
Niekad nesenstanti tautos išmintis apie žilus oželius ir neprašytus svetelius:
Turėjo bobelė
Žilą oželį,
Ei ei, džium džium,
Žilą oželį.
Išbėgo oželis
In tyrus laukus,
Ei ei, džium džium,
In tyrus laukus.
Išėjo bobelė
Oželio ieškot,
Ei ei, džium džium,
Oželio ieškot.
N’atranda oželio,
Tik jo ragelius,
Ei ei, džium džium,
Tik jo ragelius.
Sumerkė bobelė
Saldų salyklą,
Ei ei, džium džium,
Saldų salyklą:
Vienan ragelin
Du miežio grūdu,
Ei ei, džium džium,
Du miežio grūdu,
Antran ragelin
Du rugio grūdu,
Ei ei, džium džium,
Du rugio grūdu.
Padarė bobutė
Saldų alutį,
Ei ei, džium džium,
Saldų alutį.
Suprašė ji tenais
Visus paukštelius,
Ei ei, džium džium,
Visus paukštelius.
Tiktai neprašė
Vienos pelėdos,
Ei ei, džium džium,
Vienos pelėdos.
Atėjo pelėda,
Kad ir nekviesta,
Ei ei, džium džium,
Kad ir nekviesta
Ir atsisėdo
Pačioj kerčioje,
Ei ei, džium džium,
Pačioj kerčioje.
Išvedė žvirblelis
Pelėdą šoktie,
Ei ei, džium džium,
Pelėdą šoktie.
Numynė žvirblukas
Pelėdai koją,
Ei ei, džium džium,
Pelėdai koją.
Pelėda ing provą –
Žvirblys in tvorą,
Ei ei, džium džium,
Žvirblys in tvorą.
Pelėda iš provos –
Žvirblys iš tvoros,
Ei ei, džium džium,
Žvirblys iš tvoros.
Po kiekvienos eilios reik atkartotie: ei ei, džium džium etc.
Dainą Jonas Basanavičius užrašė arba iš savo motinos Marės Basanavičienės, arba iš Basanavičių namuose tarnavusių merginų.
Jono Basanavičiaus tautosakos biblioteka, t. 10. Ožkabalių dainos, kn. 2. Surinko Jonas Basanavičius. Parengė Kostas Aleksynas, Leonardas Sauka. Melodijas parengė Eligija Garšvienė. Paaiškinimai Leonardo Saukos. Vilnius: Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas, 1998. (Duomenų bazėje skelbiamo teksto šaltinis), P. 188-190, Nr. 323.
Tarp tų neprašytų svetelių mačiau ir labai įspūdingos išvaizdos, su labai gražia šukuosena, jau pažįstamą iš Vasario 16-osios eisenos Kaune, poną Kacą. Gal ir jis gėjus? Netoliese ėjo dar keli vyriokai, matyt jo gentainiai, vienas su jiems būdinga kepurėle ant pakaušio. Ar kartais už Simonko pečių nėra didesnių žaidėjų, kurie mėgsta žaisti pasislėpę, tačiau juos labai nesunku iššifruoti? Tai kas tada vadovauja šiam paradui?
Tai tik toks alkas.lt komentaras sodomitų paradui?
Taigi rašo:
Atėjo pelėda,
Kad ir nekviesta,
Ir atsisėdo
Pačioj kerčioje,
sėk sesute žalią rūtą,
kad Lietuva laisva būtų,
sėk sesutę ir bijūną,
kad nebūtų atėjūną,
sėk sesutę ir agrastą,
kad nebūtų pederastą
disse:adore o gatinho de chnaria amasada como fazo para adotalo se ele ainda estiver ai ou outro q seja dese jeito de chnaria amasadinha sera q vc podem entra em comtato comigo se ele estiver ai ainda ou se tiver outro igual a ele ou ela nao ipotorta o sexo meu telefone e 32852978 obrigada aguardo uma resposta
sesim:)
Atvažiavo pederastai, vai tai ta,
Į Vilniaus miestelį, vai tai ta,
Ir kacai su aušrinėmis, vai tai ta,
Nes kvepia Judo sidabriniais, vai tai ta.
Atjojo ir ūlonai, vai tai ta,
Ožkos pamylėti, vai tai ta,
Kai ožka užsispyrė, vai tai ta,
Gražulį pasiguldė, vai tai ta.
Tai tokios tokelės, vai tai ta,
Visiškas sadomas, vai tai ta,
Gomoras visiškas, vai tai ta,
Europos sąjungėlėj, vai tai ta.
:))
Beje, yra geras čekiškas alus “Koziol” buteliuose (ant etiketės – ožio portretas). Kainuoja kone 3 litus.
Ką čia tais pederastais terlioti lietuvių mitologiją užsiimate. Randate kam dėmesį skirti, ditirambus giedoti, Baltų pasaulėžiūros nežinote visai…
Juk berods sūduviai ožį aukodavo Dievams, kaip vaisingumo simbolį, kaip “dviragystę”… Paties Basanavičiaus tėviškė yra Ožkabaliuose ir t.t.