„Bitė Lietuva“ paskelbė savo vertinimą dėl žmogžudystės aplinkybių Panevėžio rajone (3)

UAB „Bitė Lietuva“ nuotr.

UAB „Bitė Lietuva“ nuotr.

Rugsėjo 27 d.  telekomunikacijų Bendrovė „Bitė Lietuva“ paskelbė  savo poziciją ir faktus apie nelaimę kuomet Panevėžio rajone buvo nužudyta mergina kai pagal skambutį iš mobilaus telefono nepavyko nustatyti jos buvimo vietos.

Bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Krisas Robinsas (Chris Robbins) pareiškė, kad Bendrosios pagalbos centras (BPC) iš „Bitės“ niekada nereikalavo, kad būtų sudaryta galimybė nustatyti skambinančio buvimo vietą kuomet skambinama iš mobiliojo telefono be SIM kortelės.

K.Robinsonas sakė, kad dėl kai kurių politikų pasisakymų apie bendrovę „Bitė Lietuva“ bandant nustumti atsakomybę nuo valstybės institucijų, kreipsis į teismą, tačiau konkrečių pavardžių neįvardijo, praneša BNS.

„Bitė Lietuva“ skelbia, kad visi iš Bendrojo pagalbos centro (BPC) gauti reikalavimai skambinančiojo vietos nustatymui buvo skaidriai įgyvendinti, o atnaujintas prašymas papildomai įrangai vietos nustatymui be SIM kortelės buvo gautas tik prieš kelias dienas – rugsėjo 26 d.!

„Mūsų teikiamos vietos nustatymo paslaugos BPC atitinka visus jų pateiktus reikalavimus. Pagalbos centras vietos nustatymo duomenų skambučiams 112 numeriu be SIM kortelės niekada neprašė, o RRT nekomentavo mūsų ataskaitų, kuriose pažymima, kad tokio sprendimo nėra. Priešingai – iki šiol esame ne kartą klausti, ar galėtume iš viso blokuoti galimybę prisiskambinti be SIM kortelės į 112, dėl didelio melagingų pranešimų skaičiaus“, – teigė K.Robinsas.

Po to kai BPC šį ketvirtadienį bendrovei „Bitė“ pateikė reikalavimą teikti vietos nustatymą be SIM kortelių K.Robinsonas pareiškė, kad bendrovė buvo ir yra pasiruošusi bendradarbiauti tobulinant 112 sistemą ir šią paslaugą galės įdiegti per mėnesį.

„Bitė“ taip pat pareiškė ginsianti savo reputaciją ir politikus ar valstybės tarnautojus, kurie viešai pateikia tikrovės neatitinkančius faktus ar meta nepagrįstus kaltinimus operatoriams, patrauks teisminėn atsakomybėn.

„Bitė” iš valstybės biudžeto yra gavusi kompensacijas už įsigytą įrangą ir įgyvendintą sprendimą, koks buvo reikalaujamas ir suderintas su BPC. Visa suma už įrangą yra skirta ne „Bitei“, o įrangos tiekėjams. Šios išlaidos buvo derinamos su BPC ir naudojamos tik gavus centro patvirtinimą. Kasmetinės kompensacijos už įrangos palaikymą siekia apie 300 tūkst. litų per metus, iš kurių daugiau nei 90 proc. sudaro kaštai trečiosioms šalims už įrangos licencijas ir konfigūravimą, ir mažiau nei 10 proc. yra „Bitės“ vidiniai kaštai (elektra, patalpos ir pan.).

Įrangos tiekėjų atrankos procesas buvo skaidrus – „Bitė“ pateikė dviejų tiekėjų pasiūlymus BPC, pagal jų pateiktus reikalavimus. BPC priėmė sprendimą, kurio tiekėjo paslaugomis naudotis, kokią įrangą ir už kokius kaštus diegti. Įrangos ir jos palaikymo kaštai priklauso nuo skirtingų tiekėjų – pavyzdžiui, NSN ar „Ericsson“ yra brangesni nei Kinijos gamintojo „Huawey”. Dėl šios priežasties įrangos ir jos palaikymo kaštai operatoriams skiriasi.

„Bitės” tinkle yra nustatoma skambinančiojo vieta ir be SIM kortelės – pagal telefono IMEI kodą. Tokią informaciją visą parą teikiame įgaliotoms operatyvinėms tarnyboms jų nustatyta tvarka.

Kategorijos: Lietuvoje, Naujienos, Politika ir ekonomika, Visi įrašai, Visuomenė | Žymos: , , , , , , , , , .
Skaityti komentarusKomentavimo taisyklės

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *