Sveikos gyvensenos mokytoja atskleidžia, kaip valgyti ir lieknėti (0)

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Šiandien, vasario 17 d., 17.30 val., Birutės al. 26, Palangoje, vyks sveikos gyvensenos mokytojos, lektorės Ilonos Ugintės paskaita, kurioje lektorė atskleis – kaip kiekvienas gali valgyti ir lieknėti.

Labiausiai sulieknėti žmonėms trukdo motyvacijos stoka. Tuo įsitikinusi sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė. Jos teigimu, net mitybos klaidos nėra tokios žalingos kaip tinkamo nusiteikimo nebuvimas.

Ji sako, kad pagrindinė priežastis, kodėl norėdami žmonės nenumeta svorio – nežinojimas, kodėl jie to siekia. „Labiausiai numesti svorio trukdo motyvacijos, ryžto stoka. Tai – charakterio problemos. Ir tokie žmones, dažniausiai, tiek prie stalo, tiek irvisose kitose gyvenimo situacijose elgiasi panašiai – nemotyvuotai, neryžtingai, su dažnais nuopuoliais“, – teigia ji.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Svarbu suformuluoti tikslą

Ji sako, jog turi stiprinti save kaip asmenybę, pirmiausiai, susiformuluoti tikslą. Taip pat atsakyti sau, kodėl sieki šio tikslo, kokie bus etapai. Galiausiai, susikurti ir paskatinimo sistemą, kaip apdovanosi save už pasiektus rezultatus. Tai, anot I. Ugintės, išties labai veikia.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Tuomet jau galima kalbėti ir apie techninius dalykus, kurie, žinoma, yra svarbūs. „Nuo vakarienės iki pusryčių turi praeiti ne mažiau nei 16 valandų, tai – eliminacijos procesas, tada organizmas nekaups atsargų riebalų pavidalų“, – sako I. Ugintė. Dar vienas svarbus jos patarimas – gerti tik šiltą vandenį.

TOP 5 sveiki įpročiai

Ilona Ugintė išskiria keletą aspektų, kurie kasdien jai padeda jaustis sveikai ir gražiai.

1. Šiltas vanduo.

2. Bent valanda sporto kasdien.

3. Neapsunkinantis, energijos suteikiantis maistas.

4. Meditacija.

Sąmoningo kvėpavimo pratybos.

Šiandien moteris užsiima begale veiklų, kurių tikslas vienas – skelbti žinias, kaip būti sveikai, gražiai ir laimingai. I. Ugintė pasakoja, kad jos sveiki mitybos įpročiai formavosi ilgą laiką, tam reikia užsispyrimo ir laiko.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Vegetarizmas išsprendė mažakraujystės problemą

Štai pavyzdžiui mėsos atsisakymas, atrodytų, paradoksalu, bet padėjo įveikti mažakraujystę. „Gyvulinės kilmės baltymas yra pernelyg sunkiai virškinamas ir iš organizmo atima daugiau jėgų nei suteikia, po pusmečio mano hemoglobino rodikliai iš 90 tapo 128. Tuo pačiu dingo dar daug kitų negalavimų – mėnesinės tapo nebeskausmingos, dingo nekokie gimdos kaklelio pakitimai, reumatoidinio artrito požymiai“, – pasakoja Ilona Ugintė. Žinoma, išbraukus iš raciono mėsą ar visus gyvulinės kilmės produktus, svarbu savo mitybos racioną pildyti reikalingomis medžiagomis.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Ilona paatvirauja, jog jai buvo pranašaujama, kad gali nesusilaukti vaikų. Šiandien ji augina juos keturis. Moteris įsitikinusi – būtent sveikas gyvenimo būdas, subalansuota mityba padėjo to pasiekti. Svarbiausia – domėtis, nesustoti tikėti savimi ir nesusitapatinti su kažkieno paskelbtomis diagnozėmis.

Sveikos gyvensenos mokytojos, lektorės Ilonos Ugintės maistas | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Sveikos gyvensenos mokytojos, lektorės Ilonos Ugintės maistas | „Už blaivią“ iniciatyvinės grupės nuotr.

Kategorijos: Gamta ir žmogus, Lietuvoje, Naujienos, Sveikata, Visi įrašai | Žymos: , , , , , , , , , , , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *