T. Baranauskas. „Keulidės“ jovalas (16)

Užeigos „Keulė rūkė“ reklama

Užeigos „Keulė rūkė“ reklama

Pastaruoju metu tokia prasto ėdalo užeiga „Keulė rūkė“ (arba, trumpiau, „Keulidė“) susilaukė nemažai reklamos. Pasityčiojusi iš krikščioniškų simbolių „Keulidė“ užsidirbo pusantro tūkstančio eurų baudą ir įgijo galimybę be saiko reklamuoti save visiems tiems, kuriems „Keulidės“ savininkų hipsterinis sąmojus yra vertas daugiau, nei savas skrandis. Jei jau „Keulidė“ dabar taip reklamuojama, tai tiek jau to – prisidėsiu ir aš.

Kadangi pagrindinė šios įstaigos funkcija, bent jau formaliai, yra tam tikro ėdalo tiekimas, pirmiausia reikėtų pasakyti šį tą apie jo kokybę. Aš, žinoma, nesu tiek pasiaukojęs skaitytojų švietimo darbui, kad pats rizikuočiau leistis į tą skylę ir ką nors joje ragauti, todėl pasinaudosiu tų, kuriems tai nėra kančia ar pažeminimas, patirtimi.

Štai visiškai patikimas liudininkas – liberalas iki kaulų smegenų, netgi, sakyčiau, dinastinis liberalas, seimūnas Simonas Gentvilas, susižavėjęs „Keulidės“ ideologija ir pasiryžęs už ją mūru stoti, vis dėlto rašo: „Lankiausi ten vieną kartą su šeima ir netapau virtuvės fanu, bet tikrai būsiu tas kuris priešinsis moralistams ir draudėjams ir inicijuosiu Reklamos įstatymo pakeitimą, jei ši įstaiga būtų nubausta už blasfemiją“. Jei jau visų tų keuliškų savininkų gerbėjas ir idėjinis bendražygis leidžia sau subtiliai užsiminti, kad maistas ten – šlykštus, tai, matyt, taip ir yra. Nedrįsčiau prieštarauti.

O dabar keletas įspėjimų tiems, kurie į „Keulidę“ eis dėl dvasinio peno, taip sakant, todėl, kad labai jau jų ideologija patinka… Reikia turėti galvoje, kad ten jums gali pasiūlyti ir visai netikėtų paslaugų…

Antai vieno iš „Keulidės“ savininkų Dominyko Čečkausko sienoje, kurioje šis gyrėsi eiline savo užeigos reklama, pasirodžiusia spaudoje dėl jų „keuliško“ elgesio, parašiau savo įspūdį: „Niekada neisiu valgyt į jūsų „Keulidę“, bet tuos, kurie eis, tai jums labai efektyviai padeda surinkt…“

Kažkas nepatiko šiame komentare užeigos savininkams ir kontingentui, nors aš tik norėjau juos pagirti už sėkmingą reklaminę kampaniją. Pasipylė piktoki komentarai, ir štai apsireiškė vienas iš „Keulidės“ įkūrėjų Rokas Medonis (ar tai Riokas Medionis, nes pasirašinėja kaip Rökas Medönis) ir kreipėsi į mane su neįprastu pasiūlymu: „Tomai, as nezinau kaip tai subtiliau pasakayti.. bet.. hmm. Gal galeciau Jums atlikti oralini? Ar bent prostatos masaza?“

Kai kas tai vadina seksualiniu priekabiavimu, ir jau yra Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos slenksčius numynę dėl panašių pasiūlymų, tegu ir ne tokia iškrypėliška forma pateiktų. Kai kas iš jų gal net po to maitinasi „Keulidės“ dvasiniu penu ir materialiuoju ėdalu. O, pasirodo, pati ta hipsterinė „Keulidė“ dar ir tokias paslaugas teikia… O ką? Reikia gi kažkaip specifinę publiką patraukti, jeigu su maistu, kaip liudija Simonas Gentvilas, ne kažin kas išeina… Juk tokia publika – ne vien idėjomis gyva. Idėjas, net ir leftistines-anarchistines, jiems vis dėlto sunkoka suprasti, net jei ir glosto jos jiems širdį…

Na, o dėl kitko, tai reikia pripažinti, kad „Keulidė“ neapgaudinėja savo klientų ir tenkina visus tuos lūkesčius, kurių leidžia tikėtis pats užeigos pavadinimas: kiauliška aplinka, kiauliška publika, kiauliškas ėdalas. Viskas tiesiog – kiauliška. Skanaus!

Kategorijos: Lietuvos kelias, Nuomonių ratas, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , , .

16 komentarų

  1. markas:

    Kažkas ne taip su mūsų visuomene. Matyt, “libanas”, per 25 metus, bus gerokai morališkai išskrodęs lietuvių tautą. Sunku patikėt, kad katalikiškoj šaly, kur “božnicos” pilnos žmonių, tokio liberanalinio triuko sumanytojų įstaiga lieka neišbambintais langais, o jų auto – neapdraskytais korpusais. Paimkime pavyzdžiu tą spektaklį, kur ekskrementais buvo mėtomas daugumos gyventojų pasirinktas Dievulis. Buvo nepritarimas ir nepritarianti minia. O kur dabar visa tai? Šiandien, berods, netgi gražuliai nebedaro iš to sau politikos. Nesiima ginti tikrųjų vertybių. Matyt, “mūsų” politikai nujaučia, kad tauta ne be ta, kaip prieš 5, 10, 15 ar 25 metus.. Tad, niekas iš to sau politinio kapitalo rinkimams nebebando krautis. Bloga tendencija. Visuomenė išvarginta ir abejinga.

  2. Gintautas:

    Kaimo berneliui edalas vaidenasi.Ha.

  3. Diedas:

    Alkas ritasi žemyn.
    Link Delfio ir visų kitų, padugnių, pijokų, plikų šiknų ir klyno reikalų portalų.
    Dar neprapuolė bambeklinis straipsnis, su pijokėlio fotografija ir bobiškais padūsavimais kaip ant Lietuvos blogai, jau publikuojami dar žemesnio lygio, iškrypėliški svaičiojimai.
    Autoriui patarčiau, prieš reiškiant nuomonę, pačiam paragaut konkrečios valgyklos maisto, o ne skiesti “viena boba sakė”
    Nepatinka šita, valgyk kitur, kur skanu. Nepatinka klientūra, eik ten kur renkasi kitokie.Kiba Vilniuje valgyklų mažai?
    O savo klyno reikalus, kas kurį kur pasiuntė, ar kas kuriam kur pažadėjo įdurt, siūlyčiau spręsti patiems, akis į akį, o ne viešoje erdvėje.

  4. Raima:

    Po tokio opuso su relig simboliais tai niekada ir neisiu i ta kiaulyde.
    Bet kiek atsiras pilvazmogiu kure nuleks ten edalo pamine visas sventas vertybes

    • Nuomonė:

      Nesidėkite šventesni už popiežių. Jūsų šventumas (padorumas ar kitaip) yra apsimestinis, tiesiog esate davatka, kuri rėkia, nes šventumas (padorumas) nėra spjaudyti ir žeminti kitus. Nepatinka, neėskite toje kiaulidėje, kaip jūs vadinate, ėskite savojoje.

  5. Raima:

    BEJE TURIU IDEJA:
    REIKIA PRES TA TVARTA IRENGTI VIDEO KAMERA IR PO TO TALPINTI SVETAINEJE WWWKIAULININKAI.LT
    pamatysim kek svainu yra musu kraste
    Seip galec tokia svetaine paruost kas uz ?

  6. kalvis:

    Atsirado mat talibanas gynejai visokiu degradavusiu religiju.

  7. Ona:

    o siaube, tai tokie bjaurūs tipai steigia kavines? kaip galima siūlyti tokias bjaurastis? Tai pažeminimas pirmiausia jų pačių, pasirodė iki galo kas yra iš tikrųjų. Gal atsitokės broliai lietuviai ir nevaikščios pas tas keules?

  8. Gintarė:

    Ne mada kiaules nurenginėti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *