Trečiadienis, 6 liepos, 2022
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result

Pradžia Naujienos Lietuvoje

Teisingumo ministerijai registracijos dokumentus įteikusi Tautininkų Sąjunga į politiką atveda būrį jaunimo

www.alkas.lt
2012 01 13 10:40
92
V.Visockas. O siaube!
Slaptai.lt, V.Visockio nuotr.
Slaptai.lt, V.Visockio nuotr.

Tautininkų sąjunga šiandien, sausio 13-ąją, įteikė Teisingumo ministerijai steigimo dokumentus. Per mėnesį, patikrinusi steigėjų sąrašus, partijos įstatus ir programą, Teisingumo ministerija turėtų įregistruoti į savarankišką politinį gyvenimą grįžtančią Tautininkų sąjungą. Praėjusių metų gruodžio 17 d. įvykusiame Tautininkų sąjungos atkuriamajame suvažiavime dalyvavo 1617 partijos steigėjų. Pagal įstatymo reikalavimus partijos steigimui pakanka tūkstančio žmonių.

Anot Tautininkų sąjungos pirmininko Gintaro Songailos, šiuo metu Tautininkų sąjunga turi daugiau nei 1800 narių, ir tas skaičius nuolat auga. Stiprios tautininkų grupės jau veikia visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose ir daugelyje rajonų savivaldybių, tad artimiausiu metu numatoma organizuoti teritorinius partijos skyrius.
Nuo politikos senbuvių Tautininkų sąjunga skiriasi tuo, kad tai – jauna partija. „Šiuo metu partijoje yra daugiau kaip 700 jaunų žmonių iki 35 metų amžiaus, o pensinio ar artimo jam amžiaus žmonių, t.y. 60 ir daugiau metų, – beveik 400. Vidutinis tautininko amžius – 44 metai,“ – sako Tautininkų sąjungos Tarybos narys istorikas Tomas Baranauskas. Partijos gretose yra žmonių, kurie į Tautininkų sąjungą įstojo dar 1938 metais – vyriausiam tautininkui Vladislovui Geniui sukako jau 90 metų.

„Mes tikrai turime ką pasiūlyti Lietuvai, – sako Tautininkų sąjungos pirmininkas Gintaras Songaila. – Mūsų gretose – Nepriklausomybės akto signatarai, mokslininkai, inteligentai, aktyvūs visuomenininkai. Esame paruošę išsamią programą ir žinome, ko norime. Esminė vertybė, kurią šiandien turime apginti, yra Tauta – ji turi jaustis valstybės šeimininke“.

Prieš tai  Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų  (TS-LKD) partijoje frakcijos teisėmis veikę tautininkai nuo valdančiosios partijos atsiskyrė po to, kai radikaliai išsiskyrė tautininkų ir TS-LKD vadovybės požiūris į valdančiosios koalicijos formavimą Vilniaus miesto savivaldybėje. Tautininkai griežtai atsisakė pritarti ketinimui Vilniaus miesto savivaldybėje sudaryti koaliciją su Valdemaro Tomaševskio bloku, o tautininkų frakcijos pirmininkas G.Songaila šį partijos sprendimą apskundė teismui. Už tai TS-LKD Priežiūros komitetas G.Songailą pašalino iš partijos.

Pernai birželio 19 d. TS-LKD Tautininkų frakcijos konferencija priėmė nutarimą, kad tautininkai traukiasi iš konservatorių partijos ir atkuria savarankišką partiją.

2011 gruodžio 17 d. įvyko Tautininkų sąjungos suvažiavimas, kuriame  1617 steigėjų atkūrė Tautininkų Sąjungą.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Šeštadienį Tautininkų sąjunga rengia atkuriamąjį suvažiavimą
  2. Atsikūrusi Tautininkų sąjunga sieks, kad Tauta taptų savo valstybės šeimininke (nuotraukos, video)
  3. TS-LKD pasisavino tautininkų interneto svetainę, tautininkai atidarė kitą
  4. G. Songaila: Tautininkai nebegalėjo tapatintis su A.Kubiliaus primetama politika
  5. G.Visockas. Tautininkų ir konservatorių keliai negalėjo neišsiskirti
  6. A.Kubilius tautinio jaunimo neatsiprašys: šmeižtas yra apšmeižtųjų problema
  7. 12 Seimo narių priklausančių TS-LKD partijai pareiškė, kad partijos Priežiūros komitetas kompromituoja Tėvynės sąjungą
  8. G. Songaila: Ar Lenkijos politika jau Kremliaus rankose?
  9. TS-LKD sprendimas sudaryti koaliciją su „Tomaševskio bloku“ skundžiamas teismui
  10. Dėl pasipriešinimo koalicijai su V.Tomaševskio bloku G.Songaila pašalintas iš TS-LKD
  11. Šiandien tautininkai ketina atsiskirti nuo TS-LKD partijos
  12. TS-LKD nori uždrausti tautininkams trauktis?

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 92

  1. suomis says:
    10 metų ago

    Nenustebčiau, jei Tautininkai, pagal masiškumą, aplenks konservatorius.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Nustebčiau.
      Kol kas, nes nerodo noro atstovauti visuomenės daugumai.

      Atsakyti
      • Jonas Vaiškūnas says:
        10 metų ago

        O kas dauguma ir kokio noro Jums trūksta?

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          1. Apie tai kalbėjom n kartų, todėl nešnekėkit, kad iki šiol dar nesuratot apie ką eina kalba;
          2. ne jums, o mums, t.y. ir jums, jei jūs norite būti ne atskiroje, mažoje ir nieką neatstovaujančioje grupelėje, o su visuomenės dauguma.

          Atsakyti
          • Jonas Vaiškūnas says:
            10 metų ago

            Man noro netrūksta tad ir klausiu kokio noro Jums trūksta? Tai yra – kur (ar kame) Jūs matote tą nenorą?

          • Rytas says:
            10 metų ago

            viskas gerai. tiesiog tikras lietuvis manau neskaitė Tautininkų programos.
            Siūlyčiau atskirai padiskutuoti švietimo, ekonomikos, socialiniais ir kt. klausimais.
            Arba siūlau padiskutuoti apie Kubiliaus vyriausybės programą:
            Pavyzdžiui programos 411 punktas numato:

            411. Pertvarkysime Žemės ūkio ministeriją į Kaimo reikalų ministeriją, iš sutaupytų lėšų perkelsime ją ir jos valdymo srities institucijas į Kauną.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            o gal Kubiliaus Vyriausybės programos 324 punktas:

            324. Parengsime priemones, užtikrinančias kiek įmanoma efektyvesnį migracijos ir emigracijos procesų valdymą bei didesnės dalies emigravusių šalies gyventojų susigrąžinimą.

            Geras punktas???

          • Rytas says:
            10 metų ago

            arba:

            688. Toliau teiksime bei plėtosime socialinę paramą laisvės kovų dalyviams,
            politiniams kaliniams ir tremtiniams, taip pat numatydami paramą, kad vieną kartą per
            metus valstybės lėšomis jie galėtų pasigydyti sanatorijoje.

            Kaip žinom tremtiniams net pensijų neatstatė, o apie pasigydimą tik pasvajoti.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Ir kokios tos priemonės?
            Iš anksto įspėju: fantazijų nereikia – reikia rimtų idėjų.
            Turite jų?
            Sakykite.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            Priemonės tik gerai išdiskutavus. Norėjau parodyti kokios diletantiškos Kubilkonservų priemonės, nors tarp eilinių yra protingų žmonių. Valdo TS -LKD liberalai

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Kažką skaičiau patriotai.lt ir nuoširdžiai sukritikavau.
            Jau vien partijos pavadinimas rodo, kad visuomenės daugumos balsų jie nesiekia.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            Tautininkai ne balsų siekia, o nori, kad tauta būtų kaip šeima

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Nepanašu, kad jie to norėtų – vien tai, kad už savo nuomonę yra banditiškais būdais puolami kitos nuomonės išsakytojai, tai įrodo.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Ne mums – visuomenės daugumai, o jums, kurie norite tapti seimo partija.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            emigravusių 0,5 milijono, 70 tūkst tremtinių ir pagalba jiems, tai ne visuomenės dauguma?

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Ne.
            Visuomenės dauguma yra tik dauguma čia gyvenančių, kurie visada čia ir kurie išlaiko Lietuvą gyvą.
            Klajokliai teklajoja.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            vat ir atsiskleidei, kad nesi lietuvis. Tautininkui visi lietuviai yra lietuviai, net ir išvykę.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Pats tu ne lietuvis, o gal žydas koks nors. 🙂
            Lietuvis, visų pirma, nuo pat pradžių buvo ir visada išlieka tas, kuris yra Lietuvos komandos narys, nes, jei nebus Lietuvos, tai nebus ir lietuvių.
            O gal jūs tiesiog mažaraščiai? 🙂

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Gal kada nors į mokyklėlę užsukite, o tai šnekate apie tai, apie ką neturite jokio supratimo? 🙂

          • Rytas says:
            10 metų ago

            Gerai. Galima mąstyti ir taip. Ačiū.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Už ačiū neatbūsi. 🙂

      • zemaiciu zydas says:
        10 metų ago

        As balsuociau uz tautininku kandidatus kur jie besibolatiruotu(tpfu koks kvailas zodis…besibolbala…bla). Ne todel kad man patinka ju programa ir ne todel kad as buciau koks tai tautininkas. Dar daugiau – man netgi nepatinka jokia pasauleziura kuri sietu zmogu su kazkokiu zemes lopu – esu visiskas kosmopolitas ir liberalas pederastas anarchistas. Cia ne bajeris jeigu ka. Priezastis del kurios as balsuociau uz tautininkus yra ta, kad as nekenciu asimiliavimo ir ciniskos technokratines europos, ir jeigu yra jega, galinti sita invazija sustabdyti siandien Lietuvoje – tai tik nacionalistai, tautininkai ir kiti pakankamai krastiniai desinieji. As myliu naivius zmones nuosirdziai tikincius kad jie gali iveikti savo prigimti! O kas dar gali jeigu ne tokie? Niekas!

        Atsakyti
        • zemaiciu zydas says:
          10 metų ago

          atsikrapstau del nelietuvisko teksto, neturiu klavisu, garbes zodis!

          Atsakyti
          • lamatas says:
            10 metų ago

            užeini į windows kalbų nustatymo skiriu ,pasirenki lietuviu kalbą ,kaip vieną iš teksto įvedimo kalbų.Toliau belieka tik surasti kur kokia raidė.Pažymėjai,ir spausdink.

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            Neturiu tokio dalyko kaip windows. Bet aciu uz pagalba vistiek. 🙂

          • lamatas says:
            10 metų ago

            o kokia Jūsų komp.operacinė sistema? tiesa su linux i makintošu mažiau susipažines, bet manau,kad ir ten panašiai.O jei kokiu telefonu spausdinat ,tada atleiskit ,čia nuo modelio priklauso

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Jis iš Izraelio rašo.

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            Kompe Linux Ubuntu telefone Windows 7.5, kompe negaliu padaryti nes jis vaiku ir as prisedu syki per savaite, telefone tikrai nera lietuvisko srifto, ir net korekturos angliskos neleidzia isjungti, tenka rasyt zodzius po du kartus. Taip kad arba ignoruokit arba ignoruokit, jusu valia:)

          • lamatas says:
            10 metų ago

            manau ,kad rimta priežastis.todėl atleistina.Sėkmės

        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          Pats pripažįsti, kad plikas nacionalizmas yra kvailystė, o iš kvailysčių niekada nieko gero dar nesigavo.
          Paminėsi mano žodį po rinkimų.

          Atsakyti
          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            o ka pats vadini “kazkuo gero”?

          • Simas says:
            10 metų ago

            Man “kažkas gero” yra tiesioginė demokratija paremta tautiškumo principais. Manau, kad abi “kažko gero” pusės turėtų būti vienodai tvirtos.

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            tada Jus turite sukurti naujo tipo visuomene, nes iki siol tokios nera buve. Tiesiogine demokratija yra liberalizmo privilegija, o derinti liberalizma su nacionalizmu dar niekam nepavyko kiek bent as zinau. Kelkite klausima sitaip – ar imanoma zmogaus laisve desineje visuomeneje? Nacionalistas iskart pasakys – ne lietuvis lietuvoj – ne zmogus. Jeigu praeisi patriotizmo ekzaminus – turek visas laisves! Desinys priejimas prie demokratijos yra savotiskas – ten vieni turi teise i demokratija, kiti nelabai. Laisves irgi tokios…nemodernios pavadinkim taip, atitruke nuo realaus gyvenimo. Uztai jas ir romantizuojame – gerbiame uz nelankstuma, uz neprisitaikyma, principinguma, atrodytu to mums labiausiai siandien ir truksta. Is esmes sutinku. Ir nemanau kad naujo tipo visuomenes sukurti neimanoma. Aisku kad imanoma. Svarbu tiketi ir kurti:)

          • Simas says:
            10 metų ago

            Aš apie nacionalizmą ir nekalbu. Bent jau man atrodo, kad tautiškumas ir nacionalizmas ganėtinai skiriasi.

            Ale pilnai pritariu, kad tokiai sistemai dar nėra mintinio pagrindo. Technologinis pagrindas (internetas) jau yra, noro (kad nieks proto neknistų) taip pat užtenka. Paprasčiausiai didžioji masė žmonių vis dar netiki, kad sistemą apskritai įmanoma pakeisti.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Tiki, tik, kad dar niekada nebuvo nei vienos partijos, kuri norėtų dirbti visuomenės daugumai – ir tai padaryti.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Nepervertinėk kalbų.

  2. Nacionalistas says:
    10 metų ago

    Tikiuosi tautininkai elgsis gudriai ir pateks į seimą, tik nereikia leisti kad visokie perbėgėliai paimtų valdžią, nes vėl gausis nulis. Partijos nariais prašom, bet sąrašo pirmame numeryje tikrai negali būti surašomi perbėgėliai iš kitų partijų.

    Atsakyti
    • suomis says:
      10 metų ago

      Sutinku. Tai principinis klausimas.

      Atsakyti
      • Idėjinis says:
        10 metų ago

        Tikrai taip.

        Atsakyti
    • zemaiciu zydas says:
      10 metų ago

      nebalsuosim uz nieka kas bent panasus i gudru. Gudrus yra ziurkes, o tu valdzioj ir taip…beveik visi. Valdzioj norim matyt nyces zaratustra su dalgiu rankoj:D

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        T.y. balsuoti kvieti už durnius? 🙂
        Ačiū už loską.

        Atsakyti
        • zemaiciu zydas says:
          10 metų ago

          ar pamenat ta olandu politika – desiniji geju, kuri ten kazkaip nuasasino kazkas, nebeprisimenu detaliu, bet jis buvo derinys savybiu kurios idealiai tiko rinkejams – jis buvo gejus, reiskia isvien su juo buvo puse olandijos jau, jis deklaravo antiimirgacija ten ir bet kokias ten laisves kuriu toj salyje daugiau nei bet kur kitur. Man jis puikiai ikunija siuolaikines europos idealu kandidata-politika. As noriu kitokio veido – antipodo sitam pedikui su zmogisku veidu. Slavoj Zizek gerai rase – mums reikia kovotojo/-u su nezmogisku veidu/-ais? Kadangi kai tu pradedi noreti laimeti bet kokia kaina, tu turi pataikauti – maitinti kiaules tuo ka jos megsta. O jos megsta silta mesla ir daug skysto maisto. Jeigu tu pasiulai kazka kas zmonems nesuprantama, arba tai pernelyg progresyvu/revoliucinga tam laikotarpiui, jie irgi nenori priimti nes bijo – jie bijo visko! O tu sakai – gerai, argumentuokit pries, kas gali buti negerai. Jie dazniausiai desperatiskai iesko kaip paaiskinti ir argumentuoti net neturedami ideju ir susimauna. Jeigu jiems leisi balsuoti – jie balsuos pries, taip nesyki yra buve. Idejos uz kuriu nestovi maistas, retai kada palaikomos – nebent po dideliu kataklizmu ten karu maru. Todel yra reikalingi zmones, kurie itikintu savo aplinkas, kad reikia kurti avantiuras, reikia kurti tai ko nera buve, jeigu nori kad kazkas keistusi. Jeigu to nedarysi – niekas niekada nesikeis. Stabiliausia padetis sistemoje yra mirtis! Evoliucionuoti galima kai ir taip jau yra judama, o kai yra puslavonio statusas sociume, kaip dabar, jau reik avantiuros.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Taip ir supratau – nieko rimto nesiūlai.
            Mažiau http://www.anarchija.lt skaityk – tie žižekai yra tokie pliagoriai, kokių Lietuvoje pilni kaimai.
            Be, įtariu, kad patyliukais dainuoji T.Sinickio “Dek, parlamente!” 🙂

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            Neskaitau as jokiu anarchiju ir nedainuoju sinickiu. Rimta yra tik pinigai, visa kita – nerimta. Jeigu imsi reikala rimtai, bus kaip tam multike – drakonas zuvo, slove drakonui! Ka noretum kad pasiulyciau? Pasisaukit uzdrausti bet koki monopoli tik ieje per duris. Rimta? Panasiai kaip savizudybe. Tik pasakyk garsiai kaip tau patars: “nemyzk pries veja bo gausi gurksni” Jeigu dar reksi, busi apkaltintas pedofilija pavyzdziui. Dar reksi – nugnybs kaukolike. Nori pamegint?
            Tavo priesai bus visos energijos, VP, visi vandentiekiai ir kiti dosafo lizdai – tech apziuros ir kt. Milijonas is triju linkes tau blogo. Ar pakankamai rimta dabar?

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Vis kažkokias nesąmones šneki.
            Laikas tau išsiblaivėti. 🙂

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            na, ryte buvau blaivesnis nei dabar, bet trumpai paaiskinsiu, gal pavyks. Gudru reiskia geba isgyventi. Mes sekam tema apie gudruma patekti i seima ir kazka nuveikti. Seime – visi gudrus. Kai valdzia yra gudri, jinai isgyvena. Ir isgyvena salies saskaita – gauna alga is mokesciu moketoju, gauna projektus savo giminem kurie apmokami is mokesciu moketoju. Sukuria ir priima istatymus palankius savo draugams ir gauna uz tai atkata. Ka as norejau pasakyti, kad jeigu naujas idejinis zmogus ateina i valdzia ir nori lyginti svieta, jis patenka tarp dvieju ugniu – is vienos puses jis turi pazadeti moketojams, kad jis bus ju pusej ir palengvins ju nasta, o is kitos – itikinti gudrocius, kad jis ju puseje ir jo pazadai tera cinizmas. Jeigu jus siandien ateisit i seima ir pareiksit tiesiai sviesiai, kad as gaves balsa, panaikinsiu monopolininko teises visiems kas jas turi(tokiu budu sukursiu konkurencija ir kainos vartotojams mazes – t.y. jus dirbsit tautai), jus pakirsite pajamu triubeles pacioms didziausioms ir turtingiausioms Lietuvos imonems. Visoms energijos imonems pirmiausia, prekybos tinklams antriausia…paskui ju daug…galu gale kokiai nors tech apziuru imonei ir panasioms. Situ minetuju imoniu vadovai mes dideles jegas kad nuspirti jus nuo tribunos. O jie yra patys galingiausi zmones Lietuvos Respublikoje – jiems nera lygiu. Jie panaudos visa savo itaka, smeis jus, pripaisys jums ragus, kanopas, uodegas, teis jus per spauda ir televizija, ir visa tai tik todel, kad Jus uzsimanysite paatstovauti eiliniu pilieciu interesus. Ar man pavyko geriau issireiksti nei pries tai?

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            pridursiu. Salys, tokios kaip Lietuva, kuriose nera iskasenu, turi vieninteli resursa – t.y. zmones, ju darba. Jeigu sitie zmones 60% savo darbingo amziaus dirba privaciam lobistui, kaip Jus galvojate jie gali dar ir kurti ir grazinti savo sali? Jiems ant elementaraus pragyvenimo nebeuztenka to kas lieka. Valstybei nebelieka ne tik kad kaloriju – upo jai dirbti nebera, zinant kad ir jinai dirba privaciam lobistui. Kokia jus dar matot iseiti, be tos gijos su privatumu nukirpimo? Pasiporinkit…:)

  3. Saulius says:
    10 metų ago

    Belieka tikėtis, kad registracija vyks be išorinių kliūčių.
    Nepakančioje tautinėms idėjoms visuomenėje populiarinant tautininkų partiją labai praverstų įžvalgumas. Kalbu apie kraujo akciją. Idėja nuostabi. Tačiau jos pateikimas tiesiog išmuša iš po kojų bet kokius argumentus kalbant su žmonėmis apie tautininkus. Koks gali būti “GRYNAS patriotų kraujas”? Tokiais teiginiais apie grynumą iškart užprogramuojama lavina išpuolių prieš tautiškumą apskritai. Ir taip žmonių galvose tautiškas=nacistinis. Sutinku – šią lygybę dedantys nėra teisūs, bet tokiomis “grynumo” akcijomis jiems gerklių neužkiši. Priešingai – visi rėks kokie tautininkai (toliau dėkit visokius neigiamus būdvardžius…).
    Man tautininkai – tai ne “projektas” pritraukti dėmesiui ar pamosuoti kumščiais, o širdyje glūdinčios kraštą mylinčio žmogaus nuostatos. Ir man skaudu, kai šią meilę niekinančius pasisakymus iššaukia neapdairi pačių tautininkų veikla.

    Atsakyti
    • Tomas Baranauskas says:
      10 metų ago

      Koks “grynas”? Buvo kalbama apie švarų kraują.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        10 metų ago

        Pederastų nepriėmė. 🙂

        Atsakyti
        • Rytas says:
          10 metų ago

          Viskas labai gerai. koks skirtumas grynas ar žalias kraujas. Tauta vertina FAKTĄ, KAD DAVĖ KRAUJO IR NEATLYGINTINAI.

          Atsakyti
          • Rytas says:
            10 metų ago

            Gal girdėjot kad Kubilius, Masiulis, Čaplikas, Butkevičius davė kraujo? Ar jie visi rizikos zonoj?
            Geriausiu atveju tai prieš rinkimus parems kokius našlaičius ar daugiavaikę šeimą ir parodys per visas TV.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Nepervertinkit tokių akcijų – jos turi tik simbolinę reikšmę.

      • Saulius says:
        10 metų ago

        Taip, Tomai, suklydau – buvo parašyta apie švarų patriotų kraują.
        Bet esmės tai nekeičia. Kad ir kas buvo aiškinama po šito teiginio, kad ir kaip teisingai privedama prie minties apie kraują priimančių įstaigų darbo negeroves, vis tiek daug žmonių suprato “švarų kraują” perkeltine prasme. Ir pasipylė lavinos priekaištų bei priekabių tautiškai nusiteikusių žmonių atžvilgiu.
        Ar buvo siekiama parodyti tautines jėgas kaip sektiną pavyzdį, ar buvo siekiama pagausinti antitautiškųjų gretas? Atsakymą abu žinom – pirmas variantas. O pasekmės? Gal aš ko nors nežinau, bet viešoje erdvėje regiu tik antrojo varianto apraiškas. Apmaudu matyti, kaip puiki mintis suburti tautiškai nusiteikusius žmones ir pritraukti į palaikančiųjų gretas daugiau žmonių subliūkšta dėl mėgėjiško ir nelabai atsakingo minėto įvykio rengėjų požiūrio į tautininkų įsitvirtinimą visuomenėje.
        Susidaro įspūdis, kad tautininkai visuomenei prisistatinėja pagal blogiausiąjį pop kultūros scenarijų – geriau iš blogosios pusės negu niekaip. O juk niekas netrukdė (ir ateity netrukdys) įvertinti visuomeninę būklę ir pasirodyti svariai, nedviprasmiškai. Juk geriau žmonėms apie tautininkus iškart KALBĖTI AIŠKIAI ir suprantamai, o ne pasakius AIŠKINTIS, kas norėta pasakyti. Partneriai – teigia ir kalba. Aiškinasi – esantys už supratimo erdvės ribų.

        Atsakyti
  4. Simas says:
    10 metų ago

    Pritariu Sauliui. Erzina tokios paaugliškos kvailystės, lozungai ir skambūs šūkiai (siekiama išprovokuoti dėmesį?). Negi taip sunku suvokti, jog būtent taip yra atbaidomi potencialūs rinkėjai?

    Aš nesakau, kad reikia išsižadėti savo tiesų, paprasčiausiai manau, jog į daugelio Lietuvą mylinčių žmonių patriotiškumo suvokimą neįeina iš Gedimino stulpų padaryti kastetai ir “švarūs kraujai”.

    Ar norima užaugti iki rimtos politinės jėgos atstovaujančios daugumos žmonių interesus? Ar norima marginalizuotis ir būti Padleckio opozite?

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      10 metų ago

      Sakiau jiems tai, ale ar jie nenori dirbti visuomenės daugumai, ar kitokiais nepajėgia patapti?

      Atsakyti
      • Simas says:
        10 metų ago

        Liūdna.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          10 metų ago

          O kas sako kitaip (kad reikia nusileisti ten, kur nusileisti negalima)?
          Kalba eina apie tai, kad patys lietuviai jūsų nepalaikys, jei jūs nemesite savo agresyvumo kitaip galvojančių atžvilgiu.

          Atsakyti
          • Simas says:
            10 metų ago

            Viskas yra labai paprasta ir pederastai čia ne prie ko. Kiek žmonių balsuos, tiek tautininkai ir turės vietų Seime. Kiek turės vietų, tiek turės įtakos. Jei nenorite nieko realiai keisti, o tik parėkauti ir vėliavas panešioti – jūsų reikalas. Tik siūlyčiau blaiviau pažiūrėti į situaciją ir suvokti, kad tai ką jūs darote – tik žaidimas, kuris nepakeis nei ekonominės, nei socialinės, nei politinės Lietuvos situacijos. Vat ir liūdna, kad nenorite nieko keisti, nes Lietuvai tikrai labai reikia tvirtos tautinės partijos turinčios rimtą žmonių palaikymą. Taip jau tarp žmonių susiklostė, kad …. siuntinėdamas daug draugų nesusirasi. Net ir tarp panašiai mąstančių.

            Aš suprantu, kad būtų labai smagu jei vieną rytą pusė Lietuvos prabustų ir pajustų nenumaldomą norą balsuoti už tautininkus. Bet taip ir fantastinėse knygose nebūna.

            Žinoma, galima svaigti apie perversmus ar revoliucijas. Tačiau net ir padoriam perversmui žmonių neturite ir neturėsite, jau nekalbant apie pačios perversmo idėjos kvailumą, jei tą perversmą bandytų rengti organizacija nesugebanti net į savivaldą patekti.

            Kaip bebūtų, tikiuosi, kad tai tik pirmi tautininkų žingsniai ir susidūrę su realybe (rinkimuose) pradėsite remtis ne tik emocijomis, bet IR protu.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            viskas čia gerai. Reikia ir propagandos, reikia išdiskutuoti ir socialinę ekonominę padėtį. Manau, kad tai jau daroma ir bus daroma iš tautinių pozicijų, (tai yra pirmiausia rūpinantis Lietuva), o ne iš kosmopolitinių.

            Siūlau iš Tautininkų programos Nr. 1:

            TAUTININKAI ĮSTEIGS VALSTYBINĮ KOMERCINĮ BANKĄ IR PERKELS VALSTYBĖS IR SAVivaldybių SĄSKAITAS

            O pavyzdžiui žinau kad pensininkai jau dayg metų siūlo ir nors po vieną valstybinę vaistinę įsteigti didžiuosiuose miestuose, kad prilaikytų tas nerealias kainas.
            Jeigu nesugebam užtikrinti konkurencijos, tai gal veikim ir taip?
            Žinoma, reikia sąžiningų patriotų.

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            Mielas Rytai! Kai tu ateisi iki bankines veiklos, tau ne tik kad nebesinores nieko keisti. Tu susitiksi su zmonem kurie per savaite laiko padarys is tustancio tokiu kaip tu patriotus, paskui isdavikus, paskui bolsevikus, paskui istrauks tau vidurius ir padarys iskamsa, kuria prileis helio ir issius i stratosfera, kad pats susprogtum. Tu gali buti saziningas, protingas, grazus, iskalbingas, stiprus, drasus ir dar patriotas, ir tave gali palaikyti desimties lietuvu patriotai, tu nieko jiems nepadarysi ir nieko nepakeisi. Nematai Irano, Libijos pavyzdziu? Nematai kiek ten patriotu isvyniojo savo vidurius? Kuo baigesi? Niekuo. Laimejo? Ne. Palik bankus ramybej. Skaitys apie islandija – ten zmones visus isdure – ir bankus, ir rotschildus, ir dabar juokiasi visiems i akis. Kiekvienas ju zingsnis po lemonshocko buvo genialus. Tai yra butent mums gaires…mazos, neitakingos salies….tiesa, ju padetis geresne – jie sala, mes – buferine zona tarp dvieju monstru. Bet pameginti verta:)

          • Rytas says:
            10 metų ago

            Žemaiti,
            Pradėjai pesimistiškai, baigei optimistiškai ir tai GERAI.
            Reiškia tą Tautinnkų programos punktą VYKDYSIM. O būdų tai bus visokių (išsirinksim tinkamiausiją). Svarbu kryptis.
            Aš tik pasiūliau dėl vaistinių, o dėl šilumos ūkio NEŽINAU?

          • zemaiciu zydas says:
            10 metų ago

            Galiu dar pastabele? Dabar cia visi kaltina kapitalizma, ir neva tai viska nacionalizavus bus geriau. Kapitalizmas cia niekuo detas. Jo realybeje nera – cia yra korporatyvizmas. Jeigu cia butu tikras kapitalizmas, laisva rinka, tai ir rizikos butu laisvos ir privacios, ir pvz bankrutavus bankui jo kioskelius paprasciausiai uzkaltu vinutemis – bankrutavo reiskia bankrutavo, maza kas bankrutuoja. Paslauga negali buti privaloma laisvoj rinkoj, reiskia nei sildymas centralinis, nei absoliuciai joks draudimas, iskaitant socialini, automobilio ir kitokius – netgi dirzu prisisegimas butu nelegalus, nes be dirzu as tik sukeliu gresme sau paciam, o as pats esu savo paties turtas ir elgiuosi su juo kaip tinkamas. Korporatyvizmas yra valdymo budas, kuomet valdzioje pasodinami verslo atstovai, ir jie kuria istatymine baze, kurios tikslas yra priversti kiekviena zmogu sumoketi i PRIVACIUS fondus TIEK PINIGU KIEK JIS FIZISKAI SUGEBA. Nesudetinga paskaiciuoti, kad jau siandien, mes daugiau nei puse savo gyvenimo dirbame ne sau, o taip vadinamai valstybei, kuri is esmes yra pinigu transformatorius i privacias kisenes. Todel sitie privatus fondai savo verslu rizikas taipogi sukabina ant tautos, jeigu kokia nors spekuliacija sminga, jie skolas sukaria ant musu. Tai nebe kapitalizmas ponai, tai yra paprasciausia mafija – susitarimo kartelis kuris vykdo paprasciausia nusikalstama veikla. Ir dabar – visi sitie – kubiliai, konservai, libdemai socdemai – visi yra situ karteliu ikaitai. Ir mes kiuekvienas esam baudziauninkas. Dabar konkreciai aiskinti ka darysi su vaistinem, ka su energija, bankais – beprasmiska. Kai tu gausi mandata, kad ir kiek mazai padarysi zmogui islaisvinti is tos prakeiktos mesmales, kad ir pajudinsi viena milimetra kad istraukti mus visus – busi vyrs!;)

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Dėl fondų aš lygiai tą patį sakau.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            dar girdėjau gandą, kad kažkoks bankas nupirktus Graikijos vertybinius popierius “pardavė” privačiam pensijų fondui. Taip sakant pats bankas nuostolių nepatirs.

          • Simas says:
            10 metų ago

            Nesu tiek kompetetingas ekonomikoje, kad kalbėčiau apie pasaulinės finansų sistemos keitimo subtilybes. Tačiau viskas yra įmanoma jei krtinė masė žmonių sutaria tam tikrais principiniais klausimais. Manau, jog vienintelis kelias suburti kritinę masę – tautinės kultūros skatinimas, švietimas ir gili pagarba kitoms kultūroms, nes globaliame pasaulyje vienas lauke – ne karys. Nori nenori, bet tokiu jau keliu pasaulis nuėjo, kad tenka kažkaip bendradarbiauti. Nesuderėsi su musulmonu dėl naftos jei jam į veidą spjaudysi, nepasieksi mokslo aukštumų jei nebendradarbiausi su kitais mokslininkais ir t.t. ir pan.

            Reikia nusigręžti nuo ideologijų ir atsigręžti į žmones.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            Simai,
            labai teisingai mąstai. Bet visur turi MAKSIMALIAI derėtis dėl Lietuvos pozicijos.
            Pavyzdžiui, kodėl lenkai (jų net liberalai yra nacionalistai) išsiderėjo didesnes išmokas žemdirbiams nei kosmopolitas Auštrevičius.
            Lenkų Seimūnai diskusijose apie tai sako, kad lenkai derėjosi dėl Lenkijos žemdirių, o Auštrevičius galvojo, kad nenuskriausti Europos žemdirbių.
            Tai vyksta ir dabar, GERAI kad mes skatinam eksportą, bet NESUDAROM KLIŪČIŲ kiniškų, lenkiškų prekių patekimui į Lietuvos rinką (kietai, bet proto ribose). Dėl to mūsų emigrantų uždirbti pinigai, paskolinti pinigai, iš eksporto uždirbti pinigai išvažiuoja į tas šalis.

          • Algirmantas says:
            10 metų ago

            Pasakysiu pavyzdžiu kaip tikri bitinkai dirba sus avomis bitėmis, tai būtų taip ryšys žmogus+bitė+medus+pelnas, o dabar kaip elgesi bitinkai išnaudotojai žmogus+medus+pelnas+bitė…. čia norėjau parodyti paskutiniu pavyzdžiu kaip lietuvoje elgiamasi su žmogumi, o turėtų būti pagal pirmąjį pavyzdį….

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Niekas neliepia niekam į veidą spjaudyti, bet visada labai svarbu skirti: čia – mano, o čia – tavo.
            Kitaip mano nebeliks.
            Garantuotai.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Ne tuo adresu paleidai savo tiradą. 🙂
            Nors kalbai pritariu.

          • Simas says:
            10 metų ago

            Visiškai pritariu Rytui. Tačiau neatsisakau ir savo pirmo komentaro apie paaugliškas šėliones.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            Džiugu. Jei man pritari, tai maksimaliai, savo galimybių ribose, išplatink šias tautininkų nuostatą Nr.2.
            TAUTININKAI EKSPORTĄ DIDINS, BET KARTU KIETAI SAUGOS SAVO LIETUVOS RINKĄ (čia ir darbo vietos ir algos dydis),

            Priešingu atveju visi žino Auštrevičiaus ir kitų kosmopolitų poziciją (važiuosiu ten, kur geriau), kam čia rūpintis dėl geresnių sąlygų Lietuvai.

          • Rytas says:
            10 metų ago

            Dar iš Tautininkų programos galima papildyti emociškai:

            TAUTININKAMS VALDANT
            NEBUS VERKIANČIŲ MOTINŲ IŠLYDINT VAIKUS Į UŽSIENĮ.

            Paaiškinimas: pirkdami kiniškas prekes mes sukuriam darbo vietas Kinijoje, didinam jų algas ir kt.

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Kaip tu saugosi tą rinką?
            Su strielba? 🙂

          • Rytas says:
            10 metų ago

            tikram lietuviui apie strielbą:
            paskaityk straipsnį viršuj kaip saugot rinką proto ribose:

            Reikalavimų neatitinka 68 proc. į Lietuvą iš trečiųjų šalių įvežamų maisto papildų etikečių.

            Garantuoju, kad tos prekės nusės Lietuvoj. O Lenkijoj nenusėda. Tiesiog priverčiama jas išvežti į Rusiją ir Lietuvą

          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Šitam pritariu.

  5. Kemblys says:
    10 metų ago

    Saulius:
    “registracija, idėjoms, populiarinant, partiją, akciją, Idėja, argumentus, patriotų, užprogramuojama, lavina, nacistinis, akcijomis, projektas”.

    Sauliau, svetimžodžiai rodo žmogaus tautines nuostatas – tu esi lietuvių kalbos išdavikas 🙁

    Atsakyti
    • Saulius says:
      10 metų ago

      Smagu – kad budrusis Kemblys išaiškina pavojus kalbos grynumui. 🙂
      Nesmagu – kad sergėtojo mintis taip ir neprasiskverbia į žodžių turinį 🙁
      Atsiprašytina – nemandagūs nežinančio žmogaus žodžiai :-l

      Atsakyti
      • Algirmantas says:
        10 metų ago

        Nekreipk dėmesio Sauliau nes Kemblys kapstosi po smulkmenas, bet esmės nemato nįžvelgia jos, bet va smulkmenas sugeba pamatyti 🙂

        Atsakyti
        • lyvis says:
          10 metų ago

          Algimantai, kalba yra pamatinis dalykas. Jeigu jau dabar esami ar busimi tautininkai niekina kalbą tai jie jokie tautininkai. Jų visai kitą užduotis. Songailos tautininkai paprasčiausiai spekuliuoja žmonių jausmais. Prie to prisidedi ir pats. lyvis

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            10 metų ago

            Kalba yra lietuvių skiriamasis bruožas pasaulyje.

          • Algirmantas says:
            10 metų ago

            Tai nieko nesakau, kad reikia kalbėti ir rašyti be klaidų, bet esmės nematymas užrašytoje mintyje…

          • Saulius says:
            10 metų ago

            Neskubėkit teisti nepažindami žmonių. Ne taškydamiesi kaltinimais esame vieningi, o bandydami suprasti ir susišnekėti.

      • Kemblys says:
        10 metų ago

        Dabar neįmanoma išvengti visų svetimžodžių. Išrinkau, kad galėtum peržiūrėti. Ar visi buvo būtini tokioms ‘svarbioms’ mintims išreikšti?
        Rašai juk apie “tautiškumą apskritai”.
        Mandagumą suprantu, kaip pagarbos išreiškimą neatsižvelgiant ar žmogus jos nusipelnęs. Nesusireikšmink, tu dar pagarbos nenusipelnei 🙂
        Šiukšlink kalbą kitoje svetainėje.

        Atsakyti
        • Algirmantas says:
          10 metų ago

          Tai, kad tamsta Kemblį pats su smulkmenom ir susireikšminate, o kaip parodau, kad susireikšminate tai stumete ant manęs, kad aš čia susireikšminu, manau tamsta Kemblį esate susipaniojąa savo vidaus smulkmenose ir daugumoje dalykų vis lendat į smulmeniškumą….ir nereik čia ant manęs stumti nebūtų dalykų…

          Atsakyti
        • Saulius says:
          10 metų ago

          Kembly, gerai rašai, kad svetimžodžiai labai kibūs ir nuolat braunasi į kalbą. Taip pat ir į mano. Bet juk svarbūs yra ne tik žodžiai, bet ir jais išreiškiama mintis. Jei ją supranti – tikslas pasiektas. Jei dar nori prisidėti prie kalbos grynumo – puiku, parodei mano klaidas. Kai kuriuos žodžius iš tiesų galima buvo pakeisti. Bet tokiam parodymui yra ir kultūringų būdų. O esminė mano išsakyta mintis taip ir liko neišgirsta.
          Alkas buvo sukurtas siekiant tokios svetainės, kur žmonės bendrauja, įsiklauso, ginčijasi, bet nesiplūsta. Tau kliūna svetimžodžiai, man – paties nepagarba pašnekovui. Kuris iš mūsų neteisesnis? Ir ar būtinai reikia ieškoti to teisiojo? Gal, vis tik, svarbiau kalbėti apie straipsnį ir jo mintis?

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            10 metų ago

            Saulius:
            “Bet juk svarbūs yra ne tik žodžiai, bet ir jais išreiškiama mintis. Jei ją supranti – tikslas pasiektas.”

            Nežinau koks tavo tikslas. Mano tikslas stiprinti lietuvių tautą. Tautoje mes esame susieti keturiais saitais (pakankamais pradiniam tautos suvokimui): kalba, bendra kilme, pasaulėžiūra ir ryšiu su Žeme.

            Pasaulėžiūra dabar suskaldyta. Ją atstatyti viešai ėmėsi romuviai. Nuo 1967 metų nėra jokių jų darbo išdavų.
            Kilmė mūsų labai sumaišyta su visais buvusiais atėjūnais.
            Ryšys su Žeme susilpnėjęs dėl gyvenimo miestuose.
            Lieka protėvių palikta mažiausiai iškraipyta kalba, kurią VISI bedieviškai darko.

            Apibendrinus, mūsų tautiškumą sudaro kintamieji. Dabar nerasi nei vieno lietuvio su visiškai švaria kalba, švaraus ‘kraujo’, teisingos pasaulėžiūros ir atsidavusio Gamtai mūsų Žemėje. Vieni turi daugiau vienų savybių, kiti kitų savybių. Bet, kaip taisyklė, dauguma, sureikšmindami ‘savo’ savybes, gadina kalbą. Net kalbininkai vardan ‘kalbos’ aukoja lietuviškus žodžius. Prarasime kalbą – visos kitos savybės praras prasmę.

            Jei Tavo tikslai sutampa su mano, tai… Tavęs laukia sunkus pusmetis, kol atsisakysi daugumos svetimžodžių – tuo metu gali mane keikti 🙂

          • Saulius says:
            10 metų ago

            Smagu matyti, kad mūsų tikslai tokie patys. Einame prie jų savaip, tačiau tautos labui. Kiekvienas turime ko išmokti gerbdami kito pastangas. Ką mes galime, tai skatinti vienytis, o ne skaldytis. Ir ne taip svarbu, kad kitas, nevisada taisyklingai kalba ar per toli nuo Žemės. Mūsų, kaip pats puikiai supranti, ne taip ir daug, kad galėtume vieni kitus kur nors siuntinėti.
            O Tavo pastangos, pripažįstu, duoda vaisų – rašydamas nuolat regiu Kemblio šmėklą 🙂
            Beje, ” … kaip taisyklė, …” irgi nevartotinas junginys http://www.vlkk.lt/lit/lt/klaidos/zodyno3

          • Kemblys M.Kundrotui says:
            10 metų ago

            Ačiū už pastabą. Kažkada neblogai kalbėjau rusiškai, prasiveržia vertalai iš rusiškų išsireiškimų. Apmaudu 🙁

          • Kemblys Sauliui says:
            10 metų ago

            Atsiprašau, liko kompiuterio atmintyje. 🙁

  6. Artūras Gotautas says:
    10 metų ago

    Vis tie “Tautininkai” alko svetainėje,lyg nebūtų ką nors rimčiau parašyti.PoLitika vis PoLitika ir reklama josios..
    Kažin kokie keliai keleliai susilieja su Gintaru Songaila ir senoliu Ringaudu Bronislavu Songaila..???
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Ringaudas_Songaila

    Atsakyti
  7. Valdas says:
    10 metų ago

    Visi Lietuvos piliečiai, laikinai gyvenantys užsienyje, yra priskirti Naujamiesčio rinkimų apygardai Vilniuje.
    Ar bus tautininkų sąjungos atstovas šioje apygardoje?
    Pagarbiai

    Atsakyti

Komentuoti: Saulius Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kiti Straipsniai

„Aktualioji istorija“: Baltarusiai ir Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė

„Aktualioji istorija“: Baltarusiai ir Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė

2022 06 30
Baltarusių ir ukrainiečių takoskyra

„Aktualioji istorija“: Baltarusių ir ukrainiečių takoskyros Respublikoje

2022 06 28
Algis Kasperavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Mirė žymus Lietuvos istorikas Algis Povilas Kasperavičius

2022 06 28
„Aktualioji istorija“: Kijevo Rusios paveldėtojų takoskyros

„Aktualioji istorija“: Kijevo Rusios paveldėtojų takoskyros

2022 06 26
„Aktualioji istorija“: Sūduvos piliakalniai

„Aktualioji istorija“: Sūduvos piliakalniai

2022 06 24
Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

T. Baranauskas. Ar Rusijai gali būti naudinga pulti Lietuvą?

2022 06 24
Sūduva

„Aktualioji istorija“: Sūduvių-jotvingių archeologija

2022 06 22
„Aktualioji istorija“: „Lietuvos Katalikų bažnyčios kronika“ ir katalikiškasis pasipriešinimas sovietmečiu

„Aktualioji istorija“: „Lietuvos Katalikų bažnyčios kronika“ ir katalikiškasis pasipriešinimas sovietmečiu

2022 06 20
„Aktualioji istorija“: Katalikų bažnyčios įtakos raida | Alkas.lt nuotr.

„Aktualioji istorija“: Katalikų bažnyčios įtakos raida

2022 06 17
R. Karbauskis. „Konservatyvizmas“ pagal G. Landsbergį

V. Sinica. Už partnerysčių įteisinimą padėkosime TS-LKD

2022 05 28
Rodyti daugiau

Naujienos

Troleibusas | vilniu.lt nuotr.
Įvairenybės

Į renginius sostinėje viešasis transportas veš nemokamai

2022 07 06
Valstybės dienos turinį kuriame patys
Šventės

Valstybės dienos turinį kuriame patys

2022 07 06
Rusijos invazija | Alkas.lt ekrano nuotr.
Ukrainos balsas

Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 07 05 12:00

2022 07 05
Stadionas Vilniuje atsiras per 3 metus
Lietuvoje

Stadionas Vilniuje atsiras per 3 metus

2022 07 05
Mirė tautodailininkas, sąjūdininkas Dionyzas Varkalis
Žmonės

Mirė tautodailininkas, sąjūdininkas Dionyzas Varkalis

2022 07 05
Žymėtam kurui įsigyti nereikės pildyti prašymų popieriuje
Lietuvoje

VMI siunčia žinią ūkininkamas

2022 07 05
Moksleiviai įprato plauti rankas, bet neramina pavojingos bakterijos ant kompiuterio klaviatūros
Lietuvoje

Įmonės jau turi suskubti pateikti duomenis

2022 07 05
Mokyklų bendruomenės: (ne)atskleistos pilietinės galios
Lietuvoje

Mokytojai piktinasi „brukama neparengta reforma“

2022 07 05


SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie V. Radžvilas. Grumtynių dėl istorinės tiesos spektaklis
  • Nuorodos apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 07 05 12:00
  • Alvydas Butkus apie Lietuvos valdžia raginama istoriniams Lietuvos valdovams sugrąžinti karališkuosius titulus
  • Global-Kapitalistas apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 07 05 12:00

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Į renginius sostinėje viešasis transportas veš nemokamai
  • Valstybės dienos turinį kuriame patys
  • Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 07 05 12:00
  • Stadionas Vilniuje atsiras per 3 metus

Skaitomiausi straipsniai

  • Lietuvos valdžia raginama istoriniams Lietuvos valdovams sugrąžinti karališkuosius titulus peržiūrėta: 824; komentarų: 9
  • S. Buškevičius. Karaliaučiaus tranzitas – uždelsto veikimo bomba peržiūrėta: 778; komentarų: 30
  • A. V. Rakšnys, A. Guogis, V. Smalskys. Centrinės ir Rytų Europos viešojo administravimo raidos tyrimai: Lietuvos atvejis peržiūrėta: 770; komentarų: 2
  • Mirė žymus Lietuvos istorikas Algis Povilas Kasperavičius peržiūrėta: 676; komentarų: 0
  • Seimas: V. Landsbergis buvo valstybės vadovu peržiūrėta: 560; komentarų: 33
  • M. Kundrotas. Sužvėrėjimo paslaptis peržiūrėta: 552; komentarų: 27

Artimiausi renginiai

  1. Tradicinių šokių stovykla ŠAKIŲ r.

    2022-08-03 08:00 - 2022-08-07 17:00

Žiūrėti visus Renginiai

Kiti Straipsniai

„Aktualioji istorija“: Baltarusiai ir Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė

by Tomas Baranauskas
2022 06 30
1
„Aktualioji istorija“: Baltarusiai ir Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė

Praėjusiose „Aktualiosios istorijos“ laidose mes kalbėjome, kaip išsiskyrė ukrainiečių ir baltarusių istoriniai keliai. Pabaigoje buvo pasakyta mintis, kad baltarusiai visgi...

Skaityti toliau

„Aktualioji istorija“: Baltarusių ir ukrainiečių takoskyros Respublikoje

by Tomas Baranauskas
2022 06 28
8
Baltarusių ir ukrainiečių takoskyra

Praėjusioje laidoje mes jau pradėjome kalbėti apie ukrainiečių, baltarusių ir iš dalies rusų išsiskyrimą į atskiras tautas.

Skaityti toliau

Mirė žymus Lietuvos istorikas Algis Povilas Kasperavičius

by Tomas Baranauskas
2022 06 28
0
Algis Kasperavičius | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Liūdna žinia pasiekė mus vakar. 2022 m. birželio 27 d., eidamas 81 metus, mirė žinomas Lietuvos istorikas, Vilniaus universiteto Istorijos...

Skaityti toliau

Skaitytojų nuomonės:

  • LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie V. Radžvilas. Grumtynių dėl istorinės tiesos spektaklis
  • Nuorodos apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 07 05 12:00
  • Alvydas Butkus apie Lietuvos valdžia raginama istoriniams Lietuvos valdovams sugrąžinti karališkuosius titulus
  • Global-Kapitalistas apie Rusijos ir Baltarusijos invazija. Padėties apžvalga 2022 07 05 12:00
  • Gallinago gallinago apie M. Kundrotas. Apkalta ar sąskaitų suvedimas?

Kitas straipsnis
Reikalavimų neatitinka 68 proc. į Lietuvą iš trečiųjų šalių įvežamų maisto papildų etikečių

Reikalavimų neatitinka 68 proc. į Lietuvą iš trečiųjų šalių įvežamų maisto papildų etikečių

srtfondas Init

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

rašto darbai | Greitos skyrybos internetu – skyrybų advokatai | Siuskpigiau.lt siuntos Lietuvoje | Pramogų, grožio, sveikatingumo pasiūlymai | irigatorius | vitamino c serumas | oro drekintuvas | HiMountains | iddo.lt modernūs stalai | kūno kremai | August.lt - valymo įrenginiai | fs22 mods | https://lazerineklinika.lt/ | https://sportsman.lt/ | Auskarai su deimantais | https://www.aleina.lt | Automobilių nuoma | drogas.lt | CBD aliejus Lietuvoje | Mažoji Indija | Pakavimo prekės | Farming Simulator 22 mods | ETS2 Mods | FS22 Mods | FS22 mods download | Bigbank.lt

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
      • Visi rašiniai
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai