Mokytojai mokysis kritiškai vertinti žiniasklaidoje pateikiamą informaciją (0)

kompiuteris_autor. Arturas Zukas

A. Žuko nuotr.

Kaip atpažinti propagandą ir išmokti kritiškai vertinti žiniasklaidoje pateikiamą informaciją? Kas lemia žiniasklaidos turinį? Kokia žurnalistų įtaka visuomenei? Kaip ugdyti informacinį raštingumą? Šie klausimai bus aptariami penktadienį, balandžio 17 d., 9.30 val. Vilniuje prasidėsiančioje mokyklų konferencijoje „Informaciniai iššūkiai šiuolaikinėje visuomenėje“ (Gedimino pr. 35).

Įžanginę projekto „Medijų ir informacinis raštingumas“ atidarys švietimo ir mokslo ministras prof. dr. Dainius Pavalkis ir  Šiaurės ministrų tarybos biuro Lietuvoje direktorius Bo Harald Tilberg.

Konferencijoje pranešimus skaitys ir patirtimi dalinsis Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto prof. dr. Gediminas Vitkus, žurnalistas Edmundas Jakilaitis, Vatikano radijo bendradarbė Dalia Žemaitytė, žiniasklaidos ekspertai, švietimo specialistai.

Konferencijos dalyviai susipažins su žiniasklaidos ir informacinio raštingumo tematikos  integravimo į ugdymo turinį galimybėmis, bus pristatyta darbo su medijose pateikiama informacija metodika, kuri padės ugdyti mokinių gebėjimus analizuoti spaudoje, radijuje, televizijoje, internete pateikiamą informaciją, lavins kritinį mąstymą.

Projekte „Medijų ir informacinis raštingumas“ dalyvauja 300 mokytojų. Vėliau informacinio raštingumo ugdymo metodika bus diegiama ir kitose švietimo įstaigose.

Projektą įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerijos Ugdymo plėtotės centras bendradarbiaudamas su Šiaurės ministrų tarybos biuru Lietuvoje.

Kategorijos: Mokslas, Švietimas, Technika ir technologijos, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite: