Techninio SEO optimizavimo darbai padidins jūsų interneto svetainės matomumą (0)

digitalstar.lt nuotr.

digitalstar.lt nuotr.

SEO paslaugos visuomet prasideda nuo vidinio (techninio) SEO optimizavimo. Nuo jo labai daug kas priklauso, nes į jūsų interneto svetainę atėję žmonės naršys svetainėje. Šiuose dalykuose pravers ne tik programavimo žinios, bet ir elektroninės komercijos, tekstų rašymo, naudotojo patirtis, skaitmeninio marketingo žinios. Straipsnyje pakalbėsime apie darbus, kurie yra susiję su vidiniu SEO.

Raktinių žodžių nustatymas

Pirmasis darbas yra nustatyti kokie raktažodžiai jūsų versle yra labiau ieškomi Google vartotojų. Pasitikrinę paieškų skaičių, gausite papildomų idėjų naujiems raktiniams žodžiams. Atsirinkite ieškomiausius ir labiausiai jūsų veiklą atspindinčius raktinius žodžius. Juos panaudosite tolimesniame žingsnyje.

Svetainės meniu sudarymas

Meniu skiltyje kurkite kiekvienam produktui ir paslaugai atskirą puslapėlį. Pavadinkite juos pagal optimizuojamus raktažodžius. Pabrėžtina, kad kiekvienas URL turi turėti šiuos atributus : pagrindinė antraštė, nuotrauka, vaizdelis iš Youtube, aprašymo tekstas, meta pavadinimas, meta aprašymas, raktinės frazės tekste.

Paslaugų aprašymai

Kiekviena paslauga turi turėti tekstą. Teksto atkarpas atskirkite skirtingomis antraštėmis, tarp teksto patalpinkite jį iliustruojančių nuotraukų, galite panaudoti nuorodų į kitus šaltinius. Tokius, kaip Wikipedia, žodynai ar kiti svarbūs puslapiai.

Antraščių pavadinimai

Antarščių pavadinimuose naudokite raktines frazes. Pagrindinė raktinė frazė naudojama pirmoje antraštėje, kuri vadinama H1. H2, H3, H4, H5 naudokite papildomus raktinius žodžius. Tam tiktų raktažodžiai, kurie turi kiek mažiau paieškų Google. Nenaudokite tikslios atitikties frazių. Kombinuokite jas su kitais žodžiais.

Meta pavadinimai ir aprašymai

Meta title ir meta description padeda identifikuoti algoritmui puslapio turinį, todėl reikia, kad visi vidiniai puslapiai būtų aprašyti. Meta duomenyse taip pat galite įrašyti savo raktažodžius. Meta aprašyme paminėkite savo prekinio ženklo pavadinimą, išskirtinumą.

Paveiksliukų optimizacija

Paveiksliukai turi būti sukompresuoti, kad neužtruktų ilgai, kol juos užkraus naršyklė. Taip pat raktines frazes įterpkite į nuotraukų pavadinimus. Taip paieškos botas supras, apie ką yra tos nuotraukos.

Vidinės nuorodos

Kad būtų lengviau naviguoti svetainėje, vidiniuose puslapiuose naudokite nuorodas į kitus vidinius puslapius. Tada padidės tikimybė, kad lankytojai paspaus daugiau kartų ant tų nuorodų ir praleis daugiau laiko jūsų svetainėje. Google tai įvertins.

Išeinančios nuorodos

Išeinančios nuorodos į rimtas svetaines atrodo solidžiai, ir didina pasitikėjimą parašytu tekstu. Šitoks turinys patikimai atrodo tiek potencialiems užsakovams, tiek yra labiau atkreipia Google dėmesį į save.

Rich snippets

Turtingi fragmentai išsiskiria Google paieškos rezultatuose iš kitų svetainių. Tai gali būti dažniausiai užduodami klausimai, kuomet matomas klausimas, o paspaudus ant jo, atsidaro jūsų parašytas atsakymas. Lankytojų įvertinimas, kuris žymimas žvagždučių simboliu. Taipogi gali būti išnašos į kitus jūsų svetainės vidinius puslapius.

Tikimės, kad šie patarimai padės jums turėti sėkmingą SEO paslaugų kampaniją ir padidinti pardavimus internete. Apie optimizavimą paieškos sistemoms daugiau žinių rasite Digital Star: www.digitalstar.lt/seo-paslaugos

Kategorijos: Gamta ir žmogus, Įvairenybės, Visi įrašai | Žymos: , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: