Ką patikrinti automobilyje, kad techninė apžiūra pavyktų iš pirmo karto? (0)

pixabay.com nuotr.

pixabay.com nuotr.

Su rūpesčiais dėl techninės apžiūros vairuotojai paprastai susiduria kas dvejus metus, o statistika rodo, kad daugiausiai darbo techninių apžiūrų stotims tenka balandžio ir gegužės mėnesiais. Tačiau ne visiems automobiliams pavyksta techninę apžiūrą praeiti pirmo apsilankymo metu.

Ką būtina patikrinti automobilyje, kad techninė apžiūra pavyktų iš pirmo karto? Ypač tai svarbu karantino laikotarpiu. Nors techninių apžiūrų stotys laikosi visų saugumo reikalavimų, tačiau patarimas vengti nebūtinų susitikimų galioja ir čia.

Į ką atkreipti dėmesį?

Remiantis Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ duomenimis, dažniausiai aptinkamų gedimų trejetukas: nesureguliuoti artimųjų šviesų žibintai, netvarkinga pakabos sistema ir netvarkinga stabdžių sistema.

„Inter Cars Lietuva“ atstovas Liutauras Pocius teigia, kad yra kur kas daugiau dalykų, kuriuos privalu patikrinti ruošiant automobilį techninei apžiūrai. „Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, ar kėbulas neturi kiaurai prasiskverbusių korozijos židinių, ar visos plastmasinės kėbulo detalės yra nesulūžusios ir neturi aštrių briaunų. Patikrinti, ar tvarkingai veikia langų atidarymo, uždarymo mechanizmas“, – galimus gedimus vardija L. Pocius.

„Svarbi yra ir padangų būklė. Prieš techninę apžiūrą siūloma patikrinti padangų protektoriaus gylį. Standartiškai vasarinių padangų protektoriaus gylis turėtų būti mažiausiai 1,6 mm, o žieminių 3 mm. Tačiau vis tik patarčiau rinktis vasarines padangas, kurių protektoriaus gylis būtų 3–4 mm, žiemines nors 5–6 mm, nes jam mažėjant, mažėja ir vandens bei purvo pašalinimas, o tai labai svarbu geram sukibimui“, – aiškina L. Pocius.

2019 m. pristatymų pirminei techninei apžiūrai transporto priemonių skaičius pagal mėnesius | „Transekstos“ nuotr.

2019 m. pristatymų pirminei techninei apžiūrai transporto priemonių skaičius pagal mėnesius | „Transekstos“ nuotr.

Lietuvos autoservisus vienijančios „Motointegrator.com“ platformos atstovo Roberto Tamulevičiaus teigimu, vairuotojai taip pat dažnai pamiršta iš pažiūros nereikšmingus, tačiau automobilio techninei apžiūrai svarbius dalykus. „Pavyzdžiui, valytuvai turi valyti per visą plotą nepalikdami nevalytų ruožų, o apiplovimo purkštukai turi purkšti ant lango, automobilyje turėtų būti vaistinėlė ir gesintuvas su nepasibaigusiu galiojimo laiku ir šviesą atspindinti liemenė“, – sako R. Tamulevičius.

Meistriškas automobilio paruošimas techninei apžiūrai 

Siekiant užtikrinti tinkamą automobilio būklę, automobilių savininkams siūloma kreiptis į autoservisus, kur transporto priemonės patikra ir paruošimas atliekama kruopščiai ir meistriškai. Be to, dažnai autoservisai pristato automobilio paruošimą techninei apžiūrai kaip atskirą sudėtinę paslaugą, kurios metu automobilis kruopščiai patikrinamas ir, jei reikia, suremontuojamas.

Norėdami rasti tinkamiausias remonto dirbtuves savo automobiliui, vairuotojai gali pasinaudoti platforma Motointegrator.com. Joje autoservisai, kurie laikosi karantino reikalavimų ir dirba saugiai, pažymėti užrašu „autoservisas laikosi COVID-19 karantino taisyklių“.

Kategorijos: Gamta ir žmogus, Įvairenybės, Kelionės, Lietuvoje, Naujienos, Visi įrašai | Žymos: , , , , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: