Azartinių lošimų reklama – tik su įspėjamaisiais užrašais (0)

Pixabay.com nuotr.

Pixabay.com nuotr.

Balandžio 28 d. Seime priimtos Azartinių lošimų įstatymo pataisos, kuriomis nuo liepos mėn. įtvirtintas reikalavimas leidžiamoje azartinių lošimų reklamoje skelbti įspėjamuosius užrašus. Už šiuos teisės akto pakeitimus balsavo 107 Seimo nariai, susilaikė – 8.

Priimtomis pataisomis nutarta, kad skelbiant leidžiamą azartinių lošimų reklamą turės būti pateiktas įspėjamasis užrašas apie tai, kad dalyvaujant azartiniuose lošimuose gali atsirasti priklausomybė nuo azartinių lošimų ar patologinis potraukis lošti. Įspėjamojo užrašo turinį ir jo pateikimo reklamoje taisykles nustatys Priežiūros tarnyba.

„Priklausomybė išsivysto ne kiekvienam lošėjui, tačiau ši rizika egzistuoja visuomet. Praktika įspėti žmones apie potencialias neigiamas pasekmes Lietuvoje jau egzistuoja tabako ir farmacijos sektoriuose ir jos taikymas azartinių lošimo sektoriui būtų nuoseklus žingsnis, parodantis vienodą požiūrį į probleminių pasekmių galinčias turėti veiklas“, – teigia pataisų teikėjai.

Lošimų priežiūros tarnybos duomenimis prašymų savanoriškai apriboti savo galimybę lošti šiuo metu per mėnesį gaunama tiek, kiek anksčiau būdavo gaunama per visus metus – 510 prašymų pateikta vien praėjusių metų gruodžio mėnesį. Tuo tarpu 2019 metais prašymų gauta tiek, kiek per visą savanoriškos programos 13 metų gyvavimo laikotarpį – 5079. Seimo narys Mykolas Majauskas pažymi, jog tokie skaičiai rodo žaibiškai didėjantį azartinių lošimų sukeliamų problemų mastą, kurio negalime ignoruoti.

Pagal dabar galiojantį reglamentavimą Lietuvoje draudžiama reklamuoti azartinius lošimus, išskyrus azartinius lošimus organizuojančių bendrovių pavadinimus, prekių ženklus ir organizuojamų lošimų rūšis.

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: