Pirmasis dviaukštis elektrinis traukinys tarp Vilniaus ir Kauno reguliariai kursuoti pradėjo prieš ketverius metus, Kūčių dieną. Šiuo metu AB „Lietuvos geležinkeliai“ turi šešis tokius traukinius, o iki 2015 m. planuojama gauti dar keturis.
Du nauji dviaukščiai traukiniai Lietuvą pasiekė visai neseniai – šių metų lapkritį. Įdomu tai, kad vienas iš jų, priešingai nei kiti, yra sudarytas ne iš trijų, o iš dviejų vagonų.
Dviaukščiai elektriniai traukiniai EJ575 – didžiausia Keleivių vežimo direkcijos parko pažiba. Juos Lietuvai Čekijoje eksploatuojamų traukinių EJ471 „City Elefant“ pagrindu pagamino holdingui Škoda Transpotation priklausanti įmonė Škoda Vagonka. Tokio tipo traukiniai tapo naujove ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų Europoje.
Traukiniuose veikia modernios garso ir vaizdo informavimo bei salonų ir išorės stebėjimo sistemos. Numatyta galimybė vežtis dviračius, vežimėlius ar didesnį bagažą, įkrauti nešiojamojo kompiuterio bateriją, prijungiant jį prie elektros lizdo. Traukiniuose visos durys atsidaro paspaudus mygtuką, o užsidaro automatiškai, todėl vagonų salonuose nebūna skersvėjų, saugoma šiluma.
Pasirūpinta ir neįgaliaisiais keleiviais. Specialiai jiems įrengti įvažiavimo tilteliai, o viduje – vietos vežimėliams pritvirtinti. Du iš keturių sumontuotų modernių vakuuminių tualetų pritaikyti žmonėms su judėjimo negalia. Pagrindinė informacija vagonuose pateikiama Brailio raštu.
Šiuolaikiškus ir patogius dviaukščius elektrinius traukinius pamėgo ir keleiviai. Keliaujančiųjų maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius skaičius per ketverius metus išaugo apie 30 proc. ir toliau auga.
saunuoliai LG,ne karta teko vaziuoti,ir ne karta jauciausi ne prasciau negu Sveicarijos ar Italijos analogiskuose traukiniuose.