Kas vairuotojams kelia teigiamas emocijas? (0)

 jenniferelliott.com nuotr.

jenniferelliott.com nuotr.

Vairuotojai nuolat pasakoja apie kelyje juos erzinančius „kelių erelius“, įkyriai persirikiuojančius eismo dalyvius ir motociklininkų bei automobilių vairuotojų nesutarimus. Tačiau šį kartą draudimo bendrovė BTA gyventojų paprašė įvardyti teigiamų emocijų kelyje sukėlėjus.

„Bendradarbiavome su „Spinter tyrimais“ ir apklausėme daugiau nei tūkstantį gyventojų iš visos Lietuvos.Tyrimo rezultatai atskleidė, kad net 44 procentams respondentų daugiausia teigiamų emocijų kelyje sukelia, kai kito automobilio vairuotojas padėkoja galvos linktelėjimu, pakeldamas ranką ar avariniu signalu. Šiuos kelyje teigiamas emocijas sukeliančius veiksmus dažniausiai įvardijo vyrai, aukščiausio išsimokslinimo atstovai ir didžiausių pajamų gavėjai. Kito vairuotojo padėką taip pat dažniau paminėjo mažesnių miestų, rajonų centrų ir kaimo vietovių gyventojai. Svarbu valdyti pyktį kelyje, nes taip galima išsaugoti ne vieną gyvybę. Užuot bandžius nedrausmingai persirikiuoti ar aplenkti kitą automobilį, vertėtų kelyje elgtis kultūringai ir taip išlaikyti teigiamas emocijas“, – komentuoja draudimo bendrovės BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

Eismo įvykiai sprendžiami su šypsena

Kelyje sudėtingų situacijų išvengti neįmanoma. Vairuotojai patenka į eismo įvykius, dažnai nelaimingų atsitikimų įvyksta parkuojantis, kartais gyventojai nemoka užpildyti eismo įvykių deklaracijų. Net 41 procentas respondentų nurodė, kad teigiamas emocijas jiems sukeltų šių situacijų sprendimas su šypsena, o ne pykčiu. Dažniausiai šią priežastį, kaip teigiamų emocijų sukėlėją, nurodė 18-25 metų asmenys. Šie jaunuoliai dar neturi ilgos vairavimo patirties ir puikių įgūdžių, tad neretai patenka į keblias ar net kurioziškas situacijas. Tad iš kitų vairuotojų jie tikisi supratimo.

Svarbu klaidos pripažinimas

BTA eksperto A. Žiukelio teigimu, daugeliui apklaustųjų teigiamas emocijas sukeltų eismo taisyklių kelyje paisymas. 38 procentai respondentų įvardijo, kad juos maloniai nuteiktų, jei parodžius posūkį, kitas vairuotojas juos užleistų. 36 procentai sakė, kad jiems svarbu, kai kiti vairuotojai netinkamai pasielgę atsiprašo.

Laimingi žmonės priverčia šypsotis

Net 34 procentams apklaustųjų svarbu matyti kituose automobiliuose besišypsančius ir nuotaikingai besijaučiančius žmones. Respondentų teigimu, šis vaizdas jiems suteiktų teigiamų emocijų.  Likę 30 procentų teigė, kad būnant pėsčiaisiais, jiems nuotaiką pakelia vairuotojai, kurie sustoja ir leidžia gatvę pereiti ne pėsčiųjų perėjoje.

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA klientų aptarnavimo tinklas – vienas plačiausių Lietuvoje. Šiuo metu veikia 107 bendrovės atstovybės, klientais kasdien rūpinasi daugiau nei 400 darbuotojų. Pernai ne gyvybės draudimo bendrovė vidutiniškai per vieną mėnesį išmokėjo virš 2 mln. eurų, per vieną darbo dieną išmokėjo vidutiniškai po 100 tūkst. eurų arba per vieną darbo minutę vidutiniškai išmokėjo po 200 eurų draudiminių įvykių žaloms padengti. Šiais metais bendrovė pradėjo teikti naują paslaugą turto draudimo klientams – pagalbą namuose.

Kategorijos: Gamta ir žmogus, Įvairenybės, Visi įrašai | Žymos: , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *