A. Juozaitis. Kručinskų drama – sapnuojame košmarišką karinio komunizmo sapną? Ne – tai tikrovė (18)

Arvydas Juozaitis | S. Paškevičiaus nuotr.

Arvydas Juozaitis | S. Paškevičiaus nuotr.

Darnios šeimos, Gintaro ir Eglės drama – „vakarietiškų vertybių“ amoralumo smūgis šeimų visuomenei, tautai.

Jeigu šios „vertybės“ nugalės, niekas nebepasakys, kuo žmogus skiriasi nuo „paslaugos“. Jau toli nueita. Jau ir švietimas – paslauga, ir kultūra – paslauga, dabar laikas šeimai. Kaip paslaugų fabrikui.

Norvegiškas laimės modelis turi atvesti į visuomenę be šeimų. Be tradicijų, be tautos atminties.

Viskas kišama po „skandinaviško padorumo“ skraiste. Anonimiškumu. Natūralus vaiko pagarbos jausmas tėvams turi būti jnužudytas.

Bus išdegintas gėdos jausmas. Be gėdos nebus ir savigarbos. O tada – tada jau yra: mokyklose to jau pasiekta. Ir tada viską užgoš mistiška „savivertė“, virstanti vaikų agresyvumu. Kokie monstrai užaugs!

TAMSIESIEMS „Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo“ rengėjams ir Seimo nariams, priėmusiems šį įstatymą-nusikaltimą, leiskite priminti KOMUNIZMO pradininko Tomazo Kampanelos (Tommaso Campanella) veikalo „Saulės miestas“ kraupiąsias mintis–nuorodas. Kūrinys parašytas 1602 metais.

Pasigrožėkime:

„Valdovui-Meilei pirmiausia rūpi giminės pratęsimas; jam svarbūs darnūs vyro ir moters santykiai, kurie duotų kuo šauniausius palikuonis… Taigi ten vieno ir to paties asmens žinioje yra naujagimių auginimas bei auklėjimas, gydymas… rūpinimasis drabužiais ir lytiniais santykiais. Visiems tiems reikalams tvarkyti jis turi daug nusimanančių vyrų bei moterų.“

Kas tas Valdovas-Meilė? Kas tie vyrai bei moterys?

Atsakykime į šitai kiekvienas sau – pagal savąjį sugedimo laipsnį.

***

Šį vakarą Kaune, Panemunėje aplankiau labai laimingą, pro ašaras ir siaubą besivaduojančią iš lietuviško Valdovo-Meilės nagų Eglę ir Gintarą Kručinskus. Jie gelbstinti savo mažylių moralę ir psichiką.

Klausytis jų ir matyti besiglaustančius prie jų vaikučius buvo tikra kančia; ir baisi gėda – gėda, kad šitai gali nutikti mūsų LIETUVOJE. Tai bent laisvę iškovojome!

Kručinskų terorizavimas tęsiasi, Valdovas-Meilė neatsisako kėslų. Sausį numatytas „smurtautojos-motinos“ Eglės TEISMAS.

Gintaras tuo tarpu buvo verčiamas „prisipažinti esąs smurtautojas“. To verktinai reikėjo „vaiko teisių apsaugai“, nes ji juk turi suploti delnais ir pareikšti: „Vivat, mes teisūs!“
Gintaras nepalūžo.

To maža.

Abu tėvai, bauginami prarasią vaikus amžiams, patyrę iš Valdovo-Meilės ir jo vyrų bei moterų vien patyčias, buvo priversti klausytis „pozityvios tėvystės kursų“. Bet to moralinio smurto jau nebeištvėrė ir pareiškė:

„Bažnyčia ir Šv. Raštas moko, kad vaikai turi gerbti tėvą ir motiną, kad jiems gyvenime gerai sektųsi ir kad jie ilgai gyventų žemėje. Mums teikiamuose mokymuose perteikiamą pozityvios tėvystės esmę sudaro tam tikras nepagarbos tėvams propagavimas bei jų reikšmingumo vaikų gyvenime sumenkinimas skleidžiant žinią, jog vaikai tarsi nepriklauso savo tėvams, o priklauso pasauliui, teigiama, kad vaikai neprivalo padėti tėvams senatvėje“.

GAL MES TIKRAI SAPNUOJAME KOŠMARIŠKĄ KARINIO KOMUNIZMO SAPNĄ?

Ne, nesapnuojame. Ką tik Kauno savivaldybės taryba leido miesto mokyklose platinti skandinavišką anketą. Su jos turiniu nesupažindino net balsavusių tarybos narių. Gėda balsavusiems? Taip. Bet ir tarybos valdžiai.

Nelaimė atėjo į namus.

Siaubas atėjo.

Apie jokią laisvą valią, valdžios gerą valią nebėra ko ir kalbėti. Prisivertė save, dabar prievartaus visus.

Atsakinėdami į tariamai anonimiškas anketas, vaikai privalės suabejoti mamos ir tėvo meile. Ir imti vertinti savo brangiausius žmones per „paslaugos man“ prizmę. Be gėdos ir sarmatos.

Tai – pragaro ruošimas namuose. Valstybėje.

NORVEGAI SPRINGSTA IŠ SOTUMO – o mes kodėl? Dėl ko?

Kategorijos: Lietuvos kelias, Nuomonių ratas, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , , , .

18 komentarų

  1. …O foto tad gera – “iliustratyvi” aplinka 🙂:) 🙂 🙂 🙂

    Dėkui
    S. Paškevičiui ir Alkui (už tiesų ir skvarbų parodymą).
    Kaip sakoma, su kuo,,, tuo ir pats,,, tap tap (tepu, tepu… apie A.J. nevykėlių nevykėli)
    Tik apmaudu, kad Alkas kiek strutiškai
    “slėpyniaujasi” dar vis: tuo netiesiai ir “garliavinį”
    ar kitus reiškinius, šiuo atveju “pasireiškėjus” kaip
    pasišovėlis-nusišokėlis Juozaičiokas …užstodamas.

    Esat gi ne “gudručiai žydukai” – kaip sutartyje anų 🙂 “Mes iš vienos pusės įsipareigojome, o Jūs iš kitos…”
    (tai ir nudažę tą savą laivo pusę, o kitą… 🙂 ir nelietę )
    Taigi – viena pusė (arba pusė Alko) negi kam įdomi. Viešai.

    Pasvarstykim, kodėl ta foto..tiek “iliustratyvi”. Šiandien šiandien

  2. Paskaičius Arvydo straipsnį, taip ir norisi stverti lagaminą ir mauti iš LIETUVOS! Tad kas – gi atsitiko LIETUVOJE? Stebėdamas , ne! Ne stebėdamas, bet aktyviai dalyvaudamas LIETUVOS NEPRIKLAUSOMYBĖS GIMIMO PROCESE, regėjau kaip mūsų “vadukai” SUSKALDĖ 80 000 narių POLITINIŲ KALINIŲ IR TREMTINIŲ PARTIJA į mažesnius padalinius! Jos, beveik visos, tapo “konservatyviomis”! O gi taip buvo tikėtasi iš šios, likimo nuskriaustų žmonių – PATRIOTŲ PARTIJOS?! Taip ir norisi paklausti – LIETUVA – KUR TU EINI?!

  3. Kaip regiu, TAS PATS KLAUSIMAS YRA ĮSTRIGĘS ir ARVYDO JUOZAIČIO ŽVILGSNYJE! Tokiam žmogui drąsiai galima patikėti ir VALSTYBĖS VAIRĄ!!!

  4. Diedas:

    Čia kandidato į prezidentus samprotavimai???
    Na atsiprašau.
    Bent kas nors suprato kas čia parašyta???

  5. Prašalietis:

    A. Juozaitis. Kručinskų drama – sapnuojame košmarišką karinio komunizmo sapną? Ne – tai tikrovė..Toliau Juozaitis rašo:” TAMSIESIEMS „Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo“ rengėjams ir Seimo nariams, priėmusiems šį įstatymą-nusikaltimą, leiskite priminti KOMUNIZMO pradininko Tomazo Kampanelos (Tommaso Campanella) veikalo „Saulės miestas“ kraupiąsias mintis–nuorodas. Kūrinys parašytas 1602 metais…GAL MES TIKRAI SAPNUOJAME KOŠMARIŠKĄ KARINIO KOMUNIZMO SAPNĄ? ir t.t.” Matydamas nuolatos pridedamą A.Juozaičio nuotrauką su nežemiškai”mįslingu tautiniu žvilgsniu”, kuris ne prieš vieną dešimtmetį jau gąsdino a.a. V.Petkevičių, pabandysiu droviai A.Juozaičiui priminti, kad italas Kampanela nėra joks komunizmo pradininkas. Jo 1602 metai pabaigta filosofinė knyga Saulės miestas buvo publikuota tik 1904 metais, taip pat ji buvo išleista lotyniškai 1613 ir 1623. Šioje knygoje autorius rėmėsi Platonu ir samprotavo apie idealią respubliką. Tuo laikotarpiu prasidėjus atsiradusios buržuazijos kovai prieš kilmingus feodalus tokie patys “Komunizmo pradininkai” buvo vokietis Thomas Münzer, kuris vadovavo valstiečių sukilimui ir norėjo panaikinti nelygybę ir kilmingųjų dominavimą sugrįžtant į primityvią krikščionybę, taip pat Thomas More samprotavęs apie harmoningą visuomenę..Čia vargu ar eilinis skaitytojas atras socializmo teorijai būdingų bruožų, ką bekalbėti apie marksistų komunizmą.Skaitydamas “Saulės miestą”, adekvatus skaitytojas, net ir sutelkęs visas savo fizines ir dvasines jėgas, “Komunizmo, tuo labiau Karinio komunizmo” šioje Kampanelo knygoje, nepajėgtų surasti. Lenino ir bolševikų”sumąstytas” Karinis Komunizmas, tai buvo ekonominė nusavinimo politika, kurią vėliau pakeitė NEPAS. Lenino Kariniame Komunizme nei apie “Valdovui-Meilę , nei kas yra tie vyra ir moterys, nei kaip yra gaminami vaikučiai, nei kaip vaikučius reikia mylėti”nebuvo dėdulės Leninuko net užsiminta. Taip kad A.Juozaičiui būtų laikas prabusti iš Šiaurės Atėnų “tautinio mąstytojo”letargo miego ir baigti”gąsdinti Kariniu Komunizmu” nemokančius skaityti šiandieninio išsivaikščiojusio kaimo prasigėrusius liurbius, o bent kiek išsilavinę ir adekvatūs žmonės, paskaitinėję tokias “giliai intelektualines, taitines,filosofines”A.Juozaičio mintis, vargu ar norės, kad tokio”intelektualinio lygio” šiandienos”tautinis mąstytojas” sėdėtų ant prezidento taburetkės ir kažką panašaus, tik jam vienam “suprantančiam ką trioskia”, primityviai sapaliotų būdamas prezidentu…..ir šios sapalionės daugiau mažiau darytų įtaką tautiečių gyvenimams…

    • Prašalietis:

      P.S. A.Juozaitis:…”leiskite priminti KOMUNIZMO pradininko Tomazo Kampanelos (Tommaso Campanella) veikalo „Saulės miestas“ kraupiąsias mintis–nuorodas. Kūrinys parašytas 1602 metais.”… Kartas nuo karto paskaitinėjantis, išsivaikščiojusio lietuviško kaimo bernas dėl, 1639 metais Prancūzijoje numirusio Italijos Kalabrijos Dominikonų vienuolyno vienuolio Kampanelos utopinio pasamprotavimo, išdėstyto jo knygoje Saulės miestas, IŠGĄSDINUSIO A. Juozaitį savo ” Komunizmu”, galiu pasakyti, kad “socialinių mokslų daktaras”Juozaitis galėtų pabandyti perskaityti patį Kampanelos”Saulės miestą”, o ne tik lietuvišką Vikipėdiją ir jos ” Kampanela komunizmo pradininkas”,ir tuomet, jei jam pavyks suvokti kas buvo parašyta “Saulės mieste”, Juozaičio neišgąsdins Kampanelos “Komunizmo tezės”. Kad palengvinti A.Juozaičiui nusikratyti Kampanelos Saulės mieste”išdėstyto ir Lietuvoje užfiksuoto Komunizmo”baimę,” būsimą vilties prezidentą” trumpai painformuosiu: – Kampanela nuo vaikystės gyveno ir mokėsi Neapolio karalystėje Kalabrijoje Dominikonų vienuolyne, atėjus laikui jis buvo įšventintas vienuoliu. Kaip neeilinių gabumų ir išsilavinimo lygio, Kampanelą vienuolyno valdžia siuntė atstovauti savo vienuolyną konkurencinėse diskusijose su kitų ordinų vienuolynais. Na o jo parašytas”Saulės miestas”tėra, tuo metu pajungtos prie Ispanijos Neapolio karalystės, italo vienuolio svajos apie kultūrinę ir kitokią Neapolio karalystės nepriklausomybę nuo Ispanijos turinčią “idealią respubliką”. Taip sakant, tuo metu”progresyvios” ir kitiems įdomios utopinės vienuolio svajonės apie Dievo ir jam labiausiai nusipelniusių žmonių priežiūroje “klestinčią idealią respubliką”. Kampanelos “Saulės miestas”tai yra dialogas tarp Kampanelos išgalvotų Genujos jūreivio “pristatančio idealios respublikos sampratas” ir Jeruzalės Šv. Jono ordino riterio” užduodančio jūreiviui klausimus ar jam Dievo vardu pritariančio”. Aišku, palyginti A. Juozaičio buvusio “Šiaurės Atėnų projekto idėjas”su Kampanelos”Saulės miestu” būtų tas pat, kas palyginti šiandieninį”tautos patriarchą”V.Lansbergį su J. Basanavičiumi. Kampanela sudalyvavo su keliais šimtais valstiečių akcijoje prieš Ispanijos karalių ir už tai 1602 metais pakliuvo į kalėjimą, kuriame buvo nuolatos kankinamas ir jame praleido 26 metus. Po 26 metų, bendru Ispanijos karaliaus ir Popiežiaus sutikimu, Kampanela pagaliau iš kalėjimo, be sveikatos ir pasenęs, buvo paleistas. Nors po kiek laiko Kampanela vėl buvo įkalintas į Inkvizicinį kalėjimą iš kurio buvo paleistas po 2 metų. Iki mirties Kampanela buvo Prancūzijos karaliaus Liudviko 13 globoje ir buvo iki mirties misionierius. Tikiuosi, kad man pavyko”įrodyti” A. Juozaičiui, kad Kompanela savo “Saulės miestu” nesukūrė nei “Komunizmo, nei Karinio Komunizmo teorijų”, kurių apraiškas “akyla ir tautinė”Juozaičio akis”aptiko”šiandieninės Lietuvos vaikų teisių gynimo politikoje. Čia priežastys turbūt yra kitos,ne Komunizmo ir ne Karinio Komunizmo teorijų….

  6. Marija:

    Aciu Dievui, kad prabilote.Nezinau, kodel Prezidente tyli, gal kad neturi vaikuTokiais veiksmais ir istatymais griaunami valstybes pamatai.Po karo buvo naslaiciu, o dabar pridaryta naslaiciu , esant gyviems ir darbingiems tevams.Kaip tik turetu buti stprinamos seimos, o ne ardomos. Geda seimunams, kad priima tokius istatymus. Vaikai metomi is vienu namu i kitus, parduodami, bet jie uzaugs ir sugris ieskoti savo tevu ir zmoniu priemusiu tokius istatymus.

  7. Skalvis:

    Yra tik dvi priežastys: 1. Bukas, fanatiškas valdžiažmogių godumas . 2.Visiška laisvė savivalei ir garantuotas nebaudžiamumas. Jie valdo viską, įskaitant žmones. Belieka laukti prekybos lietuvių organais internetu, kaip ir vaikais. Pinigai dideli, o kas neleis ? Kažkas paniurnės, kažkas pabambės – na ir kas ?

  8. Romas:

    Taip, visiška laisvė valdžiažmogių savivalei ir garantuotas nebaudžiamumas. O kodėl? Iš kur tokia situacija?

    Iš disbalanso. Valdžios institucijos valdžią turi, o pilietis – ne. Jis tuščiomis rankomis… Paradoksas. Juk piliečiai – SUVERENAS, jie sukūrė valstybę. Visi valstybės pareigūnai, nuo seniūnaičio iki prezidento yra Tautos (piliečių) tarnai (pagal idėją). O kas gaunasi gyvenime? Visi matome…
    Labai gerai, kad tai mato ir ne tik mato Arvydas Juozaitis – pretendentas į prezidentus. Tokį išrinkus, atsirastų didelė viltis, kad šis valdžios disbalansas, būtų pradėtas šalinti. Juk konstitucija numato ir tiesioginę demokratiją…
    Dabar didžiulė neviltis ir abejingumas, kaip koks amžinas įšalas. Bet prie tiesioginės demokratijos, esant pilietiniai teisei valdžios pareigūnus kontroliuoti (juos išbalsuojant), šis “amžinas įšalas” pradėtų tirpti…

  9. Marius:

    Blogiausia, kada terorizmas yra įteisintas ir apsiginti yra neteisėta. Iš tavęs atima tavo gyvenimą, o tu privalai šypsotis, kitokiu atveju esi laikomas neadekvačiu.

  10. Už tai kas LIETUVOJE vyksta su VAIKŲ ATĖMIMU, KALTA YRA MŪSŲ PREZIDENTE! Ar ne ji yra TAUTOS MOTINA!,

  11. Danielius:

    A.Juozaitis Maskvos projektas. Nuotraukoj , kairėje, dar vieno “patrioto” pusveidis.
    Dar prie pretendentų pridėkime Vilniaus ir Kauno milicininkus. Iš tos govedos prezidentą ir
    seimo kultūros komiteto pirmininką. Tai būtų juoko pro ašaras…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: