Antradienis, 28 kovo, 2023
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Seimas balsavo už referendumą dėl dvigubos pilietybės

www.alkas.lt
2013-04-16 14:00:25
168
Seimas | alkas.lt, A.Rasakevičiaus nuotr.

Seimas | alkas.lt, A.Rasakevičiaus nuotr.

Seimas | alkas.lt, A.Rasakevičiaus nuotr.
Seimas | alkas.lt, A.Rasakevičiaus nuotr.

Seimas pradėjo svarstyti Darbo partijos frakcijos nario Artūro Paulausko pateiktą nutarimo projektą dėl referendumo dėl dvigubos pilietybės įteisinimo.

Šiandien, balandžio 16 dieną, po pateikimo už šį dokumentą balsavo 74 Seimo nariai, vienas buvo prieš, susilaikė 20 parlamentarų.

Nutarimo projekte siūloma nustatyti, kad referendumas būtų vykdomas kartu su 2014 metų Respublikos Prezidento rinkimais.

Nutarimo projektu siūloma referendumui pateikti šio svarbaus Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimo sprendimo tekstą: „Pritariu, kad Lietuvos Konstitucijos 12 straipsnio antroji dalis būtų išdėstyta šitaip: „Lietuvos Respublikos pilietis gali būti ir kitos valstybės piliečiu“. Jeigu Seimas priimtų šį nutarimą, referendumas būtų vykdomas kartu su 2014 metų Respublikos Prezidento rinkimais.

Šiuo metu Konstitucija nustato, kad išskyrus įstatymo numatytus atskirus atvejus, niekas negali būti kartu Lietuvos Respublikos ir kitos valstybės pilietis. Pagal pagrindinį valstybės įstatymą Lietuvos Respublikos pilietybė įgyjama gimstant ir kitais įstatymo nustatytais pagrindais, pilietybės įgijimo ir netekimo tvarką nustato įstatymas.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Seimui bus pateiktas siūlymas rengti referendumą dėl dvigubos pilietybės
  2. Seimas dar neapsisprendė dėl dvigubos pilietybės
  3. Seimas raginamas nepritarti masiniam dvigubos pilietybės įteisinimui
  4. Signataras Z. Vaišvila ragina naująjį Seima įgyvendinti referendumą dėl AE (tiesioginė transliacija, video)
  5. Z.Vaišvila: kodėl Seimas neskuba įgyvendinti tautos valios pareikštos referendume dėl VAE (video)
  6. Referendume ir Seimo rinkimuose šiemet galės dalyvauti 100 tūkst. mažiau rinkėjų
  7. Siūloma keisti Nacionalinę energetinės nepriklausomybės strategiją
  8. B.Nainys. Ar trečiabangiai Lietuvai – jau po velėna?
  9. Prie Prezidentūros judėjimas „Už teisingumą“ reikalavo Tautos referendumo dėl AE statybos (nuotraukos, video, memorandumas)
  10. G.Stanišauskas. Išeiviai reikalauja paminti Konstituciją
  11. Premjeras A.Kubilius gyrė I.Degutienę ir pliekė opoziciją

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 168

  1. Žygeivis says:
    10 metų ago

    Ir kam gi neaišku, kieno užsakymu ir už kieno pinigus šitas referendumas prastūminėjamas.

    Mūsų amžini priešai Lietuvių Tautą nori galutinai sunaikinti, Lietuvą “praskiedžiant naujapiliečiais” iš Izraelio, Lenkijos, Rusijos ir dar velniai žino kur.

    Turi būti labai aiškiai pasakyta – tik etniniai Lietuviai (o ne kokie žydai, lenkai, rusai ir pan.), be to atitinkantys labai aiškius reikalavimus (visų pirma laisvai kalba lietuviškai, nėra nusikaltę Lietuvos Valstybei ir Lietuvių Tautai, nėra kriminaliniai nusikaltėliai ir pan.), turi teisę gauti Lietuvos Valstybės pilietybę, jei jie jau turi ir kitos valstybės pilietybę

    Atsakyti
    • Žygeivis says:
      10 metų ago

      Lietuvių Tauta sukūrė Nepriklausomą Lietuvos Valstybę, o 20 amžiuje tris kartus (1918 m. vasario 16 d., 1941 m. birželio 23 d. ir 1990 m. kovo 11 d.) atkūrė šią Nepriklausomybę tam, kad garantuotų Lietuvybės klestėjimą Lietuvių Tautos Valstybėje, Lietuvių istorinėse-etninėse žemėse bei išeivijoje.

      Ir tai padarė ne kokie nors betaučiai kosmopolitai, o būtent Lietuvių nacionalistai.

      Todėl, jei esi Lietuvis, kalbi lietuviškai ir niekada nenusikaltai Tėvynei Lietuvai – gauni Lietuvio pažymėjimą – prie savo jau turimos pilietybės ar pilietybių – ir laisvai važinėji į Lietuvą, gyveni čia, mokaisi, dirbi….

      Tačiau tie, kas niekina Lietuvybę, propaguoja nutautėjimą ir Nepriklausomybės praradimą, turi būti teisiami kaip valstybiniai nusikaltėliai – Tautos ir Valstybės išdavikai.

      Lietuvių Tauta ne tam sukūrė savo Nepriklausomą Valstybę, kad po ją bastytųsi visokiausi pasauliniai valkatos-kosmopolitai su keliagubomis Lenkijos – Izraelio – JAV – Rusijos ir pan. pilietybėmis.

      Atsakyti
    • Lamatas says:
      10 metų ago

      ….” turi teisę gauti Lietuvos Valstybės pilietybę, jei jie jau turi ir kitos valstybės pilietybę”…..Mano nuomone , čia būtina išlyga , kad asmenys savo iniciatyva praradę Lietuvos pilietybę , gali ją atgauti tik deklaravę pastovią gyvenamą vietą Lietuvoje ir atsisakę kitų šalių pilietybės.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Pritariu ir papildau: ir dirbantys Lietuvai.
        Atskirais atvejais tokie dirbantys Lietuvai asmenys gali gyventi ir užsienyje (Lietuvos šnipai, diplomatai ir pan.), bet tokių gali būti tik labai jau mažai.

        Atsakyti
  2. Arūnas says:
    10 metų ago

    Reiktų, kad būtų balsuojama už kelis atvejus (t.y. būtų keli atsakymai). Vis tik, apribojimai turėtų būti, kitaip gali atsitikti taip, kad pilietybė bus dalijama į kairę ir į dešinę. Ir dar reiktų prisiminti, kad pilietis turi ne tik teises, bet ir pareigas. Kaip bus su jomis?

    Atsakyti
  3. kremblys says:
    10 metų ago

    „Lietuvos Respublikos pilietis gali būti ir kitos valstybės piliečiu“.

    Ir, laikykit, kad Lietuvos Valstybės jau nebeturim!

    Nes visos Lietuvos bobutės ir šelpiamos mamytės iš meilės savo angliškiem vaikeliams ir bangladešiškiems anūkėliams nubėgs ir pabalsuos, kad tik jų atžalėlėms nebūtų atimta “tautybė” ir “lietuvybė”, kurios jie patys savo noru ir atsisakė.

    Atsakyti
  4. o ka daryti says:
    10 metų ago

    su daugeliu musu (manau, kad ir jusu) Giminaiciais, kurie isvyko is LT 1918-1940? Daugelis bendraujat su savo seneliu broliu/seseru palikuonimis- t.y. su savo antros eiles pusbroliais/pusseseremis. Nemazai ju net moka kalbeti lietuviskai (ir ta graziaja senaja kalba, o ne (post-)sovietu laikais “sunorminta”). Dristu teigti, kad nemazai is ju yra didesni patriotai (masiskaiu ir graziau svencia Valstybes sventes) ir maloniau, graziau atsiliepia apie Lietuva nei dauguma is jusu!

    Ir dabar palyginkim visokius ambaliukus, pa(d)leckiukus ir visa kita mankurtini sbroda- sitie juk cia, Lietuvoje gime, ar ne- jie vertesni? 🙁

    Atsakyti
  5. Nepolitikas says:
    10 metų ago

    Pritariu. Kad toks referendumas yra valstybės naikinimas. Tai ir yra kosmopolitizmas. Valstybės, kur gyventojų skaičius virš 100 mln., dar gali sau leisti „dvigubą pilietybę“(2 mln. +, ar 2 mln. – , didelės reikšmės nėra). O kur yra mažiau nei 10 mln. – tai valstybės bankrotas.

    Atsakyti
  6. Albinas Vaškevičius says:
    10 metų ago

    Aš manau, kad pilietybių kolekcionieriai tegul važiuoja į kitas valstybes ir ten renka pilietybių kolekcijas. Kitataučiui Lietuvos pilietybė suteiks teisę pirkti žemę apeinant dar kol kas galiojantį neleidimą pirkti Lietuvoje žemę kitų valstybių piliečiams.

    Atsakyti
    • G pavardės nesakysiu says:
      10 metų ago

      Čia kaip ir visada – ieškok kam naudinga. Manau, kad emigrantais prisidenginėjama, o iš tikrųju tai dviguba pilietybė + žemės pardavimas užsieniečiams – štai ta vištelė, kažkam dėsianti auksinius kiaušinius.

      Atsakyti
  7. Kažin says:
    10 metų ago

    Kaip yra aišku, visa problema yra dėl Konstitucijos 12 str. nuostatoje esančio žodžio “atskiras” reikšmės. Tad gali užtekti Seimui užsakyti šio žodžio reikšmės kalbinę ekspertizę, kad ir iš joje padarytų išvadų paaiškėtų, ar reikalingas referendumas dėl Konstitucijos keitimo.
    Mano nuomone atskiras daiktas yra tas, kas yra pagal savo paskirtį atskirtinas nuo bendro, atšakotinas nuo kamieno. Iš žodyne pateiktos “atskiras” prasmės akivaizdu, kad daiktą, atvejį atskiru daro ne jo dydis skaitmenine išraiška, o kitų aplinkybių visuma. Akivaizu, kad tokiu atveju kiekvienas “atskiras atvejis” neturėtų būti skaitmeniniu dydžiu didesnis už bendrą, pagrindinę dalį, tačiau nebūtų ir loginio prieštaravimo, jeigu tokių “atskirų atvejų” skaitmeninių apimčių suma praktiškai taptų netgi didesnė už bendrosios, pagrindinės dalies apimtį skaitmenine išraiška.
    Jeigu ekspertizė nustatytų minėtą žodžio “atskiras” prasmę, tuomet Konstitucijos keitimas nebūtų reikalingas, pilietybės suteikimo problemas būtų galima išpręsti padarytais Pilietybės įstatymo pakeitimais, grindžiamais ekspertizės išvada dėl žodžio “atskiras” prasmės.
    Manau, kad pilietybės suteikimas tokio atskirų atvejų supratimo pagrindu, esamiems Konstitucinio teismo nutarimams neprieštarautų.

    Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      Su tamsta is esmes suprantu. Labai nesunkiai internete, Terminu zodyne, taip yra apibudinamas zodis “atskiras”:

      atskiras

      atskir|as, atskira
      1. atsiskyręs, pavienis: Kam esate atskiri, būkite iš vieno. Atskiras žmogus to neįstengs padaryti.
      2. tam tikras, vien tam skirtas: Tam darbui reikia atskiro žmogaus. Atskiras kambarys. Atskiras
      atlyginimas. atskirai prv. skyrium: atskirai gyvena. atskirumas.

      ————————
      Atkreipkite demesi….. ATSKIRAI GYVENA!!! , o ne retos idiotiskos pedofiliniu iskrypliu isgalvotos isimtys! Stai kas pasidaro su dvasiniais iskrypeliais…. ala E.Kuris, kuris gyne viesai pedofilija savo straipsniais ir isniekino LR Konstitucija budamas KT pirmininku.
      Taigi tie kurie atskirai gyvena, ne Lietuvoje, tai tie ir gali igyti kitos salies pilietybe. Na neteko girdeti, kad Lietuva suteiktu Anglijos ar JAV pilietybe papildomai prie LR pilietybes, tai yra duotu dviguba ar trilinka pilietybe :):):)
      Tai kaip Jus ivardintumete ta zmogu, kuris nesugeba perskaityti termino reiksmes terminu zodyne? Gal nemokanciu skaityti? NE, tai dvasinis iskryplis, kuriam lietuviska kalba yra NESUPRANTAMA.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Niekus paistai.

        Atsakyti
        • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          10 metų ago

          Tai tau nepriimtina lietuvisko termino apibrezimas zodyne? O gal noretumei lietuviskus terminus apibrezti kaip tamstai patinka…. rusiskai?

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Kokį žodyną skaitai, šundaktari? 🙂

  8. mikis says:
    10 metų ago

    jei i referenduma nesusirinks 51% rinkeju, neabejoju, kad taip ir bus, tai referendumas skaitysis kaip neivykes 🙂 kaip sakant, nereik pergyvent 🙂

    Atsakyti
    • taip says:
      10 metų ago

      iš tų 51 procento rinkeju visi turi balsuoti “už” .neatejimas balsuot lygus balsavimui “prieš”. kitaip pasakius reikia daugiau nei pusės visų rinkejų balsų tam,kad referendumo nuostatos būtų priimtos. referendumas beveik neturi šansų. nebent valdžiažmogiai pakeis referendumo įstatymą. kas visai nestebintų.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Ir nereikia jokio referendumo, nes jokia narystė nėra įmanoma, jei narys nenori savo organizacijai dirbti.

        Atsakyti
        • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          10 metų ago

          Puikiausiai, pazystu zmogu, kuris turi ir Vokietijos ir JAV pilietybe ir niekam nuo to sirdies neskauda. Na nebent tamsta is pavydo gali uzsigrauzti. Sakyciau tavo problema…. taciau tai Lietuvos valdzios problema, nors uzduoti naikinti Lietuvos valstybe jie vykdo ganetinai sekmingai.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Tai, kad tu net ne lietuvis: lietuvių kalbos nemoki – vienos klaidos.

  9. jo says:
    10 metų ago

    Kas slypi po demagogija, kad “lietuviams atimama pilietybė”, kad neva “tik leidę dvigubą pilietybę išsaugosime (susigrąžinsime) daugiau išvykusių lietuvių”?…
    Reikės kviesti žmones boikotuoti šitą referendumą. Galima ateiti į rinkimus, imti rinkimų biuletenį, o referendumo biuletenio atsisakyti ir referendume nedalyvauti, kad referendumas nesurinktų kvorumo ir neįvyktų.

    Atsakyti
  10. Jonas Vaiškūnas says:
    10 metų ago

    Matau, kad komentarai – į vienus vartus. Išvada: pilietybė negali būti daloma – tai PAREIGA valstybei, ne tik tiesių rinkinys. Nereikėtų painioti pilietybės ir tautybės, Va tautybę liudijantį dokumentą tai galima būtų sukurti ir įteisinti įstatymu. jis ir būtų pagrindas – lengviau atgauti pilietybę sugrįžus.

    Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      Gerb. Jonai Vaiskunai…. kalba eina ne apie tai ka patsai mastai, kalba eina ne apie tai ka as cia issigalvoju, kalba eina apie LR Konstitucija ir kaip ja suprasti ir ar ji suteikia teise LR pilieciams tureti kitos salies pilietybe. Ir mano analize rodo….. nes LR Konstitucija aiskiau negu aiskai sako…. LR pilieciai gali tureti kitos salies pilietybe, na atskirais atvejais, kai atskirai, ne Lietuvoje gyvena!!! Tai yra atskiri atvejai pagal LR Konstitucija yra apibreziami APLINKYBEMIS, o ne skaiciais ar retomis isimtimis.
      Kai Jus, gerb. Jonai tapsite LR KONSTITUCIJA, tai tada as atsizvelsiu i JUSU mintis ir darysiu juridines isvadas.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Daktare,
        kodėl jums nepaskaičius Didžiojo lietuvių kalbos žodyno, kur yra pateikiamos žodžio atskiras reikšmės:
        1. pavienis, atskirtas nuo kitų;
        2. specialus, vien tam skirtas;
        3. savotiškas, keistas, skirtingas, kitoniškas.
        Akivaizdu, kad Konstitucijoje žodis atskiras rodo, jog juo norima apibrėžti ne dažnus, o retus atvejus.

        Ir dar.
        Pilietis turi dirbti Lietuvai, nes jis yra tos organizacijos, kurios tikslas ir reikšmė yra išlaikyti lietuvių populiaciją (kuri gali išlikti TIK Lietuvoje, nes kitur tos kilmės asmenys vienaip ar kitaip pereis į kitas tautybes – na, nebent Lietuva įsigytų teritoriją kitur ir ten persikeltų su viskuo 🙂 ), narys.

        Atsakyti
        • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          10 metų ago

          Ponas “tikras lietuvi”, tamstos paasikinimas “Akivaizdu, kad Konstitucijoje žodis atskiras rodo, jog juo norima apibrėžti ne dažnus, o retus atvejus.” ne nekvepia lietuviu kalba! Suprantu tamta, nes esi Lietuvos rusas (remiuosi tamstos teigimu is senesniu komentaru), taigi pilnai lietuviu kalbos dar neisisavinai, nors galimai ir esi gimes Lietuvoje. Taciau tas tamstos paaiskinimas …. naudingas, nes parodo, kad ir Konstiticinis teismas neatstovavo lietuviams, o atstovavo rusas ir turejo rusiska lietuviu kalbos supratima. Ir tai manes nestebima…. visgi buvome okupuoti visus 50 metu, ir tas padare didele itaka ir mastymui.
          Taigi savo siuo paasikinimu ir visais iki siol buvusiais paasikinimais siuo klausimu tikrai atstovauji rusikaji lietuviu kalbos supratima. Del to neturetum isizeisti, tiesiog taip yra. Taciau is tamstos aiskiai SMIRDI nepadorumu, nes budamas rusu pasirasineji “tikru lietuviu”. O tai reiskia diversija, nepadorumas, slyksti tavo budo savybe. Priimk taip kaip yra. Necirsk!

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Bezdi ir pats nežinai ką. 🙂

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            “Bezdu” apie tai, ka pats po slapyvardziu “tikras lietuvis” esi parases. Atminti turiu nebloga… – cia neklystu. Na gali buti taip, kad kazkas tavo slapyvardziu pasinaudojo? Gali…. taciau taip nebuvo, nes komentara atpazystu ne vien is slapyvardzio, o ir is mastymo budo. Sakykim taip, kuri laika Pikaso slapyvardi naudojo nedoreliai – siuksles. Tai buvo aisku is komentaro turinio.
            Taigi tamstos bandymas paneigti savo zodzius yra NESEKMINGAS, nes lietuvisko zodzio isaiskinimas NEATITINKA standarto, tai ka isaiskina lietuviu kalbos specialistai. Taig skleidi bluda!!!, atstovauji, gali ir netycia, kgbistine propaganda. Tokiu “pamautu” ant propagandos tenka daug sutikti, ne pirmas esi. Taigi jeigu nori pats isitikinti kas esi…… pastudijuok ka pasakei ir pasitikrink zodynuose. Pamatysi koki “rudi” cia stumdai!
            O del tos mano pavardes…. tai nezinau, kaip lenkai mano pavarde iskraipo…. taciau zinau, kad dukros pavarde butu Romanowska….. va se tau ir devintines. Tokia kultura, kuria greiciau ivardinciau antikultura, ir nesa mums lenkai per visa istorija.
            Ir dar, ponas ” tikras lietuvis”, jei turi tikrai lietuviska pavade, tai pasirasyk! Nesigedyk lietuviskos pavardes. As savo pavardes tai tikrai nesigediju, o su visais vikruntasais pasirasineju todel, kad Jonu yra 80000, Ramanausku pavarde yra trecia gal Lietuvoje, o visumoje zinau virs 10 Jonu Ramanausku, o J.Ramanausku yra keli puslapiai vien Kauno telefonu knygoje. Taigi nenoredamas kitu pakisti po savo komentarais, pasirasau pilnai su laipnius, nes kiek zinau antro dr. Jono Ramanausko NERA. Ka ir reikia irodyti, kai nebijai savo zodziu, kaip nebijai savo minciu ir eis paprastas zemes zmogus. Pasiziurek… Jonas Vaiskunas pasiraso ir savo vardu ir savo pavarde….saunu.
            O kodel tamtas esi toksai BAILUS?

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Pateik nuorodą, suski.
            Šmeiži ir nerausti.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Be to.
            Nėra būtina pasirašinėti pavarde.
            Kada bus, tada taip ir darysim.
            O kol kas visi pasirašo taip kaip tik nori.
            Dašuto?

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Matyt kgb tamstai neleidzia atsikleisti, kaip sakoma slaptas zvalgas ant pilvo guli 🙂

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Ir vėl bjaurojies, nors tau puikiausiai viskas buvo paaiškinta.
            Gal tikrai – tu ne daktaras, o šundaktaris? 🙂

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Beje,
            nežinau kur pats skaitei, kad, būk, pats save būčiau įvardijęs nelietuviu. 🙂
            Ar tu bent kiek sugebi mąstyti – kas apie save ką nors bloga sakys? Net jei ir taip būtų.
            Betgi yra atvirkščiai ir net kai kas net iš šio str. komentatorių puikiai žino – esu tikrų tikriausias lietuvis ir mano pavardė tikra lietuviška – ne taip kaip paties – lenkinimo pavyzdys. 😉
            Bet, kaip esu n kartų rašęs, mano vardas daugiausia reiškia ne tai, o tai, kad išsakau visuomenės daugumos nuomonę ir atstovauju visuomenės daugumą, o ne kokius nors parazitus kaip, kad pats, seni. 😉

  11. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    10 metų ago

    Citata: “„Pritariu, kad Lietuvos Konstitucijos 12 straipsnio antroji dalis būtų išdėstyta šitaip: „Lietuvos Respublikos pilietis gali būti ir kitos valstybės piliečiu“.”
    Tarkime, kad si nuostata bus priimta referendumu per prezidento rinkimus. Ka reiskia si nuostata?
    Tai pirmiausia labiausiai akivaizdu, kad LR pilietis gali buti ir kitos valstybes pilieciu. Na taip buvo ir anksciau, kad atskirais atvejais LR pilietis galejo buti ir kitos salies pilieciu, tarkim teisetai igijes kitos salies pilietybe. Taigi kas cia bandoma padaryti? Mano nuomone cia bandoma ne Konstitucija pakeisti, o “apeiti” nevykeliska iskrypeliska E.Kurio Konstitucinio teismo isaiskinima. Bet pazvelkime is si klausima toliau. O kokie dar pavojai Lietuvos valstybei kyla is Konstitucinio teismo? Tai priemus auksciau pacituota nuostata….. lietuviu kilmes asmuo, gimes tarkim Anglijoje ar JAV, NEGALES buti LR pilieciu, nes to nenumato pakeista Konstitucija, kurioje aiskiai ir aiskiau negali buti, TIK ir TIK LR pilietis gali buti kitos salies pilieciu ir NIEKAIP ATVIRKSCIAI!!! Taigi i siuksliu deze nurasoma tie lietuviu vaikai, kurie gims uzsienyje ir bus lietuviais!!!! Dabar jie gali tapti LR pilieciais, o jau po Konstitucijos pakeitimo NEGALES!, nes pirma turi tapti LR pilieciu. O jei pirma taps salies, kurioje gime pilieciu, tai apie LR pilietybe jis tik gali pasvajoti. Toks bus Konstitucinio teismo isaiskinimas. Taip kad rezultatas toks: Dabar yra suskaldyta tauta siuo klausimu, o po teigiamo referendumo rezultato…. liks suskaldyta truputi kitaip.
    Taigi manau, kad tokiame pavidale LR Konstitucijos pakeitimas yra DIVERSIJA!!!!

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Kurie gims kitoje šalyje, tai ir bus tautiečiais gimtos teritorijos tautos.
      Neimkite pavyzdžio iš žydų, kurie, kad ir kur, ir kuo tautine prasme bebūdami, laiks nuo laiko sumąsto ir sako: aš – žydas.
      Žydų tautos nėra (izraelitams šitas žodis yra keiksmažodis ir jie save vadina ne žydais, o jehudimais, t.y. neasimiliavusiaisiais, kurie labai aiškiai parodo, kad tie, kurie yra įvairių tautų mišinys, tie iš esmės negali būti jehudimais).
      Taigi jie – tam tikrų asmenų sluoksnis ar bent subetnosas, o tautos yra TIK etnosai.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Ponas ala tikrasai lietuvi, cituoju: “Kurie gims kitoje šalyje, tai ir bus tautiečiais gimtos teritorijos tautos.” Taigi sakau vel, kad tamstos paasikinimas neatitinka lietuvisko supratimo. Kokioje salyje lietuviu semoje begimtu vaikas, jis bus LIETUVIU, net tada, kai ne vieno zodzio nemokes lietuviskai. Airiai visada airiai…. ir jie tuo didziuojasi kiekviena galima proga. Vokietijoje gimes lietuvis NEPAVIRSTA vokieciu. Jis gali buti Vokietijos pilieciu. Taigi tamsta savo teiginiu aiskiai maisai…. PILIETYBE IE TAUTIBE! Nesistebiu, rusiskas supratimas, kurio yra apsikrete ir teismai….. aiskindami, kad tauta yra pilieciai. Tai meslagalviai taip galvoja.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Neturi jokio supratimo kas yra tauta, senbezda – tauta yra TIK tam tikros teritorijos bendruomenė, susidariusi istoriniu laikotarpiu ir pasipildanti vienu kitu iš kitų teritorijų – tautų atvykstančiu.
          Todėl išvykėliai per laiką, per kartas pereina į kitą tautą (puikus to pavyzdys legendinis anglų aktorius Gilgudas, kurio proseneliai kilę iš Lietuvos ir kurio tolimų giminaičių iki šiol yra Šakių rajone) .
          Dašuto?

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Na esu tiesiog neitiketinai nustebes! Kas tamstai tokius dalykus iskiepijo? Pamirsai seniausia, ir pacia graziausia viso pasaulio lietuviu kalba! Nieko stebetino, kad jos nesupranti….jos zodziu nesupranti, o ka jau apie minties reiskima kalbeti….. neiveikiama tvirtove! Dasuto?
            Nedasuto ir nedasus. Taigi savo siuo pastruoju komentaru patvirtinai…. esi atvykelis, esi rusas…. ir tas nera jau taip blogai. Blogai yra tai, kad kalbi apie tai, ko visiskai neismanai ir blogai yra tai, kad iki sielos gelmiu esi prisigeres bolsevikines propagandos, dar turi savyje savybe gasdinti…. lyg butum koks kvazimoda…. tik ne tuo adresu gasdini…. gali ir pats begasdindamas imti ir issigasti.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Nemoki dar ir lietuvių kalbos, pasirodo: pasižiūrėk į LKZ ką reiškia lietuvių kalboje žodis šusti.

  12. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    10 metų ago

    Perkeliu komentara is kitur: Citata: “Šiuo metu pagal Konstituciją ir Konstitucinio Teismo doktriną dvigubos pilietybės atvejai gali būti tik ypač retos išimtys, o ne paplitęs reiškinys” ———————- Konstitucijos 12 str. naudoja juridini termina “atskiri atvejai”, kurie PRIVALO privalo buti apibudinami APLINKYBEMIS, kurioms esant LR pilietis gali tureti ir KITOS salies pilietybe. Jokiu savoku, kaip “retos ismimtys” ten nera, jokiu “paplites reiskinys” ten nera. Laikau, kad E.Kuris su savo KT isniekino LR Konstitucija. Kaip zinia ponas E.Kuris ilga laika buvo ir pedofilu gynejas. Taigi dvasinis iskrypelis Lietuvai isaiskino LR Konstitucija! Kiek dar laiko sis issityciojimas is Lietuvos galios? Perkeliu savo komentara is Lietuvos ziniu: ——— dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com 2013-01-09 18:21 Praktiskai yra nusibode rasyti komentarus siuo klausimu. Taigi trumpai…. straipsnis vartoja antikonstitucines savokas (dviguba pilietbe), iskreipia Konstitucijos esme ir nenurodo pagrindinio kaltininko – Konstitucinio Teismo – kuris is esmes isniekino, sutrype, sulauze LR 12 Str. konstitucines nuostatas ir vertas… na ko vertas yra arsus Lietuvos priesas??? Atsakytite patys. O del esmes. Tai esme tame, kad LR Konstitucijos 12 str. kalbantis JURIDINIAIS terminais, kalba apie ATSKIRUS ATVEJUS!!! Gi juridiskai atskiri atvejai gali ir TURI BUTI APIBREZIAMI APLINKYBEMIS. Ar girdite? APLINKYBEMIS, o ne zmoniu skaiciumi ar “retomis isimtimis”, kaip tai NIEKINGAI iskreipdami LR Konstitucija apibudino Konstitucinis Teismas su Egidijumi Kuriu priesakyje. Toks nieksingas LR Konstitucijos isaiskinimas nera atsitiktinis, tai gilaus dvasinio iskrypeliskumo pavyzdys…. ponas E.Kuris buvo pagal publikacijas arsus pedofilijos gynejas!!! Taigi sis dvasinis iskrypimas uzdejo savo anspauda ir ant pilietybes. Tai antivalstybine isdavikiska veikla.. Kada Lietuva atsisakys sio pono idiotisku iskrypelisku minciu LR pilietybes klausimu?. O dabar pereikime prie klausimo esmes pagal LR Konstitucija. Kaip zinia, vienas pagrindiniu teises principu….. KAS TEISETAI IGYTA – NEGALI BUTI ATIMTA. Taigi kaip apibrezti “atskirus atvejus” pagal LR Konstitucija, kad LR pilieciai teisetai igije LR pilietybe ir teisetai igije kitos salies pilietybe galetu tureti jas abi, nes kas teisetai igyta – negali buti atimta. Taigi pirmas atvejis: LR Pilietis teisetai igijes kitos salies pilietybe turi teise tureti abi pilietybes. Antras atvejis: Bet kurios pasaulio valstybes pilietis, irodes savo lietuviskas saknis, be apribojimu (jei ne nusikaltelis) gali gauti ir LR pilietybe. Stai ir turime du JURIDINIUS ATVEJUS, pagal LR Konstitucija, kurie, manyciau patenkintu tiek LR piliecius Lietuvoje tiek visame pasaulyje ( globali Lietuva :)), jeigu jie neserga pavojingai mirtina pavydo liga arba nevykdo antivalstybines veiklos pries Lietuvos valstybe!!! Ar sias pastabas yra pajegi isgirsti LIETUVA JAU OKUPAVUSI Valdzia???? Va cia yra klausimas gana rimtas. Atsakymas…. Si ir buvusios valdzios yra NEPAJEGIOS veikti pagal LR Konstitucija, ja isduoda ir sutrypia kiekviena diena….turedami ir palaikydami ANTIKONSTITUCINI PILIETYBES ISTATYMA!!!

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Niekalas.
      Visai neturi jokio supratimo nei apie problemą, nei apie teisę.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Neturiu rusisko supratimo apie teise ir teisines savokas. Tas tiesa.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Pats tu toks.

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Va cia ir yra visas tamstos sugebejimas isreisti mintis pilietybes klausimu. Pagal tamtos supratima… kuo maziau lietuviu Lietuvoje, tuo daugiau rusu ir lenku.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Rašaisi daktaru, o mąstai kaip vaikas: lietuvis visada buvo tik Lietuvos narys (nei jokios kitokios), todėl čia nėra jokių kitokių tautybių, o tik lietuvių.
            Kas kita kilmė – ji gali būti įvairi.

  13. savanoris says:
    10 metų ago

    NUOMONĖ: Aš ir mano šeima, artimieji balsuosime prieš arba boikotuosime ,,referendumą”, nes žmonės SĄMONINGAI atsisakę Lietuvos Respublikos pilietybės neturėtų taip paprastai ją vėl gauti savanaudiškiems tikslams. Tuo labiau ją tuoj pat gaus visokie slavai ir taip dar labiau Lietuvoje sutvirtės trečioji kolona… Boikotuokime psiaudoreferendumą.

    Atsakyti
    • Lamatas says:
      10 metų ago

      na, atsisakiusieji Lietuvos pilietybės , kad ją atgauti, iš vis turėtų įvygdyti dvi būtinas sąlygas : pastovi gyvenamoji vieta Lietuvoje , ir visų kitų pilietybių atsisakymas . Čia jokių išimčių , už jokius nuopelnus būti neturėtų.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Tiktai taip.

        Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Ar jums teko girdeti viena atveji, kada lietuvis atsisake savo pilietybes? Man teko, apie tai rase spauda, tas zmogus buvo is Ukmerges. Taigi daugiau atveju neteko girdeti. Tai ar tamsta apie sita atveji kalbi?

        Atsakyti
        • Ženklas says:
          10 metų ago

          Kiekvienas Lietuvos pilietis tapdamas USA piliečiu, turi raštiškai su priesaika atsisakyti Lietuvos pilietybės, jie ir atsisako. Ir ne vienas.

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            TAI MELAS. Amerikoje gali buti Amerikos pilieciu, Vokietijos pilieciu ir Lietuvos pilieciu. Ir niekam tai neidomu! Niekas Lietuvos pilietybes ar Vokietijos pilietybes Amerikoje (JAV) NEATIMINEJA!!! Cia yra samoninga kgb propaganda. Tiesa, tapdamas pilieciu turi buti lojalus valstybei, kas be ko! Taciau lojalumas vienai valstybei visai nereiskia, kad turi buti nelojalus kitai….. tai yra remti visus karinius veiksmus pries visas kitas valstybes.
            Lojalumas reiskia, kad nekenksi valstybei kurios pilieciu esi. Tai jei esi Lietuvos pilietis ir JAV pilietis KARTU, o tokiu yra pagal Lietuvos Pilietybes istatyma, tai reiskia, kad esi lojalus abiem valstybem ir nekenki ju interesam. Kaip zinia JAV ir Lietuva yra bendrame NATO bloke, kas reiskia, jos nera viena kitai priesai…. o greiciau draugai.
            Taig esi NETEISUS, greiciau samoningas MELAGIS.
            Taip iseitu, jeigu lojalus tevui, tai pries motina turi eiti, jei esi lojalus motinai, tai pries teva turi eiti!!! Tai yra tamsta siulai proto aptemima, kas pilnai atitinka kgb interesus. Pazystu zmogu kuris turi JAV ir Vokietijos pilietybes….. JOKIU PROBLEMU!!! Problemos sukuriamos dirbtinai…. problemas sukuria bolsevikine mastysena….. ATIMTI, kas teisetai igyta!!!
            Jei nesi apmokamas kgb aferistas, tai keisk savo mastysena ir kuo greiciau.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Apie save, seni, šneki.
            Dar sakai, kad esi mokslų daktaras.
            Gėda!

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Vaikai vaiku darzelyje megsta sakyti: Geda peleda, sandi kamandi! Taig matyt tavo lygis, jei darzelio terminologija naudoji. Laikas suaugti.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Apie save pašnekėjai.

      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Lamantas gali tureti kokia nori nuomone, tai jo teise. Taciau Lamantas NERA Konstitucija, o tai reiskia, kad samprotaujant apie galimybes tureti kitos salies pilietybe, reikia remtis ne Lamantu, o LR KONSTITUCIJA! Ar si mintis yra ikandam?

        Atsakyti
        • Lamatas says:
          10 metų ago

          Atleiskit , bet parašėt kažkokia nesąmonę. Mano nuomone , samprotaujant reikėtų remtis pirmiausia savo PROTU, ir tik po to Lamatu (bet jokiu budu ne Lamantu) , o Konstitucija galima visai nesiremti .Bet realiame gyvenime, vadovautis tik LR Konstitucija , ir jai neprieštaraujančiais teisiniais aktais . Bet manau , kad pirmoje eilėje reikėtų apsvarstyti galimybę suteikti teisę turėti keleta žmonų vyrams , ir keleta vyrų moterims. Ir jei tai pasiteisins , tai pereiti prie daug svarbesnio pilietybės klausymo.

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Kas teisetai igyta negali buti ATIMTA. Tai kalbant apie tamstos zmonas, teisetai igyta zmona negali buti atimta, na nebent pati pabegtu 🙂 Kaip zinia, antros zmonos teisetai negali tureti…. taigi ja atimti galima…. ir net uz turejima pasodinti..:)
            Taigi teisetai gali isigyti du automobilius ir daugiau, teisetai gali tureti du ir daugiau vaiku, du ir daugiau namu…. ir jie teisetai IGYJI, gali tureti dvi ir daugiau pilietybiu!!!
            Ne viena pasaulio valstybe, apart Lietuvos, NEATIMINEJA is savo salies pilieciu pilietybes, jei jie teisetai igija kitos salies pilietybe. Lietuva unikumas, nes ja uzvalde iskrypeliskos sielos bolsevikai – leliukai, pedofilu gynejai valdzioje. Taigi dvasinis iskrypeliskumas suponavo FAKTA, kad Lietuvoje yra atiminejama teisetai igyta Lietuvos pilietybe, lyg butu nusikaltimas teisetai igyti ir kitos salies pilietybe. LR Konstitucija LEDIZA igyti kitos salies pilietybe!!! Na iskrypeliskos propagandos antivalstybiniai elementai….. daro priesingai….. kuo maziau Lietuvos pilieciu, tuo geriau…. ir tai yra SUSLOVO propaganda.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Nušneki: pilietybė yra narystė, todėl bet kokios organizacijos narys privalo dirbti savo organizacijai.
            Baik propaguoti parazitavimą.

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Oi atleisk, tavo logika neatlaiko kritikos. Jei pilietybe yra naryste organizacijoje, tai tada is visu partiniu, nes jie yra organizacijoje, turetu buti atimta pilietybe. Pasakyk atvirai, kad tave taip apmokino durnai issireiksti?

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Tau nedašunta, kad pilietybė yra narystė organizacijoje, kuri vadinasi Lietuva? 🙂
            Visai apdujo senis.

          • Lamatas says:
            10 metų ago

            Atsieit Tamstai pilietybė daug mažiau svarbi kaip žmona . Na tokia maždaug pakelės mergos lygio – noriu paįmsiu , noriu – atsisakysiu , o jei panorėsiu – tai ir kelias įsigysiu. Tikrai krikščioniška moralė . ŠAUNUOLIAI – taip laikyti . Plėškim , griebkim , įsigykim . Viskas tik man . O po manęs – nors tvanas.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Čia jie tokie ateina iš “patriotai”.lt – jokio razumo nerasta.

          • lamatas says:
            10 metų ago

            Visados stengiuosi valdyti emocijas , bet negi tie ASILAI nesupranta , kad jie lyg tai svaigsta apie kelis ar keliasdešimt tūkstančių , “naujų” Lietuvos piliečių TEN , kažkur toli vakaruose , O iš tikrųjų gaus keliasdešimt o gal kelis šimtus tūkstančių svetimų valstybių piliečių ČIA Lietuvoje. Ir Prasidės savų piliečių gynybos vajus iš visų pusių. Joks NATO nebe padės.

          • lamatas says:
            10 metų ago

            Atsiprašau , bet skaitant šį komentarą susidarė įspūdis , kad iš spec gydymo įstaigos Tamstai pavyko pasprukti užsivilkus kažkokio tai daktaro chalatą .Bet tai dar nereiškia kad jau iš tikrųjų esate daktaras . Atleiskit – tikrai nenoriu įžeisti , bet faktai……

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Atsakymas laminatui. Kai neturite pajegumo sukritikuoti mintis, tai ir atsiranda ta neapykanta ar tai daktaro laipsniui , ar tai kokiam Jonui, o gal net ir Ramanauskui. Silpnoka. As labai megstu zmones, kurie gali sukritikuoti dalykiskai tai ka sakau! Nes tokiu atveju galiu patobulinti savo mintis, zengti i prieki. Taigi laukiu dalykiskos kritikos, o ne nesamoniu. Taciau kai kalbi nesamones, tai parodo, kad esi protiskai nepajegus sukritikuoti isreikstu minciu.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Ir vėl bjaurojies.

          • lamatas says:
            10 metų ago

            Tai kad Tamstos rašliavoje jokių minčių kaip ir nepastebėjau, šiaip kvailelio sapalionės ….. na ir bandymai asmeniškai įžeisti . O mintis galite tobulinti savoje palatoje . Manau ten ir napaleonų ir prezidentų , ir įvairių profesorių apstu .O aš , asmeniškai , su tokiu nepraustburniu tikrai nesiruošiu toliau kontaktuoti . Esi dvasios ubagas ir nieko daugiau.

    • Svaiguolis says:
      10 metų ago

      o štai mano brolis Lietuvos pilietybės neatsisakė, bet Lietuvoje neradęs darbo pagal savo specialybę išvažiavo į JAV, kur, beje, leidžia lietuvių laikraštį. Gavo JAV pilietybę… O Lietuvoje liko jo nekilnojamojo turto, dar bus tėvų palikimas … Ir štai baigėsi jo lietuviško paso galiojimo laikas. Kaip su pilietybe? Už ką jam pilietybė bus atimama? Kad Lietuvoje negyvena? Tiesa, man labai patiko vieną smagi nesąmonė – čia kažkuris komentatorius pasiūlė palikti pilietybė užsienyje gyvenantiems Lietuvos šnipams, diplomatams… Kas po tokio pasiūlymo norėtų dirbti Lietuvos žvalgyboje? 🙂

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Tu jų nežinosi ir niekas, išskyrus kam reikia, nežinos.
        Todėl nebesvaik.
        O nuosavybė niekur nedingsta.
        Nors reikėtų konfiskuoti, jei Lietuvai nedirbs. 🙂

        Atsakyti
        • Svaiguolis says:
          10 metų ago

          nei tu tikras, nei tu lietuvis… Nei tu supranti, kokią nesąmonę pasakei.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Dar pašnekėk ir pasigailėsi, vaikigali.
            Nemanyk, kad esi neatrandamas. 😉

          • Svaiguolis says:
            10 metų ago

            … pats tu vaikigalis. Tikrai norėčiau susitikti. Tokie tipažai a la “tikras lietuvis”, “žygeivis”, etc., mane seniai domina (tiksliau – kokių tikslų siekia šitie tipai?).

          • svaiguoliui says:
            10 metų ago

            Geriau,svaiguly,susitikti nenorėk,nes nuo Žygeivio-paliubomu į snukį gautum…

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            O kokių tikslų sieki tu, parazitavimo propaguotojau?

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Mano moraline nuostata yra ta, kad labiausiai dvasiskai kritusiu zmogumi laikau ta, kuris yra gasdintojas…… bezda i savo kelnes.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Tada nebebezdėk. 🙂

      • G pavardės nesakysiu says:
        10 metų ago

        Mano draugelis irgi išvažiavo… Žmoną čia paliko, o ten susirado kitą… Ir ką – dabar reikėtų iš jo pirmąją atimt?

        Atsakyti
      • Ženklas says:
        10 metų ago

        Meluoji, neatsisakęs Lietuvos pilietybės, nebūtų gavęs USA. IR Tai turėjo patvirtinti priesaika.

        Atsakyti
        • Svaiguolis says:
          10 metų ago

          “Amerikos vyriausybė nepripažįsta dvigubos pilietybės. Tapdami Amerikos piliečiais, jūs turėtumėte atsisakyti ankstesnės šalies pilietybės. Paprastai niekas neverčia griežtai sekti šia taisykle, bet jeigu visam laikui grįšite gyventi Europon ir nebūsite atsisakę Lietuvos pilietybės, tai gali būti, kad Amerikos vyriausybė nuspręs, kad toks elgesys demonstruoja nepatenkinamą įsipareigojimą būti amerikiečiu ir atims iš jūsų pilietybę. Geriausia būtų, jei pasikonsultuotumėte su kvalifikuotu imigracijos advokatu prieš priimdama galutinį sprendimą persikelti gyventi į Europą. Amerikos vyriausybė oficialiai nesuteikia pilietybės žmonėms, kurie paprasčiausiai tenori ją turėti ir naudoti vien savo patogumui. Daug lengviau keliauti ir daryti daugybę kitokių dalykų yra, turint JAV pilietybę, o ne Lietuvos. Priimdami JAV pilietybę, jūs prisiekate pirmiausia lojalumą JAV, bet ne tai šaliai, kurioje gimėte ar anksčiau gyvenote. Jeigu nenorite atsisakyti pirminės pilietybės ir jeigu nenorite (nesirengiate) gyventi čia, tai kodėl tuomet reiktų tapti JAV piliečiu (piliete)? Amerikos vyriausybė gali užduoti lygiai tokį pat klausimą. “- tai kur čia melas?

          Atsakyti
        • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          10 metų ago

          Tamsta apie realius dalykus nieko neismanai, naudojiesi kgbistine propaganda!

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Nenusišnekėk, seni: duodamas priesaiką JAV žmogus turi pasakyti, kad atsisako įsipareigojimų visoms kitoms valstybėms.
            Kas kita, kad JAV netikrina ar tas naujapilietis pasiliko senos valstybės pasą, ar ne, ar oficialiai atsisakė kitos šalies pilietybės, ar ne.

    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      Ponas Savanori, at tamsta kgb apmoke demagogijos???

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Apie save šneki.

        Atsakyti
  14. Vilna says:
    10 metų ago

    Gali būti taip, kaip dabar yra nustatyta Konstitucijoje. Joje pasakyta, kad būti kartu Lietuvos ir kitos valstybės piliečiu galima atskirais atvejais. Kadangi “atskiras” atvejis lietuvių kalboje nereiškia “retas” atvejis. Taigi “atskirumo” prasmė neturi skaičinės išraiškos, kiekinio požymio. Todėl negalima laikyti, kad Konstitucija nustato, jog kartu turinčių dvi pilietybes asmenų tarp Lietuvos piliečių turėtų būti retas atvejis.
    Kokia yra “atskiras” dabartinė prasmė Seimas turėtų spręsti iš kalbinės ekspertizės duomenų. Iš jų paaiškėtų, ar apskritai yra reikalingas Konstitucijos keitimas. Jeigu kvalifikuota kalbinė ekpertizė patvirtintų, kad žodžio “atskiras” prasmė dabartinėje kalboje kiekinio požymio neturi, kas matyti iš Dabartinės kalbos žodynų, tai tuomet Konstitucijos keitimo būtinumas atkristų apskritai ir būtų viskas sprendžiama Pilietybės įstatymu. Taigi neberekėtų ir referendumo.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Tamsta, matau, nesupranti lietuvių kalbos: atskirų nuo daugumos visada bus mažuma.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Lietuvos rusas “tikras lietuvis” isaiskino lietuvei lietuviu kalbos zodzio reiksme. Taciau tas isaiskinimas smirda kgb propaganda!!!

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Dar pašnekėk seni ir tada tau niekas nebepadės – nesi nesurandamas.
          Todėl patariu ramintis.
          Geruoju.

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Grasinimai yra kgbistiniu isperu ir dvasiniu iskrypliu ginklas. Kodel tamta juo naudojiesi…. gali atsakyti atvirai! O grasini todel, kad nesugebi isreiksti ir apginti savo kgbistines propagandos. Stai cia yra atsakymas. Kodel i tamstos smegenis jos taip lengvi ilindo…. gal minkstaprotis esi?

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Pasts tu iškrypėlis, nes, neturėdamas argumentų, pradėjai nei iš šio, nei iš to bjaurotis.
            O dar mokslų daktaru save vadini.
            Gėda.

      • Vilna says:
        10 metų ago

        Blogai matai – užsidėk lietuviškus akinius…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          O kur argumentai? 🙂
          Nėra, nes ir negali būti.
          Taip, kad geriau jau patylėk.

          Atsakyti
          • Vilna says:
            10 metų ago

            Kas akivaizdu, to įrodinėti nereikia.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Durniui visada viskas akivaizdu, o tas, kuris nors kokioje aukštojoje mokėsi, visada sutiks, kad viską įrodinėti reikia.

          • Vilna says:
            10 metų ago

            Kiba iš durnyno esi, kad durnių žinovu dediesi…

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Pats iš ten, nes bet kuris žmogus, baigęs aukštąją, visada remiasi argumentais.
            Ne taip kaip tas šundaktaris ir pats. 😉

    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      Su Vilnos nuomone reikia sutikti ir papildyti. Esme tame, kad LR Konstitucija,( ir kas galetu paneigti) yra juridinis dokumentas ir naudoja juridines savokas. Tai ir savoka “atskiri atvejai” yra juridine. O juridines savokos yra apibreziamos aplinkybemis, prie kuriu ta savoka taikoma. Taigi kokios gali buti aplinkybes, del ko zmones gali tureti ar netureti kitu saliu pilietybiu ir turi buti apibreztos? Na, jei paskaitysite mano komentarus, tai ir pamatysite, kad tos aplinkybes yra paprasciau nei paprastos. LR pilietis turi igyti kitos salies pilietybe teisetai. Na net kitaip ir buti negali. Na Lietuvoje, tai buna kaip zinia visko. Taciau Lietuva dar tikrai nera teisine valstybe.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Nei tu ką supranti apie teisę, nei tu šnekėk.
        Eik sapnų sapnuoti. 🙂

        Atsakyti
  15. tikras lietuvis says:
    10 metų ago

    Turėkime omenyje, kad absoliučiai daugumai emigrantų dvigubų pilietybių problema kaip ir neegzistuoja – jie tiesiog nepraneša, kad įsigijo kitą pilietybę ir į Lietuvą važinėja su Lietuvos pasu.
    Būtina šitai panaikinti:
    1. Lietuvos pilietybę (ir pasus palikti), keičiant pasus kas, pvz., metai (nes jei per metus Lietuvos jam neprireikė, tai ir Lietuva, aišku kaip dieną, naudos iš jo negauna – išskyrus mūsų šnipus, diplomatus ir pan.), tik tiems, kurie dirba Lietuvai: minimum – moka mokesčius (JAV taip ir daro), kas atpurtytų daugumą gudročių;
    2. pilietis privalo Lietuvos gyvenime dalyvauti tiek, kad būtų Lietuvos dalis – jei Lietuva žlugtų, žlugtų ir jis, tai tik tada jis bus tikras šios organizacijos narys ir stengsis dėl jos visu savo gyvenimu, o ne gudraus.

    Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      As matau, kad “tikras lietuvis”, kas is tikro reiskia Lietuvos rusas, jau taip isismarkavo, kad pradejo atvirom kortom losti kaip pats tikriausias bolsevikas….. atimti, atimti, atimti…. Tai viena is tu “atimti” reikia pritaikyti tamstai…. ir okupacines zalos kaip nebuta….. ciuzk i ten, kur proteviai linksminosi….
      Ponas ala Lietuvos ruse, kas tamsta taip apmokino kenkti Lietuvos valstybei, demagogiskai apsimetant “tikruoju lietviu”. Ar tai cia tamstos pavarde ir vardas? A, bijai pasirodyti, bijai viesumo… na kaip tikri pedofiliniai iskrypeliai ir kompartaigienosai…. Destyk savo mintis, o ne snipo pozicijose sededamas…. 🙂

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Daryk kakarynę.
        Geruoju tau patariu. 😉

        Atsakyti
        • tikrajam says:
          10 metų ago

          pabandyk bloguoju-mažu,gal kas išeis į kulną įkąsi,ar į batus pridergsi…

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Aciu, apsiginti moku ir pats. Tokiu grasintoju ir aferistu teko matyti ne viena, o organizuotas gaujas… sumoje jiems esu iskeles 20 civiliniu bylu. Ne visas laimejau, o tas kur pralaimejau… aiskiai buvo isikises teismo kgb rezervistai, kuriu pavardes yra viesai zinomos, kaip antai e.inokaitis.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Apie save šneki – pats tu žulikas.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Šnekėjai apie Žygeivį, o aš, tavo žiniai, esu super sunkaus svorio.
            Nori įsitikinti kumščio stiprumu ar sambo bei dziudo skausmingų veiksmų, galinčių dvasią išleisti, efektyvumu? 🙂
            Betgi su tokiais kaip tas senis yra ir teisinių priemonių – galima tokį pasodinti, pvz.
            Ar tolesnius variantus vardinti? 🙂

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Matyt, kad istroskes, kad tau kas nors maluneli susukti ar kraba islenktu. Ko gero esi labai lankstus…… liezuviu. Variantas yra…… pats sedesi ant savo rudzio…. kur isstumi kasdiena.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Senas dvokena – mes šituos klausimus jau nagrinėjam dešimt metų, o tu, ką tik prie diskusijos prisijungęs, įsivaizduoji, kad per penkias minutes už mus daugiau žinosi.
            Elgiesi kaip vaikas, o ne kaip daktaras.
            O gal tu visai ne daktaras, o šundaktaris? 🙂

        • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          10 metų ago

          Atverk savo kakarine garsiau. Gal dar daugiau isgirs tavo isverstaskuriskas mintis.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Ir vėl apie save pašnekėjai – su kuo ir sveikinu, apsimetėli. 🙂
            Nebijai, kad tikrasis mokslų daktaras tau už jo vardo vogimą snukį išdaužys? 🙂

  16. Referendumas says:
    10 metų ago

    tik masalas privilioti rinkėjams. Ką šutvė (gal ir Paulauskas tame tarpe) nuspręs pirtelėje , taip ir bus.
    Atvejis su atomine – pavyzdys šimtui referendumų į priekį – šuo loja , o karavanas eina.

    Atsakyti
  17. Algirdas says:
    10 metų ago

    Konstitucijos 12 str.turi būti taikoma sąvoka, kad lietuvių kilmės kitos valstybės pilietis gali būti ir Lietuvos valstybės pilietis.
    Tai ką siūlo Paulauskas yra būdas kaip sunaikinti mūsų tautinę valstybę.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Dvipilietis Lietuvai nebus pilietis – nei jis mokesčius Lietuvai mokės, nei jis jai vaikus augins, nei jis eis karo metu jos ginti.

      Atsakyti
  18. Darijus says:
    10 metų ago

    Referendumo tikslas yra priversti žmones ateiti balsuoti, nes tema visus jaudina. Referendumas pasakys – ne dvigubai pilietybei, nes buduliai turi būti vieninteliai mylintys LT. Tokiu būdu bus prastumtas ir reikalingas kandidatas į prezidentus. Taip socdemai ir Co pasinaudojo referendumu dėl AE. Dabar jie patys nusispjaus ant žmonių “Ne” dėl atomo. O tuo metu koncervai rezga savo juodus planus.

    Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      Linkes manyti…., kad tamstos matymas yra gana genialus. As nepagalvjau. Juk reikia dar karta komunistine partskola prastumti!

      Atsakyti
    • lopas says:
      10 metų ago

      Abejoju, kad susirinks žmonės į referendumą. Kuo toliau, tuo visi darosi viskam abejingesni.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Ar ateis, ar neateis, bet esmė yra ta, kad PILIETIS TURI BŪTI TIKRASIS VALSTYBĖS NARYS (t.y. jai dirbantis, jai gyvenantis), o ne parazitas, kuris tik sieks pasinaudoti piliečio teisėmis, tačiau piliečiio pareigų nevykdys.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Papildau.
          Ir įsivaizduok, kad ateina ir nubalsuoja už tai, jog dvigubu gali būti bet kas (jau iš dalies tai yra padaryta – dvigubais pripažįstami iki sovietmečio iš Lietuvos pasitraukusieji su visais savo palikuonimis iki begalybės, nors visiems jiems ant Lietuvos yra nusispjauti: nei tie patys pabėgėliai grįžta, nei jų palikuonys dirbs Lietuvai, todėl šis veiksmas – galimybė parazitauti).
          Kas išlaikys šalį?
          Tokių durnių nebus rasta.
          To, matyt, ir siekiama, kad šalis (tiksliau teritorija) būtų, bet nebūtų lietuvių (jos narių).
          O jei nebus lietuvių, tai nebus ir Lietuvos – ta teritorija jau tada bus kitų.

          Atsakyti
          • Svaiguolis says:
            10 metų ago

            … o tai kur tu būsi dingęs?

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Apie ką svaigsti?

  19. Tikras Lietuvis says:
    10 metų ago

    Dvigubas pilietis Lietuvai – ne pilietis.

    Atsakyti
  20. Rodos says:
    10 metų ago

    Galim turėti gana didelį kiekį Lietuvos – Lenkijos, Lietuvos – Rusijos piliečių. O tada šios šalys galės ginti savo piliečius. O turintys tik Lietuvos pilietybę galė tupėti kaip pelės po šluota…

    Atsakyti
  21. Svaiguolis says:
    10 metų ago

    … žinau tik tiek, kad daugybė išeivių, kuriems dabar bus atimta pilietybė, Lietuvos labui padarė tūkstančius kartų daugiau nei Lietuvoje sėdintys “urapatriotai”, nesugebantys be klaidų komentarų parašyti…

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Pvz.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Jau senokai paskaiciuota ir yra FAKTAS, kad Europos Sajungos parame pinigine israiska yra mazesne uz lietuviu persiunciamas sumas i Lietuva.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Visų pirma, jokių lietuvių niekur, išskyrus Lietuvą, nėra.
          Antra, tai tos jų, buvusių lietuvių, perlaidos savo giminaičiams čia tik kelia infliaciją – jokios naudos visuomenės daugumai Lietuvoje tie pinigai neatneša.
          Labai jau seniai nuneigti tavo mitai.
          Kokiuose krūmuose dešimtį metų tupėjai, kad tokių paprastų dalykų nežinai?

          Atsakyti
  22. tikras lietuvis says:
    10 metų ago

    Keista, bet vis dar atsiranda žmonių, kurie neskiria tautybės nuo kultūros (bent jau derėtų suprasti tai, kad atskiriems dalykams yra ir atskiri pavadinimai): gali būti lietuvis ir rusakalbis, pvz., (yra tokių, kurie, gimę augę Sibire, nors ir lietuvių kilmės asmenų šeimoje, pvz., lietuvių kalbos neišmoko, tačiau parvažiavo į Lietuvą ir įsijungė į jos gyvenimą, kur lietuviškai išmoks vėliau), kaip ir Vilnijos lenkakalbiai nėra jokie lenkai (nuo seno apsimetėliai lenkais yra vadinami šūdlenkiais – LKZ) – tai jiems sakė ir Jonas Paulius II : “jūs esate ne lenkai, jūs – lietuviai, tik lenkiškos kultūros”.
    Taip ir tie, kurie gimė lietuviais, augo lietuviais ir visąlaik gyveno Lietuvoje, išvažiavę į, pvz., Angliją, per laiką, per kartas taps anglais, nors kultūrą ar jos likučius gali ir išlaikyti. Bet jie dirbs Anglijai, vaikus augins Anglijai – bus nariai tik Anglijos, todėl jie bus tik lietuvių kilmės, kuri per laiką išrūks.

    Atsakyti
  23. tikras lietuvis says:
    10 metų ago

    Štai pavyzdys kaip vakaruose yrta išlietuvinami lietuviai: Norvegijos teismas nei iš šio, nei iš to iš nukentėjusios nuo vyro moters atėmė jos vaikus ir daro juos norvegais – patys, matyt, nebesugeba norvegiukų pasidaryti? 🙂 http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/vyro-smurta-patyrusios-moters-vaikus-slapta-isivaikino-norvegai.htm

    Atsakyti
  24. tikras lietuvis says:
    10 metų ago

    Štai tokie http://www.delfi.lt/news/daily/crime/simtai-nusikalteliu-is-lietuvos-pasidalijo-europa.d?id=61194583 buvę lietuviai daro nusikaltimus užsienyje. Ir ką – surinks juos, atmes mums atgal?
    Ar tikrai mums jų reikia?
    Reikia įvesti pasų kontrolę kasmetinę: nemoki mokesčių Lietuvai, būdamas užsienyje, – iš piliečių lauk.
    Ir bus ramu – būtume tokių atsikratę, nes jie jau būtų asmenys be pilietybės, kurių Lietuva gali, matyt, ir nebepriimti, jei ką.

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      10 metų ago

      Kam emi-grantams reikalinga LT vargana pilis, jei jie (žinau iš savo giminių emi-luomo) dažniausiai tik per krikščioniškai šventvagiškas šventes su vartojimo kreditinėmis kortelėmis pargrįžta papapoilsiauti (pasipopinti) ir pasitvarkyti dantis… , ir taip, musėt moksliškiau kalbant, po biškį, a, a, a, formulingai formuoja lietuvybės transformaciją į savo žiaurią vartotojišką vartojimo dvigubą savinaudą.
      ——
      Tikras lietuvis teisus daug kur čia pakalbėdamas. Anos terpės tame tarpe ir tame, kad emi-grantų pinigai tik kelia parazitinę in-fliaciją čia likusiems.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Beje ponas Vilmantai, pilietybes problema niekaip neliecia klausimo, kai vaikai atsiuncia pinigu tevams islaikyti, tegu ir didindami infliacija. Pagal tamtos logika… tegu geriau mirsta, taciau tegu tik vaikai savo pareigos tevams neatlieka. Gali buti, kad ir tevai emigrave islaido savo vaikus, tai pagal tamsta…. tegu tie vaikai negauna issilavinimo ir ismirsta. Taigi tamstos logika yra silpna siuo klausimu. Nors pats ir esi labai zinomas zmogus.
        Ponui Vilmanui siulau netapti vartotoju, tiesios siandien nustoti valgyti, gerti, apsirengti ir gyventi buste!!! Pasiziuresime kur nevartotojiskas poziuris tamsta nuves.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Matai, pats pripažįsti, kad Lietuvai iš tų emigrantų jokios naudos nėra.

          Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Manau, kad emigrantams ta vargana Lietuvos pilis reikalinga kaip TEVYNE, kaip motina, kaip tevas, kaip vaikas…. ir jie nenori nutraukti to rysio ir NUZMOGETI. Ar tamsta V. Rutkauskai siulai jiems NUZMOGETI, pavirsti globalistais, kosmopolitais…. a, va, va, va….. pagaliau supratau, ka DARO Lietuvos valdzia net lauzydama LR Konstitucija…..
        Lietuvos valdzia, Seimas, Vyriausybe ir Prezidente, kartu su Konstituciniu teismu atimdami LR pilietybes SIEKIA LIETUVOS EMIGRANTUS PAVERSTI KOSMOPOLITAIS!!! Ties sia mintimi ir apsistosiu.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Niekas pilietybių neatiminėja – neišsimįslyk.
          Jie patys, priimdami kitos šalies piliertybę, palieka Lietuvą likimo valiai.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Pilietybę.

      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        10 metų ago

        Aciu ponui V.Rutkauskui visgi uzvede ant minties igalinancios suprasti Lietuvos valdzios MOTYVUS ir suprasti pacia valdzia geriau, del ko jie atimineja is emigrantu, igijusiu teisetai kitos salies pilietybe, Lietuvos pilietybes.
        Lietuvos valdzia atstovauja KOSMOPOLITUS ir siekia is Lietuvos emigrantu padaryti kosmopolitus, zmones be tevynes. Taigi turi tvirta MOTYVA atimineti tai, kad teisetai igyta, nes atstovauja ne Lietuvos valstybes interesams, o kosmopolitu interesams.
        Kam Jus atstovaujate ponas V.Rutkauskai?

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Tu nesi joks mokslų daktaras, todėl nebeapsimetinėk čia šlanga, “patriotai”.lt špike. 🙂

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            O koks tamstai skirtumas…. vis tiek esi nepajegus net savo vardo ir pavardes parasyti. Pasiziurek… Vilmantas Rutkauskas pasiraso savo varda ir pavarde…. o pats nepajegus. Tai gal mokykloje tave niekas nemokino?
            Tiek to…. vis tiek ponas Vilmantas Rutkauskas padejo man surasti ta motyva, kodel Lietuvos valdzia, net isniekindama LR Konstitucija atimineja is LR Pilieciu LR teiseta igytas pilietybes, kai jie teisetai ir tai kas leidziama LR Konstitucijos 12 str. 2 dalyje, igyja kitos salies pilietybe.
            Taigi busiu nuobodus.
            MOTYVAS, kodel Lietuvos valdzia atimineja ir LR pilieciu pilietybes,kai jie igija kitos salies pilietybe yra tas, kad Lietuvos valdzia atstovauja KOSMOPOLITU interesus ir siekia LR piliecius paversti KOSMOPOLITAIS. Tai senai gerai zinoma BOLSEVIKU IDEOLOGIJA!

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Atsakyta tau buvo n kartų – ar esi neįgalus, kad nesugebi suprasti kas tau yra sakoma? 😉

        • Vilmantas Rutkauskas says:
          10 metų ago

          Tikras lietuvis teisus ir tame, kad iš emi-granto tiesiog negalima atimti to, ką jis (ji) savaime praranda tiesiog savo noru ar nenoru…………….., nesvarbu, nes čia, turbūt, jau kita visokių ivairių nuožmių vartotojų tema – su visokiomis klastingai verksmingomis priežastimis, nuo kurių, jei būčiau Dievas, užsikimščiau ausis…
          —
          Lietuvoje gyvenanties žmonėms ši Dievų Žemė, susivokus, jau savaime įprasmina gyvenimus – tai lyg lojalumo Dievams mokestis, vadink tai kaip nori. O jūs vis kalbate apie kažkokius nesibaigiančius primelžius, kurie emi-gracijoje didesni.

          Atsakyti
          • Vilmantas Rutkauskas says:
            10 metų ago

            T.y., tai lyg už lojalumą Dievams užmokestis.

          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            10 metų ago

            Cia labai labai toli nuo diskusijos temos. Vis tiek aciu.

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            10 metų ago

            Apie šią temą galiu kažką pable-vyzginti tik tiek, kiek bematau savo emi-gracinių kosmo-politų politiškai krikščioniškoje giminėje…, kuriems (ir kurių vaikams) Lietuva, norit pasakyt, nr.1 (namba von)? Tikrai ne. Tokiems ir tokioms galima tik pasiūlyti ten savo benruomenėse atsidaryti lietuviško maisto parduotuvėlę su kažkokiu simboliniu dvasiniu užrašu ir antkainiu.
            Tai turbūt te tiek, ir nieko daugiau.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Kodėl mums turi rūpėti tie, kurie paliko skęstantį laivą – Lietuvą pražūčiai?
            Savo jėgomis mes ją pastatysim, o parazitus vysim lauk!

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            10 metų ago

            Taip, užkietėję emi-grantai Lietuvos atžvilgiu pasielgė žiauriai.ir tai niekaip neatleistina. Vadinkim tai ne nuodėmė (krikščioniškai), bet dėmė (čioniškai).

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Esmė ne nuodėmėje (geriau jau tų, kurie nenori Lietuvai dirbti, čia ir nebūtų, nei, kad jie būtų čia ir ją ėstų iš vidaus kaip, kad nekurie daro), esmė tame, kad jie ne tik, kad Lietuvą metė, bet dar nori ją ir apkraustyti (o kas už tai sumokės? Aišku, tie, kurie joje gyvena).
            Šitai jau perdaug – Lietuva nėra lesykla visokio plauko partazitams, todėl jos darbo vaisiais tesinaudoja TIK tie, kurie tuos vaisius uždirbo ir užaugino.
            Pilietybė nėra dovana, ji nėra gaunama gimstant – pilietybė yra narystė, kada dėl jos gali viską paaukoti, o ne Lietuvos kišenes kraustyti.
            Dvipilietininkus teisinga būtų vadinti tarbakrauskiais. 🙂
            O su tokiais nešnekama – tokiems yra duodama per sprandą! Nes dar K.Donelaitis sakė: eik dirbt, tinginy, ir ką pelnei laikyk per savo dalyką!

  25. Artūras Gotautas says:
    10 metų ago

    Išeina – Išeivis .
    Ateina – Ateivis .
    Išėjęs išeiviu – ateina ateiviu .
    Vieniems išeivis – kitiems ateivis .

    Dūmas Tėvynės už svetimą Ugnį šviesesnis .

    Atsakyti
  26. tikras lietuvis says:
    10 metų ago

    Manau, kad ramanauskus laikas suimti – užteks čia to parazitavimo propagandos.
    Lietuva – TIK lietuviams, t.y. komandos, kuri vadinasi Lietuva, nariams!

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      10 metų ago

      O ką daryt, jei tie nariai dar vienoje narystėje – ES ?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Tai nėra nei tolygi, ne tapati narystė – tai visai kito tipo reikalai, kurie, netgi, gali kada nors ir baigtis.
        Kada Lietuvos – niekada.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Nei tapati.

          Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      Lietuvoje lietuvius jau suiminejo rusu okupacine kariuomene ir stribai. Kuriems “drasuoli” priklausai? Suprantu tave, nes buvai isryskintas, atskleistas…. ir negali savo propagandos pagal uzduoti ivykdyti!!! Uzjauciu. Putos drimba… nuo gasdinimu. Nenustebinai…. jau anksciau supratau, kad siela aferistine, nes Lietuvos rusas…. pasivadino tikru lietuviu. Slyksciau NEBUNA!!! Taip SOKOLOVO banditai irgi pasivadindavo Lietuvos partizanais ir ju vardu zude Lietuvos zmones….. !!! Taigi tamstas propagandoje NIEKO NAUJO!

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        10 metų ago

        Jonai,
        mana mama (Teresė Šalaševičienė), atradusi Prūsų šaknis, keletą kartų, berods, per mėnesį vokiečių bendruomenėje (Tautinių bendrijų namuose Vilniuje, atrodo taip ar panašiai vadinasi) ištisai vokiškai dainuoja. Tos dainos dažnai būna austrų kilmės, ir žinia, labai primena fašistų maršus.
        Na ir kas.
        Juk svarbiausia, kad gyvenama Lietuvoje ir dirbama mama Lietuvai.

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          10 metų ago

          Jonai, pasakyk kas tavo mama, ir pasakysiu, kas tu .
          CHA

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Yra tokia daina: Jonas Jonas – kapitonas, vogė blynus kaip šėtonas. 🙂

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            10 metų ago

            Turbūt pavartai bibliją prieš dievobaimingą miegą ?

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Kuriam galui man pasakos? 🙂

      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Ir vėl šneki apie save – su kuo ir sveikinu. 🙂
        Bet galvelę dėl viso pikto pasitikrink – ji tikrai nenormaliai tau rodo.
        Dar to nesupratai.

        Atsakyti
        • Lamatas says:
          10 metų ago

          Nepyk -jis gi ligonis , čia net gydytoju nereikia būti kad suprastum.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Tada jam:
            http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
            🙂

  27. Naujas says:
    10 metų ago

    Vyksta įnirtinga diskusija, kaip matau. Deja, Jonai Ramanauskai, “tikras lietuvis” ir Vilmantas Rutkauskas teisūs: daugeliui emigravusių jokios Lietuvos pilietybės nereikia, kaip jiems apskritai nereikia ir pačios Lietuvos. Neapsimeskim kvaileliais: daugelis išvažiavusių yra tokio mentaliteto žmonės, kad jie važiuotų bet kur, kur tik daugiau mokėtų. Tik, jei teisingai supratau, “tikras lietuvis ir V. Rutkauskas truputį ne ten deda akcentą, pabrėždami gyvenimo Lietuvoje būtinybę. Iš tiesų puikiausiai galima dirbti Lietuvai ir negyvenant Lietuvoje. Bet, pasikartosiu, tai netaikytina daugeliui išvažiavusių ieškoti lengvesnio pragyvenimo šiais laikais.
    Antra, J. Ramanauskai, nesuprantu, kodėl pats taip putojiesi apie stribus, rusus. Koks tamtos interesas toliau palaikyti tą pokarinį susipriešinimą? Matot, Ramanauskai, daugelis šiame portale vienaip ar kitaip dalyvaujantys mąsto truputį plačiau ir pavojų Lietuvai mato ne tik iš Rusijos pusės. Tad pats esi labai šališkas. Klausimas tik kodėl.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Todėl akcentuojam gyvenimą Lietuvoje, nes visuomenės dauguma, vartyk nevartęs, turi gyventi tik čia.
      Atskiri žmonės taip – gali ir kitur, jei dirba Lietuvai. Bet tų atskirų ir būna visada mažai.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        10 metų ago

        Valstybiniu mastu paliekant ramintis ramybėje tuos emi-grantus, čia likusiems belieka valstybiniu mastu dažniau naudingai naudoti VIAGRĄ ir kitus antikontraceptikus. Tačiau tokį pavyzdį pirmiausiai greičiausiai turi parodyti pareigingi nedekretiniai valdžios pareigūnai ir pareigūnės.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Niekai – žmonių nenorą turėti daugiau vaikų lemia nenoras skursti, kam ir pasmerkė lietuvius sąjūdistai – landsbergistai.
          Kada kils ekonomika, tada ir bus vaikų daugiau gimdoma. Štai, kada buvo padarę tą nesąmonę su gimdyvių išmokomis (kada galėjo pasidaryti jas kokio nori dydžio ir taip Sodrą sužlugdė – nuvarė jos biudžetą į minusą, ko niekada nebuvo), – iškart pakilo gimstamumo rodikliai: pinigų kiekio padidėjimas iššaukė gimdymo skaičiaus padidėjimą.
          Išvada: reikia kuo greičiau pakelti ekonomiką – kaip tik dėl geresnio ekonomikos būvio apie 1987m. Lietuvoje gyveno rekordinis skaičius lietuvių – apie 4 mln., o dabar jau net 3 – jų milijonų nebėra.
          Kas kita, kad daug biudžeto lėšų yra ištaškoma (ir žmonės tai mato): žydomasonams padovanota 128mln.lt, žydomasoniniams biznieriams – gėjų, tolerantų, žmogaus teisių organizacijoms nuolat atseikėjami didžiuliai pinigų kiekiai iš ES Lietuvai skirtų, sudegusioms bažnyčioms atstatyti ir pan. nesąmonėms išmėtomi milijonai, o po to rašo, kad pinigų nupirkti vaistams nuo vėžio … nebėra.
          Netaškykit ir bus.
          Manau, kad ne be reikalo kadaise jakobinai Prancūzijoje buvusiems valdžioje su dalgiais pjovė galvas – dabartiniai yra praradę savisaugos jausmą ir daro ką nori: geriausias to įrodymas yra landsberginių įvesta rinkimų tvarka, kur balsuok už ką nori, bet laimės piniguočiai per savo sponsoriautus kandidatus.
          Todėl ir nėra dirbama visuomenės daugumai, o dirba deputatai savo sponsoriams.

          Atsakyti
    • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      10 metų ago

      Ponas Naujas turi savo NUOMONE! Kiekvienas is musu ja turime. Taciau as i savo NUOMONE nelabai kreipiu demesi, nes problema ne mano nuomoneje, o problema tame, kad kazkieno NUOMONE kazkas yra daroma, daromos toli siekiantis sperendimai istatymu lygmenyje. DEJA, turi buti vadovaujamasi ne kazkieno NUOMONE, o butent LR Konstitucija. Toks mano poziuris. Ir LR Konstitucijos analize vienareikamiai parodo, kad LR pilietis GALI buti kitos salies pilieciu. Nors gali tureti kokia nori nuomone, gali vartytis per galva, taciau LR Konstitucija aiskiai sako…. LR pilietis GALI tureti kitos salies pilietybe. Tiesa ir tai, kad LR Konstitucija sako ir tai, kad LR pilietis GALI tureti kitos salies pilietybe ATSKIRAIS ATVEJAIS. LR Konstitucija naudoja teisines savokas, taigi ir savoka ” atskiri atvejai” yra teisine, o teisine savoka, kad ji vartojama, taikoma, tai turi buti apibreziama APLINKYBEMIS, taip jau teiseje ir logikoje yra. Gi Kurio vadovaujamas KT isniekino LR Konstitucija ir “atskirus atvejus” isaiskino kaip retas isimtis, kas netelpia i jokio isaiskinimo remus, yra LR Konstitucijos isniekinimas. Tai kai tai matau… tai sau leidziau emociskai tokius isgamas ir ivardinti. Kai KT lauzo, niekina visu pilieciu priimta Konstitucija…. tai tokius ir ivardinu, kaip dvasinius iskrypelius. Ir tu man taip atsitik gyvenime…. kad tie kurie isniekino Konstitucija…. ima ir pasisako UZ PEDOFILU GYNIMA! Taigi dvasinis iskrypeliskumas duota antivalstybini efekta! Sugalvojo sie dar ir ATIMINETI, kas teistai igyta.” To civilizuota pasaulis nezino.
      Taciau, kai Lietuvos rusas, save ivardina “tikru lietuviu”, tai parodo jo dvasini iskrypeliskuma, o jo komentarai atitinka kgb linija, siekia suskaldyti lietuvius Lietuvoje su isvykusiais lietuviais, ir tai ruso darbas, ir tai kgb darbas ir tai atitinka SUSLOVO interesa….. Lietuva be lietuviu! Tai “tikro lietuvio” komentaru esme ir tikslas. Be to sis komentatorius pilnai atitinka metodo, kuri taike Solovjovo smogikai, metoda. Solovjovo smogikai persivadindavo Lietuvos partizanais, jai apsirengdavo ir zudydavo nekaltus Lietuvos zmones Lietuvos partizanu vardu. Taigi ta pati daro ir “tikrasis lietuvis”, budamas Lietuvos rusu sau suteikdamas “tikro lietuvio” slapyvardi! Be to sis dvasinis iskrypelis nepraustaburnis dar bando grasinti, o tokius asmenis laikau be galo zemos dvasines sielos isperomis, tai ponas “tikras lietuvis” ir savo komentarais ir savo pasivadinimu ir savo taikomais metodais ir grasinimais parodo…. kad yra dvasine ispera veikianti pries Lietuvos interesus.
      Kad iseidamas priesas PASILIKO ne tik fiziskai, bet ir tuo dvasiniu palikimu mastysenoje, tai turbut nesunku suvokti. Po ivykdyto Lietuvos genocido…. atsigauti reikia ne vienos kartos.
      Taigi gal atskiau i klausima del “apsiputojimo” apie stribus? Ta pati kova vyksta ir dabar tik kitokiomis priemonemis. Propaganda, ekonomika, pilieciu isvijimas is salies ir atiminejant pilietybes. Tokiu idiotu, kaip Lietuvos valdzia…. ganetinai yra sunku pasaulyje surasti. Kai paskaitysi kokius atskirus atvejus siulau, tai pamatysi, kad tai atitinka Lietuvos interesus. Deja Paulausko siulymas NEATITINKA Lietuvos interesu. Nesistebiu, “tikras lietuvis” butu tikras Paulausko idejinis draugas.
      Mano interesas, kaip buvusio sajudininko, yra tas, kad negaliu sau leisti malonumo matyti kas darosi ir nepakomentuoti, tai yra mazyte dalele pabandyti atsverti tai kas daroma ne taip.
      Taigi siuo klausimu, man atrodo, kad ne nuomone svarbu, o svarbu suvokti KAS YRA PARASYTA KONSTITUCIJOJE! Ir Konstitucija yra tiesiogiai taikoma juridinis aktas, o ne iskreivintas isniekinantis Konstitucija Konstitucinio teismo isaiskinimas. Tas kas kiek galima daugiau pakenkia Lietuvai, tas skiriamas i Europos zmogaus teisiu teisma!!! Ar cia neizvelgiate Lietuvos valdzios tendenciju?

      Cituoju tamsta: “Matot, Ramanauskai, daugelis šiame portale vienaip ar kitaip dalyvaujantys mąsto truputį plačiau ir pavojų Lietuvai mato ne tik iš Rusijos pusės. Tad pats esi labai šališkas.”
      Taip, esu labai saliskas….. atstovauju Lietuvos interesus, o ne kosmopolitinius valdzios interesus… Jau tie placiai matantys….. pagatavi lenkams ir uodega sulysti. Pakartosiu, pasiskaity mano konkrecius pasiulymas del pilietybes atskiru atveju….. ir bus labai aisku…. placiai ar siaurai issakau nuomone apie ta klausima.
      Labai placiai ir aiskia Vytautas Didysis yra dares. NELEISTI LENKAMS TURETI NUOSAVYBES LIETUVOJE. Tai lietuviska politika ir ji turi buti tokia ir dabar. O kalti del to patys lenkai. Tegu isveda savo slykscia kariauna is uzgrobtu ir aneksuotu Lietuvos teritoriju….. Punskas, Seinai, Balstoge…. Vygriai…. Lenkija, tai OKUPANTAS Europos viduje. Tai faktas, tokia ir politika varo…. jiems patys mieliausi tie, kurie dvi Katynes jiems suorganizavo, o tie kurie gelbejo ju gyvybes… jie tokiu negerbia….

      Tamstos mintis “Neapsimeskim kvaileliais: daugelis išvažiavusių yra tokio mentaliteto žmonės, kad jie važiuotų bet kur, kur tik daugiau mokėtų” yra nekorektiska visiskai. Tai parodo, kad tamsta dar neissigydei pavydo jausmo. Pagal tamta iseitu, kad isvaziavusieji turi vaziuoti ten…. kur vis maziau ir maziau moka? Jei uz darba kitu moka daugiau…. tai kodel to daugiau nepasiiimti?
      Ir dar, kai skaitau, kad emigrantai isvaziave dirba bet kokius darbus, o Lietuvoje NE, tai man kyla suieskoti priezastis… kodel tas pats zmogus skirtingai elgiasi? Pasirodo, kad gerokai paprasciau…. zmogus gelbejasi nuo mirties…. taigi tokiam tik darba paduok…. bet koki darys. Taip ir yra. Emigracija, tai issigelbejimas gal but ne visiems.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Ir vėl pripaistei niekų:
        1. žodis atskiras Konstitucijoje yra teisinė sąvoka (tai, kaip nekeista, bet pripažįsti), bet pamiršti, kad esi ne teisininkas, todėl ir nežinai teisinių sąvokų prasmės;
        2. už koliones mano atžvilgiu galiu tau pasiūlyti tik į dūdą – daugiau nieko nenusipelnei; 🙂
        3. o, kad buvai sąjūdistas, tai ir matosi – tai jūs ir pridirbot Lietuvoje tiek, kad lietuviai turi bėgti iš Tėvynės, nes čia jiems nėra darbo.
        O nėra darbo – nėra duonos.
        Žinia, niekas jiems neliepia užsieniuose parsiduoti – keisti pilietybes, bet jei kada jie grįš, tai argi kas bus prieš tai?
        Kaip tik sakom: jei nori būti lietuviu, tai turi gyventi Lietuvoje, nes kaip kitaip tu palaikysi šią organizaciją – tautą – valstybę gyvą?
        Šneki apie tai, apie ką niekada neturėjai jokio supratimo.

        Atsakyti
        • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          10 metų ago

          Man ant tavo nuomones labai giliai nusispjauti. Taciau pats aiskiausiai parodei ta savo raudonskuriska puse. Tiesa landsbergistai yra kalti del Lietuvos nepriklausomybes ir tu juos zemini. O tai reiskia, kad aukstini brazauskininkus, kuriam Lietuvos trispalve buvo tik SKUDURAS!!! Ir dar po to save ivardini “tikru lietuviu”. Pusprociu, kitaip nepavadinsiu. O del gasdinimo…. tai gasdinkis pats save. Esi gatves piemengaliu lygio. Taigi nei apie teise, nei apie ka kita be komandos pats nieko ir neismastysi. Turi problemu net su savo pavarde, net su savo niku ir tai akivaizdu.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Meluoji,
            tikroji nepriklausomybė buvo paskelbta ne kovo 11, o 1990 02 07, t.y. dar prie AMB, kada AT nusprendė, jog įstojimo į TSRS sutartis negalioja nuo jos sudarymo pradžios ir paskelbė derybas su TSRS dėl išėjimo reikalų sureguliavimo.
            Ir reikėjo kautis derybose, o ne triesti – pulti plikiems įdilgėles.
            Nes vis tiek galiausiai viską lėmė derybos.
            Neturi jokio supratimo nei apie nieką, šundaktari. 🙂

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Beje,
            vardas Jonas reiškia avį.
            Ir atsitik tu taip: kaip tik toks tavo intelektas – kaip avies.
            Tiesiog nulinis. 🙂
            Atitiko kirvis kotą – vardas žmogų.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Pabaigai – muzikinis sveikinimas 🙂 :
            http://www.youtube.com/watch?v=-Dpp8vIgjnI
            Linkiu sėkmės! 🙂

  28. Skaiste says:
    10 metų ago

    labas vakaras as noriu kita met eiti i seima

    Atsakyti

Komentuoti: dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

Raimundas Lopata | lrs.lt nuotr.

Siūloma, kad žvalgyba praneštų apie sekimą

2023 03 24
Miškas | am.lt nuotr.

Pratęstas laikas žemę miestuose keisti mišku

2023 03 24
Aplinkos tarša nuotekomis | lrv.lt nuotr.

Seimas imasi aplinkosaugos pataisų

2023 03 24
Seimo kanceliarijos archyvo nuotr.

Opozicija blokavo pilietybės atėmino pataisas

2023 03 23
Ūkininkų mitingas prie Seimo | alkas.lt Arūno Sartanavičiaus nuotr.

Prie Seimo – ūkininkų protestas (nuotraukos)

2023 03 23
Autobusas | sumin.lt nuotr.

Pritarta keleivių vežimo autobusais pertvarkai

2023 03 23
Aplinkos tarša | am.lrv.lt nuotr.

Patikslinta mažos taršos zonų nustatymo tvarka

2023 03 23
| Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Griežtinama strateginių prekių kontrolė

2023 03 23
Petras Gražulis | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Seimas užsiėmė komisijų sadarymu

2023 03 21
Rasa. Petrauskienė | lrs.lt, O. Posaškovos nuotr.

Prisiekė Seimo narė Rasa Petrauskienė

2023 03 21
Rodyti daugiau

Naujienos

moksliniai tyrimai Lietuvos atminties institucijose | lnb.lt nuotr.
Lietuvoje

Pristatomi moksliniai tyrimai Lietuvos atminties institucijose

2023 03 28
Kalvarijos krašto dainavimo paprotys | Rengėjų nuotr.
Kultūra

Papildytas nematerialaus kultūros paveldo vertybių sąvadas

2023 03 28
VU startavęs jungtinis Lietuvos ir Ukrainos teatro projektas „Starting Point“ tyrinėja individualių istorijų svarbą | VU nuotr.
Kultūra

Jungtinis Lietuvos ir Ukrainos teatro projektas tyrinėja individualių istorijų svarbą

2023 03 28
Aplinkos apsaugos agentūra šiemet mini 20-ies metų veiklos sukaktį | am.lrv.lt nuotr.
Gamta ir ekologija

Aplinkos apsaugos agentūra šiemet mini 20-ies metų veiklos sukaktį

2023 03 28
Ukraina - didvyrių tėvynė | facebook.com/GeneralStaff.ua nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos branduolinis šantažas yra korta, ant kurios pastatytas Ukrainos likimas

2023 03 27
Eismas Šiauliuose | sumin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Šiauliuose tęsiamas kariuomenei svarbus projektas

2023 03 27
einmin.lrv.lt nuotr.
Lietuvoje

Ieškoma Registrų centro vadovo

2023 03 27
Netradicinis knygos „Mokytojas“ pristatymas | Rengėjų nuotr.
Kultūra

Neįprastu būdu bus pristatyta knyga „Mokytojas“

2023 03 27
Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“ Prano Raščiaus (1932–1987) poezijos knyga „Paragauki sulos“

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • ats apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • sinicai apie Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia
  • klausimas komentatoriams apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • juras apie Palanga pasitinka 770-ąsias pirmojo rašytinio paminėjimo metines

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Pristatomi moksliniai tyrimai Lietuvos atminties institucijose
  • Papildytas nematerialaus kultūros paveldo vertybių sąvadas
  • Jungtinis Lietuvos ir Ukrainos teatro projektas tyrinėja individualių istorijų svarbą
  • V. Vasiliauskas. Euforijos pabaiga: Eurazija už vartų
Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

Kiti Straipsniai

Siūloma, kad žvalgyba praneštų apie sekimą

by Ditė Česėkaitė
2023 03 24
1
Raimundas Lopata | lrs.lt nuotr.

Pasibaigus kriminalinės žvalgybos tyrimui, žvalgybos institucijos per mėnesį privalės pranešti asmeniui, kad jis buvo sekamas arba tikrinamas. Tokį pasiūlymą, panašų...

Skaityti toliau

Pratęstas laikas žemę miestuose keisti mišku

by Ditė Česėkaitė
2023 03 24
0
Miškas | am.lt nuotr.

Seime priimti piliečių nuosavybės teisių į išlikusį nekilnojamąjį turtą atkūrimo įstatymo 21 straipsnio pakeitimai, kuriais pratęsiamas laikas už miestuose turėtą...

Skaityti toliau

Seimas imasi aplinkosaugos pataisų

by Ditė Česėkaitė
2023 03 24
0
Aplinkos tarša nuotekomis | lrv.lt nuotr.

Seimas pradėjo svarstyti Prezidento Gitano Nausėdos inicijuotas Baudžiamojo kodekso pataisas, kuriomis siekiama aiškiai įtvirtinti, kas yra laikoma didele žala aplinkai,...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • ats apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • sinicai apie Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia
  • klausimas komentatoriams apie M. Kundrotas. Pamilti Žečpospolitą
  • juras apie Palanga pasitinka 770-ąsias pirmojo rašytinio paminėjimo metines
  • Plyzzzz - apie Papunkčiui su Vytautu Sinica: Valstybinės kalbos nebereikia
Kitas straipsnis
Čiobiškyje – VIII tarptautinė tradicinių šokių vasaros stovykla

Etninės kultūros globos taryba siūlo Lietuvai neratifikuoti ET konvencijos „Dėl smurto prieš moteris ir smurto šeimoje prevencijos ir kovos su juo“

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt

   https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | CBD aliejus Lietuvoje | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt | kemi.lt | TIK BALDAI | ATS Mods | Skyrybos internetu - skyrybos bendru sutarimu | fs22 mods | ATWINS | Srotas24.lt - Dalys | Zuza.lt | LIVIN parduotuvė | Grozionamaisfinksas.lt | https://zvejojam.lt | Darbo skelbimai

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai