Internautai aktyviausiai diskutuoja apie Naglį Puteikį, dabartinė šalies vadovė – antroje pozicijoje (7)

Naglis Puteikis VRK būstinėje | ekspertai.eu nuotr.

Naglis Puteikis VRK būstinėje | ekspertai.eu nuotr.

Ateinantį sekmadienį vyksiantys Prezidento rinkimai paskatino aktyvesnes diskusijas apie kandidatus internete.

Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ pasidomėjo, ar aktyvi veikla socialinėje medijoje turės įtakos Prezidento rinkimų rezultatams.

Likus savaitei iki Prezidento rinkimų, socialinėje medijoje tarp kandidatų daugiausia dėmesio sulaukė Naglis Puteikis.

18-ąją metų savaitę (2014 m. balandžio 28 d. – gegužės 4 d.) interneto portalų komentaruose, tinklaraščiuose, forumuose bei socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ išreikštos 909 nuomonės šio kandidato atžvilgiu (pav 1.).

Pav. 1

Pav. 1

Šiek tiek mažiau dėmesio internautai skyrė dabartinei šalies vadovei Daliai Grybauskaitei (703 paminėjimai), o Darbo partijos atstovas Artūras Paulauskas liko trečioje pozicijoje (527 paminėjimai) (Pav. 2).

Pav. 2

Pav. 2

UAB „Mediaskopas“ duomenys rodo, jog visi kandidatai, išskyrus Naglį Puteikį bei Valdemarą Tomaševskį, dažniausiai minėti socialiniame tinkle „Facebook“, tuo tarpu Tėvynės Sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos gretas palikusį N. Puteikį bei Lietuvos lenkų rinkimų akcijos lyderį V. Tomaševskį aktyviausiai aptarinėjo interneto portalo Delfi.lt komentatoriai. Tačiau stebint bendrą vaizdą, aiškiai matyti, jog 2014 m. kandidatai į Prezidentus labai aktyviai naudojo „Facebook“ socialinį tinklą – 18-ąją savaitę jame užfiksuota 41,9% visų kandidatų paminėjimų:

lentele-1Savaitės bėgyje nuomonių skaičiaus šuolis užfiksuotas penktadienį, gegužės 2 d. LRT kalbintiems teisės, politikos ir viešųjų ryšių ekspertams pareiškus, jog treti Prezidento rinkimų debatai buvo kitokie negu ankstesni, internautai jautė pareigą išreikšti ir savąją nuomonę (Pav 3).

Pav. 3

Pav. 3

Kitos savaitės pradžioje UAB „Mediaskopas“ apibendrins ir einamosios savaitės internetines diskusijas; tuomet, jau žinant rinkimų rezultatus, paaiškės, ar aktyvūs rinkėjai prie kompiuterių buvo tokie pat aktyvūs ir prie balsadėžių.

UAB „Mediaskopas“ informacija

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *