Dėl gedimo Registrų centre vaistinės negalėjo aptarnauti 99,7 proc. receptų (4)

pixabay.org nuotr.

pixabay.org nuotr.

Dėl sostinėje praūžusios audros liepos 21 d. šalies vaistinės neturėjo galimybės aptarnauti elektroninių receptų. Vaistininkai teigia susiduriantys su skirtingais klientų atsiliepimais ir dėkoja gyventojams už supratingumą. Neaptarnaujami 99,7 proc. receptų, vaistai buvo parduodami tik tiems, kas turi popierinę recepto versiją.

Pagrindinio šalies vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ vaistinės vadovė Laura Gogienė pasakoja, kad sunkiausia yra vyresnio amžiaus asmenims paaiškinti, jog tai sisteminis gedimas.

„Receptai dažniausiai išrašomi rimtoms lėtinėms ligoms gydyti, todėl vaistinėje negalime pateikti ir alternatyvos, tam tikrų vaistų be recepto. Pasitaiko atvejų, kai galime pasiūlyti vaistų nuo skausmo ar kitus negalavimo simptomus gydančius preparatus, tačiau elektroninių receptų aptarnauti neturime galimybės. Apmaudu, kad klientai negali gauti ir popierinio varianto, nes patekti į gydymo įstaigas vis dar sudėtinga, dažniausiai pacientai konsultuojami telefonu. Laukiame akimirkos, kai sistema vėl veiks, tuomet tiems, kurie paliko savo kontaktus, pranešime, kad galime juos aptarnauti“, – sako atstovė.

Pasak vaistininkės, tai nėra pirmasis sistemos gedimas, tačiau toks ženklus pastebėtas jau seniai. Vidutiniškai per dieną vaistinių tinklas sulaukia 8000 klientų su elektroniniais receptais.

Kategorijos: Gamta ir žmogus, Įvairenybės, Lietuvoje, Naujienos, Politika ir ekonomika, Sveikata, Visi įrašai | Žymos: , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: