ ŽMOINIŲ. Ir kiekvieną kartą ELITA PO TŲ KARŲ TIK LABIAU PRALOBO, finansuodama atstatomuosius darbus.Tos lyg nekaltos gėlelės politinės šaknys daug gilesnės ir, kaip matome, jau gerokai įsišaknijusios ir ELITOS VALDOMOJE Lietuvoje. Nes visi lietuviai ELITAI JAUO PRASISKLONĘ DEŠIMTIMIS MILIJARDŲ… kas moka, tam ir turi šokti padlaižiai, panašūs adomėnėliai…

      Atsakyti
  18. Naujas says:
    9 metai ago

    Šiaip jau nelabai suprantu “Alko” tinklalapio vadovų tokio pabrėžtino antimasoniško nusiteikimo. Man rodos masonų vaidmenį istorijoje reiktų vertinti šiek tiek korektiškiau. Juk gerai žinoma, kad masonai XVIII – XIX a. buvo viena svarbiausių jėgų, prisidėjusių prie senojo režimo griuvimo, taigi, ir prie Katalikų Bažnyčios žymaus susilpninimo. Nemanau, kad “Alko” interesas ginti Bažnyčią.

    Atsakyti
    • Jonas Vaiškūnas says:
      9 metai ago

      Kuo čia dėti masonai ir Sausio 13-oji? Masonai sau – sausio 13-oji sau. Ne prieš masonus pasisakoma – prieš politikus kurie UŽMIRŠĘ pažadus gyviesiems – žada NEUŽMIRŠTI – žuvusiųjų sausio 13. Gėda.

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        Masaonai prie to, kad be jų tokie įvykiai nevyksta.

        Atsakyti
  19. medus says:
    9 metai ago

    Man atrodo, daugelis čia reiškiančių savo nuomonę šiek tiek susipainiojo.

    Reikėtų suprasti, kad kalbame ne apie gražią mūsų laukų gėlę, o apie konkretų ženklą, tiksliau – SIMBOLĮ.

    Kai norima viešai demonstruoti kokį simbolį, visai nebūtina jį vadinti tikruoju vardu ar įvardinti tuo, ką jis reiškia – “masėms” užtenka jį pavadinti kaip priimtiniau, pvz., galima vadinti “atmintes gėle”, “gražiąja gėlele”, “mėlynąja atminties gėle” ir pan.- jokio skirtumo kaip pavadinsi – svarbu sužaisti emocijomis – ši technika naudojama beveik visada siekiant pageidaujamos reakcijos. Šiuo atveju taip ir pasielgta, tik daugelis (o naivume) to nemato.

    Segimas masonų simbolis su visomis jo reikšmėmis, potekstėmis ir galiomis (kas į ezoteriką):
    http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mmAB4ULnoZROzVrrGoFcsCA.jpg

    Visa kita yra nesvarbu. Iš to darau 2 išvadas:
    1. Valstybės vadovas nesegėtų simbolio, kurio reikšmė jam nežinoma. Nebent būtų idiotas, bet turbūt nemanome, kad mūsų prezidentė tokia?;
    2. Ką tai reiškia mūsų valstybei, jos ateičiai, jos politikai – lieka tik baugūs klausimai. Gal net ne klausimai – valstybės politiką aiškiai matome, tik dabar gavome vieną iš mažyčių paaiškinimų.
    Pasidomėkite plačiau, įdomių dalykų sužinosite.

    Atsakyti
    • S says:
      9 metai ago

      Dar masoniška šūduva būtų pusė velnio, bet gi jie dar ir žvaigždę sugebėjo vidury įsipaišyt. Tarnavimas tiems, kas sausio 13-ą žmones su tuo pačiu ženklu traiškė, tarnavimas ES naujai sąjungai, kažkokių svetimų užsienio nesąmonių piršimas ir parodymas, kad jiems tai viskas dera viename (TSRS, ES, masonai ir t.t.).

      Atsakyti
      • medus says:
        9 metai ago

        Esmė kaip tik tokia – tarnavimas tiems, kurių ženklą jau nesibodima segėti atvirai – manau, pamatysime dar atviresnių “prisipažinimų” – juk avių banda skaityti nemoka..
        .
        P. S. Beje, tanaujama ne tik tiems, kurių ženklas “papuošė” mūsų Aukų dieną, bet ir tiems, kas virš jų (piramidės principas).

        Atsakyti
        • Varnas says:
          9 metai ago

          medus ir faustas, labai džiaugiuosi, kad Jūs vienas iš nedaugelio protingų ir matote, kokia velniava vyksta dabar. Man asmeniškai gėda, kad daug mano protingais laikytų žmonių, prisidėjo prie šios akcijos, visai nesusimąstydami apie simbolikos prasmę.

          Atsakyti
          • medus says:
            9 metai ago

            Nepykite ir nesipiktinkite, o pagal galimybes ramiai paaiškinkite – dauguma nežino ir nieko nėra girdėję – juk avių banda auginama ir šviečiama tik tiek, kiek reikia bandos šeimininkams. O jiems – kuo avis bukesnė, tuo geriau. Todėl simboliai, ezoterika ir panašios žinios yra ne tik neperduodamos, bet ir padarytos patyčių objektu – taip, kad niekas net nesidomėtų. O savarankiškai mažai kas domisi. Juk patyčiomis gniuždomas kiekvienas kitaip, nesistemiškai mąstantis žmogus – tai yra efektyviausia valdymo forma.

            Ar irgi nepretenduoju į jokį iškirtinį žinojimą, tačiau šie dalykai ne kartą iškilo kitose mane dominančiose temose ir taip atsirado šioks toks supratimas ir tų dalykų pastebėjimas.

            Reikia laiko, tik nežinau kiek jo dar turime.

          • To medus says:
            8 metai ago

            siulote nesipykti ir nesipiktinti, o tamsta tautiecius vadinate aviu banda. Tiesiog negrazu, kai patys vieni kitus kirsiname vadindami runkeliais, sunauja, aviu banda ir t.t. Dauguma zmoniu is tikruju nesusigaudo, kas vyksta, nes paskaito laikrascius, isklauso zinias-ir susidaro vaizda toki, koks pateikiamas. Zmones per daug rupesciu turi isgyvenimo klausimu, tad sedeti kompe ir rinkti info tikrai reikia laiko. O ka daryti tiems, kuriems labiau rupi kaip issimoketi mokescius ir pavalgydinti vaikus? Todel galite pateikti jau ,,sukramtyta” info, tuomet tokie zmones gaus kelias skirtingas informacijas ir jei tures smegenu-padarys teisingas isvadas. Reikia vienyti tauta, o ne patiems vieni kitus zeminti ir draskytis.

    • savanore says:
      9 metai ago

      dabar aiskiau..aciu.

      Atsakyti
  20. nematyts daikts says:
    9 metai ago

    na sakykit ką norit, bet gyvenime niekad nemačiau tokios neužmirštuolės:penkiakampė geltona žvaigždė mėlynam fone?
    Jei ir Andrikienė įsisegus,o ji ES galimai labiau atsidavus ,nes vaikų apsaugos nuo neigiamos įtakos įstatymą galimai su Donskiu liepė sterilizuoti nes nepatiks ES, tai gal čia kažkokia ES valdininkams patinkanti forma?Nesuprasi.
    Pamačius, iškart tą segtuką atstumiančiai veikia,į akis krenta ta penkiakampė geltona žvaigždė,o prisiminus išgyventus sausio įvykius net nupurto.

    Atsakyti
  21. medus says:
    9 metai ago

    Kadangi su nuoroda Alkas niekaip nepatvirtina komentaro, bandau be nuorodos – info galima patiems susirasti.

    Man atrodo, daugelis čia reiškiančių savo nuomonę šiek tiek susipainiojo. Reikėtų suprasti, kad kalbame ne apie gražią mūsų laukų gėlę, o apie konkretų ženklą, tiksliau – SIMBOLĮ.

    Kai norima viešai demonstruoti kokį simbolį, visai nebūtina jį vadinti tikruoju vardu ar įvardinti tuo, ką jis reiškia – “masėms” užtenka jį pavadinti kaip priimtiniau, pvz., galima vadinti “atmintes gėle”, “gražiąja gėlele”, “mėlynąja atminties gėle” ir pan.- jokio skirtumo kaip pavadinsi – svarbu sužaisti emocijomis – ši technika naudojama beveik visada siekiant pageidaujamos reakcijos. Šiuo atveju taip ir pasielgta, tik daugelis (o naivume) to nemato.

    Segimas masonų simbolis su visomis jo reikšmėmis, potekstėmis ir galiomis (kas į ezoteriką).

    Visa kita yra nesvarbu. Iš to darau 2 išvadas:
    1. Valstybės vadovas nesegėtų simbolio, kurio reikšmė jam nežinoma. Nebent būtų idiotas, bet turbūt nemanome, kad mūsų prezidentė tokia?;
    2. Ką tai reiškia mūsų valstybei, jos ateičiai, jos politikai – lieka tik baugūs klausimai. Gal net ne klausimai – valstybės politiką aiškiai matome, tik dabar gavome vieną iš mažyčių paaiškinimų.
    Pasidomėkite plačiau, įdomių dalykų sužinosite.

    Atsakyti
  22. Audronė says:
    9 metai ago

    Viskas gerai.Kiek žmonių, tiek nuomonių, gerai, kad žmonės neabejingi Ir kaip pasakytų vienas gerbiamas žmogus:” tai yra forma, o esmė kur?”. Nešiokimės kiekvienas gėlytę ar simbolį savo širdyje ir prisiminkime savo Didvyrius širdimi.

    Atsakyti
  23. Ar manote, jog anglai says:
    9 metai ago

    propaguoja narkomaniją, segėdami aguonas? Irgi – atminties simbolis.
    Kultūrininkai, manau, ir patys segės. Dauguma jų – jau vyresnio amžiaus, puikiai atsirenka kas yra kas.

    Atsakyti
  24. stasys says:
    9 metai ago

    Sugriauti valstybe galima ir jos pačių piliečių rankomis,. pasėjus jų tarpe paranojos grūdą ..paranoja praeičiai , paranoja dabarčiai , paranoją ateičiai ..visur ta pati baimės spalva ..bet kokiai kitai nuomonei ..šis str. Alke niekom nesiskiria nuo tų šimtas prieš tai buvusių. Galima būtų ir nesistebėti, jei liga ir toliau neprogresuotų. Tai kas vieniems graži akciją pamynint sausio 13 kaip vienybės ir sudėtų aukų už nepriklausomybe dieną ..čia (alke) ji pavirsta eiline tulžies seilių substancija pasipilstymui ..dar prie viso to surandant ir atpirkimo ožį savaip išmanantį Lietuviškos hieraldikos simbolius ..ar eiliniam markučių kolekcionieriui spręsti kas gražų o kas ne,..iprasminant tos dienos vienoje ..?? pagal mane tai tikrai ne jam ..ne simboliai daro tokias datas Įsimintinas ir ne nuopelnai tokia diena skaičiuojami ..o tie kurie padėjo galvas vardant to kad nematytų to kas šiandiena čia karaliauja ..MAN GAILA MATYTI TUOS KURIEMS NĖRA VIETOS NEI TEN PRAEITYJE ..NEI ČIA DABARTYJE …IR TIK TODĖL KAD GYVENIME NESURANDA SAU TIKROS VIETOS …

    Atsakyti
    • Atsakyk says:
      9 metai ago

      O kodėl mes turime konservatorių simbolį dar nežinia iš kur atsiradusi laikyti viršesnių už Vyti, ar trispalvę? Kitąmet jie gal kregždutes dalins ir aiškins kad čia vėl naujas simbolis?

      Atsakyti
      • stasys says:
        9 metai ago

        Todėl kad ne simboliuose esmė ..mūsų Lietuviška tautinė svastika irgi buvo prilyginama nacizmo simboliams ..bet juk jums nešauna į galvą tautininkus tam prilyginti .. nors ir dėl to buvo smarkiai diskutuojama teismuose. Nesvarbu kas pasiūlė svarbu kas prisidėjo prie tos akcijos ..:)

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Būtent, kad simboliuose esmė. Todėl su žydų pagalba ji buvo uždrausta. Ką sakytum, jei vietoje neužmirštuolės būtų įsisegę žydų žvaigždę?

          Atsakyti
        • Atsakyk says:
          9 metai ago

          Jei simboliai nesvarbu tai kuriais galais kai kurios juos draudžia? Galite Tamsta neatsakyti , nes tikiu, kad atsakymą žinote. Tik nenorite dabar pripažinti kad suklydote tą nelemtą svetimą neužmirštuolę ginę. Aš pilnai tai suprantu nes visi kartais klystame.

          Atsakyti
    • Iš miškų says:
      9 metai ago

      Aš nesuprantu, o ko tu taip vargsti ir kamuojies skaitydamas Alką? Jei jau taip nemiela, nepatinka, negražu- neskaityk. Juk gali surasti bendraminčių kitur ir nereikės čia pačiam lieti tulžį.

      Atsakyti
      • Iš miškų says:
        9 metai ago

        Šis komentars Stasiui

        Atsakyti
        • stasys says:
          9 metai ago

          ir kai tai nutiks Jus save pilnai galėsite laikyti savotiška mosonų ložę ..:) čia šeip juokais ..bet jei rimtai praeiti nesunku tik Kas jums tamsuoliams pasakys kad Jusų kelnės lopytos o Jūsų saulė jau seniai nusileidusį ..

          Atsakyti
          • nera jokios laisves says:
            5 metai ago

            kodel katsupai ir zydai apsimeta komentaruose lietuviais stasiais? kas privercia cia stasi prakaituoti? uz propaganda mokamas atlygis ar kokia tamsesne agenda kaip zydu ir slavu isiviespatavimas pasaulyje??

  25. Neringa Blazeviciene says:
    9 metai ago

    Neužmirštuolė, nes mes neužmirštame laisvės gynėjų, o gėlė – pagarbos ženklas. Apie šią gėlę, kaip atminimo simbolį, Maironis rašė dar XIX „Tiek duota žiedeliams gražių pavardžių Iš margo gėlių sutvėrimo; O vis tik, man rodos, gražiausias iš jų Jo vardas: gėlė atminimo!“ http://lt.wikisource.org/wiki/Neužmirštuolė_gėl

    Atsakyti
  26. Neringa says:
    9 metai ago

    Neužmirštuolė, nes mes neužmirštame laisvės gynėjų, o gėlė – pagarbos ženklas. Apie šią gėlę, kaip atminimo simbolį, Maironis rašė dar XIX „Tiek duota žiedeliams gražių pavardžių Iš margo gėlių sutvėrimo; O vis tik, man rodos, gražiausias iš jų Jo vardas: gėlė atminimo!“ http://lt.wikisource.org/wiki/Neužmirštuolė_gėl
    Atsakyti · Patinka ·

    Atsakyti
    • N says:
      9 metai ago

      Reikia skirti gyvą ar skintą gėlę nuo simbolio.

      Atsakyti
  27. Vytis says:
    9 metai ago

    Ko norėti? Renginio iniciatoriai ir propaguotojai juk jau net nebeslepia, kad lietuviška simbolika jiems akis rėžia. Anot tūlo Užkalnio, dabar „viskas santūru ir mėlyna, jokių margų trispalvių ar panašaus chaoso“.

    http://protokolai.com/2014/01/10/neuzmirstuole-vakarietiska-sausio-13-osios-akcija/

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      9 metai ago

      Pastebėkit, mūsų priežydentė dažnai jau ir rengiasi mėlynai.

      Atsakyti
      • N says:
        9 metai ago

        Seniai ji taip daro.

        Atsakyti
  28. Algimantas Koncius says:
    9 metai ago

    Komunistai nebūtu komunistais jei net tokio minėjimo proga nepasistengtu žmonių supriešinti. Kur buvo tie gėlelės mylėtojai prieš metus, du ar dešimt. Tai ką minėsim žuvusius už Lietuvą ar už masonus ?

    Atsakyti
  29. Jonas Vaiškūnas says:
    9 metai ago

    Gėlės apie kurias rašė Maironis auga pievoje. Jos gražios kaip ir žvaigždės kurios spindi ddanguje. Bet žvaigždė – komisaro milinės atlape – turi visai kitą prasmę. Ar reikia dar aiškinti skirtumą tarp augalo ir emblemos, simbolio? Maironis manau Sauio 13-tą būtų pasakęs tą patį.

    Atsakyti
  30. Laima Bondoriene says:
    9 metai ago

    GEDA !!!

    Atsakyti
  31. Žaltys says:
    9 metai ago

    Bet jei masonai organizavo Sausio 13-tos įvykius tai tarsi jokio nesusipratimo kaip ir nėra? Tada ten tikrai buvo laisvų mūrininkų, kurie konstravo barikadas iš įvairių statybinių konstrukcijų, reiškia viskas panašiai ir buvo? O jei iš esmės tai ko gero mes tam ir sutverti kad mus užu nosių vedžioti. Kol mes masiškai lekiam atiduoti pinigus gazmonovams, blindoms, žasams, tol neturim jokios teisės ko nors reikalauti. Verčiau dažniau pažiūrėkit Abuladzės filmą “Atgaila”, bent kartą per metus. Kai tavyje kils noras iškasti iš po žemės savo varlamizmą ir sulesinti jį varnams, tuomet nereikės nei neužmirštuolių, nei svastikų.

    Atsakyti
    • N says:
      9 metai ago

      Naivuoli, barikadas konstravo paprasti žmonės, o masonų ieškok tarp tų, kurie iš tolo idėjiškai vadovavo TSRS griovimui.

      Atsakyti
      • gaudy says:
        9 metai ago

        tsrs kūrė irgi masonai

        Atsakyti
        • N says:
          9 metai ago

          Sionistai. Masonų buvo trocikistų tarpe. O Stalinas juos sunaikino. Tie kurie per stebuklą liko, kol Stalinas buvo gyvas ir kažkiek po to sėdėjo kaip pelės po šluota.

          Atsakyti
          • gaudy says:
            9 metai ago

            paskleidė melą, kad ale stalinas buvo šventasis, o jūs ir tikit, pasiskaitykit Viliaus Bražėno knygas… jis buvo toks pat globalistas kaip ir kiti. tik priklausė kitai šaikai. Jo tikslas buvo toks pat kai ir kita pusė…. Vertinat pagal vadinamą kobą bet ten bent jau trečdalis yra propaganda ir nieko daugiau…

          • gaudy says:
            9 metai ago

            atsiprašau už klaidas, manau mintį suprasite

          • N says:
            9 metai ago

            Stalinas nebuvo joks globalistas. Čia jūs vis dar gyvenate mitais apie Tarybų Sąjungą ir Staliną.
            P.S. Šie mano žodžiai visiškai nereiškia, kad aš esu už Staliną ir TSRS. Tiesiog jau praėjo pakankamai daug laiko, kad būtų galima blaiviau vertinti tų laikų įvykius, o ne kaip buliams ar kalakutams šokti prieš raudoną skudurą.

          • tam N says:
            5 metai ago

            stalinas buvo ir zydas ir masonas ir globalistas bukaproti tu todel ir galejo valdyti cccp

  32. mindaugas says:
    9 metai ago

    Kolegos, ne prezidentė atlyginimus didinosi ir ne ji sprendžia. Atsibuskite ir kitą kartą nebalsuokite už Graužinienes – tada nereikės verkti.

    Sekantys eilėje yra pensininkai, vėliau galbūt Jūs.

    Tiesiog ne tuos išsirinkom ir tiek.

    Atsakyti
    • mintis says:
      9 metai ago

      ar žvaigždę “neužmirštuolėje” jau įsisegėt-ar pasiženklinot”?

      Atsakyti
  33. albinas says:
    9 metai ago

    Paveizėkit, net ir Lensbergis prisiseges tokia pačią “gėlelę” ant švarko atlapos, sakydamas kalba iš seimo tribūnos. Jau atvirai nesigėdindami deklaruoja kad yra masonai.

    Atsakyti
  34. Nu Jo. says:
    9 metai ago

    O tai kulturos darbuotojam yra normalu siuntineti masoniskus simbolius santazuojant vyriausybe?

    Atsakyti
  35. Algirdas U says:
    9 metai ago

    Iš diddelio rašto kai kas išeina už krašto. Lietuvoj taip jau priimta-jei idėja ne tavo tai bloga idėja. Liūdna, nes mačiau kaip džiaugės žmonės prie Seimo gavę lipduką

    Atsakyti
    • gaudy says:
      9 metai ago

      “Liūdna, nes mačiau kaip džiaugės žmonės prie Seimo gavę lipduką”
      indėnai irgi iš pradžių džiaugėsi gavę blizgučių …o vėliau buvo suvaryti į rezervatus

      Atsakyti
      • mintis says:
        9 metai ago

        pritariu

        Atsakyti
      • LosAngeles says:
        9 metai ago

        Teisingai tamsta sakote… Beje, tiems kurie buvo suvaryti i rezervatus pasiseke, didziajai daugumai baigesi gerokai ‘praktiskiau’

        Atsakyti
  36. GINTARAS says:
    9 metai ago

    2014 01 13 12:30
    GERB.JONUI BYTAUTUI ATSAKAU Į KLAUSIMĄ “KAS TU JAUNUOLIŲ VADAS”.VAKAR,SAUSIO 12D.KAIP AT GINĖJAS TRADICIŠKAI DALYVAVAU POSĖDYJE IR GYNĖJŲ RIKIUOTĖJE SEIME.PO RIKIUOTĖS SU DRAUGAIS IŠĖJOME PRIE LAUŽŲ.PRASIDĖJO KONCERTAS,NUOTAIKA BUVO PAKILI.STAIGA VIENU METU PO MINIĄ PASKLIDO JAUNUOLIŲ BŪRYS KURIE MANDAGIAI ,BET ATKAKLIAI SIŪLĖ TUOS LIPDUKUS.ATSISAKĖME NE KARTĄ NES PAPRASČIAUSIAI MUMS SVETIMOS NAUJAI KURIAMOS “TRADICIJOS” IR JŲ ŽENKLAI. TARP TŲ JAUNUOLIŲ “CENTRAVO” SEIMO NARYS MANTAS ADOMĖNAS KURIS MUMS PASIŪLĖ “PASIŽENKLINTI”.ATSAKIAU ,KAD “AČIU-MES TURIME SAVUS ,TIKRUS ŽENKLUS.KITŲ MUMS NEREIKIA”.TURĖJAU GALVOJE SAUSIO 13 MEDALIUS KURIAIS ESAME APDOVANOTI.SEIMO NARYS ADOMENAS GARSIAI PAREIŠKĖ : “ŽINAU -SVASTIKOS”. PO PAUZĖS, ATSITOKĖJĘS PRIĖJAU PRIE ADOMĖNO IR VIEŠAI JĮ SUGĖDINAU. IŠ PAŽIŪROS SUPRATĘS , KAD PERSISTENGĖ JIS TYLĖJO.ATRODĖ KAIP MOKINUKAS KURIAM VYRESNI VIEŠAI NUMOVĖ KELNES IR JUOKIASI IŠ JO KAD KELNĖS DAR IR PRIKAKOTOS. BET NEATMETU ,KAD TOKS SEIMO “ŠUSTRIAKAS” SUPRATO ,KAD STOVI PRIEŠ LIETUVĮ,TĖVĄ,SENELĮ GALŲ GALE NORMALŲ VYRĄ KURIS TUOJ TUOJ SUKALS JĮ Į ASFALTĄ. TOLIAU NESIPLĖSIU,KAD DĖL TOKIŲ SUSKIŲ, Į TĄ PARTIJĄ ŽIŪRĖTI RAMIAI NEGALIU IR MANAU ,KAD ATSAKIAU Į JŪSŲ KLAUSIMĄ.SU PAGARBA.P.S. KAI TAS ” SUSKIS” PRADĖJO MOKINTIS SAVO “FILOSOFIJŲ” AŠ JAU SAUGOJAU AT PIRMININKĄ IR NUO SAUSIO 13 TRIS MĖNESIUS BUVAU GYNĖJU,O KARTU SU MANIM BUVĘ DRAUGAI DIRBO AT GYNYBOS ŠTABE. O TAS “FILOSOFIJOS SUSKIS” DAR IR NESUSIGAUDO AR NENORI SUSIGAUDYTI MASONŲ IR NACIŲ HERALDIKOJE? TIESA PRIEŠ TAI VALANDĄ BENDRAVOME SU SIGNATARU V.JARMOLENKA – KOKIE SKIRTINGI TOS PARTIJOS ŽMONĖS-TAI NEITIKĖTINA. …….ARBA JEI BŪTŲ GALĖJĘS IR GRETA BUVĘS MŪSŲ DRAUGAS A.PATACKAS TAI JIS TĄ SUSKĮ BŪTŲ NOKAUTAVĘS TA PAČIĄ AKIMIRKĄ. TAU SUSKI adomėli PAVYKO,KAD AŠ DOMIUOSI BUDIZMU…..LINKĖJIMAI NUO DALAI LAMOS SUSKI adomeli ,TU LAIMĖS KŪDIKIS …TARNAUK TAUTAI,IŠSIPLAUK KELNES,TAPK VYRU IR SAUGOK SAVE NES DIEVAS GALI IR NUSISUKTI NUO NEAPYKANTOS PILNO……………TIESA ,GAL GEROS VALIOS TAUTIEČIAI RASTU BŪDĄ PATEIKTI ŠI TEKSTĄ TAM ASMENIUI , NEVENGČIAU ATVIROS DISKUSIJOS NORS IR IKI TEISMŲ.NEGALIMA TOKIŲ NESTABDYTI,NEGALIMA TAIP VISKĄ PRALEISTI.MANAU OPONENTAS SUPRAS NES JIS PATS BERODS YRA TERMINO “LIBERASTAS ” AUTORIUS.
    Atsakyti

    Atsakyti
    • Mantas ADOMĖNAS says:
      9 metai ago

      Kabinetas: I-447
      Darbo telefonas: 2396631
      Asmeninis elektroninis paštas: Mantas.Adomenas@lrs.lt

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        9 metai ago

        Mantai, nesupratau tavęs. Gintaras apkaltino viešai – ką, mes dabar visi turime skambinti pačiam ir aiškintis kiek pagrįsti kaltinimai? Jei atėjai čia, tai mes visi esame čia lygūs, nesusireikšmink. Turi galimybę išdėstyti savo nuomonę. Jei kas atsakys tau negražiai, aš, pvz., pagalvosiu, kad pyktis ar aistros rodo silpnumą, reiškia tu laimėjai prieš jį. Ką kiti pagalvos man nesvarbu. Nebijok čia dalyvauti, greitai kas nors išryškins ko tu vertas – bus pačiam nauda suvokti savo silpnas vietas.
        Dėl tos mėlynos gėlytės… Tuo metu, kai saugojau Aukščiausią Tarybą, kai buvau Sitkūnuose ar budėjau gatvėse, NEBUVO TOS GĖLYTĖS. Man kas tokią gatvėje pabadytų prisegti, pagalvočiau, kad tai lytinių iškrypėlių ženklas – nežinau kuo viskas baigtųsi. Kuriems galams ta gėlytė, jei turime savus Tautos ir valstybės ženklus. Atsimenu su kokiu pasididžiavimu žiūrėjau į Trispalvę. Žmonės juk žuvo matydami MŪSŲ ženklus!!!

        Atsakyti
        • Žemaitis says:
          9 metai ago

          Geri žodžiai, geras kvietimas nesusitupėjusiam beniokščiui, kad gautų pamokų iš tikrų patriotų, atidavusių viską Nepriklausomybei… Juk kai tą baisiąją nakti nuo prieš Seimą namo stogo žvalgams sušukus:”Tankai nuo TV atvažiuoja” mes – visi gynėjai tik susiglaudėme arčiau vienas kitos, laukdmai kovos už RYTOJAUS BŪTĮ.Tūkstančiai mūsų buvo… it tik vienetai apdovantųjų…pagerbtų….

          Atsakyti
  37. valdas says:
    9 metai ago

    Ačiu tiem kurie supranta šios datos esmę.

    Atsakyti
  38. O TUO TARPU LIETUVOJE... says:
    9 metai ago

    VASILIAUSKO- NORKAUS – VALIUNO – MAZINTIENES-COPERIO AFERIUGU SUTVE TOLIAU VAGIA BANKO SNORAS KREDITORIU PINIGUS , O GRYBAUSKAITE PATI ORGANIZAVUSI SNORO UZGROBIMO IR TYCINIO SUNAIKINIMO “OPERACIJA”ŠIUOS VAGIS IR AFERISTUS DENGIA !!!
    KAS GALI PANEIGTI, JOG KARTU IS “OTKATU” SĖKMINGAI RENKAMI PINIGAI GRYBES RINKIMINEI KOMPANIJAI ?!!

    Atsakyti
  39. Jūratė says:
    9 metai ago

    Aš manau, kad būtų protingiau ir sąžiningiau daugiau dėmesio skirti žvakučių deginimo languose idėjai. Ir tam galima skirti ne 10 minučių, o visą dieną.
    O dėl neužmirštuolės – tai toks jausmas, kad kiekvienas politikas nori būtinai turėti kažką “savo”. O rezultatas – išskaidytos akcijos, susikaldžiusi tauta.

    Atsakyti
  40. Leta says:
    9 metai ago

    Man sita iniciatyva yra keista ir nesuprantama – popierines zvaigzdutes (l. primenencios masonu simbolika) ir prasymai paaukoti pinigu skurstantiems gynejams. Ar jus galite isivaizduoti padoria sali, kurioje gali vykti toks absurdas? Ar isivaizduojate po Maskva lakstancius ‘berniukus’ su popieriniais gvazdikais ir ubagaujancius karo veteranus? Kodel Rusija gali deramai pagerbti jai nusipelinusius zmones oriomis pensijomis, gerais butais bei automobiliais, o musu, euro-demokratine valstybe – ne?

    Atsakyti
  41. Arturas says:
    9 metai ago

    O,kaip cia visi tyli uzmerkia akis,kad masiskai atleidzemi kaimo kulturos darbuotojai ?

    Atsakyti
  42. Giedrė says:
    9 metai ago

    Neišprotėkite, mieli žmonės. Vienas pažįstamas persiuntė eilėraštį neužmirštuolės tema, kurio autorius Maironis (katalikų kunigas, poetas ir tikrai ne masonas )

    Man tinka tas žiedas, kurs žydi blaiviai
    Ir auga netoli vandens;
    Nepuošia jį rūbai kaip rožę puikiai,
    Dėl to ir nebijo rudens.

    Žiedai pinavijų ir rožių vainikai,
    Nors gražūs, – netraukia širdies;
    Gvazdikai kaip žalvario seno skatikai
    Nežavi nei gobšo akies.

    Tas žiedas blaivus kaip balandžio akis;
    Nekaltas kaip aukštas dangus;
    Ir žydi per ištisą vasarą jis,
    Ir linksmina žmones visus.

    Tiek duota žiedeliams gražių pavardžių
    Iš margo gėlių sutvėrimo;
    O vis tik, man rodos, gražiausias iš jų, jo vardas: gėlė atminimo!

    Atsakyti
    • medus says:
      9 metai ago

      O Maironis rašė apie laukų gėlę ar apie masonų simbolį? Nes valdžios vyrai ir moterys niekas nesegi neužmirštuolės (gėlės), o labai konkretų masonų simbolį – paskaitykite kitus komentarus, pasidomėkite, pažiūrėkite nuorodas, ką nors ta tema paskaitykite – paskui darykite savo naivias išvadas.

      Atsakyti
    • mintis says:
      9 metai ago

      tai kaip pas “neužmirštuolės” centre atsidūrė geltona žvaigždė?Ar būna iš niekur?
      Sausio -13,tai kur laukų žaluma,kur saulės šviesa ar jau viską užgožė europinė židrynė?
      Ar tai tinka demonstruoti sausio 13 dieną?

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        9 metai ago

        Negi negali pasižiūrėti kaip gėlė atrodo?
        http://www.bing.com/images/search?q=neu%c5%bemir%c5%a1tuol%c4%97&FORM=HDRSC2

        Atsakyti
  43. l says:
    9 metai ago

    taip jau ir nezino… bet gal nori pasijusti masonais, na panasei taip ir yra, ka nori ,ta daro… valdytojai…

    Atsakyti
  44. prašalaitis says:
    9 metai ago

    Džiaugtis reikia, kad per savo bukumą, jie save susižymėjo ir tapo matomi. Kas pasiženklino vaivorykšte, kas masonerijos kvietkais, kas ir tuo, ir tuo. Puiku, žinosim, kas yra kas. Jokio pasitikėjimo tais sutvėrimais. Simboliai kalba geriau nei tų valdžios avelių vilkiški nasrai. Kam naiviai neaišku, kas yra simboliai, tai trumpai – tai įtaka, poveikis, siunčiamos žinutės, manipuliacijos, valdymas, nuomonės formavimas…Į vieną simbolį galima sudėti puslapį rašytinio teksto, kas žino simbolį, skaito, kaip iš rašto – instrukcijas veikti, priklausomybę organizacijai, pareigas ir pan…

    Atsakyti
  45. TĖVYNĘ MYLIU, VALĘ UGDAU :D says:
    9 metai ago

    kas per apsiuostęs gaydyz rase texta?

    Atsakyti
    • Dalė says:
      9 metai ago

      Vargšės sausio 13-osios aukos…
      Kažkas demonstruoja jausmingumą, prisisegdamas neužmirštuolę,
      kažkas būtinai tą neužmirštuolę su mėšlu sumaišo,
      kažkas šia data naudojasi, siekdami lenkystę įtvirtinti…
      Kiekvienas varo savo politiką
      Apverktina situacija

      Atsakyti
  46. N says:
    9 metai ago

    Kažkas demonstruoja jausmingumą, prisisegdamas neužmirštuolę – vai, vai, kaip graudu. Jokio jausmingumo jie nedemonstruoja. Be tų aukų jie nebūtų valdžioje ar šiltai negyventų. O nematant ciniškai juokiasi iš tų, kurie aukojosi.

    Atsakyti
  47. kuzis says:
    9 metai ago

    kalbat ka segi, o ne kas, pvz zmogiskumo defektas prie zydu ten grybauskaite Jums nie prie ko
    alkas.lt tas pats prie zydu ten, procentaliai visi esam ten, bet nesantis zmogus -TIKRAS

    Atsakyti
  48. GRYBAUSKAITĖ BIJO TIESOS !!! says:
    9 metai ago

    VISISKAI NETIKIU TUO ,KĄ RAŠO ŽINIASKLAIDA. Pats analizavau “Snoro” įvykių
    raidą ir peršasi tik viena išvada: valdžia savais sumetimais sunaikino
    visiškai mokų banką Snoras. Tik reikia pasiskaityti LB išvadas apie “Snoro”
    bankrotą išvakarėse…. Geriausias, mokiausias ir t.t. Staiga,
    prezidentinės lazdelės mostelėjimu į banką įkibo dresuoti Vasiliauskas ir
    Šimonytė, atėmė banką iš savininkų, paskelbė jį nacionaliniu banku.
    Atrodytų, kad planas lyg ir įvykdytas, tačau reikia mokėti nusamdytiems
    “ekspertams” iš Anglijos už pagalbą susidorojant su “Snoro” savininkais.
    Skelbiamas mokaus banko bankrotas, atsiranda milijonai mokėti Frikliams ir
    Kuperiams, nubyra ir saviems. O banko vienintelis akcininkas – Valstybė –
    kreditorių eilėje atsiduria pačioje sąrašo pradžioje. Tokios bankroto
    praktikos dar nebuvo pasaulio finansų istorijoje. Tačiau Lietuva – Marijos
    Žemė – yra stebuklų šalis, kurią gali valdyti netgi TSKP ideologė Dalia
    Grybauskaitė.

    Atsakyti
  49. Žemaitis says:
    9 metai ago

    Kiek man žinoma, visi Vakarų valstybių vadovai ir VISI VATIKANO ŠV.TĖVAI PRIVALOMAI turi būti VYRIAUSIOS MASONŲ LOŽĖS NARIAIS. Tad gali būti, kad tą ženklelį platina į Lietuvą atsiųstieji Masonų ordino kareiviai. O Masonų organizaciją įkūrė TURTINGIAUSIEJI pasaulio semitai, kad savo sąjunga galėtų valdyti pasaulio valstybių vadovus, per juos vykdyti PASAULIO ELITOS VALDYMĄ, kuris labai daug skiriasi nuo normaliųjų žmonių gyvenimo ir jų valdymo MO kuriamos globalizcijos ir visos kitos visapasaulinio valdymo programos, patvirtinamos ir verčiamos įgyvendinti.

    Atsakyti
  50. Atgalinis pranešimas: Z. Vaišvilosa spaudos konferencija „2014 – priverstinio Lietuvos pardavimo metai. 2015 – Lietuvos valstybės simbolių keitimo metai?“ (tiesioginė transliacija) | Alkas.lt
  51. Algimantas Končius says:
    8 metai ago

    Žurnalo redakcija pasiaukojo iššaukdama ugnį į save ir parodydama Europos ir viso pasaulio žmonėms kas jų laukia kai musulmonų būs dauguma. Kad musulmonai užvaldys Europą ir jos bažnyčias perdirbs į mečetes, nėra jokių abejonių. Kad daugėjant musulmonų, daugės ir tokių išpuolių, nėra jokių abejonių. Kad vietinės Europos tautos ir toliau sparčiai mažės, nėra jokių abejonių. Tad kas laukia vietinių Europos tautų likučių, ne musulmonų (musulmonams netikėlių), dar šį šimtmetį, taip pat nėra jokių abejonių. Išnykimas. Amžiams.

    Atsakyti
  52. one says:
    8 metai ago

    Man neužmirštuolė turi vieną asociaciją – vaikystė, žaidžiu sode ir pirmąsyk sužinau pievos gėlyčių pavadinimą. Tą saulėtą vaikystės deiną atsimenu jau 35 metus. Ir nematau nieko blogo tame simbolyje. Tuo tarpu vėl išlenda idiotiški skalikai su savo purvo pilstymais.
    Tai imkit bet kokią kitą gelę ir irgi rasite kad kur nors kieno nors buvo panaudota.
    Žodžiu jūs ligoniai ir tiek.

    Atsakyti
    • Vytautas Ka says:
      8 metai ago

      Ech, ”one”. Taip gražiai pradėjai…vaikystė …pievų gėlytės…..Man jau 70 metų tų gėlyčių melsvumas, žiedelių gležnumas prisimenamas……O baigei kaip koks sovietinis pacanas, mintį kitą reiškiančius idiotiškais ligotais skalikais išvadindamas(-a).
      Aš galvojau, kad tik “Delfije” šiurkščiaminčiai reiškiasi, bet paskaitęs komentarus nusivyliau ir čia grubiai komentuojančių pakanka.

      Atsakyti
      • one says:
        8 metai ago

        Būtent kai šiemet vėl išlindo šis straipsnis Sausio 13-osios išvakarėse, pasijutau tikrai šlykščiai (taip kaip pasijuntame paskaitę Delfio komentarų). Liūdna kad esame pasiruoše susipjauti, iškoneveikti SAVO prezidentę ir t.t., dėl kažkam neįtikusio gėlės žiedo…

        Atsakyti
        • tam one says:
          5 metai ago

          kazkokie pas tave psichinio ligonio kliedesiai o be to neuzmirstuole yra vertinys is anglu kalbos ir pasaulyje ja vadina simtu kitu vardu ir ji tik anglams masonams reiskia neuzmirsima nes net angliskai ji turi kita varda

          Atsakyti
  53. Dalija says:
    8 metai ago

    Aš nemanau, kad prezidentė nežinojo neužmirštuolės reikšmę.Pati labai daug žino ir yra patarėjų.Nebūkit naivūs.Mūsų tauta kaip reikalas yra apgauta.Tokia mano nuomonė.

    Atsakyti
    • one says:
      8 metai ago

      Ir kokie Dievai jums sugebėjo iš dangaus nuleisti įstatymą apie vienintelę galimą gėlės reikšmę?

      Atsakyti
      • Zigmas Vaišvila says:
        8 metai ago

        Ir kokie “Dievai” liepė mums keisti Sausio 13-osios simbolius…

        Atsakyti
        • one says:
          8 metai ago

          O kokie gi tie simboliai yra patys savaime, kad sukurti naujo nebegalima?

          Atsakyti
          • Rimas says:
            8 metai ago

            simbolių pakanka jau esamų, svarbu žinoti jų reikšmę bei naudoti atsakingai.
            dėl mėlynos gėlytės iniciatyvos manau, kad tai yra tam tikrų politinių partijų rinkiminis tikslas esamoje geopolitikoje, kad Lietuva, prezidentės smaigalyje, parodytų raudoną audeklą Rusijai, įsivaizduojamam buliui,kad esą lietuviai yra prijaučiantys nacizmui (prisisegę mėlynąją gėlytę renka pinigus ginklams pirkti, kaip tai darė naciai)
            aš tai įvardinčiau, kaip karo kurstymu, neapykantos skleidimu, visuomenių skaldymu, istorinės atminties neturėjimu.

          • one says:
            8 metai ago

            Na taip, parodytumėte Rusijai vėliavą su vyčių, tai tikrai supyktų dėl raudonos spalvos :)))) Šiaip tai per daug sureikšminate simbolius.

          • tam one says:
            5 metai ago

            tu esi idijotas todel ir propagandonas nes tiksliai zinai kad uz Lietuvos simboliu niekinima ir net veliavos neiskelima tu seniai turejai tupeti su gaidziais zonoje issigimeli

  54. Ugnė says:
    8 metai ago

    Neišmanau ženklų. Žinoma, jei tai absoliučiai identiškas ženklas, tai tikrai nepagarba Lietuvai. Tačiau jei ne, ir nepatinka tik gėlės simbolis… Tai Jūs, su didžiausia pagarba Jums, kurie piktinatės, labai klystate. Gėlė yra gyvybės simbolis! Šiuo metu Lietuvos Prezidentė yra moteris. Manau tai pagarba visai Lietuvai daugeliu prasmių.

    Atsakyti
  55. Hm, says:
    8 metai ago

    kas paniekino musu vadove?! Niekas. Ji pati nusilenkdama prieme si zenkleli solidarizuodamasi su tais, kas ir ji isteige. Melynoji ledi…

    Atsakyti
  56. Ketas B says:
    7 metai ago

    Gal bus šauksmas tyruose

    Atsakyti
  57. Robertas says:
    7 metai ago

    Netgi jei neužmirštuolė būtų be tokios šlykščios istorijos aš jos nesisegčiau, nes ją sugalvojo pavieniai garbėtroškos, nieko nesiklausę, nei žuvusių artimųjų, nei valdžios, nei menininkų, nei kariškių… kas per noras skelbtis išminčiumi, paskui kurį visi bėga? Kas per neišmanymas kišti tokius, nieko bendro neturinčius su valstybingumu, vienybe, laisve simbolius? Tik beraščiai gali skelbti tokiais idėjas, ir avys eiti iš paskos!

    Atsakyti
    • Irena says:
      6 metai ago

      O pyktumas kaip nelabojo… Išsišveiskite ir galvą, ir burną… Tik tiek.

      Atsakyti
  58. Vladas Lukoševičius says:
    7 metai ago

    KGB šliuxa GRYBĖ kartu su LANSBERGIU eilinį kartą išdavė LIETUVĄ kviesdami švesti nepriklausomybės atkūrimą su masonu simboliu NEZABUDKA .

    Tai su trispalve žmonės stovėjo prie TV bokšto ir prie seimo , ar su masonų simboliu neužmirštuole ?

    „Neužmirštuolės žiedas yra plačiai žinomas masonų simbolis. Pradžioje tai buvo „Zur Sonne“ Didžiosios ložės simbolis, patvirtintas 1926 m. Bremeno suvažiavimo metu. Jis buvo naudojamas visoje Vokietijoje.
    Masonai kažko nepasidalino su Vermachto ir NASDAP (Nacistų partijos. – Red.) vadovybe ir jo atsisakė. Bet po karo Visos Vokietijos Didžiųjų Ložių Suvažiavime jis buvo sugrąžintas ir dabar naudojamas ne tik Vokietijos bet ir viso pasaulio masonų. Jis reiškia pagarbą visiems, kurie žuvo dėl masonų idėjų, ir žinomas visame pasaulyje“

    Atsakyti
  59. Saulius says:
    7 metai ago

    manau, kad Alko redaktorius tiesiog kleidi arba serga paranoja. vieniems sapnuojasi kasdien Maskva, kiti mato neužmirštuolėse masonus. tiesiog laiku reikia kreiptis į medikus.

    Atsakyti
    • zyle says:
      7 metai ago

      aš manau, kad tamstai pats laikas kreiptis pas medikus, nes jei aiškus paaiškinantis straipsnis kas yra kas tau neaiškus, tai tikrai tau didelė užuojauta. O jei pats manai, kad tu esi teisus, tai tuomet sękis tą masonišką ženklą ir gyvenk su juo išdidžiai sau kartodamas “lendsberbis, lendsberbis, rusai puola, rusai puola! 🙂

      Atsakyti
    • Viltis says:
      7 metai ago

      Tai jei yra tautinė juostelė,trispalvė, kiti simboliai,kuriuos gerbė ir su jais žuvo gynėjai,tai ir norima žuvusius gynėjus pagerbti su tais simboliais.Tai kam kurt naujadarus?

      Atsakyti
  60. Neužmirštuolė says:
    7 metai ago

    Tai kad dabar labai isteriškai madinga apie iliuminatus o ne apie masonus kalbėti, rašyti, dalintis…. gal ta pirmoji pavasarinė gėlytė ir su jais yra susijusi, gal irgi jų simbolis….. Sukurkite kokį nors isteriška straipsnelį ir apie juos, ir neužmirštuolę ten būtinai įkomponuokite…. Man asmeniškai labai gražu isegta ta miela gėlytė, šiandiena ir vaikams mokykloje segėme, UPS!!!!! TAI VADINASI IR JIE MASONAI !!!!!!!!!!!!!

    Atsakyti
    • Viltis says:
      7 metai ago

      Jūsų sąžinės reikalas ką iš jų darote.Ar tėvų atsiklausėt?Gal jų vertybinis požiūris kitas:tautine pamatine simbolika grįstas žuvusiųjų dėl nepriklausomybės pagerbimas?

      Atsakyti
    • Liūnė says:
      7 metai ago

      Nesuprantu, ko čia džiaugtis. Ar tuo, kad esi neišmanėlė, ar tuo, kad naivi kaip Raudonkepuraitė, rodanti vilkui, kur jos močiutė gyvena? Kitą kartą patarčiau pasidomėti, ką segate vaikams ir ko juos pati to nežinodama mokote. Nežinojimas neišvaduoja nuo atsakomybės.

      Atsakyti
  61. Pilietė S.S. says:
    7 metai ago

    Gerb. Jonai,
    žino mūsų prezidentė šio ženklo prasmę, puikiai žino. Ir prezidentė, ir patarėjai, ir vyriausybė, ir seimo nariai tai žino puikiai ir, būtent, dėl to jie ir demonstruoja jį, pamynę lietuviškus simbolius, kaip nuolankumo masonams ženklus. Ar Jūs dar iki šiol nesupratote?

    Atsakyti
  62. Stasė Sudintienė says:
    7 metai ago

    Gerb. Jonai,
    žino mūsų prezidentė šio ženklo prasmę, puikiai žino. Ir prezidentė, ir patarėjai, ir vyriausybė, ir seimo nariai tai žino puikiai ir, būtent, dėl to jie ir demonstruoja jį, pamynę lietuviškus simbolius, kaip nuolankumo masonams ženklus. Ar Jūs dar iki šiol nesupratote?

    Atsakyti
  63. pranas says:
    7 metai ago

    ar zinote kodel neuzmirstuole tapo musu sausio ivykiu zenklu?
    todel kad si gele priklauso magnoliju klasei o mes zinome kad magnolija yra prezidentes KGB slapyvardis.sveikinam su magnoliniu seimos svente

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      7 metai ago

      Pranai, įdomu, toks ‘apsišvietęs’… rašyk visų slapyvardžius. Nesidrovėk.

      Atsakyti
    • Liūnė says:
      7 metai ago

      Na taip, šauniai čia suraitėte.

      Atsakyti
  64. Liūnė says:
    7 metai ago

    Ką gi, puiku, kad dar yra sąmoningų, pastabių ir išprususių žmonių, tokių kaip p. Jonas Bytautas. Pasitelkus šių dienų atsiprašant švietimą ir uolų bendrą kultūros žlugdymą, matyt, laukiama, kol tokie piliečiai anksčiau ar vėliau galutinai išnyks ir tuomet bus ramu ir saugu be jokios atodairos darkytis kaip kam į galvą šaus – nesvarbu, ar tu Lietuvos prezidentė, ar šiaip moterėlė, linkusi niekinti savo kraštą ir tautą. Tačiau bjauriausia yra tai, kad nuodugniau pasidomėjus, kaip rašo autorius, “kas stovi už tų jaunuolių nugaros, kurie tai paniekino ir mūsų vadovę ir visą Lietuvių tautą”, gali paaiškėti, kad už nugaros – pati prezidentė. Tuomet beliktų dar nuodugniau patyrinėti, kas gi stovi už jos nugaros.

    Atsakyti
    • Amelija says:
      7 metai ago

      Nesvaikit, jaunimui Neužmirštuolės ženklas labai iškalbingas ir priimtinas. o jo puolėjų neturiu kitaip pavadinti kaip “vatnykais”.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        7 metai ago

        Įdomu, saugojau Aukščiausiąją Tarybą, o dabar tapau “vatnyku”, kad nesisegu kažkokios ‘gėlelės’ 😀 😀

        Atsakyti
      • deja says:
        7 metai ago

        tiesos .lt prisi…. dabar čia atėjot žmones pravardžiuoti? .Tai bent katalikė.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          7 metai ago

          Ta katalikė organizavo šaiką prieš žemės referendumą.

          Atsakyti
          • deja says:
            7 metai ago

            Bet kodėl ji tokia piktybiška?

          • tikras lietuvis says:
            6 metai ago

            Todėl, kad ją čia globoja.

  65. Aušrius says:
    7 metai ago

    Istorijos perrašymas – ilgas darbas. Jis padaromas dalimis, augant vis naujoms kartoms. Šiandieniniai vaikai nematė tų Sausio įvykių. Jie manys, kad ir neužmirštuolė, ir trispalvė žmonių rankose tada buvo. O šitų vaikų vaikai jau tikės, kad žmonės kovojo ne už kažkokią ten niekam nereikalingą nacionalinę nepriklausomybę, o už europietiškas vertybes. Taip pamažu tautos yra metodiškai trinamos iš visur: iš žemėlapių, iš istorijos, iš žmonių sąmonės… Tai yra šiandieninės ES oficiali ir neslepiama politika. Ir nereikia stebėtis, kad pas mus šitą politiką vykdo būtent valdantieji.

    Atsakyti
    • nera jokios laisves says:
      5 metai ago

      ne tik istorija perrasinejama, bet net melynas chalatas yra privalomas deveti ne tik zydra pedrastu gele segeti…jevreju kgbistu sojuzo spalva pasikeite is raudonos bolseviku ir rudos naciu i pedrastu kuriu simbolis yra vienaragis esantis prezidenturos veliavoje salia zydu jerubino kurie laiko musu Vyti ikaitu

      Atsakyti
  66. Irena says:
    6 metai ago

    Kiek daug blogio…. Kuo daugiau žinau, tuo daugiau pretenzijų turiu… Prasmė, esmė, skylė ir t.t…. Tiesiog gražus žiedelis, neužmirštuolė puikiai žydi mūsų darželiuose ir net pakelėse, tai kokia ji čia nusikaltėlė?… Ieškome bjaurumo, kai patys esame ne iš gerųjų… Man ten kokie masonai nekanda…Juk tai senstelėjusi ,,egzotika” o ši diena yra gerbtino atminimo diena, tai ir gerbkime vieni kitus, o tai ieškome blogesnių tarp blogų, tai geresnių už gerus… Norėdami visada rasime dvipuses prasmes… Bet kam jų reikia? Neužmirštuolė, o gal žibutė ir širdžiai, ir šviesiai jautriam protui… O ne praeityje palaidotiems įvaizdžiams, kurie kai kam neturi jokios prasmės. Dabartis mūsiška svarbiau už kažkokią neaiškią mirusią… praeitį. Ir baigta.

    Atsakyti
  67. Irena says:
    6 metai ago

    Na ir prismaigstė adatų visur, kur tik gali… Gal iš peklos tas įžūlus rėksmingumas… Kas ką norite, tas tą sekitės. Ar kas uždraudė? Manau, čia daugiau skirta jaunimėliui ir žaismui, o ne ideologijoms. Tik neapsispjaudę būti negalime. Piktai gaila.

    Atsakyti
  68. Lina irklavimas Trakai says:
    6 metai ago

    Jonui Bytautui: akivaizdu, kad esate iš tų slunkių, kurie ištisai gulite ant sofkutės, kaip tas “komentatorius” iš “Naša Raša”, spoksote į TV ekraną ir burbuliuojate sau po nosimi – VISKAS JUMS NEGERAI, VISKAS NERVUOJA, IEŠKOTE, PRIE KO PRIKIBTI IR KĄ APŠIKTI. Dabar įkliuvo vargšė neužmirštuolė. Ar jums per sudėtinga suprasti, kad jos pavadinimas kilęs iš žodžio “neužmiršti”? Šis kuklus žiedelis skatina mus nepamiršti tų įvykių ir tų žmonių, kurių dėka tapome ir esame kol kas vis dar laisva valstybė. Tik tiek. Ir visai nesvarbu, kas dar, be mūsų, piešia ar segasi panašų žiedelį – tegu, negi gaila. O Jūs, nutaręs apkakoti Sausio 13-tosios atminimo ženklelį, matyt, esate kolaborantas, KGB-istas ar dar koks nors panašus…Nenoriu rašyti, kuo jus laikau, nes gali mano komentarą tiesiog išmesti, o norėčiau, kad jis jus vis tik pasiektų…Ieškokit toliau, ką apkakoti ir kaip virš ko nors tauraus ir gražaus paleisti smirdalo debesį. Toks jau tamstos likimas – būti nepakenčiamu ramybės ir tvarkos drumstėju. Manau, kad tai yra psichikos liga. Tačiau, deja, demokratiškoj valstybėj ir tokie turi teisę teršti erdvę…

    Atsakyti
  69. Riešė says:
    6 metai ago

    …Man tiesiog labai graži ta neužmirštuolė…ir segsiuosi ją Sausio 13-tąją kasmet, nes ji, norit ar ne, vis tiek jau lietuviams visada primins tą dieną. O čia dar tas Maironio eilėraštis…:
    Man tinka tas žiedas, kurs žydi blaiviai Ir auga netoli vandens;
    Nepuošia jį rūbai kaip rožę puikiai, dėl to ir nebijo rudens.
    Žiedai pinavijų ir rožių vainikai, nors gražūs, – netraukia širdies;
    Gvazdikai kaip žalvario seno skatikai nežavi nei gobšo akies.

    Tas žiedas blaivus kaip balandžio akis, nekaltas kaip aukštas dangus;
    Ir žydi per ištisą vasarą jis, ir linksmina žmones visus.
    Tiek duota žiedeliams gražių pavardžių iš margo gėlių sutvėrimo;
    O vis tik, man rodos, gražiausias iš jų, jo vardas: gėlė atminimo!

    Taigi, laikykitės Prezidente. Ir Jus, ir neužmirštuolės žiedelį gerbiančiųjų tikrai yra daugiau, negu “Naša Raša” personažų…

    Atsakyti
    • nera jokios laisves says:
      5 metai ago

      pati gele nekalta (tikrai grazi kaip ir tukstanciai kitu geliu) kad mafija ja pasirinko savo juodiems darbams simbolizuoti

      Atsakyti
    • Arūnas says:
      5 metai ago

      taigi, Rieše, neprisisegi neužmirštuolę, o prisisegęs Trispalvę- tikrai esi “Naša Raša” ir ne bet koks, o apsimetęs lietuviu, nepritari dvigubai pilietybei, daugiakalbiams įrašams ar lietuviško raidyno papildymui- tai “Naša Raša” kvadrate, o jei dar pasakai, kad partiniai bonzos išduoda Lietuvą, tai net “Naša Raša” pavadinti per švelnu- tada tu vata, putinoidas, kdbistas o gal net už tokias kalbas rublių gauni…

      Atsakyti
  70. nera jokios laisves says:
    5 metai ago

    gerai pasijuokiau…provokacija…pats evrosojuzas kaip ir naciai ar bolsevikai buvo ikurti masonu ir kitu susijusiu slaptuju organizaciju o masonu rotary nariais esa visi valdzios gyviai

    Atsakyti
  71. nera jokios laisves says:
    5 metai ago

    ne tik istorija perrasinejama, bet net melynas chalatas yra privalomas deveti ne tik zydra pedrastu gele segeti…jevreju kgbistu sojuzo spalva pasikeite is raudonos bolseviku ir rudos naciu i pedrastu kuriu simbolis yra vienaragis esantis prezidenturos veliavoje salia zydu jerubino kurie laiko musu Vyti ikaitu…kgbistai tik pakeite socializma kapitalizmu ir dar sukele daug karu o siaip niekas nepakito nuo stalino laiku

    Atsakyti
  72. Saulius says:
    4 metai ago

    Pas mus Anglijoje neuzmirstuoles ziedlapis naudojamas sveikatos apsaugos sistemoje NHS kaip simbolis serganciu ar turinciu demencija. Simbolis naudojamas darbe su pacientu, atpazinti jo turima problema.

    Atsakyti
  73. antanas says:
    4 metai ago

    Yra save gerbiančių Seimo narių.
    Konservatorė Seimo narė, Laisvės premijų komisijos pirmininkė Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė, sakydama kalba iškilmingame Laisvės gynėjų dienos minėjime ir Laisvės premijos įteikimo ceremonijoje, apsiėjo be penkialapės-vietoje jos tautinė juostelė…
    AČIŪ gerb. Radvilei.

    Atsakyti
  74. Vyciukas says:
    4 metai ago

    Kabinasi ar segasi simbolius tų, kurie daugiau moka.

    Atsakyti
  75. Rimgaudas says:
    2 mėnesiai ago

    MIELIEJI
    Neužmirštuolės ženklas perkeltina prasme yra priskiriamas masonams. Šiuo metu Lietuvoje gyvuoja bent kelios masonų ložės, bet jos nesiviešina. Jos egzistuoja savarankiškai, nėra pavaldžios jokiai kitai pasaulio ložei. O mūsų Lietuvos ložėms priklauso žmones, kurie turi mokslinius laipsnius, valdo tam tikrą kapitalą ir, nepriklausomai nuo partiškumo arba religijos, vieningai, dirba valstybės naudai kaip kad ir himne parašyta. Taip darė, pavyzdžiui, ir 1918 m. Nepriklausomybės akto signataras masonų ložės “Lietuva” narys, filosofijos dr. Jurgis Šaulys.
    Mielieji, Mums nėra žinoma, ar Jos ekscelencija Prezidentė socialinių mokslų dr. Dalia Grybauskaitė priklauso kokiai masonų ložei Lietuvoje, tačiau neužmirštuolės žiedas švarkelio atlape liudija, kad p. Dalia Grybauskaitė už gerus darbus masonų ložėms Lietuvoje jaučia didelę pagarbą.

    Atsakyti
  76. Tommytex says:
    2 mėnesiai ago

    [url=https://arimidex.lol/]arimidex tablets 1mg[/url]

    Atsakyti
  77. Ivydrymn says:
    2 mėnesiai ago

    [url=https://phenergantabs.online/]phenergan pharmacy[/url] [url=https://lisinopril.men/]lisinopril 30 mg price[/url] [url=https://prednisone2023.online/]5 mg prednisone daily[/url]

    Atsakyti
  78. Judydrymn says:
    2 mėnesiai ago

    [url=https://seroquel.wiki/]seroquel 199[/url]

    Atsakyti
  79. MichaelSaums says:
    2 mėnesiai ago

    [url=https://propranolola.online/]propranolol 40 mg brand name[/url]

    Atsakyti

Komentuoti: S Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

2023 03 20
Sveikina Zigmo Žemaičio gimnazijos direktorė Rima Razmienė ir buvęs astronomijos mokytojas Albertas Dinda | A. Jakšto nuotr.

J. Vaiškūnas. Mes – švenčionys

2023 03 03
Joną Vaiškūną sveikina Švenčionių meras Rimantas Klipčius | A.Jakšto nuotr.

D. Červokienė. Aukštaitijos metų atidaryme – apie savasties ženklus, kalbą ir žemės šventumą

2023 02 28
Rasa Čepaitienė, Jonas Vaiškūnas, Dalia Urbanavičienė | Alkas.lt ekrano nuotr.

„Atspindžiai“: Kaip atkurti ir grąžinti tautinę savigarbą ir galią?

2023 02 28
Jonas Vaiškūnas | Alkas.lt ekrano nuotr.

Ar po kelių dešimtmečių Lietuvoje tebekalbėsime lietuviškai?

2023 02 27
Dr. Jonas Basanavičius | wikipedija.org nuotr.

OpTV: Ne tas Jonas: kas jam drįso skirti Nacionalinę Basanavičiaus premiją?

2023 02 25
Česlovas Iškauskas | Prienų viešosios bibliotekos nuotr.

Č. Iškauskas. Ką darysime su plintančia rusų kalba?

2023 02 23
Išmoka | pixabay.com nuotr.

Augančios pajamos infliacijos nepavijo

2023 02 23
Aukštaitijos metų atidarymas ir Nacionalinės Jono Basanavičiaus laureato pagerbimas | Rengėjų nuotr.

Švenčionyse – Aukštaitijos metų atidarymo ir Nacionalinės J. Basanavičiaus premijos laureato pagerbimo iškilmės

2023 02 22
Darbas biure | ktu.lt

Kas laukia Lietuvos darbo rinkos?

2023 02 20
Rodyti daugiau

Naujienos

Automobilis | pixabay.com, Jackson David nuotr.
Gamta ir žmogus

Daugelį vairuotojų erzina keleivių patarimai

2023 03 26
Lėktuvas | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuot.
Lietuvoje

Oro uostai siūlys daugiau nei 80 krypčių

2023 03 26
Burbiškio dvaras ruošiasi Tulpių žydėjimo šventei | Rengėjų nuotr.
Gamta ir ekologija

Burbiškio dvaras ruošiasi Tulpių žydėjimo šventei

2023 03 26
Suoliukai | vilnius.lt nuotr.
Lietuvoje

Vilniuje atsiras tūkstantis naujų suoliukų

2023 03 25
Dariaus ir Girėno stadiono futbolo stadionas | kaunas.lt nuotr.
Lietuvoje

Dariaus ir Girėno stadionas „žadins“ veją

2023 03 25
Karas Ukrainoje | www.facebook.com/MinistryofDefence.UA nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijoje nerimas dėl laukiamo Ukrainos kontrpuolimo

2023 03 25
Gintaras | gamta.lt nuotr.
Gamta ir žmogus

Kaip pasirūpinti oda naudojant gintarą, vaistažoles ir medų

2023 03 25
Galima stebėti grįžtančius gandrus! | „Unsplash“ nuotr.
Gamta ir ekologija

Galima stebėti grįžtančius gandrus!

2023 03 25
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • juras apie Palanga pasitinka 770-ąsias pirmojo rašytinio paminėjimo metines
  • Gedvydas apie Prof. G. Navaitis: Išmokime gyventi be streso (III)
  • užsienio oro vežėjai apie Oro uostai siūlys daugiau nei 80 krypčių
  • ĮVYKIS apie Gyvūnų padarytų žalų skaičius auga

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Daugelį vairuotojų erzina keleivių patarimai
  • Aliejus – išskirtinės naudos gaminys
  • Prieš pavasarinį tvarkymą – namų darbai
  • Virtuvės klaidos, galinčios kainuoti sveikatą
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 20
3
Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti?

Lietuvos išpilietinimo pavojus. Ką daryti? Apie tai laidoje „Atspindžiai“ kalbasi prof. Rasa Čepaitienė ir asociacijos „Talka kalbai ir tautai“ tarybos...

Skaityti toliau

J. Vaiškūnas. Mes – švenčionys

by Jonas Vaiškūnas
2023 03 03
3
Sveikina Zigmo Žemaičio gimnazijos direktorė Rima Razmienė ir buvęs astronomijos mokytojas Albertas Dinda | A. Jakšto nuotr.

Gimiau Švenčionių rajone, Papiškės kaime, už kurio, palei Gojalio giraitę, sruvena iš Švento ežero ištekantis Šventelės upelis, o Šventame ežere...

Skaityti toliau

D. Červokienė. Aukštaitijos metų atidaryme – apie savasties ženklus, kalbą ir žemės šventumą

by daiva
2023 02 28
2
Joną Vaiškūną sveikina Švenčionių meras Rimantas Klipčius | A.Jakšto nuotr.

Vasario 24 d. Švenčionių miesto kultūros centre įvyko Aukštaitijos atmintinų metų atidarymo iškilmės, kurias pradėjo Biržų „Saulės“ gimnazijos folkloro ansamblio...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • juras apie Palanga pasitinka 770-ąsias pirmojo rašytinio paminėjimo metines
  • Gedvydas apie Prof. G. Navaitis: Išmokime gyventi be streso (III)
  • užsienio oro vežėjai apie Oro uostai siūlys daugiau nei 80 krypčių
  • ĮVYKIS apie Gyvūnų padarytų žalų skaičius auga
  • Dalia apie Rusijoje nerimas dėl laukiamo Ukrainos kontrpuolimo
Kitas straipsnis
Prof. Romas Lazutka | Penki TV nuotr.

„Savaitės pjūvis“ apie euro įvedimą Lietuvoje ir minimalaus atlyginimo padidinimą (video)

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://www.zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai