Per du vasaros mėnesius alkoholio pardavimas mažėjo (1)

technologijos.lt nuotr.

technologijos.lt nuotr.

Siekiant įvertinti, kokius pokyčius alkoholio rinkoje atnešė nuo šių metų kovo mėnesio išaugę akcizai, būtina analizuoti pastarųjų dviejų mėnesių duomenis, nes jie tiksliausiai atspindi prekybos alkoholiu tendencalkoholio akcizaiijas, tikina Legalaus verslo aljanso prezidentas Romas Apulskis.

Anot jo, birželio-liepos mėnesiais alkoholio rinka pamažu stabilizavosi, todėl gali tiksliausiai atspindėti pokyčius.

„Gamintojai ir prekybininkai, žinodami, kad alkoholinių gėrimų akcizai didės nuo šių metų kovo, pirmaisiais metų mėnesiais produkciją kaupė sandėliuose. Todėl, norint įvertinti alkoholio prekybos tendencijas, atsižvelgti į visų metų duomenis būtų labai netikslu. Geriausiai pokyčius atspindi pastarieji mėnesiai, kada rinka tapo stabilesnė“, teigia R. Apulskis.

Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) duomenimis, lyginant šių metų liepos mėnesį su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, mažiausiai krito alaus pardavimai, o labiausiai nukentėjo spirituoto vyno gamintojai.

Statistika rodo, kad alaus pardavimai sumažėjo 16 procentų, spiritinių gėrimų 28 proc., sidro ir vyno gėrimų 32 proc., natūralaus vyno 34 proc., spirituoto vyno net 80 proc.

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *